Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatniej godziny
  2. Mam, dziękuję.
  3. Dziś
  4. Sęk w tym, że można sobie nawet ustawić Waszymi metodami udźwig 100000 kg, a i tak Naznaczony będzie się wlókł jak koń juczny za karawaną. Trzeba zmienić odnawianie staminy, brak pliku system to uniemożliwia :(
  5. Bardzo fajny pomysł @Paranoja z takim modem potestowałbym ale na razie gram z v92 .Powodzenia w dalszym tworzeniu moda.
  6. @bolo - tu: Sejfu nie otworzysz - patrz na szczelinę.
  7. tekstury

    Tak + modyfikacje specjalnie dla NS, jednak na razie chcę uporać się z tymi teksturami. Gdy już wszystko będzie jako-tako doszlifowane, zacznę modyfikować grafiki anomalii, efektów i słońca.
  8. @bolo sejf na dworcu obczaj dokładnie
  9. Teczka leży w budynku jeśli się nie mylę to restauracja, na półkach dobrze przeszukaj lub sejfie nie pamiętam dokładnie.
  10. Gdzie są dokumenty/teczka dla Broma w Mrocznym Parowie, rozwaliłem bandytów ale teczki nie umiem znaleźć.
  11. tekstury

    Anomalie z spices też będą?
  12. thx:) poszukam. dawno nie byłem na forum ale widzę, że dobrych ludzi nadal tu nie brakuje - wielkie dzięki:)
  13. @dubvangrup Dokładnie tak. Musisz dostać/kupić śpiwór.
  14. Dawno nie grałem w Stalkera małe pytanie: po pewnym czasie gry rozmywa mi się obraz - podejrzewam że jest to skutek zmęczenia; braku snu - pytanie - Jak się śpi w tym modzie???
  15. tekstury

    hohoh... wolniej! wolniej! W tej chwili to ja ledwo miałem kilka godzin na zebranie własnych modów i przerobienie ich by działały z NS... Modów innych ludzi nie będę dodawał, jak już to zrobię własne. Jednak nie mam w planach robienia tekstur broni, jedynie doszlifowanie tych co są teraz, dodania kilkunastu tekstur ścian które najbardziej mnie denerwują, nowe efekty pfx i fx oraz dodanie nowych tekstury słońca. Na razie tylko tyle...
  16. tekstury

    Wygląda świetnie, może do tego pogodę z swtc? Planujesz dodać nowe textury broni i budynków?
  17. Pierwsza, testowa kompilacja wysokiej rozdzielczości tekstur dla Narodnaja Soljanka. ___________________________________________________ _______________________________________________________________ Autor: Akinaro(aka Paranoia, czyli ja) Kompatybilność: Testowałem tylko z NS2016 _______________________________________________________________ W tej chwili zawiera dosyć chaotycznie powkładane tekstury z moich addonów dla Call of Chernobyl: -Nowe tekstury trawy w wyższej rozdzielczości, jednak bez wersji z wyższą i gęstszą trawą!( to musi poczekać) -Zupełnie nowe tekstury drzwi i okien w wysokiej rozdzielczości. -Nowe lub zmodyfikowane tekstury ziemi i podłóg w rozdzielczościach 2048px i 4096px -Zmodyfikowane tekstury ścian i drzew [Wciąż w produkcji] na razie folder trees zawiera standardowe tekstury NS, po prostu zapomniałem wywalić ten folder -_- Jest to wersja Alpha: zero optymalizacji, dosyć chaotycznie poukładane tekstury. W tej chwili chodzi tylko o to by sprawdzić jak tekstury wyglądają w grze, i które wymagają modyfikacji. Narodnaja Soljanka ma trochę inne nazwy tekstur i ogólnie SoC używa innych tekstur dla obiektów niż taki CoP albo CoC, więc pic polega na tym by sprawdzić jak najwięcej miejsc czy jakieś tekstury nie są pomieszane. ____________________________________________________ By przyspieszyć trochę ukończenie tego dodatku prosił bym o testowanie -Info, a najlepiej screen z teksturą która dziwnie/źle wygląda. -Info/screen ze specyficzną teksturą która chcielibyście w wyższej rozdzielczości. ____________________________________________________ Co do wydajności i użyciu tekstur wysokiej rozdzielczości: Ja osobiście nie mam problemów z wydajnością, przynajmniej na poziomie wioski kotów i wysypiska(serio krucho u mnie z czasem, więc nie mam jak testować wszystkich poziomów), ale dla pewności zróbcie kopie folderu textures z Gamedata... ____________________________________________________ Link: Google Drive (605MB) ____________________________________________________ Screeny(tylko dwa bo nie mam zbytnio czasu na samą grę... albo robienie tekstur albo granie... )
  18. c.d Nowa ekipa to właśnie Ostatni dzień, dają parę zadań na m.in. ubicie mutantów, zabranie fantów od "kupców/dostawców " z wielkiej ziemi oraz ich ukatrupienie. Następnie podjechanie uazem we wskazane miejsce z w/w bambetlami. teraz misje dla innych, swd na klatce schodowej oraz bomba i sprzęt do jej obsługi na bagnach - promieniowanie + niby kundle i kontroler, następnie powiedzieli, żebym sobie gdzieś pohasał a oni mnie wezwą. Lezę na dach Agropromu by nawiązać łączność z Woroninem potem mam to samo zrobić na swałce/wysypisku(znaczniki w PDA): Po nawiązaniu łączności z Woroninem pojawia się ekipa tzw. nieznanych których część wcześniej ukatrupilem i: a/ walka w kompleksie i na swałkę b/ z dachu po drabince za mur, schowek z bardzo cennymi bambetlami i na swałkę. Wybrałem b/. Nowy artefakt oraz przyrządy do naprawy i wyrobu amunicji - czerwone i żółte - do wyrobu bandaży:
  19. @daniu, masz zadanie związane z tym pomieszczeniem? Jeżeli nie, to nie co się tam pchać.
  20. Sprawę uwolnienia stalkerów rozgryzłem , problemem były tuszkany w tunelu od bajorka ze śmigłowcem. W podstawce nie ma tam platformy do góry a tu jest po której mogły się przemieszczać do podziemi, aktywowała je strzelanina. Zrobiłem po swojemu i zadanie zaliczone, najpierw dwóch przy kratach z zakładnikami i rozmowa z Tremorem później tuszkany we wspomnianym wcześniej tunelu i na końcu cała reszta przy szybie z windą ( nie miało znaczenia czy któryś z nich pozostał przy życiu ). Po zakończeniu teleport z animacją na zewnątrz i rozmowa z Tremorem, Sułtanem i Przewodnikiem a następnie lądujemy u Brody. Tremora ktoś ukatrupił cichaczem u niego w domu przy rozmowie z nami ( zdążył powiedzieć o schowku w Barze i papierach w plecaku u siebie ). Pozostało zawiadomić Skriagę i w między czasie przyszło info z ATP od Stampa. Kasa za uwolnienie Stalkerów. Zasilanie wiatrowe tu również jest jak w NS 2016 .
  21. Jaki jest kod do tych drzwi w lab X-10?
  22. Nie tak dawno wyszła nowa książka z uniwersum Metro 2033. Prawo do Zemsty, równocześnie dołączony jest zbiór polskich opowiadań o tytule W Ruinie.
  23. Moim zdaniem ta strzelba to porażka, nic z niej zabić się nie da. Ogólnie to ja już sobie wyrobiłem zdanie na temat strzelb w Soli. Za to nóż który tam znalazłeś jest naprawdę super, i taka powinna być adekwatna nazwa "super" zamiast w tej strzelbie, bo tym nożykiem na hita pijawkę biorę. Przy próbie skoku za płot na bagnach dostałem taki komunikat : D
  24. Właśnie znalazłem przypadkowo bardzo fajna strzelbę w Mrocznym Parowie lokacja:
  25. Wyżej zapomniałem linka do strony z modem: http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/igra_dush_nachalo/5-1-0-2397 Rozmowa z Sokołowem i z szefem stalkerów, kwest na szukanie artów - 4 miejsca - ty + 3 zawodników muszą przeżyć !!! Most kolejowy, Silos - tu po zaliczeniu tej bazy i wyjściu z budynków atakują cię zdziczałe dziki z dzikowa - potem mostek nad wyschnietym bajorem na drodze do trep bazy - tam sporo elektr - szef ekipy robi pomiary, tu atakuje cie dzikie i niby kundle. Teraz wzgórek miedzy wioska a anomalią, tutaj po pomiarach i ataku kolejnych mutantów misja od szefa ekipy - nowy artefakt trzeba zdobyć w anomalii koło wioski. Po zdobyciu + 3 inne pospolite otrzymujesz kwesta/kwita na odparcie ataku bandytów, zabijasz ich, podchodzisz do kolesi i tracisz film. Budzisz się na kolankach, szef bandytów nawija, że: on teraz jest panem Kordonu, kumple do piachu za to, że zabili jego kumpli a ty do szefa stalkerów masz się udać i podkopsać mu info, że on tu rządzi a oni w podskokach z kordonu albo reket mu płacić, aha nawija też, że twoje bambetle są w barakowozie koło mostu. Po ponownym złapaniu filmu lekko cie atakują mutanty, ja pobiegłem do anomalii i tamże się same wykończyły, potem barakowóz i szef. Teraz misja na bandytów - idź ich ukatrupić do świniarni, szef stalkerów obiecał pomóc, zabijasz, ratujesz 3 stalkerów, od nich 3 małe kwesty - mutanty + PDA i do bazy stalkerów na ATP, czereśniaka nie ma tak samo jak jego pomocy nie było w walce z bandytami, handlarz radzi się popytać ekipy z zewnętrznych posterunków. Idziesz na tunel na dolinę, tam ci on, dialog i wybór: a/ zdychaj łachu cmentarny b/ spoko przygłupie, apteczka za twój schowek Po załatwieniu schowka idź na ATP, tam misja na Barmana do baru. Na śmietnisku"swałce" aby iść na bar należy przedłożyć dobra reputacje od któregoś ze stalkerów tym matołom z powinności, stalker koło barakowozu daje namiar na kwesta odnalezienia 5 poprzednich odważniaków. Znalazłeś ich trupy, pobawiłeś się z pieskami i świnkami, odwiedziłeś i przesłałeś ołowiany uśmiech wujkowi Kaszpirowskiemu (kontroler) i misja zaliczona, droga na Bar stoi otworem. Bar, Barman, 2 misje na Agro/Swałkę. Teraz misja od Barman - Woronin - werbownik - stalker + trup i jego fanty - notatka oraz rusznikarz/handlarz z powinności i to wszystko na Barze i masz się udać na Agroprom i przystąpić do nowej ekipy - Ostatni dzień!!! Ostatni dzień - 1/3 głównych wątków fabularnych moda - warto grac. Stare lokacje, nowe układy i rozkład anomalii, mutantów, ekip, całkowicie nowy scenariusz i niepowtarzalny. Inna strona do pobierania moda: http://stalkerportaal.ru/load/modifikacii_tch/sjuzhetnye/igra_dush_nachalo/18-1-0-2589
  26. Mkk7 - przeczytaj w jaki sposób przeszedłem moda, ułatwi ci to życie i rozwiąże wiele zagadek.
  1. Pokaż więcej aktywności