Skocz do zawartości

Problem z kontem steam.


LVutner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż dosyć dawno otrzymałem maila od obsługi Steam. Nic w tym dziwnego prócz tego że zamiast waluty euro w portfelu, zmieniło mi się na norweskie cośtam. Oto ten mail:

 

Dear Steam User,

 

Steam will soon be priced in Norwegian Krone!

 

If your Steam wallet has any money in it on October 7th, 2014 (Pacific Time), your U.S. Dollar balance will be converted to Krone, at a conversion rate dictated by market value at the time of conversion.

 

To view your account balance, simply log into your Steam client or the Steam website at http://www.steampowered.com. Once you have logged in, you will see your balance in the upper-right corner next to your account name.

 

Thanks,

 

The Steam Support Team

http://support.steampowered.com

 

 

Kjære Steam-bruker

 

Steam går snart over til å bruke norske kroner!

 

Hvis du har penger i Steam wallet 7. oktober 2014 (Pacific Standard Time), vil pengene bli konvertert fra amerikanske dollar (USD) til norske kroner (NOK), med valutakurs diktert av markedsverdi ved tidspunkt for konvertering.

 

For å vise kontooversikt kan du logge inn i Steam gjennom applikasjonen eller websiden på http://www.steampowered.com/. Etter du har logget inn kan du se kontooversikt øverst i høyre hjørne, ved siden av brukernavnet ditt.

 

Vennlig hilsen,

Steam support

http://support.steampowered.com

 

Obrazek z tą norweską walutą:  http://scr.hu/1ib2/x919e zaznaczone w środku zielonego okręgu.

Proszę o pomoc!

Jak mam przywrócić euro?

Gry na steamie są w euro normalnie, a ja mam kr zamiast euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości rozejrzałem się po kliencie czy www i nic nie znalazłem, pisz do supportu, chyba tylko to ci zostało.

 

Sam się muszę do nich zgłosić przy okazji zauważyłem ze moje konto jest zablokowane VAC że niby chatowałem 2 miechy temu lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego mogło mi się coś takiego zrobić. Nikt na moje konto niewchodził

U nikogo kogo znam to nie ma takiego czegoś.

A jak zmienić region steama, czy coś żeby wiedział że jestem w Polsce?

http://forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=232791 tutaj jest coś podobnego. Przysięgam jak matkę kocham że niemajstrowałem przy koncie! Tylko ten mail dostałem a potem mi się zmieniła waluta w portfelu steam.

http://store.steampowered.com/nok?l=polish tu jest o norweskich koronach od steama, tylko że ja mieszkam w Polsce

Chyba że mi jakiś dziad wlazł na steama, ale to mało prawdopodobne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zresetować ustawienia swojego konta, gdzieś chyba powinna być możliwość wyobru waluty jaką się posługujesz. 

 

Napisz też TUTAJ bądź skontaktuj się z administracją Steam. 

 

Możesz też poczekać. Zwyczajnie poczekać. Może wszystko samo wróci do normy. 

 

PS. Gdyby jakiś "dziad" wlazł ci na Steama to już zapewne nawet nie mógłbyś się zalogować.

Edytowane przez ярмарка борьба
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się na forum steam swoim loginem i hasłem i w opcjach zmień język na angielski amerykański i region na USA wtedy powinny wrócić dolary. Bądź Europa i Polska (lub inny kraj) żeby wróciło Euro. Ale to nie jest pewne bo nie miałem takiej sytuacji.

 

 

Inna sprawa, że nie wiem czy waluta zmienia się natychmiast czy trzeba poczekać. 

Edytowane przez ярмарка борьба
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waluta na korony zmieniła mi się kilka dni po mailu. Spróbuję Twojego sposobu.

Możliwe że to przez vpn?

Niewiem czy to mam, czytałem że vpn zmienia jakoś lokacje czy coś

Nic przy koncie nierobiłem. Tu jest podobny temat, http://forum.pclab.pl/topic/474664-Steam-zmiana-waluty-na-inn%C4%85/

To jest to: http://store.steampowered.com/nok?l=polish

 

Tylko że ja jestem Polakiem, a u Norwegów zmieniło się na korony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada na przyszłość nie kupować gier od złodziei tylko kupować pudełkowane:

Zalety pudełek

- Kupujesz i nie martwisz sie że ktoś ci ukradnie ( Np Valve Banem na steamie) chyba że młodsze rodzeństwo albo naprawde "przytszymany" nerd co tylko takie rzeczy kradnie.

- Nie zaśmieca ci komputera jak aktualizacje Steam.

- Masz pełną swobodę masz pudełko gry i nikt nie wie (po za CBś) że ją masz.

- Jak ci się znudzi sprzedasz ją albo wrzucisz do kolekcji na komodzie.

Wady pudełek:

- Są drogie ( no bo przecież z czegoś trzeba zrobić płytę i pudełko oraz zapłacić za przetworzenie owych materiałów i transport)

- Zwykle zaraz po premierze są w wersji Np. 1.0v a po pół roku już 1.1 (ale macie internet od czego są aktualizacjie i patche ? )

- można je łatwo uszkodzić ( owszem ale ban na steamie usuwa całą koleckcję a przez nie uwagę możecie najwyżej kilka tytułów stracić ).

 

Mam nadzieję że to pranie mózgu da wam trochę do myślenia to moje prywatne zdanie a i tak zrobicie co wam się podoba.

 

Zdrowia :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Support odpisał że " Purchases in your region will now be processed in Norwegian Krone" czyli że w moim regionie/kraju płatności są wykonywane w koronach norweskich. : Zobaczymy co dalej będzie.

 

 

 

EDIT: 31.10.14

Odpisali mi tak:

 

Hello, A staff member has replied to your question: Hello Damian, Our records indicate that your previous purchases were made in Norway with a Norwegian card. We can change the currency for your future purchases. However, for financial and tax reasons, we must confirm that you are currently living in the country you are contacting us from before we can switch the currency. Please scan a copy of your driver's license, ID card, passport or an official document that proves current residency and attach it to this ticket. As soon as we have that information we will be able to convert your account's default currency. Thank you for your understanding and patience with this issue. Please follow these instructions to upload images to your support ticket: 1) Log in to your support account 2) Navigate to the 'Ask a Question' tab (where you would normally write your support tickets) 3) To attach a photo to your ticket, navigate to 'You May Upload an Attachment' (underneath the text entry field) 4) Click 'Add Attachment' to reveal the uploading interface 5) Click on the 'Browse' button to locate the file on your computer 6) Once you have located the file, select it in the browser window and click 'Open' [NOTE: At this point, if you need to upload more than one image, you may do so by following steps 3 through 6] 7) Submit your ticket, once you have finished attaching the required images If you have any further questions, please write back to us.

 

Czyli że mieliście rację, kupione coś było w Norwegii.

Chcą papiery udowadniające że jestem Polakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.