Skocz do zawartości
  1. Stara stacja obsługi

    1. 991
      odpowiedzi
    2. Wioska kotów

      Pierwszy raz na forum? Nie wiesz gdzie napisać? Od czego zacząć? W tym dziale uzyskasz pomoc.

      1.5 tys.
      odpowiedzi
    3. PDA

      Dział związany z funkcjonowaniem forum.

      2 tys.
      odpowiedzi
    4. Kontakt z administracją

      Zwykli użytkownicy widzą tylko założone przez siebie tematy.

      • Brak odpowiedzi do wyświetlenia
  2. Nowości na forum

    1. Nowe mody

      Mody należy wstawiać korzystając z szablonu. Po 30 dniach mody zostaną przeniesione przez moderatora do odpowiedniej kategorii.

      97
      odpowiedzi
    2. 2.4 tys.
      odpowiedzi
  3. Mody przetłumaczone na język polski

    1. 8.6 tys.
      odpowiedzi
    2. 26.4 tys.
      odpowiedzi
    3. 5.8 tys.
      odpowiedzi
    4. 3.8 tys.
      odpowiedzi
    5. 3.2 tys.
      odpowiedzi
    6. 3.4 tys.
      odpowiedzi
    7. 1.5 tys.
      odpowiedzi
    8. 3.3 tys.
      odpowiedzi
    9. 529
      odpowiedzi
    10. 2.4 tys.
      odpowiedzi
    11. 997
      odpowiedzi
    12. 392
      odpowiedzi
    13. 30.6 tys.
      odpowiedzi
  4. Solucje do modów

    1. Solucje tekstowe

      Dział służący do zamieszczania w formie tekstowej pełnych poradników/opisów przejścia oraz konkretnych lub uniwersalnych porad, które mogą pomóc w odblokowaniu dalszej fabuły.

      149
      odpowiedzi
    2. Wideoporadniki

      Dział służący do zamieszczania w formie wideo pełnych poradników przejścia oraz konkretnych lub uniwersalnych porad, które mogą pomóc w odblokowaniu dalszej fabuły.

      21
      odpowiedzi
  5. Oficjalne gry z serii

    1. 1.7 tys.
      odpowiedzi
    2. 2.2 tys.
      odpowiedzi
    3. S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci

      Dyskusja na temat trzeciej odsłony serii.
      Alternatywne spolszczenie gry od Trikstera i Plaargatha - KLIK.

      1.9 tys.
      odpowiedzi
    4. S.T.A.L.K.E.R. 2

      Najświeższe wiadomości dotyczące gry.

      1.4 tys.
      odpowiedzi
  6. Nieprzetłumaczone mody do serii S.T.A.L.K.E.R.

    1. 3.6 tys.
      odpowiedzi
    2. 862
      odpowiedzi
    3. 1.9 tys.
      odpowiedzi
    4. Mody do Call of Chernobyl

      Znajdują się tutaj nieprzetłumaczone globalne modyfikacje oraz dodatki.

      852
      odpowiedzi
    5. 42
      odpowiedzi
  7. Bar "100 Radów"

    1. Hyde Park

      Wszystko o wszystkim i nic o niczym! Czyli dyskusja na różne tematy.

      18.6 tys.
      odpowiedzi
    2. W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.

      Tutaj wrzucamy np. kalendarze i grafiki związane ze S.T.A.L.K.E.R.-em lub o podobnych klimatach.

      3.2 tys.
      odpowiedzi
    3. 1.8 tys.
      odpowiedzi
    4. 578
      odpowiedzi
    5. Multimedia

      Dział przeznaczony na multimedialne różności, głównie o charakterze rozrywkowym.

      106
      odpowiedzi
    6. 8.2 tys.
      odpowiedzi
    7. 7 tys.
      odpowiedzi
    8. Bazar Sidorowicza

      Kupię, sprzedam, zamienię...

      252
      odpowiedzi
  8. Początki i historia serii S.T.A.L.K.E.R.

    1. 69
      odpowiedzi
    2. Archiwalne materiały z procesu powstawania serii

      Wszelkie wyciekłe archiwa, dokumenty projektowe, grafiki koncepcyjne, artykuły z prasy, wywiady etc.

      71
      odpowiedzi
    3. Skryptorium

      Zbiór rozmaitych artykułów o charakterze informacyjnym, harmonizujący z materiałami archiwalnymi.

      143
      odpowiedzi
    4. 324
      odpowiedzi
  9. Warsztat moddera

    1. 44
      odpowiedzi
    2. 798
      odpowiedzi
    3. 200
      odpowiedzi
    4. Tutoriale i poradniki użytkowników

      Miejsce na różne poradniki i wskazówki dotyczące moddingu utworzone przez naszych forumowiczów.

      606
      odpowiedzi
    5. 1.7 tys.
      odpowiedzi
  10. Zakątek tłumacza

    1. Dyskusja ogólna

      Ogólna dyskusja na temat tłumaczeń oraz niezbędnych narzędzi. 

      1.4 tys.
      odpowiedzi
    2. Błędy w spolszczeniach

      Dział o błędach w spolszczeniach.

      456
      odpowiedzi
    3. Poradnik tłumacza

      Porady i wskazówki dla przyszłych tłumaczy modów.

      55
      odpowiedzi
  11. Postapokalipsa

    1. 457
      odpowiedzi
    2. 529
      odpowiedzi
    3. 738
      odpowiedzi
  12. Gothic

    1. 393
      odpowiedzi
  13. Other languages/Другие языки

    1. 22
      odpowiedzi
    2. 217
      odpowiedzi
  • Posty

    • Najstarsi użytkownicy mogą pamiętać, że kiedyś na ST był aktywny @GoDlike. Posiada swój własny kanał na YT i przygotował recenzję Legend of the Zone Trilogy:  
    • @cez137 nie przejmuj się wszystko odzyskasz w miarę szybko. Jak wrócisz z fabułą na Kordon.
    • Po prawie trzech tygodniach wyczaiłem że nadal jestem w artefakcie czarna dz.... i nadal nie wiem co jest powodem wylotów jak wchodzę lub teleportuję się do baru. I to nie jest problem z tym zadaniem. Cofałem się o parę dni i nawet miesiąc wcześniej. Problem się powtarzał po 2 lub 3 wejściem na tą lokalizację. A że tam mam główny  magazyn i dodatkowo rozpoczęcie wielu zadań więc wykombinowałem jak ominąć ten problem. Patent polega na tym że przed odpaleniem portalu robię szybki zapis i wychodzę z gry. Wchodzę do folderu tam gdzie jest zainstalowany opek  kopiuje folder gamedata na pulpit. a w opku całkowicie go kasuje i zostawiam czystą wersję. Odpalam grę. Teleportuję się do baru i o dziwo nie wyrzuca mnie na pulpit. No ale że noszę parę ładnych set kilo plus parę fajnych usprawnień więc szybki zapis lub zapis na lokacji. Wychodzę z gry. Spowrotem z pulpitu wczytuję gamedata do folderu z opkiem. Odpalam grę. A że jestem już na lokalizacji to wszystko działa. Trochę kombinacji ale na tą chwilę to jest dla mnie jedyna opcja dalszej gry.  Dziś zaczynam przygodę z martwym miastem.
    • Miało być tak. Wchodzisz odpalasz strzelasz dwie rozmowy i nara. A u mnie było wchodzę celuje w okolice ogniska i nic wszyscy na zielono. Czerwonego ani widu ani słychu. Dopiero po czwartym wgraniu lokalizacji coś mnie tkneło aby przelecieć się wkoło wioski i na wysokości krzyży widzę obramówkę na czerwono. No ta ja myk na właściwe miejsce i patrzę przez peryskop jak on biegusiem aż pod tunel z elektrami poleciał. Po 5 wgraniu lokalizacji po jakiś 10 minutach widzę ognisko płotek a za nim jakiś klient na czerwono się wyleguje. No to ja strzał fotka poszła gadu gadu i super zadanie zaliczyło. Na następnej lok. wchodzę tam gdzie miałem wejść odpaliłem lunete i o dziwo klient przy ognisku sobie na spokojnie siedzi. Czy z tym Kordonem tak miało być czy u mnie się coś popierdzieliło. Tego nie wiem Wiem tylko jedno że czeka mnie dziś wycieczka do martwego miasta.
    • @OldMan niestety tak to nie działa, miałem w schowku Topora duzo fajnych rzeczy, zmodzone bronie, sporo artów ze 2 pancerze, kilka hełmów, wszystko przepadło 😥 a schowek wojaka jest pusty także tego, aktualnie jestem na Jantarze i ogarniam teren
    • No część Powrotu do Zony zaliczona, a konkretnie Przygoda, to takie małe podsumowanko i ocena cząstkowa. Najpierw plusy. Pierwsze zaskoczenie pozytywne to, że w menu do wyboru mamy w sumie 4 mody, a nie tylko jeden tryb fabularny. Choć nie jest to coś co zostało zastosowane pierwszy raz. Ale patent fajny i szkoda, że nie wykorzystany w innych np seriach modów. Fabuła całkiem spoko jeśli chodzi o sam pomysł. Mod jest długi i ma dużo zróżnicowanych zadań, zarówno głównych i pobocznych. Wiele zadań ma po kilka rozwiązań, a nawet gdy zadanie jest wielo etapowe to i często poszczególne jego części można wykonać na różne sposoby. Widać napracowanko. W ogóle autor ma dużo pomysłów i umie w skrypty 😏 Kolejne plusy to niezła muza i sporo przerywników filmowych, prostych bo prostych ale są. Fajny pomysł to te różne nowe artefakty z niecodziennymi właściwościami, tak samo jak i kilka "anomalnych" broni z ciekawymi efektami. Fajne są też zmiany w systemie modyfikacji sprzętu, trochę to trwa jeśli chodzi o kasę i zdobywane przedmioty potrzebne do konkretnych przeróbek. Pułapki granaty w schowkach 😈 otwieranie sejfów, jest to jakiś nowy pomysł choć w sumie nic skomplikowanego. Grafika jest też chyba lekko zmieniona, są nowe modele postaci. Minusy: Co mnie denerwowało to zbyt duża częstotliwość/konieczność picia wódki. Pomysł gameplayowy może i ok ale w pewnym momencie fabularnym nie miałem jak zdobywać jej odpowiedniej ilości i przez kilka godzin biegałem oglądając czarno-biały film. Trochę mało pukawek do wyboru. Autor ma pomysły i umie skryptować ale właśnie przez to czasami, w niektórych zadaniach miałem takie "ok ale co twórca miał na myśli?" Np mamy w zadaniu kogoś gonić, a on popierdziela jak Usain Bolt po lokacji i się zastanawiam czy mogę go postrzelić, czy da się zanim biegać, czy gdzieś stanąć na drodze i np wejść w interakcję wciskając F. A może w końcu gdzieś dobiegnie i się zatrzyma albo w ogóle ucieknie. Bardzo wkurzyło mnie zadanie na walkę z bossem Noe i jak przebiegał ten quest, wynudziło mnie zadanie na prowadzanie anomalii elektrycznej żeby naładować anteny. Denerwujące zadania cykliczne, z których czasem dało się zrezygnować, a czasem były upierdliwe. W ogóle na Jupiterze zrobiłem sobie dwa tygodnie przerwy od moda bo mnie trochę zmęczył np tymi Monoliciarzaami (posterunki/odbijanie jeńców/snajperzy walący z daleka). I trochę taką monotonią bo fabuła ma taką rozdziałową budowę, że wchodzimy na lokację, spędzamy na niej parę godzin robiąc co się da, potem fabularnie idziemy na kolejną, a na poprzednie nie ma już sensu po nic praktycznie wracać. Końcówka moda w Prypeci, a właściwie zadania w głównej fabule, wykonaj 5 razy to samo zadanie (dwa typy zadań), dodatkowo w tym samym miejscu i pogadaj trzy razy z typem 😁 A przecież mamy tu na lokacji sporo różnych zadań pobocznych. To nie lepiej było je wpleść jako te główne zadania na pomoc Monoliciarzom i zdobycie ich szacunku? A nie takie cykliczne popierdółki.   Ogólnie daję 8/10 bo przez większość gry było fajnie, trochę skiepszczona moim zdaniem końcówka moda. No teraz powoli biorę się za pozostałe tryby fabularne, ten czwarty survivalowy sobie daruję bo mnie ten typ rozgrywki nie interesuje.
    • Siema Mam problem z tą modyfikacją mianowicie kiedy zakładam jakikolwiek pancerz (kombinezon najemnika, stalkera, egzoszkielet, SEVA) nie słychać odgłosów kroków bohatera. Bez pancerza albo z kurtką czy kurtką bandyty wszystko słychać. Prośba o pomoc
    • @cez137 no taki zabieg fabularny twórców, o Toporze "jeszcze będzie" 😏 w sensie, że żołnierz tak trochę idzie jego tropem jeśli chodzi o fabułę/intrygę.   @OldMan jesteś pewien, że to tak działa? Bo mi się wydaje, może już mi się myli bo moda przeszedłem już dawno ale jak zacząłem grać żołnierzem to skrzynkę osobistą chyba miałem pustą pomimo tego, że miałem jakieś klamoty w niej, bo nie wszystko ze sobą targałem. Trochę nawet byłem zły, że nie przerzuciłem towaru do jakiegoś plecaka na jakiejś lokacji. No ale liczyłem, że twórcy nie pozwolą żeby gracz wszystko stracił co tyle godzin chomikował ☺️ Także @cez137 jakby co to nie przejmuj się utratą gratów bo fabularnie wszystko jest do odzyskania. @LisKot no właśnie chyba nie robiło tego automatycznie jeśli chodzi o ten schowek "globalny" właśnie żeby "nie oszukiwać" tylko przerzuciło do schowka "plecaczka" Topora.
    • Nasza postać nie robiła czasem tego sama? W tym schowku co go znajdujemy po sprawdzeniu sygnału SOS.
    • @skipi07  Przygotowałeś spolszczenie do tego dodatku? Jeżeli nie masz nic przeciwko, to możemy umieścić link na naszym serwerze. 
  • Tematy

  • Kto obchodzi dziś urodziny

    Brak użytkowników do pokazania

  • Statystyki forum

    • Tematów
      14.1 tys.
    • Odpowiedzi
      189.2 tys.
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      17374
    • Najwięcej online
      1549

    Najnowszy użytkownik
    misiek_BRTZ
    Rejestracja
  • Aktywni użytkownicy

  • Ostatnie osiągnięcia

    • Nice awansował(a)
      Turysta
    • Marcx awansował(a)
      Turysta
    • Archeont awansował(a)
      Turysta
    • DukeTheWizard awansował(a)
      Nowicjusz
    • hadam awansował(a)
      Weteran
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.