Skocz do zawartości

Zmiana win 8 na 7 64


muezin70

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,posiadam na swoim lapku win8 i dostaję czasami szału i białej gorączki,chodzi o czas otwierania systemu,programów i gier(zależy których).Takiego badziewia to jeszcze chyba nie było,ostatnio zastanawiam się nad zmianą na win.7 64(na starym lapku miełem takich cudów nie było) i tu moje pytanie(jestem zielony aż razi w te klocki)jak to zrobić i czy można bez żadnych konsekwencji? Z góry dziękuję za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o gwarancję czy utratę danych możesz zmienić system bez odpowiedzialności tylko gdy masz więcej jak jedną partycję jak masz jedną nie możesz bo gwarancja przepadnie.To jak masz drugą partycję wolną zainstaluj na niej win 7 i korzystaj zniego do końca gwarancji jak się skończy wywal win 8 i po kłopocie :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allen,w gwarancji nic nie ma na temat zmiany systemu,...marycha między innymi,chodzi o to czy można      

zainstalować na tym samym dysku drugi system(win7 64) i czy nie będą się gryzły?  SmokeHead,jakie partycje(co to jest),sorki za takie pytania ale po chorobie mam problemy z logicznym myśleniem.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zainstalować nieskończenie wiele systemów na dysku twardym, ale nie na jeden partycji, partycje to podział logiczny dysku, łatwiej po prostu podzielenie go na części.

 

Jeśli nie ma nic o tym w gwarancji śmiało możesz instalować Win7 proces instalacji jest dziecinnie prosty ;)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach