Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. Seriale warte polecenia

    @Sierioża zachwalał Blood Drive to się skusiłem, a wiec tak żarty na poziomie bruku albo czarny humor, kupa scen gore w stylu horrorów klasy B, fabuła często totalnie od czapy czyli....jest wszystko czego potrzeba w tym serialu Ogólnie serial raczej dla tych co lubią sobie pooglądać takie krwiste głupawe horrorki od czasu do czasu, to tu też się będą dobrze czuli. Nawet fajna główna bohaterka, nieźle pojechany prowadzący show, tak jak wyżej jest napisane Cunningham rządzi w tym serialu. W sumie bardzie podobała mi się pierwsza część sezonu, gdzie więcej było tego wyścigu, druga część o walce z korporacją Serce wypada słabiej. Serial mimo dobrych recenzji został skasowany ale można spokojnie obejrzeć bo wątki się kończą, jest mała scena tak żeby był punkt zaczepienia dla drugiego sezonu, ale tego jak wiadomo nie będzie. Ps. W podobnych "rzeźnickich" klimatach kina klasy B mamy jeszcze Ash vs Evil Dead, który mocniej polecam i był tu już wcześniej wspominany.
  4. takie tam zabijanie nowych bandytów w Cieniu Czarnobyla
  5. @tom3kb Wcześniej miało być to samo, ale inaczej. Teraz chyba front się zmienił i historia ma być pociągnięta dalej. Ale nie traktuj tego jak coś wiążącego, bo pewnie jeszcze 20x będą zmieniać podejście.
  6. Właśnie ciekawie, bo niby Update 5 to miała być taka przerobiona i rozszerzona wersja Update 4, czyli w sumie ta sama historia. A teraz niby to Przestrzenna Anomalia 2 i maja to być niby "dalsze losy" bohatera, czyli co to co zrobili dla Update 5 leci do kosza i zaczęli moda robić od nowa, czy jednak grając w PA 2 znowu zaliczymy to co już widzieliśmy, plus ewentualnie rozszerzony scenariusz? Ps. zmieniłem już tytuł tematu.
  7. Złota Kula Zachód słońca nad magazynami Wojskowymi i "zły" artefakt, który "zamroził" naukowców i ich ochronę.
  8. Jak wiedzą ci, którzy wnikliwie śledzili newsy - Przestrzenna Anomalia Update 5 już nie istnieje. Została przemianowana na pełnoprawną kontynuację, która ponoć łączy to, co najlepsze w anulowanym projekcie i dodaje sporo fajnych rzeczy jak na dobry sequel przystało. Zobaczymy jak będzie, bo pewnie to jeszcze sporo potrwa, ale na osłodę mamy nowiutkie screeny:
  9. Re4ktor - gra online o czarnobylu

    @tom3kb nie byłbyś sobą gdybyś nie zahaczył o nieumarłych . A wracając do wypowiedzi @Burbona, STALKER na pewno nie mieści się w definicji science-fiction, co najwyżej moim zdaniem leciutko o nią trąca. https://pl.wikipedia.org/wiki/Fantastyka_naukowa Tak więc jeżeli nie postapo i science-fiction to co pozostaje?
  10. Re4ktor - gra online o czarnobylu

    Zależy jak na to patrzeć, a jak kataklizm dosięga jakiś duży obszar to już nie może być post apo? Powiedzmy mamy epidemie zombie w obu amerykach, to będzie jakieś post apo wtedy czy nie, jak tam zostaną tylko niedobitki ludzkości, a np Europa i Azja pozostaną czyste. @Chlebczarow Zboczenie zawodowe No to jeszcze, upadek meteorytu, wirus, kataklizm naturalny itd.
  11. Re4ktor - gra online o czarnobylu

    @Burbon nie wiem jakimi kryteriami się kierujesz, uważając że STALKER nie należy do gier z gatunku postapokaliptycznych. Czyżby ludzie którzy tą grę tak kwalifikują byli w błędzie? http://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp?PLA=1&TEM=78 https://naekranie.pl/artykuly/top-10-najlepsze-gry-postapokaliptyczne
  12. Re4ktor - gra online o czarnobylu

    Stalker nie jest postatpo, tylko to zwykłe science fiction. Masz sobie teren czarnobylskiej strefy zamkniętej, gdzie szlajają się stalkerzy w poszukiwaniu artefaktów, opryszkowie poszukują schronienia, a handel nielegalnym towarem kwitnie. Do tego całą ta otoczka z laboratoriami, świadomością Z, itd. Tu nie ma w tym żadnego postapo, żadnych kataklizmów ludzkości ani nic z tych rzeczy.
  13. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Brnąc dalej natknąłem się na drzwi kodowe (81633) i stada szczurów. W pomieszczeniach można zapalać światło. W jednym z nich był sejf, w którym znalazłem dokumenty z kolejnym kodem do drzwi: 45635. W składzie na regale znalazłem potrzebne mi bloki do podmiany w harmonizatorze. W jednej ze sterowni, znalazłem notatkę od Ducha do Strzelca o Czarnym Znaku. Dalej, poprzez zawał (można i normalnie), dostałem się do sali z zaworem i przekręciłem go - w ten sposób podałem zasilanie czynnika na pompę geotermalną. W końcu dotarłem do sterowni gdzie tę maszynerię zasilającą się włącza - przydał się kod od Docenta: 75962. Tutaj da się uruchomić tylko pompę - pozostałe przełączniki nie "trzymają". Tak ma być. Przy wyjściu jest instruktarz obsługi i kod wyjściowy z pomieszczenia: 56322. Wydostałem się na powierzchnię i pomówiłem z Proporem o laboratorium. W inwentarzu mam dwa bloki do włożenia w 3 i 4 element harmonizatora. Teraz czas na Radar.
  14. Lost Alpha Developer's Cut - pobieranie, instalacja

    Ktoś chętny do potestowania polonizacji LA? Jeśli tak, proszę o wiadomość prywatną.
  15. Lost Alpha Developer's Cut - pobieranie, instalacja

    Trikster Witam liczę na ciebie i czekam z niecierpliwością poz. piciu2222
  16. Zadupie

    Nie ma co, ambitne kino. Jakieś nominacje?
  17. Zadupie

    „Zadupie” Reż. Ihar Aśmiałouski Czas. 30 min. 2009 r. Białoruś: Tако blisо а тако daleko, każdy na jakimś mieszka.
  18. Istotna informacja ( można dodać w pierwszym poście, najlepiej wgrać od razu fixa na oświetlenie statyczne ). W PDA zostały zadania w Zapomnianym Lesie i zrobił się problem bo w żaden sposób nie można się było tam dostać ( jakimkolwiek wejściem bym nie próbował się tam dostać, wylot do pulpitu ). Pozostała ostatnia deska ratunku czyli pobranie fixa ze strony moda na oświetlenie statyczne i po podmianie plików szok, wszystkie bolączki moda ustąpiły ( wyloty przy przejściach z lokacji na lokację, wyloty przy próbach zapisu na niektórych lokacjach, można spokojnie grać na statycznym i pełnym dynamicznym oświetleniu ). Ciąg dalszy rozgrywki Po zdaniu relacji na ATP z misji mamy info żeby udać się do kryjówki Striełoka, po drodze dostajemy sygnał SOS od snajpera i jego siostry że zostali zaatakowani na wysypisku przez Bandytów ( ważna jest kolejność udzielania pomocy, jak i innych wyborów dokonywanych podczas przechodzenia moda aby zakończenie rozgrywki było pozytywne, opis konkretnych wyborów na stronie moda), ratujemy najpierw siostrę snajpera później jego ( snajper dobrze sobie radzi sam ) za co jest nam dozgonnie wdzięczny. tak się kończy odwrotna kolejność . Docieramy do schowka Striełoka i ponownie spotykamy Fotografa, tym razem to on ma problemy i prosi nas o wsparcie w formie oddania mu jego broni którą nas obdarował w Labie X18 ( to nie ostatnie z nim spotkanie ). W trakcie dalszej rozgrywki docieramy do Czerwonego Lasu i tu w sztolniach napotykamy pozostałości naszego ugrupowania Ciemnych Stalkerów, w wyniku starć z ugrupowaniem Grzech sporo ich zginęło i musieli uciekać w poszukiwaniu nowego lokum. Od szefa naszej frakcji Welesa dowiadujemy się o lekarstwie na mutację ( ciemni Stalkerzy czyli i GG to mutanci ), w tym celu musimy udać się do Zapomnianego Lasu i porozmawiać z Grzesznikiem ( w tym miejscu już myślałem że trzeba się pożegnać z modem , nawet próba przejścia przez labirynt którego nie cierpię kończyła się wylotem). Od Grzesznika mamy zadanie na korzeń Mandragory ( jeszcze odnosnik do Harrego Pottera ) i art Dusza potrzebnych do stworzenia mikstury ( wszystko na szczęście znajdziemy na tej lokacji, korzeń w pieczarach a art w anomalii chemicznej ( jezioro w centrum lokacji ). Po oddaniu ich Grzesznikowi otrzymujemy miksturę dla Welesa. Przy okazji mamy na tej lokacji jeszcze jedno zadanie na uratowanie dusz stalkerów. Przy wagoniku niedaleko jeziora spotykamy trzech stalkerów ( jak się później okazuje opętanych przez kontrolerów ), którzy po krótkiej rozmowie chcą naszej duszy , w miejsce zabitego stalkera pojawia się kontroler. Po ich zlikwidowaniu pojawia się info o znalezieniu pozostałego przy życiu stalkera. Znajdujemy go w pieczarze z której jest przejście do labiryntu, Jurij Siemienieckij zginął w sarkofagu, wcześniej miał kontakty z duchami zony i został przeklęty, nie może zostać człowiekiem, ciągle ginie i odradza się na nowo. Mamy znaleźć jego aparat i w tym celu udajemy się do Deimosa przywódcy Monolitu na Radar. Deimos twierdzi że znaleźli ten aparat w sarkofagu i ma go jeden z monolitowców w labie X10. Schodzimy do labu i odnajdujemy kamerę która nabywa własności artefaktu po dłuższym przebywaniu w sarkofagu, mamy go oddać Jurijowi. Po ponownym przybyciu do niego ten mówi nam żebyśmy zatrzymali aparat dla siebie i pomogli mu w uwolnieniu się do przekleństwa i przyłączeniu do duchów zony. Musimy udać się na Błota do mnichów Monachomachów, którym wcześniej pomogliśmy odbić kościół na tej lokacji. Po dotarciu na miejsce i rozmowie z przywódcą zakonników odbywa się krótkie czary mary i pojawia się duch zony. Rozmawiamy z nim i wstawiamy się za Jurijem w skutek czego klątwa zostaje zdjęta a on przyjęty w poczet duchów zony ( kolejne koneksje wyrobione ). Wracamy do Czerwonego Lasu i oddajemy miksturę Welesowi w dobrej wierze że to wystarczy a tu zonk , trzeba szukać dalej potrzebnych ingredientów potrzebnych do leczenia mutacji. Tym razem musimy udać się na generatory do Warlabu, tam znajdujemy pojemnik i otrzymujemy wiadomość od Welesa że w szpitalu powinna być super apteczka która zdecydowanie też się przyda. Apteczka znaleziona i to nawet w ilości kilku sztuk. Wracamy do Welesa ze znalezionymi rzeczami i na podejściu do sztolni już widać że coś jest nie tak, w tym momencie rozgrywki akurat jestem i po wybiciu atakujących dostaje info że wszyscy bracia zginęli a nam pozostaje zemsta, być może jest inne rozwiązanie które muszę sprawdzić, a co dalej było i jak się sprawy potoczyły opiszę w następnym odcinku . Mod zrobił się naprawdę ciekawy ( mimo pierwszych wrażeń z początku rozgrywki i problemów ), po wgraniu wcześniej wspomnianego fixa bardzo stabilny, zdecydowanie wart polecenia do gry i polonizacji ( są informacje głosowe w modzie ale to nie problem bo można je przetłumaczyć jako tekst gdyż pojawiają się wszystkie w PDA ).
  19. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Udałem się do jaskini - wyrzucając Rubinową Skurę dezaktywowałem blokującą anomalię. Po wejściu do pieczary poszedłem na dół i dotarłem do drzwi kodowych. Po otwarciu ich zapadłem w sen. Po przebudzeniu byłem uwięziony. Kratę otwiera nam Botanik Leonid - nasze graty są w skrzyni. Kiedy spaliśmy obserwował nas Duch i ruszył w głąb zony. Przychodzi do nas SMS od Barmana o ważnej sprawie. Leonid opisuje nam sposób ponownego włączenia Mózgo-zwęglacza - musimy podmienić moduły w blokach 3 i 4 harmonizatora w laboratorium na Radarze. Daje pozostałe dokumenty Ducha. Wróciłem do Baru - Docent, po analizie dokumentów wyłuskał z nich kod: 75962. Barman poinformował mnie, ze był Duch i będzie na mnie czekał na rozwidleniu drogi na Radarze. Iwar opowiedział mi o problemach jakie miał podczas wyprawy. Dotarłem na skrzyżowanie na Radarze - zamiast Ducha jest Wargas. Ten pierwszy poszedł do przyjaciela z pomocą. Próbowali otworzyć drzwi do labu za pomocą jakiegoś dekodera - ale nie zadziałał. Idąc do Doktora po radę zaszedłem do Iwanowska - ale naukowcy mają tylko rady "egzystencjalne".... Doktor podpowiedział bym nie martwił się o Ducha - jak przyjdzie czas spotkamy się. Udałem się w końcu do Doliny Mroku na poszukiwanie zaginionego laboratorium. Teraz dowodzi tu Propor. Powiedział mi o zamurowanej posadzce nad więzieniem pod kompleksem Wieprza. Można tam dostać się wysadzając podłogę dynamitem. Ten można zdobyć na kilka sposobów: od Wilka, Łukasz daje zadanie na niego, od Wojska, Bagnach u Handlarza, i w końcu zabierając skrzynkę spod muru bazy powinności, nim Powinność doprowadzi do eksplozji. Kiedy wróciłem do Propora, kazał swoim ludziom zachować dystans - nie mamy detonatora i trzeba doprowadzić do wybuchu strzałem z karabinu. Po dostaniu się do laboratorium X-12, przy szkielecie znalazłem notatkę o towarze ukrytym tutaj i kod: 81633.
  20. Problemy ze schowkami i kwestami

    Dzięki za pomoc. Super.
  21. Wczoraj
  22. Problemy ze schowkami i kwestami

    kazz ok.dds kazz ok.sav Jesteś u Aleksandrycza masz trzy skrzynki oddaj i graj dalej. Co do kluczy Zbrojmistrza pamiętaj że najpierw trzeba iść do Aaza i chyba on mówi co dalej robić.
  23. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Dzięki @apg2312 za podpowiedź.coś mi się wydaje,że go znalazłem przy nieboszczyku we młynie jak szedłem do tunelu z elektrami po dokument dla Wilka.
  24. Potrzebne screeny ze WSZYSTKICH modów!

    Dream Reader 2.0 - Reaktor w oddali:
  25. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Taki jest zamysł twórcy moda. Sposób pewnie by się znalazł - trzeba znaleźć kogoś, kto potrafi grzebać w skryptach. Na razie pozostaje pamięć, lub zapisywanie zadań na kartce. W którymś momencie moda można znaleźć/zdobyć elektroniczny notatnik, w którym samemu można zapisywać zadania.
  26. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Dzięki @cichy.Mam pytanie. Dlaczego w PDA nie zapisują się zadania.Czy jest na to sposób?
  27. Dream Reader 2.0

    W końcu znalazłem czas na grę, zrobiłem w chacie wszystko na dziś. 1 misja ubiłem 3 zombiaki i do baru a tu Ślusarz - naprawia sprzęt wszelaki, Barman kopsa radę - nie używać motoroli bo się wojsko ... odezwie i lipa, gadam z kmiotkiem przy barze a w barze dym jak w typowym melino szałasie, gram dalej. Gra wciąga. Bez spojlera Pacz najnowszy na wyloty i obrazek szturmowika z bajora: http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/dream_reader_da_build_1935/5-1-0-2779 https://cloud.mail.ru/public/LRqp/FCEaiCMVp оф. патч 0.2.7z
  1. Pokaż więcej aktywności
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność