Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/23/19 in all areas

  1. 6 points
    Trochę za wcześnie ucieszyłem się z uratowania Kła, przez moją zbyt szybką decyzję prawdopodobnie skończyłby jako królik doświadczalny. Dowiedziałem się o innej możliwości dzięki, której Kieł może trafić w ręce Doktora. Żeby tak się stało, musiałem przejść od nowa spory kawałek gry, ale już wszystko jest w porządku. Dalej przemierzam Strefę, Naznaczony poznaje nowych ludzi. Jedne sprawy się prostują, inne komplikują. Ogólnie niby łatwiej, bo chyba poznałem zasady panujące w NLC, ale zwierza jakby coraz więcej. - A, to ty... Znalazłeś tego swojego Striełoka? - Szukam go jeszcze... Zonę wydeptuję, psy zabijam, a one gryzą mnie po kostkach... - Psami się nie przejmuj. Zona ma o wiele więcej do zaoferowania...
  2. 4 points
    Bardzo sprytny trik odnośnie zbierania przedmiotów, które wpadną nam w tekstury (działa tylko na Cieniu Czarnobyla): Sprytne teleportowanie się:
  3. 4 points
    Demonstracja systemu broni i zbroi:
  4. 4 points
  5. 3 points
    Repacki dostają ci, co potrafią korzystać z Google Minuta szukania u źródła. https://cenega.pl/pliki/patch/s-t-a-l-k-e-r-zew-prypeci1/s/1 Nie działa? Kupujemy wersję cyfrową. https://www.cdkeys.com/pc/games/s-t-a-l-k-e-r-call-of-pripyat-pc https://www.g2a.com/pl-pl/stalker-call-of-pripyat-gogcom-key-global-i10000001403001?___currency=PLN&adid=ceneo.pl&id=209&utm_source=ceneo&utm_medium=cpc&utm_term=pl&utm_campaign=ceneo https://www.morele.net/s-t-a-l-k-e-r-call-of-pripyat-gog-com-key-4010912/ Do wyboru, do koloru.
  6. 3 points
    OSTATNIE PODBICIE TEMATU. Ostatnie, bo mod zakończony, po wielu ciężkich bojach. Czyli że moda sobie przypomniałem, więc spokojnie mogę brać się za drugą część. Nie będę miał scenariuszowych niejasności. Szkoda tylko, że to co "nazbierałem" w pierwszej części gry, przepadnie. Ale umiem robić kulki i apteczki, to źle nie będzie.
  7. 3 points
    Z tego "zwiastuna", który może być równie autentyczny co fakt, że mam 12 lat* możemy dowiedzieć się trzech rzeczy Z oryginalnego źródła na YT został już oczywiście usunięty, ale kapitan Sierioża trzyma rękę w gaciach na pulsie. https://mega.nz/?fbclid=IwAR2fTBxPeu_DvYB9e8MUvStPhukD7UsRkGZ9PUwuW7i4hYaPTO24fvSojBY#!gA0hEKTR!x2HgtkQzpAIeWt6yCyKcQ2TxBqt-kipW77xD_z_n2OA *wszyscy wiedzą, że mam 14
  8. 3 points
    Trochę informacji o liniach fabularnych.
  9. 2 points
    Dwumiesięczny brak nowości od autorów modyfikacji «Sins Of The Past» na pewno zaniepokoiło fanów moda. Lecz twórcy nie zatrzymywali prac i postanowili podzielić się niedużymi zmianami. Praca na danym etapie porusza się w dwóch kierunkach. Dopracowuje się «Sins Of The Past: Prologue». Poprzednia wersja tego moda wyszła na początku roku, ale nowsza wersja musi zmienić wszystko, co nie spodobało się graczom i samym twórcom. Równolegle tworzony jest główny projekt «Sins Of The Past». Wcześniej był on znany pod nazwą «Another Story». W obu przypadkach, teraz trwają prace nad realizacją fabularnej linii. Autorzy robią nowe kwesty, a także wnoszą dodatki i poprawki tym zadaniom, które wymagają dopracowania. Razem z tym, realizowane są nieduże gameplay'owe funkcje. Ciężko przewidzieć, kiedy mody zostaną wydane. Autorzy skarżyli się na małą ilość wolnego czasu i na brak dodatkowych pomocników, ale mimo to mod choć powoli, to idzie do przodu!
  10. 2 points
    Szablon wstawiania modów jest znany od lat, wszyscy mogą stosować to i @vidkunsen mógłby się od czasu do czasu dostosować. Żeby to miało jaki taki wygląd i było czytelne. Szczególnie jak jakiś dobry mod. @kondotier jak mam się bawić w wybieranie stąd postów to szczerze wolę zrobić po bożemu temat od nowa. Ten zamknąć i najwyżej dać do niego linka. Ale powiedz mi czy warto dla tego moda robić, dobry, ciekawy, dopracowany? Bo w tym dziale wypowiedzi nie za wiele. A twoje niezbyt pochlebne. A raczej ufam twoim osądom co do stanu i wykonania modów. Tematy mogę porobić oczywiście ale to nie wiem czy przez najbliższy tydzień się wyrobię bo nie będę miał neta na wsi gdzie będę. Może w telefonie tylko. Z tych modów co wrzuca @v staram się wybierać te z "potencjałem" np do polonizacji i robić normalne tematy od czasu do czasu. Np ostatnio obie części Gry Dusz.
  11. 2 points
    Trzecie możliwe wyjście nie przedstawia niczego dobrego - jednym zdaniem zachowano fizyczno-chemiczna równowagę i Ty jesteś zamiast artefaktu, jak Monolit(Ty) ma być przyjazny człowiekowi skoro to on-człowiek jest tym uwięzionym w Monolicie! .p.s. patrz na motyw uwięzienia w Monolicie z innych modów - ten motyw staje się toposem.
  12. 2 points
    KOLEJNE PODBICIE, TYM RAZEM FINALNE. Mod ukończony. Nie ma z nim kłopotów technicznych. Ale musiałem ponownie wgrać fix nr 4, bo ten wgrany na początku jakoś nie zadziałał. W tej części gry natrafiłem na dwa podziemia (jedno miało być X18 ). Uśmiercono barmana Ale też i Sacharowa. Zastanawiałem się po co? Do czego to miało prowadzić? Tak jakby coś z moda usunięto, na co miały te śmierci mieć wpływ. Tak w tym modzie dokonujemy teleportacji. A ta krata zamknęła nam powrót do Strefy. Ta część moda, to zlepek jakby kawałków różnych minimodów, z Cz.1 połączony tylko GB i kilkoma ważnymi NPCami. Mod bardzo często wykonuje za gracza fragment gry ( nie pokazując go ) łącznie z niespodziewaną teleportacją. Pozbawia nas tym samym ciągłości gry. Autorzy moda chcąc stworzyć wrażenie trudności, poszli na siermiężność. Samodzielne wykonywanie amunicji i środków medycznych choć jest, to z braku składników ( tak było przynajmniej u mnie ) bardzo utrudnione. Przez pół gry brak handlarza. Automatyczna teleportacja w trakcie dialogu i automatyczne wejście w dialog w miejscu przybycia powoduje, że przez długie fragmenty gry nie jesteśmy w stanie zrobić zapisu. Również dialogi są pisane w sposób książkowy, opisując wzruszanie ramionami, kiwanie głową na potwierdzenie, czy inne grymasy twarzy. Samą grą nie jesteśmy w stanie dowiedzieć się jak przygoda GB się skończyła, bo ona jest w formie napisów. A że szybko się zmieniają, musiałem skorzystać z filmiku. No i ucieszyłem się, że go robiący ( mówi to ) ma takie samo odczucie jak moje. Końcówka moda jest zagmatwana, dialogi niejasne, nie wiadomo o co się rozchodzi. Ale zastrzegam, że to jest moja subiektywna ocena. W moda warto zagrać, choćby dla tych ciekawych rozwiązań wizualnych, mało znanych podziemi i kilku ostrych akcji. Jeśli komuś trzeba więcej informacji, służę.
  13. 2 points
    Twórca modyfikacji «Dollchan 8. Nieskończoność» podzielił się planami odnośnie podziemnych lokacji. W tej chwili trwają prace nad rozbudowywaniem laboratorium X-27, znajdującego się w tunelach pod Wysypiskiem. Stanie się ona dwa razy większa w porównaniu z poprzednią wersją. Następnym krokiem jest zmiana innych podziemi, gdzie będą dodane nowe korytarze i pomieszczenia.
  14. 2 points
    Twórcy moda «Area of Decay», podzielili się nowymi screenami z lokacji "Jantar" i "X-16".
  15. 2 points
    Przegląd wszystkich broni (Część 3): Przegląd wszystkich broni (Część 4):
  16. 2 points
    Fragmenty z rozgrywki na Gamescom 2019. W przebłyskach jest jakby spełniacz .
  17. 2 points
    Konik abstynent Ktoś powiesił puszkę po taterce na siatce. Konik szedł do nas przegryzając trawkę, jak zobaczył puszkę to walnął ją z dyńki
  18. 2 points
    Świeży fix: Yadi.sk Spis zmian:
  19. 2 points
    Niespiesznie dalej przemierzam Zonę według NLC. X-18 zlustrowane, teraz szukam dostępu do X-16, w międzyczasie załatwionych sporo różnych spraw, ważnych i mniej ważnych - typowo zarobkowych. Cieszę się, że udało mi się pomóc na wpół zząbiałemu Kłowi wydostać z podziemi Agropromu, Sacharow miał zorganizować mu transport śmigłowcem z lokacji, tak przynajmniej obiecał. Od Krugłowa dowiedziałem się, że starszy pan - profesor Sacharow wcale nie jest taki święty, na jakiego wygląda. Szukając drogi do X-16 znalazłem rzeczy Wasiliewa, niestety nie było tam nic na temat wejścia do laboratorium, nie wiadomo też, co stało się z profesorem. Trop prowadzi na Bagna, podobno tam można uzyskać jakieś informacje, przy okazji załatwię prośbę Krugłowa i może uda mi się pchnąć sprawę walizki z kompromitującymi dokumentami, które zebrał dowódca posterunku na Kordonie, zobaczymy.
  20. 1 point
  21. 1 point
    @jurek48 Wg. założeń moda, ci najemnicy z Barettami sami powinni wyjść z lasu pod most, kiedy wykonujesz to zadanie na jego zajęcie i umożliwienie przejścia Azotowi. A że wojownicy z nich dupowaci, rozwalają ich idące od strony Jantaru zombiaki. Czasem się przytrafia, że mod sam ich ukatrupi i jak przyjdziesz do mostu, po nich leży tylko broń. W każdym bądź razie, oni muszą zniknąć zanim poprowadzisz Chaleckiego, bo Ci go zabiją. W Reborn FF nie miałem z nimi problemu, ginęli jak należy. Natomiast w Innej drodze sam ich musiałem wytłuc i nie zawaliło to fabuły.
  22. 1 point
    Autorzy informują, że wyszła aktualizacja 0.5. Raport z 14 września 2019r.:
  23. 1 point
    Trzeba temat odświeżyć, a jednocześnie przypomnieć dobrego moda. Najlepiej będzie zrzutami, które same mówią za siebie. Kto go jeszcze nie poznał, szczerze zachęcam . Nie zawiedzie się.
  24. 1 point
    @jurek48 Drzwi się otwierają tylko wtedy, jak przestaje wyć syrena. A utrzymuje się jak zombiaki są nawet za płotem. I może też być taka sytuacja, że jak podchodziłeś do bunkra, to nie wszyscy naukowcy z niego wyszli i któryś je blokuje od środka. Zobacz na minimapie, czy jakiś NPC nie stoi przy drzwiach. I jak już ci się uda otworzyć oboje drzwi, to przytargaj jakieś trupy i ich tak połóż, aby drzwi się nie były w stanie zamknąć. Będąc u Sacharowa, możesz mieć sytuację, że nadejdą zombiaki i zablokują te zewnętrzne. Wtedy nie wyjdziesz. Jak jakiś NPC naukowiec blokuje Ci drzwi, to najlepiej wejdź jeszcze raz na lokację i gnaj do bunkra rozwalając zombiaków, aby zdążyć przytrzymać naukowcom wewnętrzne drzwi. Wspomagaj się tą ekipą wsparcia (ale nie Z - jeśli nie masz PDA Gryka). DODANO: Możesz się wesprzeć filmikiem od LIQUDATOR. jest co prawda z gry w "Inną drogą", ale na tym etapie zajęcie Jantaru jest identyczne. https://www.youtube.com/watch?v=gSe6JFbDRDw&list=PLCde9_fyVh9IIUUJ3F4iErxgjZkC2TrOK&index=6 Możesz mieć jednak sytuację, że naukowcy zaczną wybiegać wcześniej, bo tak przyleci śmigłowiec, a jeden z nich nie zdąży wyjść.
  25. 1 point
    Na lokacji Topiele będą niestety nękały was przeróżne problemy i/lub wyloty do pulpitu. Postaram się wyjaśnić poniżej, jak w miarę bezproblemowo poradzić sobie na tej lokacji: Na Topiele wybieramy się oczywiście dopiero po rozmowie z Bagiennym Doktorem na Bagnach. Z Przedzonia przechodzimy na Topiele (najlepiej ok. 7.00 - 8.00 czasy gry, dlaczego wyjaśnię poniżej). Po wejściu na lokację zostajemy od razu pozbawieni całego ekwipunku (odzyskujemy go sposobem, który opisał @cichy w swoim poradniku LUB idziemy do osady za mostem, na płn.-wsch. lokacji): UWAGA: W czasie eksploracji Topieli NIE podejmujemy walki z żołnierzami NRF-u, niszczymy tylko BTR-y (po zabiciu żołnierzy, spawnują się oni bez końca w takiej samej ilości co poprzednio), za wyjątkiem żołnierzy na wieżach z grafiki poniżej - ich musimy zabić aby spokojnie przeprowadzić turystów/innych NPC-ów (LUB czekamy aż żołnierze na wieżach pójdą spać i wtedy przeprowadzamy turystów): Po odzyskaniu swojego sprzętu, idziemy do domu Bagiennego Doktora (najlepiej abyśmy w samym domu byli ok. 9.00). Rzucamy śruby na linę naciągową aby wybuchła mina (o pułapce dowiadujemy się ze "Smartfona powracającego do Zony", który znajdziemy przy trupie żołnierza w domku na palach, niedaleko od miejsca gdzie rozpoczynamy eksplorację Topieli: Przechodzimy do pomieszczenia na wprost wejścia. Jeśli jesteśmy w nim ok. godz. 9.00 (każdy dzień na Topielach rozpoczyna się o 9.00 i kończy o 21.00) dostaniemy info o rozpoczęciu się pierwszego dnia i nowy priorytet. JEŚLI info nie przyjdzie, wchodzimy do pomieszczenia na wprost wejścia, zapisujemy grę i wczytujemy ponownie aż do skutku. Teraz zajmiemy się grupami turystów z zadania „Czekając na Bagiennego Doktora, pomóż nowicjuszom przedostać się do Zony”: Pierwszego dnia między godz. 9 a 10 rano w miejscu z grafiki poniżej pojawi się pierwsza grupa turystów (dobrze jest zapisać grę przed spotkaniem z nimi): Podchodzimy do nich i pozwalamy aby „zwiedzili” część Topieli (rozejdą się w promieniu 200 metrów od szlabanu). Stoimy i cierpliwie czekamy aż każdy z nich ustanie w miejscu i zacznie do nas machać – wtedy podchodzimy do każdego i rozmawiamy. Odprowadzamy ich do domku na palach (w międzyczasie załatwiamy spałnujące się przed domkiem zombiaki i psy). Może zdarzyć się tak że turyści będą zajęci obszukiwaniem zwłok czy po prostu nie będą chcieli iść na miejsce zbiórki (nie ma się tym co przejmować, wczytujemy grę i próbujemy ponownie lub zostawiamy ich w spokoju). Po północy podchodzimy do turystów (nie rozmawiamy z nimi, bo będą wyloty) i idziemy wraz z nimi do wyjścia z lokacji (może zdarzyć się że żaden nie będzie chciał iść, lub tylko kilku – wczytujemy grę zatem aż do momentu kiedy wszyscy będą chcieli przejść albo idziemy z tymi którzy są chętni do współpracy). Kiedy wejdą w teleport, dostajemy info i tak kończy się nasza współpraca z nimi. Tak samo postępujemy z drugą grupą turystów, która pojawia się drugiego dnia, również między godz. 9 a 10 rano. Również pierwszego dnia pojawia się na Topielach grupa Dzika – po rozmowie z Dzikiem ich również przeprowadzamy do przejścia na Przedzonie. Między drugim a trzecim dniem o godz. 22.00 niedaleko przejścia do Przedzonia pojawi się naukowiec Werner – możemy dla niego wykonać dwa zadania. Trzeciego dnia pojawi się kolejna grupa turystów z Wano i Pietruchą, którą również odprowadzamy do przejścia do Przedzonia. Między godz. 21 a północą pojawi się na Topielach (przy teleporcie do Przedzonia) również Dżil wraz z dwoma wojownikami Zarki – idziemy razem z całą grupą do domu Bagiennego Doktora, następnie rozmawiamy z nią, po czym dziewczyna znika w teleporcie. Kolejna grupa turystów (Tremor i reszta) pojawi się po odeskortowaniu Elżbiety do osady na płn.-zach. krańcu mapy. Elżbieta pojawia się trzeciego dnia na dachu domu Bagiennego Doktora (lub pojawi się na dachu wcześniej, mianowicie wtedy kiedy wejdziemy w teleport z grafiki poniżej, o którym dowiadujemy się z fleszki Ogolonego – pendrive znajdziemy w garnku w osadzie na płn.-zach. krańcu mapy). Rozmawiamy z nią, czekamy do północy i idziemy wraz z nią najpierw do osady na płn.-zach. krańcu mapy a później do przejścia (teleportu) na Podzonie. Może się zdarzyć że po północy Elżbieta nie będzie chciała z nami rozmawiać lub w czasie podjęcia próby rozmowy z nią po północy dostaniemy wylot – wtedy zapisujemy, czekamy do północy, wskakujemy na dach i nie rozmawiamy z nią tylko znów zapisujemy i wczytujemy – powinna ona wtedy zeskoczyć z dachu do łóżka a następnie zacząć biec w kierunku osady. Po odprowadzeniu wszystkich grup turystów oraz innych NPC-ów czekamy do godziny 6.00 (po trzech dniach pobytu na Topielach) i dostajemy info o odnalezieniu Bagiennego Doktora. Idziemy w miejsce zaznaczone na mapie, towarzyszymy Doktorowi w przejściu do jego domu a następnie rozmawiamy z nim, finalizując tym samym całą naszą „misję” na Topielach.
  26. 1 point
    @wariat - Ależ ja to zrozumiałem, tyle że gdzie w rosyjskim tekście użyty został wyraz "kran", robiąc tłumaczenie bez wcześniejszej gry, nie zgadniesz czy rozchodzi się o dźwig, windę, czy pochylnię do transportu. I stąd takie a nie inne przetłumaczenie, bo przecież estakada zasadniczo wyglądem i sposobem działania różni się od windy. A gdy mod się pojawił, niewielu z grających w niego, dochodziło do tego momentu. Woleli mody prowadzące za rączkę, byle miały duuużo kolorów i nie wymagały myślenia.
  27. 1 point
  28. 1 point
    Tak, coś w tym modzie tkwi, jakby pytanie co dalej:
  29. 1 point
    Zgadzam się z @kondotierem, rozgrywka i kolejność zadań zależy od frakcji jaką gramy. Np. ja jako czystoniebowiec miałem na MW zadanie na PDA D-cy zwiadu i na artefakty, a grając jako Łowca artów - poszukiwacz przygód miałem tam jedynie zadanie na PDA Szramy, a i to od dowódcy Monolitu. Zmiana frakcji również zmienia rozgrywkę. A poradników w ogóle nie używałem, i Ty też się ich za bardzo nie trzymaj. Jedynie co do lokalizacji PDA i fleszek to można się posłużyć, ale co do kolejności wykonywania i otrzymywania zadań to na to nawet nie patrz, bo każdy gracz ma swoją rozgrywkę.
  30. 1 point
    Nie uwziąłem się, po prostu za każdym razem jak próbuję Ci coś podpowiedzieć, to z reguły staram się doprecyzować, żebyś pojął na przyszłość jak coś robić i właśnie nie zadawał wiecznie pierdyliona pytań, a powoli radził sobie sam - jak na dorosłego faceta przystało. Nie uważam wszystkich za idiotów, więc z reguły nie tłumaczę jak pastuch krowie. Otwarcie przyznajesz, że nie umiesz korzystać z wyszukiwarki, więc napisałem jak do tego podejść, żeby wpisywać w nią właściwe hasła. W odpowiedzi pytasz, czy ja siebie widzę w roli nauczyciela (?) Tak, widzę. W żonglerce na 100m przez płotki. Dajmy temu spokój
  31. 1 point
    @kondotier od tamtej pory nic nie wywaliło, zrobiłem jajka i skończyłem wreszcie tego moda, czyli jednak okazało się że za wcześnie robiłem jajka, to powinno być ostatnie zadanie albo jedno z ostatnich, w poradniku jest ostatnie więc chyba tak najprędzej być powinno, o dziwo po rozmowie z doktorem nie miałem na żadnej opcji dialogowej napisów końcowych, może dlatego że zostało kilka zadań pobocznych? hmm? nie wiem, Wilka nie znalazłem, kilka screenów. ps: sory ale nie nauczę się nigdy w życiu wrzucać tych fotek w spoiler, nie ma takie opcji, za każdym razem próbuję gdy mam więcej fotek i za każdym razem mi nie wychodzi, albo wychodzą z tego jakieś jaja jak tutaj, (gdy skasuje te fotki to i te ze spoilera znikają, a gdy edytuję to ich nie ma tylko są te w spoilerze) nie wiem dlaczego, może jestem tępy
  32. 1 point
    @wariat . Może malkontenci w końcu uwierzą, że mod jest do przejścia. I że trudnością nie ustępuje tak przereklamowanemu OP. Szkoda tylko, że ze strony modów Reborn, nie można pobrać kolejnej części. A nie sprawdzałem, czy przez przypadek ktoś z naszych nie wsadził go na Mega. Jakbyś zamierzał zagrać w Duplikaty - Odmienne Światy i znalazł do nich dostęp, daj znać w ich temacie.
  33. 1 point
    Wideo lekcja: Strona dla wszystkich 3d edytorów: http://videotuts.ru/ Kanały do nauki Stalkera: Andrej Nieprachin ("Андрей Непряхин"): https://www.youtube.com/channel/UCwMzSdP-dbdrkY9B9fMyp6A Torrent lekcje Andrej Nieprachin ("Андрей Непряхин"): https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4628879 Borys Szepełew ("Борис Шепелев"): https://www.youtube.com/channel/UCy1HqvXWMyZHNhVzaLNlNaw Drombeys EveryDay: https://www.youtube.com/channel/UCg0SPgInoO0Lo58dza7pefg Modostroy Stalker Online: https://www.youtube.com/channel/UCWLP00_2Zej4hIW0NBeJJww Jurij Karawanow ("Юрий Караванов"): https://www.youtube.com/channel/UCREgKJl3hjqromIIBT49VwA Scarabay: https://www.youtube.com/channel/UCDSB8JGb8KOH-aBvy09xUvQ Extasychannel: https://www.youtube.com/channel/UCVk5ysJSp_eJndPDF1-QbOw Grez: https://www.youtube.com/user/stalkergrez2013
  34. 1 point
    @SieriożaCzyli, że tak powiem z tego całego pitolenia o GSC na Gamesconie 💩 wyszło. Niech się nie dziwią, że im teraz ludzie przysrywają. Wrzucili najpierw zdjęcia, że jadą. Bez żadnego opisu, wyglądało tajemniczo, sami podgrzali atmosferę. Nie mając czym. A potem to wyglądało jakby sobie pojechali pochodzić po targach w koszulkach z logo STALKER 2. Nie wiem jakiego efektu się spodziewali.
  35. 1 point
    @tom3kb Spolszczenie udało się w części uratować
  36. 1 point
    U mnie z GD poszło ładnie i wszystko działa. Właściwości archiwów mam takie, możesz porównać z tymi torrentowymi.
  37. 1 point
    1000000000000000000000000 lat
  38. 1 point
  39. 1 point
    @Stanley Brakuje biblioteki albo nie taka wersja. Jak coś to wejdź na strony Microsoftu i pobierz dla swojej wersji systemu. Może być tak, że ten ten plik jest w jakiejś paczce bibliotek VC++. Zobacz też czy masz Net Framework zainstalowany w systemie bo często takie komunikaty to brak jego albo jakiś bibliotek Visuali VC++. Wpisz sobie ten error w googla po więcej rozwiazań bo mi się nie chce szukać
  40. 1 point
    @wariat Mod jest tak zrobiony, że szybko dorobisz się nowego sprzętu. Szkoda tylko będzie stracić grawigana i Zwierzoboja. Jak masz wstawionego czita na strzelby w slocie pistoletowym, Zwierzoboja zastąpisz bez problemu ulepszonym SPASem. Zabieraj więc jak najmniej rzeczy przydatnych do gry, a na CEA zbędnych. Jak tam byłeś, to wiesz co się przyda, a co nie. Powinieneś pamiętać, że po rozmowie ze st.ReLockiem trafisz znów do Pierwszego i po rozmowie teleport za nim przeniesie cię jako gołodupca do Limaska. Tak że najlepiej tam, w tym pniu koło altany przy tunelu można sobie zostawić jakąś kurcinę i pukawki. Bo o egzo na strychu koło fontanny pamiętasz? Natomiast PDA Gryka jest konieczne na dokończenie rozmowy i pchnięcie scenariusza. A PDA i fleszki już są zbędne. Zaprowadziły Cię do st.ReLocka i ich rola się skończyła. Gdzie są teleporty, masz w pamięci. A czy miałem rozmowę na PDA Kudłatego i z Azotem, nie pamiętam, bo te nowe gry mi namieszały. Tyle tylko, że ja cały czas grałem czystoniebowcem, u Waleriana nie zmieniając frakcji. I właśnie jako czystoniebowiec byłem w stanie choć bez rozmowy z Zerowym przejść Podziemia Prypeci i moda dokończyć. A na Wiepra w podziemiach Agro, też nie miałem dialogu. Mimo że na wszelkie sposoby próbowałem wydusić z Wiwisektora naprowadzenie. Zadania jakie można brać u NPCów są zależne do jakiej frakcji należymy. Zmieniłeś frakcję, więc i gadający NPCe się zmienili. A Barettę jeśli nie dostałeś zadania na PDA Kudłatego, możesz sposobem uzyskać na ochroniarzach Sidora, albo liczyć na spawn Najemników w Rudym Lesie. Ich Baretty przy kolejnym powrocie do mostu powinny leżeć na ziemi.
  41. 1 point
    Jest! dałem radę! Szukałem łatwej, bezbolesnej drogi do Ciemnego Kraju ( hop, hyc i ląduję w Ciemnym Kraju razem ze swoimi bambetlami) i znalazłem tunel ze Swałki na Swałkę do Ciemnego Kraju - "minus" do CK daje się w X nie w Z:
  42. 1 point
    Klondajk artefaktów na Północnej części Bagien: Na Agropromie są trzy takie stoły - jeden do naprawiania zbroi, w budynku pokazanym na screenie; drugi do naprawiania broni w slocie nr 1, znajduje się tam, gdzie stoi handlarz stalkerów w Stalkerze Czyste Niebo; i trzeci do naprawiania broni w slocie nr 2, znajduje się w pomieszczeniu, w tym samym budynku co poprzedni stół, tylko na wyższym piętrze. Dzięki nim i zestawom narzędzi możemy naprawić broń (w pierwszym i drugim slocie) oraz zbroję:
  43. 1 point
    Także z : http://synthira.ru/load/s_t_a_l_k_e_r/ten_chernobylja_mody/ogsr_mod/19-1-0-6109 Pobrane, odpalone, zagrane:
  44. 1 point
    Widząc na filmikach GB biegającego z Wieprem i ustalając moment kiedy się w niego zaopatrzył, znalazłem kruczek moda. Może to być poradą dla innych grających. Można go pozyskać tylko do czasu, zanim z początkowej wirtualnej rzeczywistości, na Bagnach nie wrócimy do tej "realnej". Po wejściu na Wysypisko musimy na złomowisku pojazdów zlikwidować bandytów ( choć są na żółto i nie agresywni ), ale tak, aby choć jeden z uwięzionych stalkerów przeżył. Wtedy dostajemy informację o schowku. Z likwidacją Bandytów należy się śpieszyć, bo stalkerzy włażą w anomalie i giną. Wtedy grę trzeba powtarzać. Również w grze w świecie "realnym", nie dostajemy naprowadzenia na schowek, chociaż NPCe przeżyją. Musiałem grę powtórzyć, ale się opłaciło. Ten Wiepr jest naprawdę potężną bronią, pozwalającą likwidować jednym, dwoma wystrzałami nawet tych nieumarłych, których z innej broni trudno unieszkodliwić. O zombiakach i innych zwierzęcych mutantach nie wspomnę. A co dotyczy zombich wszystkich odmian. Możemy z nich pobrać ich worek mosznowy z jądrami ( jadalny z antyradem ). I to jest ukryta wskazówka dla gracza. Krocze jest ich czułym punktem. Nawet ze zwykłej strzelby, strzał w krocze ich zabija. I druga zauważona rzecz. Znani z FF Łowcy Artefaktów, którzy są dostarczycielami ułatwiających grę Artefaktów i niektórych egzemplarzy broni, przynajmniej u mnie, tak przy grze za czystoniebowca jak i za stalkera, byli dostępni tylko w czasie gry w świecie wirtualnym. Po pojawieniu się w realnym, już się nie pojawili. Dlatego dobrze jest, choć to może być dość trudne, przy pierwszym wejściu na Agroprom zrobić jak najwięcej zadań, które pozwolą nam na zdobycie kasy i się u nich zaopatrzyć w artefakty. Ale nie jest to konieczne, bo już w grze na Bagnach i dalej, szybko uzyskałem ( znajdując i kupując schowki ) te, które pozwalają mi na swobodną grę. Na Bagnach bez zadania warto odwiedzić pieczarę przy moście do Tuzli. Jest tam Weles i wykrywany nim art na udźwig. Co w modzie sobie "ułatwiłem". Przede wszystkim zamieniłem latarkę, na tę super mocną. Wykorzystałem też czit do FF, wydłużający czas potrzebny na wyłączenie zegara w podziemiach Agropromu. Można przy nim pogadać na szybko z Luką i zdążyć wyłączyć zegar, co bez czita jest niemożliwe. Czas rozmowy wyczerpuje limit czasu. W tym modzie "loty" spowodowane przez kontrolera, nie są już tak szokujące, a Zarkę z Bagien można wyprowadzić też bez problemu, już po wejściu na Bagna od północnej wsi. Jak wyjdzie na Agroprom, każdy przewodnik dostaje opcje wyprowadzenia z Bagien, bez konieczności ich zajmowania. No i koło tele na Agro stoi Łowca Artefaktów, u którego możemy się zaopatrzyć. Po dotarciu w rejon Bazy czystoniebowców, znany z FF dialog z Lebiediewem i wybór opcji gry. Sugeruję wybór początku gry czystoniebowcem, bo zajmując Bagna mamy blisko po nagrody. I daje to najwięcej gry scenariuszowej. A po wyjściu z nich możemy frakcję zmienić, co znowu daje więcej gry. A dalej wg. uznania i tego na co mod pozwoli. A na to drugie mamy bardzo duży wpływ swoją rozważną lub pośpieszną grą. Dalsza gra, to już tak jak w FF. Podpowiedzi do gry w znalezionych PDA i fleszkach. Te z estakady muszą być wszystkie, bo otwierają drogę na CEA, a później do Limanska. Aby w DM pojawił się Pierwszy Stalker bez którego mamy blokadę scenariusza, musimy wyjść z podziemi Agropromu, obojętnie którym teleportem. Tym którzy zdecydują się na grę, życzę .
  45. 1 point
    Pojawiła się już dziś https://yadi.sk/d/CSie7hYQ_W536g
  46. 1 point
  47. 1 point
    «Area of Decay» - Nowa wersja paczki 0.4 Twórcy modyfikacji „Area of Decay”, tworzonej na platformie „DayZ Standalone” wydali wersję paczki 0.4 w Steam Workshop. Pomimo wyjścia nowej wersji paczki, w oficjalnej grupie projektu został opublikowany raport z 10 lipca 2019, w którym twórcy opowiedzieli o realizacji nowych lokacji, podzielili się planami na przyszłość i zademonstrowali świeże screeny lokacji: "Agroprom", "Wysypiska", "Doliny Mroku" i "Przedsionka" (Predbannik). Więcej na temat: LINK
  48. 1 point
    Już przy pierwszej wizycie w tunelach pod fabryką na jantarze możemy znależć schowek z teleportem na jantar. Teleport wielokrotnego użytku. Droga do niego trochę zagmatwana
  49. 1 point
    @boberm piękna kolekcja. Drażnić może jedynie ścieranie kurzu. Swego czasu sklejałem i malowałem czołgi, ale coś nie pykło i hobby nie przyczepiło się na dłużej. Moje hobby w porównaniu do waszych jest raczej skromne i mało oryginalne. Lubię czytać, zbierać książki (fragment zbiorów) i pisać.
  50. 1 point
    Dla mnie to już koniec tułaczki po Zonie (przy najmniej na razie) jako stalker Chmurny, która urywa się nagle, pozostawiając nadzieję na ciąg dalszy... The Second Sun, to świat na dziesięciu lokacjach stworzonych od podstaw przez jedną osobę, warto o tym pamiętać. Może fabuła jest nieco trywialna, choć bardzo bym się nie czepiał, może lokacje są nieco surowe, mało zaludnione i ten niedorobiony horyzont. Przyznam, że na początku trochę mnie to raziło, jednak sam nie wiem, kiedy przestałem kompletnie zwracać na to uwagę. Doszedłem do wniosku, że nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby w każdym modzie była lokacja podobna do "Okolic wsi Potoki" - rozległy pagórkowaty obszar z lekka porośnięty lasem, z jakąś małą bazą, z jamą, z rzadka porozrzucanym sprzętem i swoją tajemnicą. W Second Sun trzeba się nieźle nabiegać, ale cóż... siedząc na dupie, stalker nie zarobi, a pieniądze będą potrzebne. Mała rada: lepiej nie sprzedawać znalezionych artefaktów, nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać. Podczas mojej gry mod zachowywał się bardzo stabilnie, w czasie całej gry zaliczyłem tylko dwa wyloty: oba podczas przejścia z przewodnikiem z lokacji na lokację, wystarczyło wczytać autosave. Wykonując zadania: Zulus - Kurczatow w pewnym momencie po rozmowie z Zulusem znacznik nie zmienia swego położenia, wtedy należy udać się do Kurczatowa i po sprawie. Nie udało mi się też znaleźć jednego gościa (teraz z fixem zapodanym przez Vidkunsena pewnie go znajdę) i jednego artefaktu, jednak nie miało to żadnego wpływu na fabułę. Balans, ceny itd., tym się nie zajmuję, to sprawa autora i jego wizji strefy, mnie nic nie raziło i nic mi nie przeszkadzało... Grę uprzyjemnia niezła paczka z bronią - Weapon Replacer 1.0a, do swojej gamedaty dodałem Skygod, obyło się bez żadnych zgrzytów. Reasumując, nie jest to modyfikacja dla "koneserów", bardziej dla wyrozumiałych entuzjastów stalkera takich, którzy kibicują nie tylko mistrzom świata, ale trzymają kciuki również za debiutantów. Cóż, ze swojej strony mogę tylko podziękować autorowi za jego trud, bo mimo swej surowości modyfikacja zasługuje na uwagę, a ewentualnym graczom życzę przyjemnej gry. Parę screenów:
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.