Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/24/19 in all areas

  1. 6 points
    Powiedziałbym raczej brunatnych/czarnych:
  2. 5 points
    @up I to się chwali, goście myślą. Nowy trailer i parę nowych obrazków. Przy okazji można zobaczyć wygląd lokacji i zmiany graficzne w modzie.
  3. 4 points
    Nie za dużo, nie za mało. W sam raz na raz
  4. 4 points
    Komuś tu spodobał się jeden mod
  5. 4 points
    Końcówka roku to wiele ekip modderskich przypomniało sobie, że pasowałoby dać znać, że wciąż żyją Tak samo jest z OLR. Twórcy chwalą się, że mocno popchnęli sprawy fabuły i zadań, choć wciąż sporo jest do zrobienia. Udało dodać im się wiele funkcji i zmian gameplayowych ale oczywiście to jeszcze nie koniec prac. Także w przyszłym roku czeka ich wciąż sporo roboty. Ps. Więcej zdjęć na stronie moda. https://m.vk.com/wall-35238079_23611
  6. 4 points
    W nadchodzącym Nowym 2020 Roku, życzę, żeby spełniały się marzenia - te małe, o których wstydzimy się mówić głośno i te wielkie, które być może teraz wydają się niemożliwe. Życzę także spełnienia w życiu zawodowym, realizacji planów i wspinania się po drabince kariery. A w życiu prywatnym: zdrowia, miłości, zrozumienia, spokoju, bezpieczeństwa, zaufania, miłych zaskoczeń i wspaniałych uniesień. Niech każdy dzień upływa wśród kochanych osób, i w gronie wiernych przyjaciół Niech to będzie dla Was, naprawdę, DOBRY ROK !!!
  7. 4 points
  8. 4 points
    Wesołych świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku życzy Wszystkim smox.
  9. 4 points
  10. 3 points
    R.E.B.O.R.N. "Źródło" (Reborn "Source") Platforma: X-Ray 1.5.10 [CN] Twórca moda: Er Lokacji: 80 Typ rozgrywki: badanie Zony. Oficjalna strona: reborn-stalker.ws Krótko o treści gry: Instrukcja przed rozpoczęciem gry: Linki: Patche: Instalacja: Dla właścicieli Win10: Trochę screenów z ap-pro.ru: Wideo: Źródło: ap-pro.ru reborn-stalker.ws
  11. 3 points
    Witam wszystkich.Mam dość publikowania jednej serii trzymaj wszystko na raz 18 i sam wybierz.Trzy do czterech odcinków zostało mi do końca gry. Привет всем.Надоело публиковать по одной серии держите сразу все 18 и сами выбирайте.Три -четыре серии осталось мне до конца игры.
  12. 3 points
    Ja ci Tomek powiem tak - może i mnie kiedyś w przeszłości słońce trochę za mocno przygrzało, ale na pewno nie aż tak, żeby pobierać PRAWIE 19 GB tylko po to, żeby 5 screenów strzelić, skoro równie dobrze mogę pobrać tam 2 czy 3 GB Autumn Aurory, i będzie taki sam efekt
  13. 3 points
    @Zwinny Się nie dostaje, tylko się znajduje Tutaj:
  14. 3 points
    Zdrowych Wesołych Świąt Stalkerzy.
  15. 2 points
    Nie, chodziło mi o rękopis Striełoka.A Kombinezon i Dekoder zauważyłem potem. I dzięki, nie spodziewałem się tylu odpowiedzi
  16. 2 points
    http://www.reborn-stalker.ws/forum/69-531-1 - ГИД по прохождению R.E.B.O.R.N.: ИСТОК. А так же ответы на самые часто задаваемые и не очевидные вопросы.
  17. 2 points
  18. 2 points
    A to dlaczego ? Przecież jest procesor i7 4790 https://ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark/products/80806/intel-core-i7-4790-processor-8m-cache-up-to-4-00-ghz.html Benchmarki : https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-4460-vs-Intel-Core-i7-4790/2310vs2293 https://www.cpubenchmark.net/compare/Intel-i5-4460-vs-Intel-i7-4790/2230vs2226 A co do odpowiedzi na pytanie, to oczywiście, że warto. Pod warunkiem, że cena będzie w granicach rozsądku
  19. 2 points
    @kondotier Pominąłem Mamuka, który przesiaduje na Bagnach w jamie. Dzięki niemu dotarłem do Pustelnika. Wygląda na to, że ukończyłem moda. Zebrałem wronie jaja dla Doktora i mamy ostatni z nim dialog. Możemy odpocząć albo jeszcze pobiegać po Zonie, czyli freeplay. Długi mod i z ręką na sercu przyznam, że się nie nudziłem. Poniektóre schowki dały mi nieźle popalić. Były chwile, że musiałem skorzystać z poradnika lub filmików. Nieco przeszkadzała mi także muzyka, która się pojawiała. Wylotów praktycznie nie było. Pojawiały się na Bagnach albo w Legowisku, ale to dlatego, że zapominałem przełączyć w opcjach na statyka. Mod mnie nieco wymęczył, ale z chęcią zagrałbym w Outfater
  20. 2 points
    Wbrew oczekiwaniom graczy, „Dead Air 1.0” nie pojawił się w 2019 roku. Jednak autorzy planują zakończyć rozwój w 2020 roku. Kiedy dokładnie tak się stanie, pozostaje to otwartym pytaniem. Aby oczekiwania modów nie były tak rozmarzone, naszej uwadze przedstawiono dużą część nowych informacji, z dołączonymi filmami. Automatyczny przesuwanie inwentarza w czasie przeciągania przedmiotu: Nowy noktowizor: Inercja kamery w czasie skoków: Podwójne strzelanie z dubeltówek: Odnowiony system modułów broni (zamiana dublowania broni z celownikami) + dodanie latarek, itd.: Zamki z kodem: Grawitacyjna anomalia:
  21. 2 points
    Cześć wszystkim.Teraz trochę uporam się ze wszystkimi rosyjskimi stronami, wtedy będę częściej zaglądał do ciebie.Pierwszą serię źródeł usunąłem już, teraz Ładuję na YT.W międzyczasie spójrz na piękne ekrany. Co do dostępu do naszych tematów na temat źródeł i sobowtórów na naszej stronie nic jeszcze nie mogę powiedzieć, administratora strony Angelika jeszcze nie ma.Ale autor Mod powiedział, że możesz spróbować przejść do tych tematów za pomocą serwera proxy.Potrzebujesz przeglądarki Opera,jest przycisk użycia serwera proxy. Всем привет.Сейчас немного разберусь со всеми русскими сайтами,потом к вам буду чаще заглядывать.Первую серию Истока я снял уже,сейчас загружаю на YT.А пока вот скрины посмотрите красивые. По поводу доступа к нашим темам по Истоку и Двойникам на нашем сайте ничего ещё сказать не могу ,администратора сайта Angelika пока нету.Но автор мода сказал ,что вы можете попробовать зайти в эти темы с помощью прокси сервера.Нужен браузер Opera,там есть кнопка использования прокси сервера.
  22. 2 points
    Jak ktoś będzie korzystał z dostępnego forum, to aktualna wersja moda zaczyna się od tej strony. Widomość #197 Wszystko co wcześniejsze, jest nieaktualne i dotyczy prac nad modem. Oficjalna strona moda, do której jest odsyłacz w #1, jeszcze nie jest dostępna. Ale @LIQIDATOR podjął się negocjacji, aby nam ją udostępnić. DODANO: A dla przypomnienia, dwa zrzuty ekranu z mojej gry. Tak kończyła się druga część trylogii Duplikaty - Odmienne Światy. Rozmawiamy ze Strełokiem- Duplikatem i zaczynamy latać nad barem I tak też zacznie się część trzecia Źródło. Dokończymy konwersację i znów polatamy. A następnie już będzie gra.
  23. 2 points
    Kolejny filmik prezentujący gameplay z moda, oczywiście nie jest to jeszcze wersja finalna więc sporo rzeczy może ulec zmianie.
  24. 2 points
    W 2019 wyszło 18 modów, a miejsca 3,4,5 to można powiedzieć odgrzewane kotlety co nie umniejsza im, że są bardzo dobre. Ale niezbyt dobrze świadczy o nowych historiach. Ciekawi mnie ta odnowiona Alternatywa, wygląda miejscami bardzo źle i poschizowanie I czy tylko ja mam takie WTF jak nawrzucają do modów (a co mi tam, mogę to wrzucę) pełno modeli z innych gier, jak nie Predatory to jakieś z Left for Dead itp itd Chyba na zasadzie ilość nad jakość.
  25. 2 points
    Wrzucam to jako ciekawostkę. Oglądając jeden z filmików Shkrek & Klick'a (WIDEO), w pierwszych minutach pokazano STALCRAFT - świeżą i szybko nabierającą tempa grę online z unikalną i klimatyczną rozgrywką. Mnóstwo działań PvP i PvE - i to wszystko w otwartym świecie, pełnym żywych graczy! Szukanie artefaktów, polowanie na mutantów, odkrywanie niezbadanych lokacji, udział w wojnach frakcji, itd.. Gra rozwija się aktywnie już ponad 5 lat, przechodząc długą drogę od modyfikacji dla Minecraft do pełnego MMOFPS w otwartym świecie. Pierwotnie to był STALKER w Minecraft'cie. Wideo: Strona z grą: https://stalcraft.net/ Grupa na VK: https://vk.com/stalcraft_official
  26. 2 points
    Najważniejsze, że jesteś zadowolony Pozdrawiam.
  27. 2 points
    Tytuł: Call of Zone Twórcy: Art of Sun PEGI: 12 Najnowsza wersja: 1.4.7 Język interfejsu: Rosyjski Grupa na VK: VK Link: Google.Play Zadać pytanie, zobaczyć więcej informacji można w grupie VK. Gra znajduje się w fazie tworzenia! Autor czyta wszystkie recenzje, ale odpowiada tylko w grupie VK. Opis: Screeny: Wideo:
  28. 2 points
    Zostają dwie możliwości: W tym katalogu gry z dodatkami ode mnie - usuń z głównego katalogu gry folder bin i pliki gamedata.dbc gamedata.dbd Pobierz https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZHqhSkZalDOlgzeRVLohICq5fV7pS1IorVV Wypakuj paczkę do głównego katalogu gry. Jeśli się pojawi pytanie o nadpisanie tzn że źle skasowałeś to o czym piszę wyżej. Daj znać czy mod się uruchamia.
  29. 1 point
  30. 1 point
    п.с. и как выключить "вирал реальностьи" в темную долину? Смотри на 37:09
  31. 1 point
    Helikopter w pobliżu domów na bagnach.
  32. 1 point
    Czyżby brakowało Ci VC++? Poczytaj.
  33. 1 point
    Coś jak u dawnych Słowian/Germanów/Traków/Celtów - nie ważne kto z kim śpi, aby dzieci zdrowe były.
  34. 1 point
    Łatka już wylazła i daje radę: https://yadi.sk/d/isQZjlr5sqhL-Q
  35. 1 point
    W Zewie mamy dostęp do trzech hal "Jupitera". Poniżej po jednym screenie z każdej: Ja osobiście, mimo najszczerszych chęci, jakoś nie mogę dopatrzyć się tego ładnego odwzorowania...
  36. 1 point
    Dzień wolny, trochę czasu, więc postanowiłem sprawdzić, co kryje się pod szyldem "Noc przed Bożym Narodzeniem 3". Wietrznie, biało, na dworze 22 stopnie poniżej zera, śnieg skrzypi pod nogami. W barze z głośnika leci nieśmiertelny Frank Sinatra, klimat świąteczny jak złoto. Jednak już po paru minutach gry uświadomiłem sobie, że to Zona i nie zawsze wszystko musi działać tak, jak powinno. Rozumiem, że ten mod to żart, dowcip, humoreska, jednak w porównaniu (nie tylko w kwestii technicznej) z inną krótkometrażówką o tej samej tematyce "Pościg za Świętami", moim zdaniem ten wypada blado. Jednak jeśli ktoś chce spotkać w Zonie Jean-Claude Van Damme'a i Chucka Norrisa to ten mod jest dla niego. Nawiasem mówiąc, ten drugi bohater ma dość ciekawą kwestię dialogową, pozwoliłem sobie ją przetłumaczyć.
  37. 1 point
    @Agrael To nie kolejność zadań. Z Prypecią są problemy teksturowe. Na Generatory idź przez Szpital. Tyle tylko, że Arlekin pośle Cię do Prypeci. A z logiem, to coś mi po latach świta, że ta ksywka " toliń " sprawiała problemy. Moda już na kompie nie mam, to nie sprawdzę.
  38. 1 point
  39. 1 point
    Pobieram, instaluję, odpalam i wał mnie to obchodzi na jakim ustrojstwie to gra, ma być bezkolizyjne.
  40. 1 point
    Atom3kb już wszystko jest w porządku, po prostu źle wkleiłem foldery, miałem z pobranych plików z folderu polonizacja wejść w folder gamedata i z niego skopiować pliki configs. I texture. I wkleić do głównego katalogu gry do folderu gamedata. A ja wziełem cały folder gamedata i wkleiłem go do głównego katalogu gry do gamedaty, na szczęście sam do tego doszedłem co zrobiłem źle.😀 A także udało mi się zwiększyć udźwig postaci do 700kg💪💪także jest moc.
  41. 1 point
    mod po prostu kupiasty. Takie latanie tam i z powrotem by znów ganiać w te same miejsca (tak mam na bagnach). Stalker uwiązany do jedynie prawomyślnej linii przechodzenia to dupa nie Stalker. Nie polecam. A mógłby być naprawdę fajny. Założenia wspaniałe a realizacja do bani.
  42. 1 point
    @Monolithalian U Bandytów najczęściej słychać te dwa, więc może to któryś z nich...
  43. 1 point
    Na GoGu za free Tower of Time, taktyczne rpg w widoku izometrycznym, z walką przy użyciu aktywnej pauzy i spowolnienia czasu. https://www.gog.com/game/tower_of_time?pp=ba5bfc9d29e57bda5c45cf82d9fff043329f313a
  44. 1 point
    @Agrael - W pieczarze, jak zwykle ciemno i mnóstwo wszelakiego dziadostwa pełzającego, skaczącego i latającego. Na bagnach podobnie. Idziesz kiedy uznasz, że to co masz na grzbiecie i w rękach, wystarczy Ci na pokonanie przeciwności. A z Monią, to przypuszczam, że wcześniej nie wróciłeś do Kutwy i Maksa, aby ich powiadomić o tym co było na radarze. W Outfaterze jest to trochę inaczej rozwiązane, to w szczególach Ci nie powiem, aby nie dać złej podpowiedzi. W każdym bądź razie, Monia milczy bo coś jest nie zrobione.
  45. 1 point
    Nogi z pierwszej osoby: Porównanie nóg z innymi modami:
  46. 1 point
    W tym poradniku do OP-2 pokażę: 1. W jaki sposób usunąć problem pękającego plecaka(wypadania z niego rzeczy), 2. W jaki sposób usunąć blokowanie artefaktów w ekwipunku "wywalanie z pasa" przy przekroczeniu 100%-60% danego działania (artefaktu) Uwaga!: Wszystkie sposoby testowane są z "Anty-Antyczit by Godlike" Temat Sposób na plecak: 1. Przechodzimy do pliku drrr.script w katalogu gamedata/scripts 2. Znajdujemy parametry local weight_normal = 90 local weight_max = 90 local items_dropped_max = 10weight_normal - nasza standardowa waga weight_max - nasza maksymalna waga items_dropped_max - ilość "wyrzucanych" przedmiotów przykład: local weight_normal = 900 local weight_max = 900 local items_dropped_max = 0! Podane wartości (dopuszczalnej wagi ekwipunku) nie muszą się zgadzać z wartościami podanymi w inventory_sect.ltx oraz actor.ltx 3. Zmieniamy wartości i zapisujemy Sposób na blokadę artefaktów: 1. Przechodzimy do pliku inventory.script w katalogu gamedata/scripts 2. Znajdujemy frazę check_immunities() -- Сканируем инвентарь db.actor:inventory_for_each(scan_inv) -- вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам -- remove_duplicate() check_immunities() check_idol_monolita()3. Dodajemy przed daną frazą "--" -- Сканируем инвентарь db.actor:inventory_for_each(scan_inv) -- вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам -- remove_duplicate() -- check_immunities() check_idol_monolita()4. Zapisujemy plik i gotowe. Sposób dla leniwych: inventory.rar drrr.rar 1. Oba pliki wypakowujemy i wklejamy do gamedata/scripts
  47. 1 point
    Controllero di tutti Controlleri - Don Anatolio!!!: ( раз, два, три ... дай мне свой кошелек - jeden, dwa, trzy ... dawaj mi swój portfel )
  48. 1 point
    Na rosyjskim forum ap-pro.ru zostały zaprezentowane nowe lokacje dla Zewu Prypeci co zwiastuje jedynie samym dobrym, czyli nowymi modami do tej wspaniałej podstawki. Oto i one. Lokacja sz_hol_1 Twórcy: SZA Team Wersja gry: X-Ray 1.6.02 z możliwością przeniesienia do innej gry. Opis: Nieduża podziemna lokacja dla Stalker Zew Prypecii. Tekstury na lokacji całkowicie pod Zew Prypeci + dołączona jedna fajna tekstura dla ścian w korytarzach. Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/6v-yQFUwVmuSA Screeny: Laboratorium X-18 z pełnym remodelingiem. Platforma: Zew Prypeci Autor: Audron Opis: Laboratorium X-18 z pełnym remodelingiem. W archiwum 16 sektorów do Zewu Prypeci. Format object. Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/Ez2XLq18j7i8w Screeny: Kordon z Builda 2205 dla Zewu Prypeci. Platforma: X-Ray 1.6.02 Zew Prypeci Autor: Win@Virus Opis: Kordon z builda 2205, skompilowany na średniej jakości (chociaż nie powinno być krzywych cieni ). Czarnych płotów brak. Spawn na psa, snorki, monolitowcy, na północnym punkcie kontrolnym czeka pijawka, shotgun i kamizelka kuloodporna leżą na wejściu do bunkra Sidorowicza. Jeżeli będzie potrzebna jeszcze broń idźcie na południowy punkt kontrolny. Wśród widocznych futryn mogę dodać czarną trawę w pewnych miejscach. Minimapa, ekran ładowania są dodane, nie naniesione na globalną mapę. Dodane brakujące tekstury. Instalacja: Skopiować gamedatę do folderu z grą. Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/public/?hash=iWd6w%2BcbD8yHW6OJ5ITRl9mjWLH3bbD9YUWo2QUb0C0%3D Screeny: Lokacja Limańsk dla Zewu Prypeci. Platforma: Zew Prypeci Autor: R.I.C.K. Współpraca: max Opis: Lokacja Limańsk dla Zewu Prypeci. Lokacja dla moderów, na lokacji tylko GG oraz intro obrazka lokacji w czasie ładowania. Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/zKoJRqGX2gPI1 Screen: Lokacja Ciemna Dolina dla Zewu Prypeci. Platforma: Zew Prypeci Opis: Lokacja Ciemna Dolina dla Zewu Prypeci. Jakość kompilacji: standardowy Max. Właściwości: pełna roślinność, tekstury i pewne obiekty z Zewu Prypeci. Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?http://rusfolder.com/36237592 Screen: Lokacja Wioska dla Zewu Prypeci. Platforma: Zew Prypeci Autorzy: AMK Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/-Uj9EG2kFqCre Screen: Lokacja Metro. Platforma: Zew Prypeci Autor: dot_13 Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/nosmzStUfYkJX Screeny: Lokalizacja Poligon Taktyczny dla Zewu Prypeci. Platforma: Zew Prypeci Autor: R.I.C.K. Opis: Lokacja taka jak i dla Czystego Nieba, jakość lokacji max. Lokacja pusta tylko GG, ogniska, dla moderó, dodane intro obrazka ładowania. Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/GyDgOynT2iApn Screen: Lokacja Stacja Radarowa. Platforma: Zew Prypeci Opis: Lokacja z gry Survarium dostosowana do X-Ray 1.6.02 Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/Hff_VnaYnTXcw Screeny: Lokacja Wioska z motywem z Survarium. Platforma: Zew Prypeci Opis: Lokacja "Wieś" z Survarium dla S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci. Lokacja przerobiona z lokacji gry "Survarium". Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/xeAOUAwsepTLe Screeny: Lokacja Opuszczona Wieś. Platforma: Zew Prypeci Autor: last-light Opis: Zmieniona wersja oryginalnej lokacji z multiplayera "Opuszczona Wieś" od last-light. Jest ai siatka, lecz jakość kompilacji na danym etapie kuleje. Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/public/?hash=3N4R67zTOHZ1EuIQ1P0EZMcwzBTi144r%2BktYCegM7yM%3D Screeny:
  49. 1 point
    Proponuje obu Panom najpierw ukończyć moda przynajmniej raz a później wystawiać mu mniej lub bardziej krytyczne recenzje. Realizm dla większości graczy kończy się tam, gdzie zaczyna się dostawanie po gołej dupie od moda. Że za trudno, że balans nie taki, że to, że tamto - festiwal ciągłych wymówek i tłumaczeń. Nie radzę sobie z modem? Szukam pomocy na Forum. Dostosowuje różnorakie ustawienia "pod siebie", tak aby mod sprawiał radość - a nie był codzienną udręką, odgrzewaną z przymusu. Podejmuje "męską decyzję" (z racji tego że mod okazał się zbyt trudny) i usuwam go po prostu z dysku.
  50. 1 point
    KILKA WSKAZÓWEK PRZECHODZENIA MODA. Gramy na 6. lokacjach, na każdej co najmniej 2 razy. Wyjątkiem jest lokacja kończąca - Prypeć. Mod stabilny. Zdarzają się wyloty do pulpitu, gdy wyjdziemy za strefę gry na lokacji, w danym momencie do gry nie przewidzaianej. Ale rzadko. Mod jest rozwojowy, dlatego po jego zakończeniu zostajemy z trzema nie zaliczonymi zadaniami. Mod jest prosty w przejściu, a dialogi naprowadzające są jasne i dokładne. Również są ich odzwierciedlenia wskazane na mapie, znacznikiem lub szarym kółkiem. Niektóre zadania można zaliczać w rożnych kolejnościach, wię grający też mogą mieć inną kolejność, wybraną przez siebie. Tylko na Kordonie rozmowa z Denem musi być przed atakiem bandytów, bo lubi zginąć. Kordon. Zaczynamy grę na Kordonie jako Klim. W sweterku i z walizką. Mod kieruje nas na posterunek wojskowy, gdzie rozmawiamy z jego dowódcą kpt Karpienko. Rozmawiamy, oddajemy walizkę i bierzemy fanty. Powtarzamy dialog i bierzemy zadanie na dezertera. Warto. Teraz czytelnie kierowani przez moda rozmawiamy kolejno: Sidorowicz, Grigorij – bierzemy zadanie poboczne, Den , Sidorowicz, Micha, jeszcze raz Micha, Kołdun, Micha, kpt. Karpienko ( można po Micha i przed Kołdunem), mjr Kuzniecow 2razy. W efekcie mamy wykonane zadania na pendrajwa Sidorowicza, na PDA i na psie ogony dla Grigorija, , odparcie ataku bandytów i info o „tajemniczym stalkerze” dla Micha, dokumenty dla Kołduna, dezertera dla Karpienki i najemnika dla Kuzniecowa. Goniąc dezertera idziemy przez tunel z elektrami i koniecznie przez chlewnię, gdzie dostajemy dalszy namiar na dezertera. Najemnika szukamy nie przekraczając mostu. Z Kołdunem na Kordonie rozmawiamy tylko 1 raz ( wskazówki miejsc spotkań - w dialogu z nim !!!). Sidorowicz ma do zaoferowania wiele ciekawych rzeczy. Waga nas ogranicza. Wskazane kupno celownika optycznego. Wystarcza otrzymana strzelba, jest uniwersalna i skuteczna. Jeden karabin z optyką. Wtedy pistolety już nie są przydatne. Nie szarpiemy się na drogie zbroje. Na razie kurtka wystarcza. Warto w miarę kasy kupić i zmagazynować amunicję do Wintoreza, nawet gdy go nie mamy. Przyda się. Przechować najlepiej w barakowozie na posterunku Powinności na Wysypisku lub na składowisku samochodów. Nie zginie. Dodać też pozyskaną w innych miejscach podczas gry. DODANO: Jeśli gramy z modyfikacją dodaną przez @gawron , porada o amunicji jest nieaktualna. Po wyczerpaniu zadań idziemy wg wskazówki Sidorowicza. Kuzniecow mimo współpracy bierze haracz 500 ru za każde przejście. Darmowe przejście za tory i z powrotem przez tunel, a same powroty z mostu po skrzyniach i beczkach ze skokiem przez płot, lub kawałek dalej przez kontener. Wysypisko. Wysypisko opanowane przez bandytów. Na złomowisku pojazdów neutralni stalkerzy i Powinność na Posterunku przy bramie. Znowu haracz. Z Wysypiska możemy iść do Doliny Mroku na spotkanie z Kołdunem, lub do Rostoka-baru, do Barmana. Nie ma to znaczenia. W barze rozmawiamy z Barmanem i dostajemy zadania na Agroprom. Asortyment do kupienia ubogi. Idziemy, ale z Wysypiska najpierw skręcamy na Dolinę Mroku. Odnajdujemy Kołduna na Budowie i wykonujemy jego kolejną fanaberię. Zabieramy dobrze widoczne dokumenty i opuszczamy Dolinę. Jeśli najpierw byliśmy w Dolinie Mroku, idziemy do Barmana . Idziemy na Agroprom. Trzeba się przebić przez bandytów. Agroprom i podziemia. Przeciwnik w płn kompleksie uzbrojony w dobrą broń i pancerze. Zadanie zalicza się nie po znalezieniu PDA, lecz po zabiciu ostatniego najemnika. Przeglądamy schowki, szczególnie w budynku na 1 piętrze. Podwójny schowek. Kamizelka Najemników. Zbierzmy cała amunicję do Wałów Schodzimy do podziemi. Kołdun zaznaczony żółta kropką. ( przy zawalonym wyjściu ) Rozmawiamy. Po rozmowie wracamy do Barmana. Rostok-bar. Rozmowa i rozliczenie. Barman nakierowuje nas na Notcza i Fomę. Zadanie od Notcza wykonujemy od razu ( musimy mieć 1000 ru ) i otrzymujemy informację. Zadania do wykonania na Agropromie. Idziemy przebojowo przy hangarze. Agroprom po raz drugi. Pierwsze zadanie na Agropromie, dolinka z prawej strony tunelu. Wszyscy najemnicy muszą zginąć ( plączą się aż do kompleksu ), bo kwestowy NPC nie ruszy. Idziemy za nim i nie przejmujemy się gdy zginie w anomalii przy wejściu do podziemi. Dostaniemy nowe zadanie. Schodzimy do podziemi. Szukamy Informatora ( Oswiedomitiela). Wiemy że jest w kryjówce Striełoka. Rozmawiamy. Wg dialogu do PDA wkleił nam mapę. Ja jej nie miałem. Nie miało to wpływu na grę. Wychodzimy w kompleksie południowym. Zadanie ma być bez strzału, schowałem więc broń i patrząc na rozmieszczenie żołnierzy ( minimapa), przechodząc zawsze za ich plecami wszedłem do budynku. Na 2. pietrze szukane dokumenty i dla zmyłki walizka. Wziąłem na wszelki przypadek i ją. Ale w dalszej akcji nie brała udziału. Była tylko balastem. Wychodzimy też za plecami żołnierzy, nie zawsze najkrótszą droga ( ja przez dziurę w murze ) i wracamy do Rostoka. Roztok -bar. Rozliczamy się z zadań. Od Barmana dostajemy namiar na Sokoła na Kordonie. Idziemy. Na Wysypisku tradycyjnie - przy betonach bandyci. Trzeba zwalczyć. Ale jak będziemy wracać ich miejsce zajmą następni. Kordon. Na posterunku płn. witają nas bandyci. Po ich likwidacji musimy dostać się za tory. Sposób dowolny. Kuzniecow już nam nie będzie potrzebny, można nawet zlikwidować posterunek pod mostem. Tak zrobiłem z konieczności. Nie wpłynęło to na grę. Po minięciu torów szukamy Sokoła. Na pewno nie znajdziemy go w żadnej budowli. Woli grilla przy ognisku. Za wiadomość o przejściu do Prypeci, chce przysługi w Dolinie Mroku. Poruszamy się w kierunku drogi prowadzącej na ATP. Inne kierunki mogą powodować wylot, związany z niegrywalną częścią lokacji. W tunelu jest Kołdun, ale nie ma po co tam iść. Mamy z nim wyznaczone inne miejsce spotkania. Możemy odwiedzić Sidorowicza, dla pozbycia się zbędnych artefaktów ( a mogło się ich nazbierać sporo i jeśli nie sprzedawaliśmy, obciążają nas i nie potrzebnie zajmują sloty, które niedługo mogą być potrzebne ). To samo z wódką i różnorodnością apteczek i amunicji. Pieniądze nie ważą, ale też już nie będą nam potrzebne. Potrzebujemy tylko na opłatę dla Kuzniecowa. Idziemy do Doliny Mroku. Dolina Mroku. Miejsce pobytu prześladowców Sokoła mamy na mapie ( chlewnia). Idziemy, ostrożnie na zwierzaki. Likwidujemy bandytów, lub jak w moim przypadku, zrobili to stalkerzy, gdy podszedłem w pobliże fermy. Otrzymujemy informację o lokalizacji schowka i jest on zaznaczony na mapie, szarym kółkiem. Może się pokrywać z tradycyjnym schowkiem. Dostępu bronią świnie, dziki i psy. Odnajdujemy oba schowki, jeden w pniu, drugi to plecak na kamieniach. Zabieramy zawartość. I tu zaczyna się problem nadmiaru. Zawartość schowka Sokoła, to 27 kg i jest ona niezbędna do dalszej gry. Szczególnie karabin maszynowy. Chyba że, pancerz mamy już lepszy i nie uszkodzony. Zawartość schowka, plus apteczki i bandaże, trochę jedzenia i napoi energetycznych, strzelba z amunicją, ale nie za dużo, kilka granatów to wszystko co zabieramy ze sobą od schowka. W plecaku był pen-drajw. Musimy go użyć, aby dowiedzieć się gdzie jest przejście. OSTRZEŻENIE. Po użyciu pen-drajwa, wywołajmy mapę Agropromu i koniecznie zróbmy jej screena w miejscu znajdowania się przejścia. Pen-drajw ma samolikwidator ( o czym nie wiemy ) i po wejściu na Agroprom, nie mamy ani jego, ani znacznika przejścia. Nie ma czasu na szukanie. Musimy dotrzeć do teleportu biegiem, ze względu na zabójcze promieniowanie. Nie pokrywa się ze znanym przejściem. Jest trochę na lewo. Przez Wysypisko – kto zostawił amunicję do Wintara, niech nie zapomni jej zabrać – idziemy na Agroprom. Nie musimy pchać się przez hangar, ale ominąć go z boku. Walcząc tylko z bandytami na barykadzie. Agroprom. Uwzględniając powyższe „ostrzeżenie” , przedostajemy się do Prypeci. Prypeć. Pojawiamy się na drodze koło koparki. Do kierunku działania jesteśmy odwróceni tyłem i pójście do przodu kończy się wpadnięciem w tekstury ( opisuję mój przypadek, nie musicie tak mieć ). Sugeruję,poruszanie się lewą stroną alei. Po zaliczeniu zadania dotarcia do Prypeci, atakuje nas Monolit, strzelcy na dachach i śmigłowiec. Kryjąc się za drzewami i złomem na ulicy, likwidujemy dacharzy. Znaleziony w schowku Wintar i zapas amunicji, są tu nieocenione. Możemy starać się uniknąć ognia z helikoptera, ale to niepotrzebne psucie sobie gry. Odczekujemy chwile, aż kawałek odleci, z przejścia między budynkami, ogniem kaemu niszczymy śmigłowiec, Mnie wystarczyło 50 naboi. Idziemy na stadion. Trudniejszą drogą, koło przedszkola i przez garaż-tunel, albo łatwiejszą z lewej strony. Tu i tu, mamy Monolit. Z prawej dodatkowo snorki. Między tunelem a stadionem, brak przeciwnika. Poszukiwani z Ugrupowania X, są na stadionie. Na trybunie i pod nią w korytarzach. Mocni, odporni i celni. Karabin maszynowy ma pole do popisu. Szukamy kolesia z gausem. Jest na górze. Staramy się go załatwić w pierwszej kolejności. Zabieramy Gaussa i ładunki do niego. Zadanie nie zalicza się od razu, bo Kołdun ma po niego przyjść i go zabrać. Teraz możemy się pozbyć za wyjątkiem strzelby i trochy amunicji ( 30 szt ), całej broni z małą ilością amunicji, jedzenia ( zostawić 2 konserwy lub kiełbasy - resztę zjeść. Będą balastem przy sprincie po bieżni. Gaussa wykorzystujemy, do likwidacji snajperów z Gaussami na budynkach wokół stadionu. Nie będą przeszkadzać przy bieganiu. Idziemy likwidować pozostałych iXiarzy. Po ostatnim, dostajemy pochwałę na piśmie i polecenie powrotu helikopterem. Możemy wyrzucić, wszystko,oprócz strzelby i energetyków aby bez utraty siły dobiec do lądowiska, szczególnie gdy nie zlikwidowaliśmy wszystkich snajperów. Przed biegiem możemy też coś przekąsić. W PDA mamy trzy zadania do zakończenia w kolejnej wersji moda. Powinniśmy jak najszybciej znaleźć się na bieżni i czekać aż nadleci helikopter i pobiec za nim. To za stadionem. Aby helikopter się „zmaterializował” na lądowisku, musimy przebiec środkowym tunelem, gdzie pięty będą gryzły nam tuszkany (chomiki). To na nie była potrzebna strzelba. Przebiegamy na drugą stronę i jeśli jeszcze nie ma tam helikoptera, KONIECZNIE się zatrzymujemy prze wejściem na taki placyk. Wejście na placyk, bez względu na obecność helikoptera czy nie, kończy grę. A milej go zobaczyć i podbiec do niego i wtedy zakończyć grę, i dostać napisy końcowe. Ale czasem z rozpędu ( wiem, bo dla zrobienia screenów robiłem zakończenie kilka razy ) helikopter wlatuje w ziemię, bez rozbicia się. Jak się spóźniłem z wyjściem spod trybun wyrzucając obciążenie, już wracał wylatując z tekstur i odleciał tez przez tekstury. Taki urok niedokończonego moda.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.