Skocz do zawartości

Kod źródłowy X-Ray 1.6 na GitHubie.


Dziki Perun

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.

 

Kiedyś byłem leniwy, myślałem, że nie ma wielu ludzi na tym forum, którzy by to zrozumieli, ale teraz, wali mnie to.

 

Tutaj jest caluteńki kod źródłowy silnika Zewu Prypeci.

 

https://github.com/OpenXRay/xray-16/

 

Jest wiele obiecanych rzeczy, na przykład:

 

- przejście na 64 bity (wsparcie więcej niż 4 GB RAMu)

- korzystanie z większej ilości wątków/rdzeni procesora

- LuaJIT 2.0.3, ponad dwukrotnie szybszy od LuaJIT 1.1.4 - gra będzie działać szybciej i rzadziej się "ciąć"

- NARESZCIE NAPRAWIONY ANTY-ALIASING

- IPv6 w multi

- Naprawiona rozmyta czcionka pod DX11

- Nowsze pluginy dla 3DS Maya/Max

- Dedykowane serwery ze wsparciem dla Linuksa

 

Musimy bacznie uważać na to, co oni robią. Czekajmy cierpliwie na pierwszą stabilną wersję tego cuda.

 

Ktokolwiek zna się na rzeczy, jest proszony o przyspieszenie ulepszania tego silnika.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem wczoraj i chyba wiem jak to rozgryść  ale nie jestem jeszcze pewien. W twej paczce jest folder gamedata wrzuciłem go  do folderu z grą gra odpaliła bez problemu prawdopodobnie zmieniono  system ulepszeń broni i kombinezonów będę dalej testował.

Edytowane przez anatol
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 4 miesiące temu...
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.