All Activity
- Past hour
-
Ronnie1910 changed their profile photo
-
Ja zawsze określam je jako "kocie łby". Tak się chyba w SoC nazywał artefakt, który stracił swoje właściwości.
- Yesterday
-
@Agrael - co prawda ostatnio w Anomaly grałem tuż po ukończeniu tłumaczenia do 1.5.0, ale żeby bezpiecznie nosić artefakty, musisz zaopatrzyć się w specjalne Moduły, które niwelują promieniowanie. To ten sam system (i te same przedmioty w EQ tylko pod innymi nazwami), co w Misery. Zwykły ołowiany pojemnik pozwala Ci przechowywać artefakt, ale zamyka go szczelnie i nie dostajesz żadnych bonusów. Pozostałe mają trzy wartości niwelowania promieniowania - równe trzem tierom artefaktów występujących w grze. Z tego co pamiętam, bardzo rzadko wypadają one jako loot i niestety, trzeba craftować, albo
-
Ja się trochę bawiłem w szpiega i podszywanie pod członka frakcji Powinność. Głównie dlatego, żeby zobaczyć czy ma do zaoferowania jakieś ciekawe zadania Informator lub Barman. Tak czy inaczej - wpadło osiągnięcie: Cały szkopuł polega na tym, że trzeba zachować pewne wymogi, jak już przebierzemy się we wrogie wdzianko. Przede wszystkim nie można podchodzić blisko nieprzyjaciół oraz biegać. Pogadałem nawet z mechanikiem powinności i mogłem wziąć u niego zadanie na dostarczenie narzędzi, a więc zakładam, że byłaby możliwość wyrolowania samego generała czerwonych. Największym problemem je
-
@tom3kb most likely. Anomalny chleb nie pokazuje się w zakładce artefaktów, mimo wszystko dalej da się go włożyć do pojemnika na artefakty. Widać go tylko w inwentarzu ogólnym i tam go szukaj.
-
kreon13 joined the community
-
Swietna muzyka do pracy koncepcyjnej - a i oko -gdy sie zmęczy -można zawiesić na "okładce".
-
@kondotier - biegałem dla Wolności , jak i dla Powinności w rózniastych wdziankach i .......nie było problemu.
-
Call of Chernobyl: Back to the roots
kamil190 replied to vidkunsen's topic in Mody do Call of Chernobyl
4 marzec - twórca wziął się za SDK. Lokacje będą własne, z zamianą roślinności na lokacjach. Na lokacjach pojawią się anomalne miejsca z ciekawą realizacją, możliwe, że nawet skryptową. Ale to już potem. Ponadto twórcy nie wspierają już wersji 892. Kody źródłowe silnika tej wersji zostały usunięte. Lokacje będą wspólne z paczką broni I.W.P. Modder pokazał 50% gotowego Kordonu, na którym zamieniono wszystkie modele roślinności przed nasypem kolejowym. Silnik i skrypty będą jedną implementacją, a dokładnie spawn grzybów (Jak w NS - spawn muchomorów lub w modzie Dolina -
Budynek straży pożarnej: [ALBUM]
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
kondotier replied to a topic in W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
Anomaly 1.5.1.2 -
Oglądając pilota serialu mam "przedsmak" tego co mnie czeka - i albo czekam, albo nie . A tak przy okazji czekania : Jakby nie pisać -próba ekranizacji ikonicznej serii literackiej . I na to to już na pewno poczekam - i obym sie nie sparzył, jak na ekranizacji Straży Pratchetta . I oby nie za dużo Czerni.
-
@boberm Zgadza się, że po ubraniu kombinezonu frakcji, mamy o tym informację. Nie starałem się sprawdzać, ale znając stosunek do siebie Wolności i Powinności, skutek chyba byłby jednoznaczny. Opcję wyłączyłem ( ma chyba jeszcze 5 dodatkowych "wyróżników ). Poszedłem na Kordon i kupiłem wdzianko "neutralne". Może któryś z zwolenników Anomaly, pokusi się włączyć opcję i pójść we "wrogim" wdzianku do przeciwnej frakcji. Na Kordonie mieli mi do zaproponowania te same zadania, jakie były przy starcie gry. Czyli nic ciekawego, tylko możliwość zarobienia trochę kasy. Ten fragment moje
-
Arty w designerskich dokumentach: Od Andrzeja Dybowskiego:
-
Modelarski "Stalker"
kamil190 replied to boberm's topic in W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
S.T.A.L.K.E.R. Śmierć niewiernym (skala 1:35) na podstawie ilustracji Jurija Simonowa ([KLIK]): -
Nowe screeny. Na nich pokazano nowe modele broni, które mogą się pojawić w nowej wersji:
-
Nazwa: Almost Perfect vision 1.2 Twórca: ANAVRIN Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 08.04.2011r. Autor spolszczenia: OPIS: SCREENY: WIDEO: LINK DO POBRANIA: ŹRÓDŁO: old.ap-pro.ru ap-pro.ru playground.ru mir-stalkera.ru stalkermod.ru
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
Agrael replied to a topic in W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
Anomaly 1.5.1 -
W ramach żartobliwej promocji "Shadow Raptors: Konwój" Sławomira Nieściura, zrobiłem dla niego coś takiego.
-
Można zamawiać "Konwój" na Empiku. https://www.empik.com/konwoj-shadow-raptors-tom-5-niesciur-slawomir,p1260087194,ksiazka-p?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIttXEhYCZ7wIVBdgRCB1nAAZKEAEYASAGEgL1DvD_BwE&fbclid=IwAR1IavO5yBebmAon5nJbkoMRM81ofpblxoq8RRmt5CI9l71NlKwAffMWtn4
-
Nazwa: Апокалипсис-III Twórca: Optivankiev (Иван) Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 19.01.2012r. Autor spolszczenia: OPIS: SCREENY: WIDEO: LINK DO POBRANIA: ŹRÓDŁO: ap-pro.ru amk-team.ru stalker-portal.ru stalker-gsc.ru
-
andrzejdrabczuk01 joined the community
-
@boberm ja tam i tak bym czekał na caly sezon z oglądaniem ale na yt na bank gdzieś znajdziesz jak poszukasz 😁
-
Hmmm ... lubie takie klimaty. Może być lekko , łatwo i przyjemnie podczas oglądu.... BTW: da się gdzieś oglądnąć tego pilota? Że na NBC to ja wiem😊.
-
Pędzi Złomek przez Zonę.
Announcements
- Spolszczenie moda Gra Dusz - Nowy Początek
- Spolszczenie moda W Piekle... Psy
- Spolszczenie moda: Kontrakt na Nowe Życie.
- Spolszczenie moda Dolina Szeptów + Gunslinger Mod
- Spolszczenie moda Historia Ekologa
- Spolszczenie moda: W krzyżowym ogniu
- Spolszczenie moda: Projekt "Odstępca"
- Spolszczenie moda: Anomaly 1.5.1
- Screen Tygodnia
-
Newsletter