Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 2017.09.23 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
    No to teraz kilka naprawdę pięknych screenów, testowałem Stalker-2k i kilka innych graficznych modów na CoC'u 1.5 R6:
  2. 10 punktów
    Sieriożeńka na tropie sensacji I to chyba jako pierwszy w polskim internecie, nieskromnie mówiąc Jakiś czas temu nasz redaktor @MaklerR popełnił film, w którym zaprezentował swoje przemyślenia na temat ewentualnej kontynuacji Stalkera. Jeśli go nie widzieliście, to zobaczcie: Oczywiście o wieeeleee za wcześnie, żeby się ekscytować, ale COŚ jest na rzeczy. Może to być kontynuacja Kozaków lub "amerykańskich Kozaków" (American Conquest), jakieś remastery... albo to, co nas najbardziej interesuje, wbrew słabej sprzedaży ostatnich produkcji. Nowa marka raczej to nie jest, bo studio nie jest całkowicie stabilne finansowo. Ale przejdźmy do rzeczy: Wchodząc na profil Grigorowicza w serwisie Linkedin, możemy się dowiedzieć: Zostawiam linka dla ciekawskich: https://www.linkedin.com/in/evgeniygrygorovych/ Jeśli American Conquest, to dobra wiadomość - oznaczałoby to, że GSC nie składa broni. Jeśli remaster Stalkera, to tym lepiej, bo to miałoby szansę się udać (a jakbyśmy jeszcze dostali silnik w nowszej wersji i bardziej nowoczesne narzędzia do modowania...). Co myślicie? Czy już czas na ? Zaczęliśmy filmem, zakończmy też multimedialnie:
  3. 9 punktów
    Spolszczenie powinno być dzisiaj do pobrania.
  4. 9 punktów
  5. 9 punktów
  6. 8 punktów
    Aby nie zaginęły w odmętach czasu i przestrzeni, wrzucam screeny (które szczególnie przypadły mi do gustu) z moda który pewnie nigdy nie ujrzy światła dziennego, mianowicie S.M.R.T.E.R. 0.45 . Niektóre z nich to wg. mnie małe dzieła sztuki. Więcej można znaleźć w temacie założonym przez @Junxa :
  7. 8 punktów
    Dworzec w Limańsku. Uśmiechaj się...
  8. 8 punktów
    Ładny zachód słońca, i mocny księżyc.
  9. 8 punktów
    Kolejna zbieranina szybkich nowości z modów do Stalkera, które pojawiły się na forum i stronie AP PRO. True Stalker Pojawiły się trzy nowe screeny z Kordonu i laboratorium X-18 . OP - 2.1 Pojawił się obrazek z wszystkimi lokacjami w modzie oraz parę screenów z nowymi broniami (z nowej paczki) oraz wyglądem pogody. Oblivion Lost remake 3.0 Twórcy pochwalili się, że scenariusz gotowy jest w 65%, dodatkowo mamy parę nowych obrazków. Na Przekór Śmierci 3. Strzępy Ciemności Pojawiło się trochę nowych screenów z moda. Więcej w temacie moda na naszym forum. Summer Zona Zapowiedziano nowego moda o tytule jak wyżej, mod ma zapewnić grę w SP oraz tryb multiplayer. Sector 11 A jednak plotki o śmierci moda nie okazały się prawdziwe. Na dowód trochę nowych screenów. Powrót Szramy 2 Kolejny filmik z moda, między innymi prezentacja gry w widoku z trzeciej osoby. Paradise Lost Twórcy pokazali obrazki z jednej z lokacji. Źródło: AP PRO
  10. 8 punktów
  11. 7 punktów
    Mroczna Ścieżka (Dark Path), czyli mutacja Lost Alpha. Sam mod prezentuje się... średnio, ale widoczki nastrajają optymizmem, jednocześnie trochę jeżąc włosy na karku Edycja: dorzucam jeszcze Shadow of Chernobyl Remake
  12. 7 punktów
  13. 7 punktów
  14. 7 punktów
    Aktualnie tłumaczę najnowszą wersję CoC'a (1.5r6). Tłumaczenie powinno pojawić (w wersji beta) się za tydzień w subforum "Call of Chernobyl/Dodatki".
  15. 6 punktów
  16. 6 punktów
    Trochę z mojego doświadczenia z gry w tego moda na początek. A szczególnie z rozpoczęcia na Kordonie, aby sobie nie utrudnić rozgrywki i nie musieć przez cały mod korzystać ze spawnera. On jest zbędny!!! Mod da nam to co potrzeba w takim nadmiarze, że pełnowartościowe rzeczy będziemy wyrzucać jako zbędne. W tym modzie nic ze zrobionych schowków nie ginie. Obojętne, czy to są skrzynie, plecaki z moda, czy też postawine swoje. Przy jednym z artefaktów ( chyba Precel ), jest informacja, że przy noszeniu go w plecaku, może coś zginąć. Noszę takie i nic mi nie zginęło. Kiedy jesteśmy pozbawiani swoich maneli z plecaka przez scenariusz, to odzyskujemy je bez problemu i w komplecie, po wykonaniu aktualnego zadania. W opcjach moda, dać możliwość robienia zapisów również w miejscach niebezpiecznych. A co dotyczy broni na Kordonie. Rozpoczynając grę, jak tylko dostaniemy ruchliwość, przenosimy strzelbę ze slotu do plecaka i bez jakiejkolwiek zwłoki ( czasówka automatyczna z uruchomieniem moda ) biegniemy prostopadle do drogi. Zaraz po jej przekroczeniu skręt w stronę tych płyt za płotem i obserwacja na minimapie jak daleko jest pościg ogłoszony na czartaku. Przy płytach wyrzucamy strzelbę i śrut. Zabierzemy je po ucieczce. UWAGA. Nie używać będąc w pierdlu morfiny, będzie potrzebna do innego późniejszego zadania i zabrać kartkę lezącą na podłodze za łóżkiem ). Z aresztu uciekamy drogą za kiblem. Jest tam teraz dodatkowa tekstura umożliwiająca przejście płotu i zabranie strzelby. W wiosce dostaniemy dodatkowo samopała. Amunicję robimy sami z prochu ( puszki podobne do konserw, tylko większe ) i łożysk kulkowych. Radzę robić te wzmocnione, jest ich mniej, za to skutek powalający. Ze strzelbą i samopałem możemy zrobić wszystkie zadania na Kordonie, ale mamy inną możliwość. Po wykonaniu zadania na dzika, który okaże się pijawką, podchodzimy do Sanii i rozmawiamy. On nam mówi, że są Obrzeżą, na których można się zaopatrzyć i jak tam dotrzeć. To jest sygnał do przejścia na Obrzeża. Ale korzystniej jest jeszcze zrobi zadanie na naukę pozyskiwania artów w strefach anomalnych ( uczy nas NPC siedzący w domu poza płotem ) i uratowanie NPCa, na sygnał o pomoc. To dla niego trzymaliśmy morfinę. Robimy zadanie na maskę i szukamy schowka. To nam otworzy zadanie na Obrzeżach i innych lokacjach wymienionych w PDA. Koniecznie pogadać ze Skidanem o notatce Fryca i zrobić zadanie na arta. Tu kolejna UWAGA. Wbrew temu co mamy w PDA, nie oddajemy tego arta, a przenosimy do slotu. Art się rozpada. Co w zamian za to mamy, dowiadujemy się naciskając F5. Radzę dobrze przeczytać, co możemy osiągnąć rozkładając artefakty. Opcje bardzo przydatne w dalszej grze, a szczególnie teleportacja szklanymi. Broń boże, nie rozbijamy i nie przestawiamy skrzyń znajdujących się za przystankiem! Dlaczego? Powie nam laka w swoim czasie. Chociaż można je zastąpić Zaporożcem stojącym w wiosce, po jego naprawie. Zwiedzamy wszystkie domy w wiosce, aby znaleźć lalkę. Ona nie raz uratuje nam skórę, pozwoli znaleźć atrakcyjne schowki, a za serek ( warto mieć ich zawsze kilka w plecaku ) podpowie rozwiązanie dla zadania scenariuszowego. Warto po znalezieniu, od razu zapoznać się z opcjami jej możliwości. Teraz już możemy iść na Obrzeża. Resztę zadań na Kordonie wykonamy po powrocie z Obrzeży, ale już jako panisko, uzbrojone w dobrą broń, pancerze i mających sporo amunicji i artów. Schowki znajdujące się na drzewach, o których powiadamia nas lalka ( mówi: Smatri, czto on tam spriatał ) za wyjątkiem kilku w całym modzie, zestrzeliwujemy ustawiając się tak, aby nie zatrzymał się na niższych konarach. Wtedy raczej powtórka Na Obrzeżach mamy dwie opcje. Grać pomagając żołnierzom, lub wesprzeć przemytników. Z wyborem wolna wola. Ale lubiący sobie pograć w całość moda, mogą po zakończeniu jednego wyboru, zagrać w drugi. Do tego wystarczy po pojawieniu się na Obrzeżach, jeszcze przed przystąpieniem do walki, zrobić twardy zapis dla powtórki. No i oczywiście twardy zapis przed powrotem na Kordon po pierwszym wyborze. Dalszą grę prowadzimy wg, uznania, z pierwszego lub drugiego wyboru. Obie gry są całkowicie różne, więc nie będziecie się nudzić. To tyle na dobry początek. Ale każdy grający może zrobić co zechce, grać jak zechce. To były tylko niewiążące porady. No i przyjemnej, ale rozważnej gry. Żadnego Huurrra i do przodu.
  17. 6 punktów
    Złota Kula. Minister Zdrowia Ostrzega. Długotrwałe przebywanie w Zonie może być niekorzystne dla zdrowia. Ale mi się wydaje, że taka trzecia rąsia może być całkiem przydatną mutacją.
  18. 6 punktów
    Tak sobie poczytałem, i mam kilka uwag. Do kolegi @Paranoia - nie było mnie przy zdarzeniu, czytałem później SB. Żart jest wtedy śmieszny, kiedy adresat nie czuje się urażony. To kwestia wyczucia - @smox nie poszedł do nikogo na skargę, tylko zjawił się administrator i podjął suwerenną decyzję. @Paranoia i @smox mogli dojść do porozumienia przez PW i sprawy by nie było. @Sierioża - nie mam nic do Ciebie osobiście. Nie obraziłeś mnie nigdy w jakikolwiek sposób - więc moje poniższe słowa odbierz jako przemyślenia osoby bezstronnej (w miarę - jako administrator nie jest to do końca możliwe). Pierwsza rzecz to sformułowania jakich używasz w postach - wiele razy były "niegrzeczne" - nie reagowałem na takowe, bo nie łamały regulaminu - ale nie podobały mi się. Druga rzecz to "kolesiostwo" które tak piętnujesz na Forum. Moim zdaniem mylisz słowo "kolesiostwo" ze słowami "koleżeństwo" i "przyjaźń". Ta taka subtelna różnica jak pomiędzy erudycją i grafomaństwem. Kiedy byłem tutaj moderatorem kilka lat temu, zbanowano @pacjent1972 i obrażono @Papaczos - odszedłem z forum i założyłem własne - to byli moi Przyjaciele i byłem lojalny w stosunku do Nich. To są formy przyjaźni i koleżeństwa. Tu na Forum, większość zna się z imienia i nazwiska, rozmawiamy ze sobą przez telefony i inne komunikatory, wymieniamy się filmami, grami, podzespołami komputerowymi - nieodpłatnie. Zdarzało się pomagać finansowo ludziom w potrzebie (o tym większość nie wie - altruizm nie wymaga poklasku). Kiedy żona mnie zdradziła i odeszła z młodszym, dzwonili do mnie Przyjaciele z Forum i pocieszali mnie - bez ich wsparcia może bym się zapił, albo i gorzej - nie wiem - to jest forma Przyjaźni. Wielu zarzuca administracji to co Ty - kolesiostwo - dla mnie to słowo oznacza czerpanie korzyści majątkowych, stanowiskowych ze znajomości z ludźmi mogącymi takowe zapewnić (interesownie rzecz jasna). Tutaj sami składamy się na serwer, skórki, nagrody i całą resztę - nikt tu na niczym nie zarabia i nie czerpie korzyści. Jesteśmy lojalni wobec siebie - a ja tak pojmuję koleżeństwo i Przyjaźń. Napisałeś, ze masz kontakt z @portals - a on potem biegnie się wypłakać. Nie rozumiem o czym piszesz. Piotr jest głównym administratorem. Każdy z nas jest suwerenny w decyzjach ale Jego jest ostatnie słowo i On może (złe czy dobre) cofnąć. Jeżeli spotykamy się co tydzień to ma to na celu lojalne wobec siebie, postępowanie w najważniejszych kwestiach. To chyba tyle co miałem do napisania. Cenię Przyjaciół i Kolegów jakich tu mam i będę Ich zawsze bronił, nawet jeżeli spotkam się z zarzutem "kolesiostwa". Co do władzy i jej sprawowania tu na Forum, czy szerzej - w naszym kraju i świecie: doradzam poczytać hrabiego Monteskiusza - teoretyka rządzenia i sądownictwa. Nie byłoby "gówno burz" i dyskusji o "niczym" na temat Regulaminu, Moderatorów i Administratorów. "Władza deprawuje wtedy, kiedy przynosi korzyści...." - to taki cytat dla zrozumienia całokształtu.
  19. 5 punktów
    Dream Reader 2.0 lub inna nazwa: Dream Reader DA (Build 1935) http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/dream_reader_da_build_1935/5-1-0-2779 http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/dream-reader-dangerous-area-2-0.html Cienie 10006, 3.04 GB w 7 zipie - 8.8 GB po rozłożeniu(4 pliki), Język Rosyjski. Stąd pobieramy: https://yadi.sk/d/x3_vYxW63Nxjff https://yadi.sk/d/PFo79zeO3NxMK8 http://www.unibytes.com/W6rxZSGUZ-ILqw-Us4P3UgBB Pełno zmian scenariusza, grafiki, tekstów - audio/video. Mod jest amalgamatem innych modów na bazie także friplejów, poruszasz się po "znanych" miejscach ale wykonujesz inne zadania, zbierasz dokumenty, PDA i inne takie bambetle żeby zarobić pieniądze. Strefa jest już spokojniejsza - wyrzuty ale nie zmieniła charakteru - zarówno fauny jak i flory + ludziki po niej łażące. Jest ponad 40 lokacji, są połączone a co na nich cie spotka to się dowiesz jak zagrasz. Kwesty są bardziej rozbudowane i dają dużo satysfakcji, bardziej nerwowi niech... . Ponieważ literatura się rozwija więc - nowe potwory, anomalie, ludzie i bardziej rozbudowane bazy. Od Autora moda (Koszak i Han Sola) : builda skończyłem (Han Sola) 2 tygodnie temu bo Koszak mnie zostawił u rozbitego koryta - taki zwrot językowy, od 3 lat robię moda praktycznie sam a zespól uległ dezintegracji - w piec poszedł. Od autora 2 - Ważne!!!: najpierw robisz sam a potem zawistni ... ci zazdroszczą, więc jeśli ktoś może pomóc przy skończeniu pracy to przyjmujesz każdą pomoc. Reszta ekipy która pomogła autorowi: SMP, NLC 6, OGSE, LW, Dangerous Zone, Artefact Pack1, MISERY, BB_Mod_Redux.v2, Realistic Dialogs Pack v0.5, SWTC Ja gram a wy zrobicie tak jak uważacie za stosowne, pytania do autora po: http://stalkermod.ru/Create-an-account.html
  20. 5 punktów
    A ja dodam coś z Hybrid'a. DX11 i wszystko na maxa.
  21. 5 punktów
  22. 5 punktów
    Спасибо! Тексты пока сырые. Вот когда доделаем - тогда можно будет и полонизировать. В названии шапки ошибка. Надо так - Последний сталкер
  23. 5 punktów
    Witam, pany i panowie! Zdrowia dla Ciebie i wszystkich twoich bliskich! Dobrze, że bracia stalkerzy - gotowy, aby przejść Ostatniego stalkera?
  24. 5 punktów
    Zapowiada się emisja. Mod Call of Chernobyl Hybird.
  25. 5 punktów
    A tu takie moje widoki(nawet elektrownie widać)
  26. 5 punktów
    Pograłem dzisiaj trochę w HBM i stwierdzam, że Naznaczony wolałby spotkać Babę Jagę na swojej drodze niż dwa tuszkany. Idąc po ukwieconym pagórku, rozgląda się i nasłuchuje, żeby przypadkiem nie wdepnąć w jakąś anomalię, nagle słyszy coraz szybsze bicie serca, na medykamenty jest już za późno, zabiła go radiacja. Spacer po Kordonie chwilami to jak naprawa reaktora w OP-1 na K-19. Nie ma co jeść, nie za bardzo jest czym się leczyć, mutanty najlepiej omijać szerokim łukiem, na dodatek Sidorowicz nie zawsze chce gadać... Bez poważnych ingerencji w pliki, gra w tę wersję NLC to szaleństwo, nie tylko klawiatura, ale i gracz jest w niebezpieczeństwie. Taki widok to norma, i weź tu człowieku nie rób często zapisów...
  27. 5 punktów
    Sporo zmian zastosowanych za poradnikiem ze strony : http://ap-pro.ru/forum/135-89923-1 Dodatkowo moje zmiany, które wprowadzam dla siebie, żebym nie wywalił w ataku szału komputera przez okno Oczywiście, na czystej grze też idzie grać, i nawet ją przejść - czego dowodzą filmy na YT, przykładowo seria 49 filmów Konkretne zmiany mogę wypisać, jak komuś na tym zależy.
  28. 5 punktów
    można se na tapete ustawić albo coś
  29. 5 punktów
    Wstawiłem spolszczenie Złotej Kuli. Jest to wersja Beta 01 bez polskiego lektora. Pracuje nad tym @Mnieciu i jak skończy, to wstawię wersję Finalną z lektorem. Spolszczenie będzie dostępne po wstawieniu do Pobieralni forum. Chciałbym podziękować @Rangerowi801 i @Gatzkowi za rozwiązanie problemów technicznych i @Mnieciowi za zaoferowanie się dodania polskiego lektora.
  30. 5 punktów
    Paczka screenów z postępu prac. https://imgur.com/a/wY5VS
  31. 5 punktów
    2 Screeny z SGM 2.2: (dodane kilka(naście) modów graficznych (ANR, AN4, AF3+S.W.T.C, ESE, SR+DonKnotts, Stalker-2k i trochę więcej)
  32. 5 punktów
    Toczę nierówną walkę z modem - takiego przechodzenia jak ja nie miał nikt z graczy. Oglądałem wszystkie możliwe filmy i czytałem podpowiedzi. Nikt tak nie miał.... Poszedłem po dokumenty do Szerściuka - a tu "zonk" - musisz zabić dwóch dezerterów i przynieść mi ich głowy - za wiele wiedzą. Oblatałem Zonę, straciłem kilka godzin gry, aż we końcu.... Inni spotkali dezertera w Starej wsi i mu pomogli dowlec ciało na Bagna - ja tego gościa musiałem zabić. Drugim Dezerterem był ten w wagoniku na agropromie - i faktyczne - zabrałem im głowy (patrz screeny), oddałem dla Szerściuka. Rozliczyłem też zadanie u Kreta na jego PDA z podziemi - dostałem Sajgę 12K - dobra rzecz .
  33. 5 punktów
    A ja wejdę między młot a kowadło. Dajcie sobie po razie albo idźcie na kozaka. Każdy ma swoje zdanie i każdy na swoje racje. Każda grupa osób z forum ma swoje obowiązki i niech je wypełnia w należyty sposób. Ja byłem już wszędzie, Moderator, Admin i teraz modderem jestem. Czemu zrezygnowałem zapytacie, bo nie miałem czasu na sumienne wypełniania obowiązków. Na ukrytym dziale napisałem temat oraz wyjaśniłem swoją decyzję. Ludzie opanujcie się, macie coś do siebie to na PW, a nie na forum. Dziękuję za uwagę, wracam do Zony.
  34. 5 punktów
  35. 4 punkty
    Istotna informacja ( można dodać w pierwszym poście, najlepiej wgrać od razu fixa na oświetlenie statyczne ). W PDA zostały zadania w Zapomnianym Lesie i zrobił się problem bo w żaden sposób nie można się było tam dostać ( jakimkolwiek wejściem bym nie próbował się tam dostać, wylot do pulpitu ). Pozostała ostatnia deska ratunku czyli pobranie fixa ze strony moda na oświetlenie statyczne i po podmianie plików szok, wszystkie bolączki moda ustąpiły ( wyloty przy przejściach z lokacji na lokację, wyloty przy próbach zapisu na niektórych lokacjach, można spokojnie grać na statycznym i pełnym dynamicznym oświetleniu ). Ciąg dalszy rozgrywki Po zdaniu relacji na ATP z misji mamy info żeby udać się do kryjówki Striełoka, po drodze dostajemy sygnał SOS od snajpera i jego siostry że zostali zaatakowani na wysypisku przez Bandytów ( ważna jest kolejność udzielania pomocy, jak i innych wyborów dokonywanych podczas przechodzenia moda aby zakończenie rozgrywki było pozytywne, opis konkretnych wyborów na stronie moda), ratujemy najpierw siostrę snajpera później jego ( snajper dobrze sobie radzi sam ) za co jest nam dozgonnie wdzięczny. tak się kończy odwrotna kolejność . Docieramy do schowka Striełoka i ponownie spotykamy Fotografa, tym razem to on ma problemy i prosi nas o wsparcie w formie oddania mu jego broni którą nas obdarował w Labie X18 ( to nie ostatnie z nim spotkanie ). W trakcie dalszej rozgrywki docieramy do Czerwonego Lasu i tu w sztolniach napotykamy pozostałości naszego ugrupowania Ciemnych Stalkerów, w wyniku starć z ugrupowaniem Grzech sporo ich zginęło i musieli uciekać w poszukiwaniu nowego lokum. Od szefa naszej frakcji Welesa dowiadujemy się o lekarstwie na mutację ( ciemni Stalkerzy czyli i GG to mutanci ), w tym celu musimy udać się do Zapomnianego Lasu i porozmawiać z Grzesznikiem ( w tym miejscu już myślałem że trzeba się pożegnać z modem , nawet próba przejścia przez labirynt którego nie cierpię kończyła się wylotem). Od Grzesznika mamy zadanie na korzeń Mandragory ( jeszcze odnosnik do Harrego Pottera ) i art Dusza potrzebnych do stworzenia mikstury ( wszystko na szczęście znajdziemy na tej lokacji, korzeń w pieczarach a art w anomalii chemicznej ( jezioro w centrum lokacji ). Po oddaniu ich Grzesznikowi otrzymujemy miksturę dla Welesa. Przy okazji mamy na tej lokacji jeszcze jedno zadanie na uratowanie dusz stalkerów. Przy wagoniku niedaleko jeziora spotykamy trzech stalkerów ( jak się później okazuje opętanych przez kontrolerów ), którzy po krótkiej rozmowie chcą naszej duszy , w miejsce zabitego stalkera pojawia się kontroler. Po ich zlikwidowaniu pojawia się info o znalezieniu pozostałego przy życiu stalkera. Znajdujemy go w pieczarze z której jest przejście do labiryntu, Jurij Siemienieckij zginął w sarkofagu, wcześniej miał kontakty z duchami zony i został przeklęty, nie może zostać człowiekiem, ciągle ginie i odradza się na nowo. Mamy znaleźć jego aparat i w tym celu udajemy się do Deimosa przywódcy Monolitu na Radar. Deimos twierdzi że znaleźli ten aparat w sarkofagu i ma go jeden z monolitowców w labie X10. Schodzimy do labu i odnajdujemy kamerę która nabywa własności artefaktu po dłuższym przebywaniu w sarkofagu, mamy go oddać Jurijowi. Po ponownym przybyciu do niego ten mówi nam żebyśmy zatrzymali aparat dla siebie i pomogli mu w uwolnieniu się do przekleństwa i przyłączeniu do duchów zony. Musimy udać się na Błota do mnichów Monachomachów, którym wcześniej pomogliśmy odbić kościół na tej lokacji. Po dotarciu na miejsce i rozmowie z przywódcą zakonników odbywa się krótkie czary mary i pojawia się duch zony. Rozmawiamy z nim i wstawiamy się za Jurijem w skutek czego klątwa zostaje zdjęta a on przyjęty w poczet duchów zony ( kolejne koneksje wyrobione ). Wracamy do Czerwonego Lasu i oddajemy miksturę Welesowi w dobrej wierze że to wystarczy a tu zonk , trzeba szukać dalej potrzebnych ingredientów potrzebnych do leczenia mutacji. Tym razem musimy udać się na generatory do Warlabu, tam znajdujemy pojemnik i otrzymujemy wiadomość od Welesa że w szpitalu powinna być super apteczka która zdecydowanie też się przyda. Apteczka znaleziona i to nawet w ilości kilku sztuk. Wracamy do Welesa ze znalezionymi rzeczami i na podejściu do sztolni już widać że coś jest nie tak, w tym momencie rozgrywki akurat jestem i po wybiciu atakujących dostaje info że wszyscy bracia zginęli a nam pozostaje zemsta, być może jest inne rozwiązanie które muszę sprawdzić, a co dalej było i jak się sprawy potoczyły opiszę w następnym odcinku . Mod zrobił się naprawdę ciekawy ( mimo pierwszych wrażeń z początku rozgrywki i problemów ), po wgraniu wcześniej wspomnianego fixa bardzo stabilny, zdecydowanie wart polecenia do gry i polonizacji ( są informacje głosowe w modzie ale to nie problem bo można je przetłumaczyć jako tekst gdyż pojawiają się wszystkie w PDA ).
  36. 4 punkty
    Ten to się zarabotał na śmierć .
  37. 4 punkty
    Fajnie, że pomogło Ja ze swojej 10 tki jestem bardzo zadowolony ale używam wersji okrojonej o połowę z forum winclub.pl bo "fabryczna" jak dla mnie jest za bardzo przekombinowana i szpieguje użytkownika, że aż aż... Dlatego zaraz po instalacji systemu używam (i Tobie proponuje) darmowego małego programiku Destroy Windows 10 Spying. Można poczytać o nim i go pobrać np: http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/zabezpieczajace/Destroy_Windows_10_Spying.html Lub z załącznika: antyszpieg.rar
  38. 4 punkty
    Udało mi się ukończyć moda i powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczony. Nie nudziłem się podczas gry i ciekawiło mnie co będzie dalej. Każda lokacja kryła w sobie coś innego. Najbardziej jednak zapadł mi w pamięć Kordon oraz Dolina Mroku, tam według mnie było najciekawiej, ale to wcale nie oznacza, że gdzie indziej wiało nudą. Wielki plus dla autora za pomysły ( X-18 i jego mieszkańcy / możliwość rozkopywania grobów / gotowania / karma / klimatyczne zapisy w notatniku ), dzięki którym mod w moich oczach zasłynął z czegoś zupełnie nowego. Główny bohater także trzymał poziom dzięki swojej tajemniczości. Mogę jedynie trochę ponarzekać na błędy techniczne, miałem problem na Magazynach Wojskowych gdzie w zasadzie przez własną głupotę skopałem sobie parę sejwów, oraz Radarze, na którym to nie byłem w stanie otworzyć drzwi do labu. Jeżeli przymknąć oko na niektóre niedoskonałości i niedoróbki to śmiało mogę wystawić temu modowi mocne 8+/10. I oczywiście podziękowania dla grupy tłumaczy, bez nich bym w tego moda nie zagrał
  39. 4 punkty
    Wygląda na to że post pod postem (sorry). A gdzie Wasze fotki z wakacji? Ja już zaczynam sezon jesienny. Kiepska jakość, fotki robione telefonem.
  40. 4 punkty
    Drążąc temat fabuły; ciała naukowców wystarczy zatargać w pobliże trampoliny i już wojacy z nami handlują i do nas nie strzelają (warto obszukać ciała...). W Przyczółku zachodnim siedzi Stepanycz - ten za artefakty daje nam przejścia na Agroprom i na Kordon. Koło Wieży Ciśnień spotkałem Oksanę. Mamy ją odprowadzić na Kordon lub do bazy CN na Bagnach. U mnie nie chciała wejść na Kordon bo nie miałem wcześniej dialogu z Wargasem w Wiosce Kotów o niej - przegapiłem. Za to weszła do bazy naukowców. Sama znika za siatką. Nieopodal spotkałem również Przewodnika który może nas zabrać na Bazę jeżeli ktoś nie znalazł teleportu. Koło wieży z podstawki CN spotkałem kolejnych żołnierzy - pohandlowałem jedzeniem na amunicję i spotkałem samotnego naukowca. Kolejną grupę naukowców z rannym przewodnikiem spotkałem w Północnym Przyczółku. Gruzłów opowiada nam o swoich kłopotach i prosi o oskortę do gniazda giganta. Dochodzimy tam - naukowiec prowadzi obserwację i żegnamy się. Spotkamy się z nim i ich przewodnikiem Frołem na bazie CN. NIE STRZELAMY DO GIGANTA - TO NIE JEST CEL NASZEGO ZADANIA !!! Kiedy docieramy do mostu Tuzla (jaskinia pod wagonem obok zawalonego wiaduktu kolejowego), czytamy tablicę przymocowana do łopaty: zamknięty anomalia trampolina prosi nas o pomoc - zlikwidować anomalię może tylko Rubinowa Sprężyna. Poszukałem pomocy u przyjaciół - Lis podpowiedział mi, że by uzyskać Rubinową wystarczy zwykłą sprężynę wrzucić do anomalii Śnieżynka. Wróciłem pod most i wrzuciłem uzyskany artefakt w anomalię - błysnęło i zniknęła. Po wejściu do jaskini, odnajdnalazłem kilkanaście notatek na ziemi (w tym art modyfikację ) i unikalną Meduzę - będzie nam potrzebna w przyszłości. MYCIE MASKI: Musimy mieć butelki wojskowe - znajdujemy je przy trupach lub kupujemy. Zakładamy takowe na pas. W Barze zapłaciłem odźwiernemu w przedsionku do samego podziemnego pomieszczenia i tam za rogiem podszedłem do zlewu - pojawia się napis i dźwięk nalewania wody. Po tym klikamy na ikonę flaszki na pasie - pełne mamy zaznaczone niebieskim kółkiem - jak na screenie. Następnie wybieramy ikonę mycia maski - słychać chlupot, dźwięk przecierania szyby i przez chwilę jest ciemno - maskę mamy czystą. Jest to istotne, jako, że im bliżej centrum zony - jest skażenie i maskę będziemy musieli nosić cały czas - a szkło się brudzi...
  41. 4 punkty
    Widzisz, mnie cały czas w głowie siedzi gra bez żadnych ułatwień, więc chyba stąd to moje przewrażliwienie. Oczywiście masz rację, droga nie jest daleka, jednak pokonanie tej trasy przy niesprzyjających okolicznościach może zająć trochę czasu. Napisałem, to co jeszcze pamiętałem z NLC 7, na pewno były tam tuszkany i burer z artefaktem w brzuchu, nie pamiętam tylko czy wtedy, gdy byłem tam turystycznie, czy wykonując zadanie. Jeśli w tej wersji moda nie będzie tam mutantów to tylko się cieszyć. A to mój artefakt, który niełatwo było zdobyć, za to radocha była duża... ale wystarczy wspominania.
  42. 4 punkty
    Taaaa... Widzę, że macie malutkie problemy z historią. Gdyby nie pomoc Wuja Sama, najpierw gospodarcza jako państwa neutralnego, a potem także wojskowa jako sprzymierzeńca, to pozostałe państwa alianckie może by trafiły palcem do tyłka, ale co najwyżej po to, żeby sobie w tym tyłku pogrzebać, a potem ze smakiem palec oblizać. Dla lepszego zobrazowania sytuacji zacytuję tekst z forum DWŚ (akurat niedawno przeglądałem) : Liczba dywizji poszczególnych państw na zachodnioeuropejskim TDW na dzień 3 stycznia 1945 roku 49 - US 12 - UK 8 - Francja 3 - Kanada 1 - Polska Oczywiście, był jeszcze Śródziemnomorski TDW (Włochy), i była wojna na Pacyfiku, gdzie też Amerykanie stanowili większość, na Pacyfiku przeważającą. No i oczywiście byl front wschodni, gdzie GI czy marines nie było, ale gdzie Rosjanie korzystali z amerykańskich butów, jedli amerykański SPAM (słynny Drugi Front, czyli swinnaja tuszonka), jeździli Studebackerami, Willysami, jeepami i Harleyami, zresztą na amerykańskiej benzynie, z której korzystało też ich lotnictwo, korzystali z amerykańskich czołgów i samolotów, lokomotyw i traktorów... "Według aktualnych szacunków rosyjskich historyków, w ramach pomocy ZSRR otrzymał 427 tys. samochodów, 22 tys. samolotów, 13 tys. czołgów, 9 tys. traktorów, 2 tys. lokomotyw, 11 tys. wagonów, 3 mln t benzyny lotniczej, 350 tys. t materiałów wybuchowych, 15 mln par butów, 70 mln m² tkanin ubraniowych, 4 mln opon oraz 200 tys. km drutu telefonicznego[1]. Dla porównania w czasie wojny (od II półrocza 1941) produkcja własna ZSRR wyniosła ok. 265,6 tys. samochodów. Produkcja parowozów wynosiła: w 1940 r. – 914 szt., w 1941 r. – 708 szt., w 1942 r, – 9 szt., w 1943 r. – 43 szt., w 1944 r. – 32 szt., w 1945 r, – 8 szt. Produkcja wagonów towarowych w latach 1942-1945 wyniosła 1087 szt" https://pl.wikipedia.org/wiki/Lend-Lease_Act Więc czemu się dziwicie, że wg Amerykanów to oni wygrali II wojnę światową ? Ale oczywiście, nie ma przymusu na kupowanie tej gry.
  43. 4 punkty
    Czyli coś dla miłośników Pana Colta i bezkresnych prerii. Poniżej dwa trailery (drugi to "świeżak") i trochę informacji o grze. Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, Rockstar opublikował nowy - drugi - zwiastun Red Dead Redemption 2, czyli kontynuacji cyklu osadzonej na Dzikim Zachodzie. Ugrupowanie pojawiło się już w poprzedniej części - do bandy należał John Marston, którym gracze kierowali w odsłonie cyklu z 2010 roku. To może oznaczać, że akcja gry toczy się przed wydarzeniami przedstawionymi w oryginalnym Red Dead Redemption. Nie jest to jednak do końca jasne. Zwiastun prezentuje kilka różnych scen, które najprawdopodobniej wygenerowano na silniku produkcji. Pokazano między innymi rozmowy z różnymi postaciami, napad na pociąg, bójki na pięści, polowanie na zwierzęta, łapanie koni na lasso oraz oczywiście strzelaniny. Nadal nie podano dokładnej daty premiery gry. Na razie wiadomo, że Red Dead Redemption 2 powinno ukazać się wiosną przyszłego roku na dwóch platformach sprzętowych - konsolach Xbox One i PlayStation 4. I trochę plotek: Protagonistą Red Dead Redemption 2 został Arthur Morgan. Imię to pojawiło się już kilka miesięcy wcześniej, gdy jeden z informatorów wspominał o tytule. Mężczyzna zapowiedział: - Grasz jako Arthur, lider gangu - Największą innowacją w rozgrywce jest posiadanie własnego gangu - Historia rozpoczyna się w momencie, gdy dowiesz się, że masz szpiega w zespole - Podczas opowieści tworzysz swój gang i werbujesz do nich między innymi: Johna Marstona, czy też Abigail. - Jedną z podstawowych mechanik w grze jest ciągłe utrzymanie i przemieszczanie obozu. - Kiedy wybierasz misje, możesz zdecydować, która osoba z gangu wyruszy z Tobą – system podobny do tego z Mass Effecta oraz Dragon Age. - Świat gry jest podzielony na pięć stref. - Twórcy spędzili sporo czasu nad stworzeniem bardziej interaktywnego świata Brzmi ciekawie? Warto na pewno wspomnieć kolejne doniesienia informatora, który mówił o sporych problemach deweloperów. Oddział odpowiedzialny za tytuł przechodzi podobno piekło, bo jeden z fragmentów gry przedstawiony szefom Rockstar nie sprostał oczekiwaniom – gra nie była wystarczająco innowacyjna. To podobno z tego powodu opóźniono premierę, a twórcy są sfrustrowani, spędzają sporo czasu po godzinach, by mieć pewność, że tytuł w dniu premiery będzie błyszczeć. Żródło: http://gry.interia.pl/newsy/news-zycie-na-dzikim-zachodzie-w-nowym-zwiastunie-red-dead-redemp,nId,2446441 http://www.ppe.pl/news/53795/red-dead-redemption-2-zwiastun-potwierdza-wczesniejsze-plotki-nowe-informacje-o-rozgrywce-i-historii.html
  44. 4 punkty
    Zacząłem grać w tego moda. Podoba mi się, chociaż nie jest łatwo. Coś czuję, że będzie co tłumaczyć w długie zimowe wieczory
  45. 4 punkty
    Bardzo mnie cieszy, że sam podjąłeś się tłumaczenia. Życzę powodzenia i wytrwałości. Jak tłumaczenie się pojawi, to pewnie awansujesz do grupy Tłumacz.
  46. 4 punkty
  47. 4 punkty
    W sumie to Nie powinienem ci tego wtedy wyjaśniać na Czacie. Od takich rzeczy są PW, ale dałem się sprowokować jak małe dziecko. Odniosłem wrażenie, że chciałeś na siłę się odegrać za to ostrzeżenie wywlekając całą sprawę na publiczny osąd. Ja będąc pierwszy raz na spotkaniu ( chyba chodziło o Pacjenta.. ale nie jestem pewnien. Mniejsza z tym ) pisałem. Nie używałem mikrofonu, bo go nie miałem, ale nie było to przeszkodą by się porozumieć z innymi. Spotkania odbywają się w przyjacielskiej atmosferze i zawsze ktoś może coś powiedzieć. Nikt nie jest lekceważony. A zresztą, ja wpadam na spotkania wtedy kiedy mogę i mam czas ( a bardziej wtajemniczeni jak Allen wiedzą, że czasami mi się nie chce, bo mam tendencje do bycia leniem ) Sypać pomysłami nie trzeba, ale jak ma się jakoś sprawę to lepiej być raz na spotkaniu i wszystko wyjaśnić niż pisać setki PW. Na tym forum to jeszcze NIKT nie dostał bana / ostrzeżenia za żarty. Nawet ja ( a czasami powinienem jak popatrzę co piszę po pijaku na czacie ). Regulamin jest i tak bardzo łagodny. Jestem zarejestrowany na wielu forach, między innym na tych, co zrzeszają fanów Gothica. Na wielu z nich ban to koniec i tyle w sprawie. U nas zawsze są i były taryfy ulgowe. Tak wiec.. Mamy naprawdę '' luźną " administrację i moderatorów. Ciężko wyłapać bana, trzeba się trochę napocić. A co do samej Abdykacji. Zrobisz jak uważasz. Nikt ci rang nie zabiera. Zostaniesz jako Redaktor to zostaniesz, nie to nie. Świat się nie zawali, forum nie umrze.
  48. 4 punkty
  49. 4 punkty
    http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads/misery-v2-2-full Misery 2.2 pobrane, pograłem trochę i potwierdziły się moje przypuszczenia - zarówno doświadczenia z Call of Misery jak i poprzedniej wersji moda robią rozgrywkę mniej hardkorową. Dotąd brak zawieszeń, wysypów czy błędów. Jest od razu polska wersja. Szturmowcowi zabrano na starcie StG44 a dano w łapę kompletnie pordzewiałego AK47 (mod stawia na realizm, podobno). Leśniczówka przywitała mnie oddziałem bandytów ale zimne nerwy i kulka na głowę załatwiły sprawę. No i najważniejsze - jeszcze więcej sprzętu, złomu i ogółem przedmiotów do ogarnięcia. Znowu czeka nas długie siedzienie w sklepach... Najwięcej emocji jednak dostarcza czytanie suplementu do intrukcji(?) w którym można dowiedzieć się na ten przykład, że próba demontarzu złomu może się skończyć fatalnie dla majora. Tajemnicą poliszyniela jest że w serii modów Misery kierujemy poczynaniami podstawionego bliźniaka majora który ma astmę, ma dwie lewe ręce i kruche kości. W modzie jest przełączanie między kamerą z oczu a zza pleców i jeśli kropka na środku ekranu (celownikiem zwana) jest tak dokładna jak poprzednie mizerie to chyba pierwsza okazja pogrania w Stalkera z widokiem zza pleców bez problemów, co jest o tyle dobre że się ma większe pole widzenia i nie przeszkadza wizjer hełmu czy maski. Podobnie jak w Call of Misery zbierać trofea można dopiero z dobrym nożem i zestawem myśliwskim, różnica polega na tym że ostrze się nie tępi tak szybko, gdzie w CoM po oskórowaniu paru mięsaczy czy psów nóż można było w zasadzie wyrzucić. A i najmocniejsze mutanty jak pseudogigant czy burer nie mają w swoim truchle artefaktów. Schowki Aluna naprowadzających nas na stację benzynową (jeden z najlepszych schowków w modzie) nie ma, tym razem to na stacji (chyba) zaczynamy poszukiwania. Sam plecak z fantami jest (z artefaktem Kula Ognia ale bez AKMa). Sporadycznie stalkerzy nie reagują na ataki mutantów ani nie odpowiadają ogniem (lub znak rozpoznawczy moda - strzał z łokcia który odrzuci nawet pijawkę w stylu filmów karate). Jedyny wielki plus to taki, że postać już nie wyczerpuje wytrzymałość w mgnieniu oka na lekkim głodzie, co było zmorą w poprzednich częściach moda.
  50. 4 punkty
    Aby używać maski, a co za tym idzie noktowizora, potrzebny nam jest akumulator (nie baterie - te są do latarek) dostępny u handlowców. Zakładamy taki na pas z artefaktami w przeznaczony dla niego slot. Założenie maski to domyślnie "7". Po tym by włączyć noktowizję naciskamy "n". Bez akumulatora notowizja nie działa. Poniżej widok w masce i z noktowizorem. Może dla kogoś takie postępowanie byłoby oczywiste - dla mnie nie było i po dojściu do tego metoda prób i błędów wolałem napisać.
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność