Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 2017.05.27 uwzględniając wszystkie działy

  1. 17 punktów
    Polonizacja wersja 001 do pobrania stąd. Polonizacja jest przygotowana pod czystą wersję NS 2016 z patchem 20.05.2017. Żadnych weaponpacków i tym podobnych. Screeny z błędami wrzucać do tematu lub przesłać mi wiadomość. Miłej gry !
  2. 16 punktów
    Witam, wstawiam zapowiadaną pierwszą wersję launchera dla Stalkera powinien działać dla wszystkich części trylogii. Program uruchamia Stalkera od razu z wybranym savem plus dwie przydatne funkcję. Na razie jest prosty, bo w zamyśle taki ma być, później będzie częścią większego "Mod managera". Proszę o zgłaszanie błędów w tym temacie.. LauncherV0.71.exe
  3. 15 punktów
    Witam wszystkich użytkowników tych nowych jak i starszych. Chciałbym przedstawić wam dwie szczególnie ważne statystyki. jak widać rok 2017 zaczął się dla nas wyśmienicie przy prawie 400 rejestracjach na przełomie grudnia i stycznia. Wykres użytkowników odwiedzających nas w ciągu dnia waha się również na poziomie 400 online dziennie. Dziękujemy, że jesteście z nami.. Ekipa StalkerTeam.pl
  4. 13 punktów
    Ech, Zona. Dacie wiarę, że już 10 lat minęło od premiery Cienia Czarnobyla? W skali gier komputerowych to przecież całe wieki. Tym bardziej cieszy wieść, że nasza ulubiona marka nie została ani wchłonięta przez jakieś Wielkie Studio, ani zmasakrowana gorszym sequelem, ani nie umarła definitywnie. Ba, trzyma się na tyle dobrze, że niejedna tegoroczna świeżynka może jej buty lizać, czego dowodem jest jak zawsze duży ruch w kwestii produkcji kolejnych modów. No, pogadałem sobie - to jedyna okazja, żebyście czytali co mam do powiedzenia Przejdźmy do konkretów! Oblivion Lost Remake - wielu go lubi, pewnie wielu za nim nie przepada, ale nie sposób zaprzeczyć, że ten mod zabiera nas w krainę atmosferycznego, buildowskiego Stalkera. Jeśli uważacie podobnie, to mam dobrą wiadomość: wersja 3.0 jest ukończona już w 50%, a w prezencie całkiem ładny screen. Shoker Team, twórcy Shoker Weapon Mod, podzielili się nowym materiałem. Mamy nie tylko demonstrację możliwości moda, ale też odpowiedzi na pytania graczy. W ojczystym języku Putina, oczywiście 1984 - ten mod z dnia na dzień wygląda coraz lepiej. Na dowód niewiele, bo tylko jeden screen. Trzymam kciuki, choć do premiery jeszcze daleko. W Call of Chernobyl też się dzieje, chociaż nie jest to nic tak spektakularnego, jakby mogło być. Powrót Legendy w wersji 0.7 ujrzał światło dzienne. Tu macie temat na ap-pro: http://ap-pro.ru/forum/119-89949-84#1049685 SGM 3.0 mimo tego, że jeszcze przez jakiś czas będzie na etapie produkcyjnym (patrz: ostatni odcinek Nowości ze świata modów), to twórcy na bieżąco udostępniają nowe informacje. Tym razem dostaliśmy trzy screeny i wiadomości o usprawnieniach graficznych, także tych dotyczących efektu oddychania. Przestrzenna Anomalia, znany i lubiany mod, dostał aktualizację 4.1. Wszystkie trzy zakończenia są praktycznie gotowe, część postaci dostała nowe kwestie oraz pojawiły się nowe zadania. Obecnie twórcy pracują nad dodawaniem zadań do drugiej połowy gry. A zanim otworzycie screeny udostępnione przez autorów, to jeszcze jedna wieść: update 5, rozwijany równolegle, został przemianowany - teraz to Przestrzenna Anomalia 2. Co to znaczy? Zobaczymy... Praca nad Sektorem 11 wre. Obecnie poziomy są zasiedlane i uzupełniane o szczegóły. Równolegle do tego, autorzy pracują nad odpowiednim balansem całej rozgrywki. Autor "Gloom City" ciągle żyje - tak, jak jego mod. Pojawił się nowy screen. Jeśli chcecie przeczytać więcej na temat tego projektu, zapraszam tu: Droga Donikąd - w chwili obecnej autor projektu poinformował, że pracuje nad pogodą. Na dowód dostaliśmy screeny. Poza tym wypłynęła informacja, że mod jest praktycznie gotowy. Rozpoczęły się prace nad modem Początki Strefy: Historia Woronina na platformę Zewu Prypeci. Autorzy szacują, że jest gotowy w około 40%. Jeśli ciekawią Was historie ważnych postaci ze świata Stalkera, to zajrzyjcie też tutaj - ciekawy, krótki mod: W najbliższym czasie, niejaki akmc47u (którego możecie kojarzyć jako twórcę Wind of Time), rozpocznie pracę nad kolejnym modem, tym razem opartym o Call of Chernobyl. Na razie nie ma o czym się rozpisywać - udostępnione informacje są raczej ogólne. A dla wszystkich, którzy dotrwali aż do tego momentu - bonus: źródło: ap-pro.ru
  5. 10 punktów
    Z tego co wiem za dużo informacji nie ma więc wam zostawie gameplay Edit : Premiera w 2018 roku, zrobił zespół 4A Games, wyjdzie na pewno na PC i Xbox One. W Metro Exodus ponownie wcielimy się w znanego z poprzednich części Artyoma, ale teraz większość kampanii rozegra się w rosyjskiej dziczy, na dużych nieliniowych mapach. Gra opowie historię trwającą cały rok i w jej trakcie zobaczymy jak kolejne pory roku zmieniają wygląd map. Źródło: Gry-online.pl Sorry za czarną czcionkę. Naprawione - Ranger801
  6. 10 punktów
    Serdecznie Wszystkim dziękuje za życzenia . Mam nadzieję, że w tym wieku już nie może pójść źle. Wszystkim ..... i tak do oporu. Oby wazeliny nowożeńcom nigdy nie zabrakło (taka ikona by się przydała) Moja Królowa: My i nasi Paziowie przed naszym zamkiem:
  7. 9 punktów
    Pierwszy raz byłem na tej imprezie, pomimo, że odbywa się już po raz 7. Rekonstrukcja bardzo fajna - wszystko sprawnie prowadzone i zorganizowane. Przegląd sprzętu bardzo ciekawy. I pogoda dopisała... To jakoś kojarzy mi się z Zoną: Starszy sprzęt: I nowszy:
  8. 9 punktów
    Pełna Polska Wersja (Tekst + Audio) Zawiera spolszczenie vanilli, wielu dodatków i Polskie Audio/Lektor Widziałem że kilka osób narzekało z powodu crashów po zainstalowaniu polonizacji do CoC'a w którym były już zainstalowane mody. Spowodowane było to tym, że były tam wszystkie configi i skrypty. Ja się niesamowicie *$&^$! przez to i postanowiłem zrobić kompaktową wersję zawierającą tylko potrzebne pliki: folder gamedata/configs/text/pol - podstawa spolszczenia folder gamedata/configs/misc/sound - kilka plików konfiguracji dźwięku plik gamedata/configs/localization.ltx - polskie znaki plik gamedata/configs/axr_options.ltx - polski język ustawiony w ustawieniach gry plik gamedata/scripts/axr_main_options.script - żeby polski język był do wyboru, jak będą ewentualne problemy można usunąć folder gamedata/sounds/characters_voice - polskie pliki dźwiękowe Stalkerów i innych rzeczy plik gamedata/textures/ui/ui_actor_main_menu2.dds tekstura podmieniająca napis z menu na "Zew Czarnobyla". plik gamedata/textures/ui/ui_actor_loadgame_screen.dds tekstura podmieniająca napis z ekranu wczytywania na "Zew Czarnobyla". Tak jak mówiłem, nie ma zbędnych plików i jest kompatybilny z praktycznie wszystkimi addonami: DRX Questlines 1.25 DRX Dynamic Faction relations STCoP 5.1 OWR 3 MLR 3.2 Itemsoup I wiele innych, nie pamiętam wszystkich. Link z MEGA: https://mega.nz/#!PlEliAzS!DnTZHeCJARDwLme24kpY5Hg7h5yUjB_z2joec3znzwc
  9. 9 punktów
  10. 8 punktów
    "Drunkard Pillow" _______________________________________________________________ Dodatek zmieniający prawie wszystkie podłogi na nowe o wyższej rozdzielczości. _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Autor: Akinaro(aka Paranoia, czyli ja :] ) Kompatybilność: Call of Chernobyl, Call of Pripiat _______________________________________________________________ Gdy ci jest ciężko i masz ochotę się położyć, nie martw się! Ten dodatek postara się umilić ci czas spędzony na ziemi... Nowe tekstury ziemi i podłóg są w wyższej rozdzielczości(2048px), starałem się je utrzymać w podobnym stylu co oryginalne, jednak zrobiłem kilka wyjątków, by jako-tako urozmaicić wygląd i dodać do gry coś świeżego. Dodatkowo Addon zawiera opcjonalne tekstury Asfaltu, Trawy i Gleby w rozdzielczości 4k! Technicznie wciąż robię tego moda, więc jeśli ktoś ma sugestie albo znalazł buga/dziwnie wyglądającą teksturę, nie bójcie się o tym napisać! _______________________________________________________________ Instalacja: Wrzucamy folder gamedata do folderu z grą. Gramy i cieszymy się nowymi teksturami! Nowa gra nie jest wymagana. _______________________________________________________________ Linki: Moddb site Google Drive _______________________________________________________________ Screeny:
  11. 8 punktów
  12. 7 punktów
    Witam. Kilka osób było zainteresowanych "spawnerem", na wschodnich stronach udało mi się znaleźć. Sprawdziłem u siebie i działa, interfejs jest w krzaczkach ale nazwy przedmiotów i opisy są po polsku. Może się komuś przyda. Pozdrawiam. Spawner NS-2016.rar
  13. 7 punktów
    Co za wstyd Po kolejnym zgonie w krótkim czasie, pojawiła się na ekranie taka wiadomość - Niesamowity mod!
  14. 7 punktów
    Znalazłem stronę niejakiego STALKERA GREZA, na której można zapoznać się z nowymi lub zmienionymi lokacjami. Wszystko jest na stronie, opisy, filmiki (jednak nic nie jest w stanie zastąpić spaceru) i linki do pobrania. Lokacje są praktycznie w pełni wyposażone, pomieszczenia socjalne, laboratoria, magazyny, podziemne kompleksy, sieć tuneli, korytarze, zaułki, anomalie... Ich świeżość, przemyślność i ogrom, szczególnie sektorów podziemnych zrobiły na mnie spore wrażenie. Z kilkoma mapami już się zapoznałem, aktualnie zwiedzam "Bunker A1", im dalej, tym ciekawiej... Cóż mam nadzieję, że autorzy modyfikacji fabularnych zainteresują się tymi mapami. Kilka screenów z lokacji, które zwiedzałem: Źródło + linki do pobrania: https://vk.com/sza_team
  15. 7 punktów
    "A pinch of Spices" _______________________________________________________________ "A pinch of Spices" to zestaw kilkunastu małych dodatków dotyczących głównie efektów i dzwięków. _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Autor: Akinaro(aka Paranoia, czyli ja :] ) Kompatybilność: Call of Chernobyl, Call of Pripiat _______________________________________________________________ Kolekcja powstała technicznie z nudów, gdy sprawdzałem które pliki fx i pfx są widoczne w grze. Zebrało się tego trochę, więc wyselekcjonowałem te bardziej widoczne modyfikacje i spakowałem je w jeden addon dla Call of Chernobyl: Addon aktualnie zawiera: Nowe efekty ogniska i świateł Nowa muzyka w menu(bardziej dzwięki ambient pasujące do tła niż muzyka) Nowa muzyka z dodatku Call of Ambient Nowe dźwięki ambient(wycie w tle itp) Nowe animacje i dźwięki niektórych anomalii Nowe tekstury i ustawienia słońca(dwie konfiguracje do wyboru) Nowe efekty noktowizora(4 konfiguracje do wyboru, zielone i czarnobiałe, każda ma wersje z denerwującymi animacjami "migania" jak by były zepsute) Lepsza latarka z nową teksturą(do wyboru daleki i krótki zasięg) Nowy deszcz z nowym dzwiękiem. Wyższej rozdzielczości tekstury ziemi z dodatku Drunkard Pillow Kilka zmienionych tekstur gradientów i świateł Dodatek usuwający efekty ekranu(kolory i szumy radiacji, poltergeista, anomalii) _______________________________________________________________ Instalacja: Wybieramy z folderów to co nas interesuje. Kopiujemy folder "gamedata" z wybranego dodatku do folderu z grą. Nowa gra nie jest wymagana. _______________________________________________________________ Linki: Moddb site Google Drive _______________________________________________________________ Screeny:
  16. 7 punktów
    Polonizacja się posuwa do przodu, ale to jeszcze potrwa. W tej chwili jest gotowy cały folder config. Zostały do przejrzenia skrypty, potem zaadaptować najnowsze patche i można grać. Ale folder scripts zawiera 320 plików i waży ponad 6 mb. Na razie mam zrobionych 8 a spodziewam się, że plików z tekstem będzie ponad 100. Statystyka. Tradycyjnie, w weekend trochę podgonię temat, bo w tygodniu, jak wracam o 18 z pracy, to już niewiele jestem w stanie zrobić. Tak więc, jeszcze musicie uzbroić się w cierpliwość.
  17. 7 punktów
    Sądząc po tym, jak długo trwają śluby wyznaniowe, to nasz kolega @cichy ma to już za sobą. I dlatego chcę mu złożyć z tego powodu życzenia. A zamiast słów:
  18. 7 punktów
    Kilka screenów z SGM 2.2 Lost Soul:
  19. 7 punktów
    Nazywają mnie Ghost i tak po prostu możecie mnie nazywać. Jestem początkującym animatorem broni, pracuję także nad teksturami, modelami, dźwiękami, zajmuję się renderingiem i obróbką. Na tę chwilę pracuję nad animacjami broni w ekipie projektu Ray of Hope, dlatego proszę o niekierowanie do mnie żadnych próśb... Tak mniej więcej przedstawia się na swojej stronie autor kilku ciekawych animacji, które mam nadzieję szerzej i na stałe zagoszczą w Zonie. Dzik-12 Młot. APB "Teksańska" masakra... Więcej u źródła: LINK
  20. 6 punktów
    Może komuś będzie pomocna textura podmieniająca mapę Pieczary, wystarczy wrzucić do gamedaty. Mapa Pieczary.7z
  21. 6 punktów
    Mam podobnie. W niektórych modach na rozdzielczości 1920 x 1080, żeby przeczytać dialogi, muszę dobrze się wpatrywać. Może komuś się przyda, w NS po usunięciu z configów pliku fonts, litery są znacznie większe. Dotyczy to również SMS-ów.
  22. 6 punktów
    "Fluffy Grass" v7 ""Ultra-Bushy-Mega-Dense"" Edition _______________________________________________________________ Fluffy Grass jest małym modem zmieniającym wszystkie grafiki trawy na bardziej... miłe dla oka, bardziej puszyste i naturalne. _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Autor: Akinaro(aka Paranoia, czyli ja :] ) oraz maximvlaskov Kompatybilność: Call of Chernobyl, Call of Pripiat, technicznie też SoC... _______________________________________________________________ Fluffy Grass zmienia trawę w każdej lokalizacji Call of Chernobyl. Zmiana dotyczy jedynie plików graficznych, więc jest kompatybilna z każdym modem a nawet różnymi wersjami Stalkera. Sama trawa jest ręcznie dobrana pod każdą lokalizację, w tej samej rozdzielczości co oryginalne trawy. Styl starałem się utrzymać jak najbliższy oryginałowi jednak z powodów czysto estetycznych niektóre elementy podmieniłem na bardziej... puszyste. Dodatkowo addon zmienia teksturę samej trawy na ziemi by pasowała do stylu dodatku(wyższa rozdzielczość i więcej detali) . _______________________________________________________________ W zipe znajdują się teraz 3 wersje: Old Fluffy Grass - Poprzednia wersja z normalna wysokością i rozdzielczością. High Fluffy Grass / 2048px - Nowa wyższa o 50% trawa z normalną rozdzielczością i nową zmodyfikowaną trawą High Fluffy Grass / 4096px - Totalnie nowa wyższa trawa z bardziej widocznymi detalami. Mimo że wersja 4k jest 2x większa od standardowej, różnica w "wielkości" jest mniejsza niż 90MB, i nawet na moim laptopie spadek w wydajności nie przekracza 10fps. Bez żadnych crashy spowodowanych brakiem pamięci. _______________________________________________________________ WAŻNE!!! By otrzymać efekt jak na screenach użyj zalecanych ustawień! REKOMENDOWANE USTAWIENIA DLA TRAWY: (wpisujemy w konsoli albo w pliku user.ltx) r__detail_density 0.19 (dla wersji 4k: r__detail_density 0.23) r__detail_radius 160 Sporo testowałem te ustawienia, i nawet na laptopie spadki wydajności nie są widoczne(no poza kilkoma miejscami gdzie trawy jest baaaardzo dużo) _______________________________________________________________ Instalacja: Wrzucamy folder gamedata do folderu z grą. Wchodzimy do gry(tylko do menu) i w konsoli wpisujemy rekomendowane ustawienia, i robimy restart. Możemy też po prostu podmienić te ustawienia w pliku user.ltx Gramy i cieszymy się nową lepszą trawą :] Nowa gra nie jest wymagana. _______________________________________________________________ Linki: Moddb site Google Drive _______________________________________________________________ Screeny:
  23. 6 punktów
  24. 6 punktów
  25. 5 punktów
    Hybrid 0.1 Czerwiec PLATFORMA: Call of Chernobyl 1.4.22 KATEGORIA: NIEOFICJALNY DODATEK DATA PREMIERY: 17.06.2017 WERSJA JĘZYKOWA: Polska AKTUALNA WERSJA: 0.1 AUTOR: Junx (ModPack) OPIS: Jest to nowsza wersja poprzedniej wersji 25.02, w paczce prócz dodatków z poprzedniej wersji ta zawiera sobie addon + poprawkę. Z nowości jest uproszczona wersja wojen frakcji oraz rozwinięty tryb offline, teraz Zona "żyje". Wielkie podziękowania dla kolegi @Gatzek'a za dodatki, które zrobił i które w większości są dodane do tej wersji. INSTALACJA: Usuwamy starą wersję (jeśli ktoś posiada) Rozpakowujemy pobrane archiwum, kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) folder „gamedata” do katalogu instalacyjnego „Call of Chernobyl”. LINK: 1. MEGA - https://mega.nz/#!skBSCZoB!wjRQHvgrmDlZQu4hp50GiLZEmyL7t6iQBw14Rzk8Edo 1a. Yadi.sk - https://yadi.sk/d/WeaLFbe53KDMbm Screeny: Będą jak zrobię lub inni zrobią: P Błędy proszę zgłaszać w tym temacie.
  26. 5 punktów
    Właśnie byłem świadkiem dziwnego zajścia. Miałem 80% sprawności kombinezonu i przez przypadek wdepnąłem w anomalie pułapkę (ta roślina co wywołuje obwite krwawienie i natychmiastowo niszczy kombinezon do zera) i nie uwierzycie ale naprawiła mi kombinezon do 100% xDD i.... odkryłem sekret tego. Jako, że noszę dużo odmian artefaktu błony (duże immuny na oparzenia chemiczne) i mam ponad 100 odporności to anomalia zamiast niszczyć kombinezon to go naprawia. Ciekawe czy to bug czy tak ma być, i czy działa to tak samo z innymi odpornościami. Trochę byłoby to nie fer w stosunku do kuloodporności bo byśmy byli dosłownie nieśmiertelni. Dobra alternatywa dla osób, które nie mają rem zestawów : D
  27. 5 punktów
    Po wielu operacjach plastycznych i kilogramach sterydów... przedstawiam wam: "Fluffy Grass" v7 ""Ultra-Bushy-Mega-Dense"" Edition Z wielką pomocą maximvlaskov'a z moddb.com udało mi się ukończyć kolejną wersje Fluffy Grass, która teraz nie tylko jest gęstsza i puszysta, ale również wyższa. W zipe znajdują się teraz 3 wersje: Old Fluffy Grass - Poprzednia wersja z normalna wysokością i rozdzielczością. High Fluffy Grass / 2048px - Nowa wyższa o 50% trawa z normalną rozdzielczością i nową zmodyfikowaną trawą High Fluffy Grass / 4096px - Totalnie nowa wyższa trawa z bardziej widocznymi detalami. Mimo że wersja 4k jest 2x większa od standardowej, różnica w "wielkości" jest mniejsza niż 90MB, i nawet na moim laptopie spadek w wydajności nie przekracza 10fps. Bez żadnych crashy spowodowanych brakiem pamięci. Jednak mimo tego sugeruje zmienić ustawienia na: r__detail_density 0.23 Róźnica w jakości między 2048 a 4096 jest naprawdę widoczna więc polecam przetestowanie najpierw tej wersji! _____________________________________________________________________ Linki: Google Drive Download Moddb Download _____________________________________________________________________ Kilka nowych screenów: PS. Pierwszy post zaktualizuje później...
  28. 5 punktów
    "Meet the Door" _______________________________________________________________ Dodatek zmieniający prawie wszystkie Drzwi i niektóre okna na nowe o wyższej rozdzielczości. _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Autor: Akinaro(aka Paranoia, czyli ja :] ) Kompatybilność: Call of Chernobyl, Call of Pripiat, technicznie też SoC... _______________________________________________________________ Mówiąc bardzo prosto: addon zmienia prawie wszystkie tekstury drzwi i okien na zupełnie nowe w wyższej rozdzielczości(większość ma 2048px), jednak utrzymane w tym samym stylu co oryginalne... Dłuższego opisu raczej nie dam rady zrobić, bo co tu więcej dodać? -_- _______________________________________________________________ Instalacja: Wrzucamy folder gamedata do folderu z grą. Gramy i cieszymy się nowymi teksturami! Nowa gra nie jest wymagana. _______________________________________________________________ Linki: Moddb site Google Drive _______________________________________________________________ Screeny:
  29. 5 punktów
    Przygotowałem dla Was małą zabawę, która ma na celu dwie rzeczy: po pierwsze rzucam rękawicę, którą mogą podjąć absolutnie wszyscy - od najmłodszych stażem kotów, przez tych utytułowanych, aż po administrację. Po drugie: to niestandardowy sposób przekazania Wam pewnego niusa. Czy warto, żebyście się tak głowili dla jednej wiadomości - nie wiem Zabawa polega na rozwiązaniu przygotowanej przeze mnie zagadki. Jedyne, co musicie zrobić, to PODAĆ MI SUMĘ WSZYSTKICH LICZB JAKIE WIDZICIE NA OBRAZKACH. Uprzedzam lojalnie, że zadanie do prostych nie należy, ale chyba nie jest przesadnie trudne. Ustalmy kilka zasad, którymi będziemy się kierować. Oto i one: 1. Każdy użytkownik, bez względu na rangę i przynależność do grupy, może strzelić tylko 2 razy. 2. Na każdym obrazku jest liczba, ale sposób jej ukrycia nie powtarza się na żadnym. 3. Zabawa startuje z chwilą opublikowania tematu. Koniec ustalam na 7 czerwca. 4. Nius pojawi się, jeśli w trakcie trwania zabawy w poniższym temacie znajdzie się 10 prawidłowych odpowiedzi. 5. W związku z powyższym - liczy się praca zespołowa. Wymieniajcie doświadczenia 5. O tym, czy ilość odpowiedzi będzie wystarczająca, dowiecie się 7 czerwca. 6. Jeśli będzie ich mniej, nius również się pojawi - ale w późniejszym terminie. 7. Obrazki mogą być częścią większej całości, jak również nie wahajcie się zapisywać ich na dysk, celem dokładniejszego przestudiowania. A teraz zmykam i zostawiam Was z tą zagwozdką. Z mojej strony nie ma żadnych podpowiedzi. Szanse są wyrównane. Obrazków jest dziesięć, piłka jest jedna, bramki są dwie, a Stalker to trylogia... ups Tak, to była podpowiedź. PS: przy okazji dzień dobry, piąty obrazek to ja. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Edycja: widzę, że trochę Wam to zajmie Wprowadźmy bonusową zasadę: gadać i wymieniać się pomysłami możecie w tym temacie ile chcecie. Tylko uważajcie, żeby nie wprowadzać się wzajemnie w błąd... Natomiast prawidłową odpowiedź na pytanie (tj. sumę liczb) możecie podać tylko 2 razy! (bo nie będzie mi się chciało potem szukać :P)
  30. 5 punktów
    Całość, tzn. mod, fix i polonizacja siedzi na Mega. Link: https://mega.nz/#!pKAEjYRL!FGcon0C9UxMa6ZbwqEDw2d9aoG2VBuu4JsrAqnMuY0c A @apg2312 proszę o dodanie go do pierwszego posta tematu. Zrobione
  31. 5 punktów
  32. 4 punkty
  33. 4 punkty
  34. 4 punkty
    Instalacja: - Skopiować folder gamedata z archiwum do folderu z grą, zgodzić się na zamianę plików. - Otworzyć plik ui_main_menu.script (gamedata\scripts\) w notatniku, na samym końcu utworzyć nowy wiersz i dopisać: prefetch('add_cheat_spawn') Menu spawnera otwiera się F1 z głównego menu gry.
  35. 4 punkty
    Polonizacja v002 do pobrania stąd poprawione dużo literówek, trochę brakującego tekstu i kilka błędów powodujących wyloty.
  36. 4 punkty
    RX 570 w dobrych pieniadzach do września nie kupisz. Górnicy kupuja wszystko jak leci. Ogólnie średnia półka GPU teraz leży. Nigdy nie przypuszcałbym, że to powiem - ale najbardziej opłacalny teraz jest GTX 1080. Tutaj wyjaśnienie całej sprawy: https://www.purepc.pl/felietony/geforce_gtx_radeon_rx_gdzie_jestescie_i_czemu_jest_drogo Edit: 100 postów pykło
  37. 4 punkty
    Jak idziesz od drogi do hangaru przed wejściem skręć w lewo w stronę dźwigu. Zaraz za rogiem skręć w prawo i po lewej stronie dwa metry od hangaru masz takie rusztowania żelastwo (po środku między hangarem a dźwigiem). Wśród tego żelastwa będzie klapa. Jak staniesz przy niej albo na niej pojawi się polecenie "Podnieś"
  38. 4 punkty
    Gdyby kogoś zdenerwowało to, że arty w niektórych miejscach ulegają "dymisji" z naszego paska - wystarczy podmienić w gamedata/scripts. arhara_dialog.script Informacja o problemie z artami co prawda pojawi się na ekranie , ale same arty nie ulegną pzremianie w "kocie Łby".
  39. 4 punkty
    To znaczy, że nie potrafią otworzyć pliku ex_news.script, odczytać z niego tekstu i wyświetlić go na ekranie. Spróbuj wgrać tego fixa. Możliwe, ze pomoże gamedata.7z
  40. 4 punkty
    Serdecznie dziękuję Wszystkim za pamięć . Każdemu i a tym co wolą ....
  41. 4 punkty
    Nowe video z moda legendy : Magiczny Las.
  42. 4 punkty
    Nie jest to może jakieś klimatyczne, ale spodobało mi się
  43. 4 punkty
    Tytuł oryginalny: Call of Chernobyl Legends Return Tytuł polski: Zew Chernobyla Powrót Ledendy Twórcy: GSC Game World Platforma: Zew Czernobyla. Wersja Repack. Jak już jest wiadomym, GSC na początku tworzenia S.T.A.L.K.E.R.a planowała wydać grę jako freeplay, z aktywną symulacją życia i otwartym światem gry. Ale tak naprawdę, nikt nie realizował tego pomysłu, który wg naszej oceny był wiele warty. Wydawca CoC najbardziej przybliżył go do najstarszej koncepcji gry. Tak nam przyszło do głowy aby rozwinąć tą koncepcję do końca i doprawić jasną i ciepłą atmosferą, taką której tak brakowało w bezdusznym ZP. Screeny: Dodatkowe informacje. Linki do pobrania Instrukcja instalacji. Uwagi. Serdeczne podziękowania dla @kondotier za pomoc.
  44. 4 punkty
    Obcy - inny poziom, śmierć taka sama: http://www.filmweb.pl/film/Life-2017-765212
  45. 4 punkty
    @tom3kb, w modzie nie ma napisów, o które pytasz. To, że mogłem dołożyć tekst i że tekst się wyświetla to zasługa wyłącznie Rangera801.
  46. 4 punkty
    No cóż, @tom3kb, życzę przyjemnej gry, zresztą jak wszystkim.
  47. 4 punkty
    Kilka z "Wariant Omega 2 -Zimne lato 2014". Komp słabiutki , ale mod chodzi płynie i wygląda nieźle.
  48. 4 punkty
    Mod działa i nie wymaga akrobacji. Dodaje nowy rodzaj anomalii - "Tunel przestrzenny" dzięki, któremu można przemieszczać się po całej Zonie, wystarczy odnaleźć strefy działania takich anomalii. O tym, że GG znalazł się w takiej strefie, informuje go skaner dodany do inwentarza na starcie. Zasada działania jest podana w opisie urządzenia. Bardzo przydatna rzecz. Jeśli ktoś zechce skorzystać, mini modzik po polsku. Wystarczy gamedatę skopiować do SoC: Spatial Subway v2.1_PL.7z
  49. 4 punkty
    Dla zainteresowanych filmy z takimi teleportami: Czyste niebo: http://clipon.club/video/yjZF5n6dPgM Zew Prypeci: https://www.youtube.com/watch?v=peiBGlral3g Cień Czarnobyla: nic nie znalazłem, widocznie jego twórcy porządnie posprzątali. Ale jest mod, takie teleporty dodający. Raz go dodałem, ale zamiast teleportacji miałem wyloty. Ale komuś się chyba z nim udało. Jak on to przeczyta, niech wstawi na niego namiar.
  50. 4 punkty
    Dziękuje wszystkim za życzenia ! Naprawdę doceniam i aż miło się robi jak się to czyta Wątroba odpocznie, ale póki co od dwóch dni baluje Jeszcze raz dzięki.. traktuje was, wszystkich z forum jak przyjaciół