Skocz do zawartości

Sigerous Mod 1.7 Geonezis Addon


Cromm Cruac

Rekomendowane odpowiedzi

Z834d.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 10.10.2011 r. 
Autor: Geonezis
Autorzy spolszczenia: @kobal, @Yurek
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Geonezis jest dodatkiem do Sigerous Mod w wersji 1.7 i oferuje graczowi 40 nowych zadań, które będą dostępne w miarę postępu gry. Niektóre z nich są powiązane z głównym wątkiem fabularnym, a ich ukończenie będzie konieczne do dalszego poznania historii. Geonezis wprowadza również freeplay po zakończeniu głównej linii fabularnej, a także znane nam postacie z poprzednich odsłon S.T.A.L.K.E.R.-a. Należy wspomnieć, że dodatek wzbogacono również o nowe bronie, kombinezony, artefakty oraz mutanty.


Porady: 

Spoiler
  1. Przed rozpoczęciem gry w opcjach moda należy koniecznie zaznaczyć Wyłącz kolonizację pustych miejsc - Zalecenie od twórców moda. 
  2. Zadanie Informatora na teczkę z materiałami dotyczącymi karabinów snajperskich najlepiej wykonać zaraz po pojawieniu się na Jupiterze. 
  3. Nie należy się śpieszyć ze sprzedażą artefaktów. Niektóre z nich będą niezbędne, by ukończyć zadania. 
  4. Detektory Wales będą potrzebne przy niektórych zadaniach - nie należy ich sprzedawać. 
  5. Początkowe zadania dla Wstrząsa i Głuszca na Zatonie znacznie opóźniają fabułę - tak właśnie ma być.
  6. Zaleca się jak najszybciej ulepszyć detektor Wales u Nowikowa. Spora część artefaktów tworzy się poza obszarami oznaczonych na mapie anomalii. 

 

SCREENY: 

Spoiler

2.jpg

8.jpg

9.jpg

7.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem, dodatkiem Geonezis oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

SGM 1.7: 

Fix z 31.08.2010 r. 

Geonezis addon: 

  • Yandex - [KLIK]  

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pisze że większość dodanej nowej fabuły ( te 25 questów ) jest dostępna dopiero we freeplayu, tak samo postacie z innych części gry i z książek napotkasz w toku gry. By nie nudziło się kolejny raz przechodzić znanego SGM autor dodał około 40 zadań pobocznych które zapewne będą dostępne u kolejnych napotykanych NPC-ów, więcej zadań na przykład u Brody, Ekologów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trurl3 dzięki za tłumaczenie spoilerów fabuły... Przeczytałem opis w pierwszych dwóch spoilerach i powiem jedno..to bardzo ciekawy mod fabularny z dużą ilością nowych zadań. tajemnic i kwestów. Jednak w takim modzie bariera języka będzie bardzo trudna do pokonania..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki za spolszczenie!

//

Pojawił się CTD:

FATAL ERROR
[error]Expression	: fatal error
[error]Function	  : CInifile::r_section
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp
[error]Line		  : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : Can't open section 'wpn_addon_scope_acog'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Lipa jak zwykle... Co mod to jakaś kaszana...

//

Jest fix globalny - http://narod.ru/disk...%20Fix.rar.html

Opis zmian...

1. Zmieniono początek fabuły ZP i SGM Mod. Teraz, bez wzięcia nowych kluczowych zadań nie będzie można rozpocząć fabuły.

2. Zmienione kwest na Najemników w podstacji. (Z pierwotnego ZP)

3. Zmieniono kwest na poszukiwanie fotokamery. (Z pierwotnego SGM)

4. Zmieniono kwest o zaginionej latarni od bandytów kupiec Kochubey. (Z pierwotnego SGM)

5. Większość iteamów kwestowych będzie się spawnować losowo. W dzienniku questów i dialogów będą jedynie przybliżone współrzędne położenia.

6. Poprawiono kwest Wilka. Teraz, Wolf ukaże się po zdobyciu przez GG artefaktu z pogłębiarki.

Wilk teraz nie może umrzeć, aż do ostatecznego dialogu. Dodano mały fix w logice postaci...

7. Nowy wiążący kwest Cietrzewia. Dodano fix by NPC nie siedział bezczynnie, podczas gdy GG wykona kwest Tremora.

8. Poprawiony opis większości broni. Część została przeniesiona do odpowiednich działów księgi umiejętności.

9. Poprawiono właściwości nowych artefaktów.

10. Poprawiono opis i charakterystykę nowych kombinezonów.

11. Wzrost cen dla większości nowych kombinezonów. (Ludzie skarżyli się, że dużą nadwyżkę pieniędzy)

12. Zintegrowany fix stalker_abandoned...

13. Zintegrowany fix broni dla monitorów panoramicznych ( Vaiteria)

14. AK 47 zamieniony na AKMSB "Silence". Model pochodzi z forum AMK-Team.

15. Nieco zmodyfikowany kwest na poszukiwanie załogi Składowska. Reputacja u ugrupowań po zakończeniu zadania nie ulegnie zmianie na gorsze.

16. Poprawiono wszystkie intstrumenty. (Dzięki Petrov)

17. Naprawiono problem z wizualizacją modeli ..wylot... waunded_1_idle_0 (dzięki Denis2000)

18. Niektóre przedmioty kwestowe mogą być sprzedawane.

19. Zastąpiono niektóre tekstury i jeden model NPC.

20. Rozwiązano usterki oryginalnego SGM, gdy statystyka moda nie liczy zabitych pseudogigantów.

21. Naprawiono wylot powodowany przez celownik AKOG

malakas// fix dodano do pierwszego postu..dzięki Fasolaks..

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mamy nowy Hot fix z 25.10...dodałem do pierwszego postu...

Przeglądałem ostatnio wpisy i zauważyłem, że temat na forum ...http://www.amk-team....ic=11663&st=100...został zamknięty na prośbę autora.

Jest podobny na forum SGM...http://sigerous.ru/forum/107-2840-1...na stronie domowej trochę nowych materiałów odnośnie błędów i optymalizacji.

Niestety bardzo często pada tam pytanie..dlaczego dodatek był testowany ma patch 1.6.00 podczas gdy mod SGM jest zalecany pod patch 1.6.02...autor zapewnia ,że dodatek pracuje również z innymi patchami, ale jest to raczej ewidentny błąd. Mod powinien być testowany pod patch 1.6.02 jaki jest zalecany dla podstawki SGM 1.7.

Po jednym z wielu takich pytań zamknięto temat na AMK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety, okazałem się zawziętym fanem Zewu Prypeci i modów do tejże odsłony. Po krótkiej przygodzie z Tajnymi Ścieżkami 2 (grafika dla mnie jeszcze do przyjęcia dzięki Absolutom :)), ale 3 wypady w 2 różnych miejscach w ciagu 45 minut to trochę za dużo. Nieważne, zdecydowałem się nie czekać na spolszczenie Geonesis, tylko zassałem, poinstalowałem według wskazówek i gram w wersję oryginalną. Na razie bardzo stabilne, super fajne kombinezony noszą teraz stalkerzy na Skadowsku, zadania na razie podobne, chociaż dialogi się trochę rozbudowały... Mam natomiast prośbę - do szału doprowadzają mnie te komunikaty (Vano Santuri chyba), co chwila "pipikające" mi na ekranie - czy mógłby ktoś podać receptę na wyłączenie tego? PS: To już edytowane 2 godziny później (nadal bez wypadów). Bardzo fajne tekstury broni, naprawdę fajne rzeczy do kupienia, ale jak rany, zaczynanie gry z 250 000 rubli??? Jak to zmienić, bardzo proszę o pomoc, bo to przecież cała radocha w "dorabianiu się" i w takim survivalowym poczuciu, że byle snork może nas jednym machnięciem łapy zabić, a żeby pozwolić sobie na jakieś ulepszenia, to trzeba się dobrze nachodzić. Acha, dodatkowo uważam, że PISTOLET GAUSSA I EGZOSZKIELET + Kałach z celownikiem optycznym, to nie jest zbyt fajny zestaw na start gry :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź plik character_desc_general.xml w ...gamedataconfigsgameplay. Tam w pierwszym segmencie [spawn] masz przedmioty, z którymi zaczynasz. Przedmioty najłatwiej znaleźć w plikach handlarzy. Niżej jest linijka: <money min="" max="" infinitive="0"/>. Tu wpisz pożądane wartości, np: <money min="50" max="90" infinitive="0"/>. Już tylko w pliku actor.ltx w gamedataconfigscreatures w linijce "money" np =50. I gotowe.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.