Skocz do zawartości

Dying Light: Edycja Cyfrowa Deluxe


Rekomendowane odpowiedzi

Dying Light: Edycja Cyfrowa Deluxe

Już zacieram ręce i wiem jaki sobie sprawie prezent, po świetnym Dead Island i troche słabszym Dead Island Riptide ta gra zapowiada się na nowe ulepszone Dead Island. To moja druga ulubiona gra po ARMA.

https://boxoffstore.pl/pl/games/dying-light-edycja-cyfrowa-deluxe/#requirements

Edycja cyfrowa gry w preorderze zakupiona i jest na moim koncie steam. :yes:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Gra już pobrana, właśnie 27 stycznia pojawiła się na steamie. Pograłem ok godzine, co można powiedzieć po godzinie gry. Diametralnie to nie jest Dead Island, tu nie walczymy z hordami zombi, aby wykonać zadanie musimy stosować sztuczki i uciekać czyli technika parqur. To jest najlepsze w tej grze. Dzień jest od wykonywania zadań, nocą najlepiej nie wychodzić. Kampania jest fabularnie rozbudowana, ale więcej napisze jak pogram dłużej. Jak gra wygląda, świetnie po prostu jest stworzona na nowym silniku Techlandu Chrom 6. Ale nie wygląd tylko grywalność się liczy. Więcej napisze w późniejszym czasie. W Polsce gra jest w pełni spolszczona. Zachęcam do kupna ale gdy cena będzie niższa ewentualnie w sklepie Techlandu.

Pograłem trochę dłużej. Pierwsze wrażenie z walki z zombiakami. Jest ciężej niż w DI i DIR, to nie radosna rombanka. Trzeba znaleźć sposób na elminacje zombi. Broń jaką dysponujemy jest prymitywna i bardzo szybko się niszczy. Musimy przeszukiwać kosze na śmieci i pojemniki, z ciał zabitych zombi zabieramy pieniądze i przedmioty. Ogólnie jest dużo trudniej niż w DI. Doświadczenie zdobywamy wykonując zadania i walcząc z zombi. Wiadomo wyjdą patche ale śmiało mogę powiedzieć że gra zmusza do myślenia, ginąc tracimy część punktów przetrwania ale tak był też w DI i DIR. Jednym słowem jeżeli ktoś chce pograć to śmiało polecam kupić, lub poczekać na patche.

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grając początkowo przeszło mnie wrażenie że gram w Uncharted i Mirrors Edge, tej samej mechaniki użyto Dying Light

 

Grałem 4h i gra jest świetna DI się chowa, w dzień zombiaki są jak uśpione można międzynimi swobodnie chodzić za to w nocy przejście 100m kończy się zużyciem 3 apteczek i biegiem na ślepo mało co widać choć mamy latarkę, zombi zachowują się jak na spidzie nagle potrafią skakać po dachach i się wspinać są też bardzo agresywne,  niema gdzie się schować jedyny bezpieczny punkt to blok lub oczyszczone strefy.

 

Wkurzające jest to że bron biała niszczy się bardzo szybko a do naprawy potrzebne są zebrane elementy które nie leżą gdzie popadnie, do otwierania skrzyń i bagażników potrzebujemy wytrych i o ole na dachu jest spokój to na drodze atakowany często niszczę wytrychy. Nasze siły też nie są ograniczone nie można bezmyślnie walić co popadnie bo zabraknie sił na ucieczkę a nasze ciosy staja się słabsze.

 

Denerwujący jest interface by podnieść z ulicy np. rurkę trzeba najpierw wejść do ekwipunku i wywalić inną jak by nie mogło wywalać tej z ręki.

 

Optymalizacja no cóż na średnich mam 25fps, na minimalnych ale w 1080i + kilka bajerów nv jest dobrze. Ciekawe skąd te wymagania skoro w grze wszystko jest statyczne !? Na plus wychodzi lokalizacja ale znowu nazwy miejscówek są dziwne.

 

Moja ocena jak na ten czas 8/10

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grając początkowo przeszło mnie wrażenie że gram w Uncharted i Mirrors Edge, tej samej mechaniki użyto Dying Light

 

Grałem 4h i gra jest świetna DI się chowa, w dzień zombiaki są jak uśpione można międzynimi swobodnie chodzić za to w nocy przejście 100m kończy się zużyciem 3 apteczek i biegiem na ślepo mało co widać choć mamy latarkę, zombi zachowują się jak na spidzie nagle potrafią skakać po dachach i się wspinać są też bardzo agresywne,  niema gdzie się schować jedyny bezpieczny punkt to blok lub oczyszczone strefy.

 

Wkurzające jest to że bron biała niszczy się bardzo szybko a do naprawy potrzebne są zebrane elementy które nie leżą gdzie popadnie, do otwierania skrzyń i bagażników potrzebujemy wytrych i o ole na dachu jest spokój to na drodze atakowany często niszczę wytrychy. Nasze siły też nie są ograniczone nie można bezmyślnie walić co popadnie bo zabraknie sił na ucieczkę a nasze ciosy staja się słabsze.

 

Denerwujący jest interface by podnieść z ulicy np. rurkę trzeba najpierw wejść do ekwipunku i wywalić inną jak by nie mogło wywalać tej z ręki.

 

Optymalizacja no cóż na średnich mam 25fps, na minimalnych ale w 1080i + kilka bajerów nv jest dobrze. Ciekawe skąd te wymagania skoro w grze wszystko jest statyczne !? Na plus wychodzi lokalizacja ale znowu nazwy miejscówek są dziwne.

 

Moja ocena jak na ten czas 8/10

Jeszcze nocą nie grałem ale jeżeli chodzi o optymalizację to zmniejszyłem poziom detali do średnich i dalej potrafi dobrze przyciąć, może ustawiając na minimalne uzyska się zadawalającom płynność. Pewnie wina nowego silnika graficznego ale myśle że poprawią to patche które zapewnie będa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się zaopatrzyłem w DL i powiem, że ciekawie się zapowiada. Na razie mam za sobą z 1-2 godziny gry i początek fabuły robię (oczyściłem na razie strefę z misji). Zombiaki za dnia nie stanowią problemu, walczyłem na raz z grupą to pojedynczo idzie ich zabić bez problemu. Dziś zrobię mały no-life to powiem coś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko, ładnie, z podziemiami włącznie, misje pomysłowo rozbudowane do kilku bohaterów, bardzo intresujący tryb Be Zombie. Noc bardzo ciężka na początku po 2, 3 nocach spoko chociaż napięcie jest na każdym kroku. Zasługuje na 9. Dawno czekoś takiego nie było.

Co do wydajności, na max, laguje się przed wstawkami w normalnej eksploracji żadko, koniec końców nie uciążliwe, przypomina trochę stalkera z tymi lagami do których jestem barzdo przyzwyczajony, także cool :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po 9 godzinach gry coś więcej mogę powiedzieć...

 

Osobiście gra bardzo się podoba, gra się miło i przyjemnie. Fabuła też trzyma się kupy, tylko mam mały problem jak zdobyć próbkę sprintera, ktoś może to zadanie już zrobił?

 

PS. Gdzie mogę znaleźć/kupić/dostać broń i amunicję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Gdzie mogę znaleźć/kupić/dostać broń i amunicję?

 

Przypuszczam, że chodzi Ci o broń palną skoro dodałeś po nim amunicję. Do broni palnych często można dostać się "najłatwiejszym" sposobem w policyjnych furgonetkach, które są zazwyczaj na moście. Poznasz ich po napisach 112. Czemu wyraz najłatwiejszym dałem w cudzysłowiu? Dlatego, że można dostać się wyłącznie wytrychem, a ich poziom jest najtrudniejszy. Nie ma to oczywiście problemu, gdy załatwimy żywych truposzy znajdujących się wokół furgonetki, by móc spokojnie włamać się do zawartości pojazdu. Dzięki kilku próbom w paru z kilku policyjnych "lodówek" udało mi się zdobyć parę pistoletów. Przydatne jest to przy wykonaniu misji pobocznej o nazwie "Rewolwerowiec". Często jednocześnie prócz pistoletu w tych pojazdach można zdobyć amunicję. Trza cholernie je oszczędzać.

 

Kiedy uda się zdobyć broń, nie ma oczekiwać sytuacji, że nagle będziemy szaleć w stylu Rambo :tongue:. Należy jak wspomniałem, po pierwsze oszczędzać amunicję, gdyż tak łatwo nie jest z jej dostępem, po drugie często wystrzał z broni powoduje hałas gdzie nieraz zlatuje chmara zarażonych biegaczy :ohmy:.

 

Co do samej gry, to jestem dumny z tego, że Polacy stworzyli świetną "koontynuację" gry o zombiakach :biggrin:. Jak napisali powyżsi użytkownicy forum, dobra fabuła, ten klimat :). Nieraz po otoczce zalatuje Residentem Evil 5. Smaczkiem po Dead Island jest to, że bronie faktycznie szybko niszczeją mimo, że możemy naprawić je po parę-kilka razy to można je modyfikować, co nieraz powoduje chore efekty ubicia zombiaków. Tak samo, że w tej grze nie jest łatwo  ubijać żywych truposzy w przeciwieństwie do DI tym bardziej, że z tego co zauważyłem, często pojawiają się wszędzie, w tłumie :D.

 

Co do strony technicznej w tym grafiki, oceniam na duży plus, gra po patchu zyskała sporo klatek na sekundę co było tym bardziej moim zaskoczeniem, gdyż mój piecyk nie należy do nowości (około 3-4 lat). Tym bardziej, że ustawienia grafiki mam ustawione na średnie.

 

Najbardziej zaskoczył mnie tryb dnia i nocy w czasie rzeczywistym, czego nie było w poprzednich grach czyli Dead Island. Zatkało mnie kiedy nagle się ściemniło i jednocześnie musiałem wrócić do wieży :D. Pierwsze skutki pierwszego "spacerku" w nocy to u mnie "w życiu nie pójdę po ciemku grzebać i hasać jak gdyby nic" :wacko: . Ogólnie moje pierwsze wrażenia po tej grze jak najbardziej na plus :thumbsup: .

Edytowane przez seb-stryl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ukończyłem grę, ze statami 12(Z)-18(Ś). Gra w sama sobie po opanowaniu nie jest trudna, Miałem tylko problem na końcu w kanałach bo nie miałem nic (dosłownie), prócz broni białej. Potem była gaza, alkohol i jakoś potem leciało w budynkach :)

 

Teraz wracam do gry bo zadań mi trochę zostało.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx podobno mają umozliwić modowanie DL, jak będą mody to będzie ciekawie. Wczoraj chwile pograłem, świetne są walki, trzeba kombinować aby przetrwać. To nie DI gdzie mając cokolwiek pod reką tłukło się całe stada zombi. Po prostu Techlaand zrobił kawał dobrej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Niezła gra, też w końcu jakaś post apokalipsa i zombiaki choć inne niż w zonie ale przyjemnie się w to gra. Mamy już nowy dodatek Dying Light: The Following, tym razem po za miastem w bardziej otwartym terenie i możliwość poruszania się własnym pojazdem o który trzeba zadbać, zdobyć paliwko i możliwość modernizacji podzespołów. Martwi mnie tylko że chyba dość krótki, niezbyt długo pograłem a jest już 80% fabuły robiąc też różne poboczne misje chyba że te 80% pokazywane jest w sumie z podstawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.