Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/19/19 in all areas

  1. 9 points
    Wszystkim życzę zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych!!!
  2. 9 points
    Wszystkiego Najlepszego Bracia Stalkerzy.
  3. 5 points
    W odcinku: szczegóły dot. moda «1984», świeży raport od autorów «Stalker: Legacy of Times», nowości z «Oblivion Lost Remake 3.0», «Grupa Krwawej Drogi», «Dollchan 8. Nieskończoność» i innych modów.
  4. 4 points
    Stalker generalnie miał dwie fabuły - starą i nową. W starej mieliśmy być Messerem, którego historia jako tako pokrywała się z tą Striełoka, ale rozgrywka była nieco inaczej wyważona. I OLR ze wszystkich istniejących modów stoi najbliżej właśnie tej starej, uzupełniając ją o atmosferę najlepszych buildów. OGSE to napisany jeszcze raz Cień Czarnobyla, z autorskimi zadaniami, gadatliwą Czeburaszką i świetną grafiką. Chcąc odświeżyć sobie Cień Czarnobyla, prawdopodobnie wybrałbym właśnie jego. Długi, rozbudowany, wygląda pięknie, bezwylotowy. Do Czystego Nieba polecam Mystery, a do Zewu Prypeci - SGM 2.2 Lost Soul.
  5. 3 points
    @qqprim Testowanie spolszczenia polega na zobaczeniu jak ono wygląda na ekranie, czy czegoś nie opuszczono i wyświetla się w robalach. Dlatego może być dokonane tylko poprzez grę. A tam gdzie są możliwości różnych rozwiązań zadań, trzeba przejść każde. W modzie przewidziano inicjatywę gracza, wyprzedzającą fabułę i są dialogi na takie ewentualności. Np. na Kordonie idąc uwalniać Lisa, gracz może podziałać w fabryce. Scenariusz jednak przewiduje to później zadaniem. Są więc dwie linie dialogowe. Dla gracza ściśle wykonującego bieżące zadanie, jak i dla "pośpiesznego" łazęgi byle gdzie. Tak samo można ( nie radzę, bo nie wiem czy usunięto buga ) zabić Grzechowców przy Lisie. Wtedy zmienia się cała linia zadań i dialogów z nimi w Parowie. Przykłady można mnożyć.
  6. 2 points
    PODBICIE TEMATU. No i mod przetestowany do końca. Mam nadzieję, że to co teraz jest finałem, nie będzie nim w wersji końcowej moda. Kto biegły w grażdance, a nie chce czekać na finalną, śmiało może się za niego zabrać. Jak na OBT, gra bezproblemowa. Tak pod względem technicznym, jak i scenariuszowym. Przy okazji robienia sobie ekranu startowego, dowiedziałem się dlaczego mod tak dużo waży. Ponieważ katalog teksturowy, to jeden wielki śmietnik, zajrzałem też do innych katalogów. To samo. Śmietnik dla mnie, ale nie dla twórcy moda. Ma w nich wszystko to, co mogłoby mu się przy zmianach koncepcji przydać. Np. opisy broni są po angielsku. Ciekawe czy tak to zostawią. Liczę jednak na to, że w finalnej wersji pozostawią tylko te niezbędne pliki, aby moda odchudzić. A tu kilka zrzutów z gry: W martwym Mieście jest lab. Już kiedyś był w jakimś modzie. Dla mnie był zabawką, bo w poprzednim modzie w który grałem, był ten sam. Jak na razie roboty w nim niewiele. Po drodze była próba przejęcia dokumentów, Czekała na nie również GKD, która od początku manipulowała pod sugestią pomocy, ale to ślepy zaułek moda. naszym Komarem, aby stał się jednym z nich. Mamy to wyjaśnione w dialogu z przywódcą Hanem, Po nim mamy informację, o właściwej drodze testowania. oraz rozmów z innym członkami ugrupowania. Mod nas blokuje w pomieszczeniu widocznym na zrzucie Jednak sposobem się wydostałem, lecz z lokacji MW wyjść czwartym. W PDA brak dalszych zadań. się nie da. Na teleportach jest informacja od Hana. Może to być ciekawy mod. Warto więc na niego czekać.
  7. 2 points
    No wiem, że nie tylko THQ jest winne, jednak oni mieli główny wpływ na wszystkie amputacje jakie zostały wykonane na grze od 2004 do 2007 roku. Oczywiście sama ekipa też miała zbyt ambitne plany i musiała z części rozwiązań zrezygnować, by gra działała stabilnie. Najgorsze jest to, że z tym harataniem poszli zdecydowanie za daleko. Najgorzej ucierpiały lokacje, których pierwsze wersje były cholernie klimatyczne, tak jak właśnie Mroczna Dolina, która jest na prawdę mroczna, bo finalna wersja tej lokacji to śmiech na sali...Nie ma tam nic z mroczności ani z doliny. Wcześniejszy Kordon, Wysypisko czy Bagna, Martwe Miasto, Bar, Rostok, Generatory, Darkscape te wszystkie lokacje mają na prawdę gęsty klimat i wielka szkoda że nie trafiły do końcowej gry. Na szczęście dzięki moderom i takim modom właśnie jak OLR, Lost Alpha, Lost World i wielu wielu więcej możemy cieszyć się tymi starymi klimatycznymi widokami. Nie rozumiem też po co wycięto kołysanie broni, blood marki mutanty jak Chimera i Burer czy kot. TAk samo w ostatniej chwili pozbyto się cywilnych zombi. Wiele lat pracowano nad pojazdami i z nich też ostatecznie zrezygnowano. Dopracowana fizyka, która w jendym buildzie śmiało mogła konkurować z tą z Half Life 2 też się nie ostała...
  8. 1 point
    Tak, podstawka jest konieczna. Mod jest przeznaczony do gry Stalkera Clear Sky z zainstalowanym patchem 1.5.10.
  9. 1 point
    Tak jak w temacie, Assasins Creed Unity za free. https://store.ubi.com/eu/assassin-s-creed--unity/56c4947a88a7e300458b45d6.html?ncid=287-3---1-aflt-38-58-Daisycon--12-15--0118-4----UBISOFT_WC___Daisycon_ID53191#start=1
  10. 1 point
    Porównywanie Fallouta 2 czy 1 do Fallout 3, 4.... Boziu co za czasy mamy...
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord