Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/22/20 in all areas

  1. 13 points
    Narodnaja Solianka 2010 + Dopa 14.08:
  2. 11 points
  3. 11 points
  4. 11 points
  5. 11 points
  6. 10 points
    ☢ Czarnobylska Strefa Wykluczenia w obiektywie aparatu:
  7. 10 points
    Modyfikacja jest dodatkiem do "Cienia Czarnobyla". Nazwa: Кривая Дорога Proponowana nazwa polska: Ślepa Droga Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 + X-Ray extensions Data premiery: 31.08.2020 Autor modyfikacji: imcrazyhoudini Wersja: 1.0 Język modyfikacji: rosyjski (audio i tekst) OD AUTORA: ZMIANY: ZRZUTY EKRANU: UWAGI ODNOŚNIE ROZGRYWKI: INSTALACJA NA "POLSKIEJ" PODSTAWCE: INSTALACJA NA ROSYJSKIEJ PODSTAWCE: ŁĄCZA DO POBIERANIA: ŹRÓDŁO INFORMACJI:
  8. 10 points
    Na przekór śmierci 1.5: Nowicjusz.
  9. 10 points
  10. 10 points
  11. 10 points
  12. 9 points
  13. 9 points
  14. 9 points
  15. 9 points
  16. 9 points
    Epizod Zero jest próbką tego, co będziemy mogli zobaczyć w opracowywanym właśnie SFZ Project. To krótka kilkugodzinna przygoda, której miejscem akcji jest Kordon. Rozgrywka oparta jest w głównej mierze na eksploracji i analizie wydarzeń, których świadkiem jest nasz protagonista - powracający do Zony stalker o ksywie Sokół. Jak się szybko okazuje, od jego ostatniego pobytu zmieniła ona nieco swoje oblicze... Tak z grubsza przedstawia się zarys fabuły i rozgrywki Epizodu Zero. Po rozpoczęciu gry od razu można zauważyć, że nie mamy tutaj do czynienia ze zwykłą modyfikacją, a perełką ociekającą wręcz klimatem wyludnionej i tajemniczej Strefy Wykluczenia, która swoim nowym "wyglądem" zachwyci nawet doświadczonych Graczy, przemierzających Zonę wzdłuż i wszerz Zonę od czasów wydania trylogii czy też w modyfikacjach do niego. Wyciśnięto chyba wszystko co można było z popularnego ostatnio wśród moderów CCz silnika OGSR, co dało nam zoptymalizowaną, elastyczną, bardzo stabilną i płynną rozgrywkę. To zdecydowanie najlepszy aktualnie projekt powstały w oparciu o ten silnik. Należy tutaj dodać, że jakości grafiki nie można oczywiście porównywać z takimi ślicznotkami jak choćby "Radiofobia" czy "Lost Alpha" (na tą chwilę przemilczmy optymalizację grafiki tej ostatniej), ale twórcom Epizodu Zero udało się uzyskać na odświeżonym, jednak jakby nie patrzeć starym silniku dobrej jakości oprawę graficzną współgrającą idealnie z klimatem moda. Mamy tutaj zarówno krople deszczu na ekranie gry, urokliwe zachody słońca, jak i (w większości) zamgloną, deszczową, ciężką, ponurą aurę, potęgującą złowrogą i tajemniczą atmosferę Strefy. Jak dobitnie pokazują twórcy moda nie trzeba wcale oczojebnej grafiki, aby przedstawić piękno i surowość Zony. Niemożna nie wspomnieć tutaj o oprawie dźwiękowej, która nomen omen gra w tym modzie pierwsze skrzypce. Muzyka w wyśmienity sposób ukazuje nam zarówno niezwykłość miejsca do którego trafiliśmy, jak i beznadziejność sytuacji naszego protagonisty. Wraz z depresyjną grafiką i tajemniczą fabułą rozgrywki jest wyznacznikiem klimatu tej produkcji. Gracze, którzy mieli do czynienia z serią Resident Evil czy Silent Hill szybko zauważą, że przy tworzeniu Epizodu Zero jego autorzy wzorowali się na tych popularnych seriach gier. Można to zauważyć między innymi po dźwiękach wybierania opcji w menu głównym, oprawie dźwiękowej, wyglądzie pewnego mutanta, czy też możliwości zapisywania postępu rozgrywki jedynie przy magnetofonach/radiach (w RE zapisywaliśmy grę przy maszynie do pisania). Taka opcja zapisu postępu sama w sobie nie jest niczym nowym (już w NLC 6 trzeba było zapisywać grę tylko przy źródłach ognia) jednak wprowadza ona do rozgrywki element planowania. Grając w Epizod Zero w początkowym okresie rozgrywki sam łapałem się na tym, że co jakiś czas naciskałem bezcelowo klawisz F5 (bardziej z nawyku do częstego zapisywania gry). Tak więc wychodząc nawet na krótki wypad w głąb Kordonu trzeba mieć z tyłu głowy, że nie zapiszemy gry w dowolnym momencie rozgrywki i że każdy nasz nieostrożny ruch może stać się przysłowiowym gwoździem do trumny. Na szczęście twórcy dodali nieco zapisów automatycznych tworzonych w newralgicznych momentach rozgrywki, można więc dość płynnie delektować się grą. Taka forma ograniczenia zapisu rozgrywki może wielu z was przynieść nieco niepotrzebnych nerwów. Trzeba się do tego po prostu przyzwyczaić. Lub też uczyć się tej "nowej" Zony, do której przybył ponownie nasz protagonista. Fabuła. Jak na tak krótkiego moda, tytułowy epizod posiada dość dobrze zbudowaną oś fabularną. Jej podstawy może nie są zbyt szeroko i solidnie opisane, ale warto pamiętać, że to jedynie uwertura do dużo (czego można domyślić się po rozmiarze mapy Zony) większego projektu. Modyfikacja premiuje wytrwałą eksplorację lokacji (z początku może doskwierać wydawałoby się wszechobecna pustka i nuda, ale jak się szybko dowiecie ma ona podstawy fabularne) i wnikliwe czytanie zarówno dialogów, jak i znalezionych notatek czy wyświetlanych na ekranie informacji (a tych jest sporo). Nie ma potrzeby, jak i zasobów do ciągłego strzelania do mutantów. Zwiedzamy lokację i rozwiązujemy proste zagadki. Ciekawym dodatkowym trybem gry jest "Ucieczka z Zony" gdzie dowiemy się w jakich okolicznościach opustoszał zarówno Kordon jaki i południowy posterunek kontrolny. Poniżej znajduje się łącze do archiwów w formacie .7z (razem 5 części o wadze ~4,7 GB). Jest to samodzielna gra zawierająca podstawkę, Epizod Zero + dwie poprawki, paczkę modeli NPC i spolszczenie. Wystarczy ściągnąć, rozpakować 7-Zipem i grać. Grę uruchamiamy ze skrótu do xrEngine.exe (SFZ Project Episode Zero PL/bin_x64/). W razie problemów proszę o info. Powodzenia i miłej gry. [4,7 GB]
  17. 9 points
  18. 9 points
  19. 9 points
  20. 9 points
  21. 9 points
  22. 9 points
  23. 9 points
  24. 9 points
    Koordynator: ZapomnialemLoginu Nazwa moda: Droga na Północ Do której części Stalkera jest to modyfikacja: Call of Chernobyl Wykorzystane pliki z innych polonizacji: brak Zgodność z słownikiem: brak Aktualne wersja: finalna Pozostali polonizatorzy: brak Testerzy wersji zamkniętej: ZapomnialemLoginu Dodanie polonizacji do bug trackera: brak Temat moda: Odnośnik Opis do centrum plików: brak Droga na Północ - spolszczenie.zip
  25. 8 points
    Moja pasja strzelecka się rozwija. Arsenał wzbogacił się o wiatrówkę PCP Artemis PR900W. Kiedyś strzelałem z prostej łamanej wiatrówki, ale ta PCP (na sprężone powietrze), to całkiem inne strzelanie. Proszę zwrócić uwagę na taktyczne gumofilce
  26. 8 points
  27. 8 points
  28. 8 points
  29. 8 points
    OP 2-1 Wysypisko Zachód Słońca + Retexturing V92
  30. 8 points
    Mod: Drugie Słonce Mod: Drugie Słonce
  31. 8 points
  32. 8 points
    HARDWARMOD. Idzie na burzę, idzie na deszcz...
  33. 8 points
    Co by było, gdyby nie było wybuchu w Czarnobylu? Projektanci Dmitrij Didenko i Andrej Gupsa postanowili przedstawić w swoich projektach, jak wyglądałoby życie w Prypeci, gdyby nie straszny wypadek w elektrowni atomowej w Czarnobylu. W "Porównanie" są splecione zdjęcia realnych zdjęć z namalowanymi. Zdjęcia miejsc: Porównanie z rzeczywistością:
  34. 8 points
  35. 8 points
    Kolejny dzień w Zonie...
  36. 8 points
    Jeśli nie masz problemów z logowaniem najprościej napisać post tutaj. Możesz też napisać prywatywną wiadomość do któregoś z administratorów ale czasami może to wydłużyć czas potrzebną na rozwiązanie problemu. Jeśli masz problemy z logowaniem, rejestracją lub inny problem który uniemożliwia dostęp do strony napisz e-maila na kontakt@stalkerteam.pl.
  37. 7 points
    Nazwa: S.T.A.L.K.E.R. - Dark Path Deweloper: MrGroove z DP-Team Platforma: Lost Alpha 1.5.0 (Rentgen-luch) ze zmianami Data premiery: 20 września 2020 Język modyfikacji: rosyjski lektor i audio Typ modyfikacji: samodzielna gra Dark Path jest globalną modyfikacją z nową fabułą opartą na bazie Lost Alpha. OPIS FABUŁY: ZMIANY: ZRZUTY EKRANU: INSTALACJA I ŁĄCZA DO POBRANIA: ŹRÓDŁA:
  38. 7 points
  39. 7 points
  40. 7 points
  41. 7 points
    Po ukończeniu SFZ Project: Episode Zero naszła mnie ochota coś napisać. Nie będę ukrywał, że zainspirowałem się pewnym wpisem w PDA z tego moda. Pisarzem nigdy nie zostanę, ale skoro mamy taki temat na forum, to czemu by nie skorzystać. Pewnie wykorzystam to jako news na FB, ale będę musiał pozbyć się wtedy wulgaryzmów. Obłęd
  42. 7 points
    Użytkownicy, którzy znajdują się w grupie Turysta, nie mogą przyznawać punktów reputacji. Z prostego powodu - mogą ją wykorzystać w celu np. ciągłego przyznawania ujemnej punktacji. Jednak zmieniłem im maksymalną liczbę punktów reputacji, które mogą przyznać w ciągu dnia z 0 na 2. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. W razie problemów będzie można przywrócić starszą wersję. Swoją drogą mamy na forum 13594 Turystów. Łapki w dół/górę zostały zmienione na stalkerskie. Z tymi ikonami modów to też ciekawy pomysł. Mamy dużo działów na forum. Jeżeli posiadacie jakieś klimatyczne grafiki, to wysyłajcie. Będziemy myśleć gdzie je umieścić.
  43. 7 points
    Rozpoczynam tłumaczenie moda do Zewu Prypeci o nazwie Choice of Destiny , (Głos Przeznaczenia)
  44. 7 points
    Uciekając przed stadem psów Samotnik natrafia na od dawna opuszczoną chałupę. Wydawała mu się idealnym miejscem na schronienie się przed natrętnymi psami. Jednak nawet one boją się istoty, która zamieszkuje to przeklęte miejsce...
  45. 7 points
    Ciekawie jakby to było, gdyby jeszcze były dodane lokacje z modów... Sama mapa: Zasady gry: Linki do pobrania w pdf: Źródło: [KLIK]
  46. 7 points
    OP 2-1 Plac Budowy + Retexturing V92
  47. 7 points
  48. 7 points
  49. 7 points
  50. 7 points
    Ostatki z Narodowej Solanki NS 2016 OGSR
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity