Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/15/20 in all areas

  1. 13 points
  2. 12 points
  3. 11 points
  4. 11 points
  5. 10 points
  6. 10 points
  7. 10 points
  8. 10 points
  9. 10 points
  10. 10 points
    Strasznie nie lubię takich biernych oczekiwaczy, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się dość częste na tego typu forach bezwzględne gnębienie ich. Z racji tego, że jak przyznajesz, jesteś jeszcze dość młody dam Ci dwie rady*, @Siwus. Przydadzą ci się w krążeniu po Internecie. Po pierwsze: nigdy, ale to przenigdy nie pytaj ludzi, co i jak z wykonywanymi przez nich modyfikacjami. A już na pewno nie rejestruj się na jakimś forum tylko po to, żeby o to zapytać. Nikt nie lubi takich pytań, to raz, a dwa, że modderzy (nieważne, czy robią spolszczenia, nowe animacje, nowe modele, tekstury, czy po prostu poprawiają spartoloną grę pod siebie i chcą się tym podzielić z innymi) naprawdę robią to za darmo, poświęcając wolny czas, nieraz zarywając noce, żeby ich prace jako tako trzymały się kupy i żeby efekt był zadowalający. Nikt nam nie płaci za to, żeby wam grało się wygodniej, serio. I nikt nas do tego nie zmusza. Więcej! Takie pytania często mają odwrotny skutek do zamierzonego. Więc serio, stary, jeśli zadałeś sobie trud i przeczytałeś trzy strony wątku, w którym pojawia się temat spolszczenia i się nie dowiedzialeś, jak się ma sprawa, to przeczytaj jeszcze raz i po prostu czekaj na kolejne informacje od autora. Chyba, że chcesz mu w jakiś sposób zaoferować swoją pomoc - zazwyczaj wtedy znajdziesz do niego jakiś bardziej bezpośredni kontakt. Miałem o tym nie wspominać i zachować dla siebie, ale od ogłoszenia prac nad spolszczeniem do tej pory dostałem przynajmniej trzy prywatne wiadomości napisane bez zachowania żadnych reguł języka polskiego (co dla mnie oznacza co najmniej brak szacunku dla adresata, dzięki za takie traktowanie, szanowni niecierpliwi koledzy i nie mogące się doczekać koleżanki ) o to "ej co s tym spolszczeni wyslij mi jak masz ok", lub coś w ten deseń. Serio? A druga moja rada dla Ciebie jest taka, że póki jesteś młody, to ucz się języków, bo to klucz do świata. A nic tak nie uczy, jak interakcja z grami, które zazwyczaj poza jakąś fabularno-lore'owo-immersyjną otoczką są oparte na prostych, kontekstowych mechanikach i bardzo wiele można wywnioskować z informacji graficznych na ekranie. Z tego, co widzę, Anomaly od reguły nie odbiega i możesz grę przejść patrząc tylko na to, gdzie masz kolejny cel na minimapie. A jeśli uciekają ci pojedyncze wyrazy/sformułowania - słownik w dłoń i jazda. To lepsza forma nauki, niż może ci dać nawet najbardziej wypasiony nauczyciel. Sory za przydługi wywód, gdzieś musiało to znaleźć ujście. Żeby nie było, że całkiem offtopuję, spolszczenie jest na ukończeniu. W tej chwili do przetłumaczenia zostały pojedyncze fragmenty pliku dialogów z Doliny Mroku i wszystkie kwestie dialogowe związane z liniami fabularnymi "Straceńców Zony" (eng. Lost to the Zone), ściślej mówiąc - cztery pliki, każdy mniej więcej po 40 stron A4, więc jest to już ścisła końcówka. Niestety nie sądzę, że wyrobimy się z tym jeszcze w czerwcu. Być może wydam jakiś update z zastrzeżeniem, że jeśli ktoś chce grać w fabułę przygotowaną przez autorów, to po polsku jeszcze nie ma, zobaczymy, jak się ogarnę z testowaniem ostatnio przetłumaczonych plików itd. Oprócz tego na pewno do drobnego przerobienia będą lokalizatory obszarów (białe kręgi na mapie określające punkty charakterystyczne) i całkowitą przebudowę zaliczą nazwy smart terrainów z trybu Warfare. Tłumaczyłem to bez kontekstu mapy i jak zobaczyłem, jakie kwiatki tam miejscami powychodziły, to głowa mała. *tl;dr - nie pytać o to, kiedy będzie i uczyć się języków.
  11. 9 points
    Moja opinia na temat NLC będzie sroga i negatywna, i gdyby nie było tu cenzury to wulgaryzmy sypałyby się na prawo i lewo. @Anton Gorodecki wspomniałeś ostatnio, że moje opinie czyta się przyjemnie i nie ma w nich zbyt dużo narzekań jaki to mod jest zły i okrutny. Będę musiał chyba cie rozczarować jak i być może wielu innych, ale NLC po prostu wyssał ze mnie całą chęć do gry, cały optymizm i wszelakie próby podjęcia dalszej gry. Nie chce już egzystować dłużej w tym modzie bo to nie na moje nerwy a jestem baaaardzo cierpliwym graczem. Niech moim argumentem będzie to, że jestem weteranem dwóch wersji OP na poziomie trudności mistrz i tak jak OP było często męczące i zgony można było liczyć w setkach, tak dało się w nie grać i czerpać radość z gry. W NLC uświadczyłem przez 80% obcowania z tym modem nerwów, frustracji i ogromnej straty czasu. OP przy NLC to jest wesoły spacerek małego uśmiechniętego chłopczyka który dzielnie idzie do przodu. Nie jest też tak, że byle pierdoła mnie zniechęciła, bo starałem się z całych sił i nie poddawałem się do ostatniej kropli potu, ale szala goryczy się przelała i jestem zmuszony wygłosić opinię o tej modyfikacji chociażby dla nowych graczy i ich przestrzec, bo szybko optymizm wyparuje. Dodam, że doszedłem zaledwie do doliny mroku. Może się to wydawać blisko i właściwie to jest blisko ale to ile mnie kosztowało dojście do tego momentu jest kolosalnym wyczynem. Z mechanikami modu się zapoznałem, dużo rzeczy mnie zaskoczyło pozytywnie jak i negatywnie. Jest mi smutno, że wygłaszam ocenę tak wcześnie, jeszcze nigdy nie miałem takiego przypadku w tym uniwersum. Z pewnością opinia byłaby obszerniejsza i wiem też, że dalsza historia gry ma z pewnością dużo zawartości, którą chętnie bym zobaczył ale nie dam już rady. Może to po prostu nie jest mod dla mnie? No ale dosyć gorzkiego wstępu, jedziemy najpierw z plusami. Plusy + Klasycznie pierwszy plus to ogólna stabilność. Bardzo mało wylotów, chociaż przy moim etapie gry ciężko stwierdzić czy cały mod jest stabilny. Dlatego, nie do końca proszę brać ten podpunkt za plus. Nie mniej jednak daję plusik bo nie byłem świadkiem wylotów. Jeden czy dwa się zdarzyły, jak najbardziej zrozumiałe. + Oprawa wizualna. Jak dla mnie to zachwycające jak twórcy się popisali od tej strony bo jest tu cała masa detali przyjemnych dla oka, aż dziw bierze że inne rzeczy potrafili tak zepsuć. Pierwsze co mi się spodobało to to, że można dostosować intensywność oświetlenia pod siebie, ja dostosowałem to jak najbardziej realistycznie gdzie światła pięknie wyglądały w nocy. Tekstury, modele broni, modele postaci są piękne i ostre jak żyleta, aż się zachwyciłem jak model postaci rusza płynnie oczami. Cały interfejs i ikony przedmiotów są wykonane wyśmienicie co do najmniejszego detalu. Natomiast w szoku byłem, że twórcom chciało się pod każdy kombinezon dostosowywać rękawy przy dzierżonej broni. Gdy nosimy kombinezon powinnościowca to mamy rękawy ich barw, jeśli kurtkę to tak samo model się zmienia, nawet jak spojrzymy na zegarek to jest to zmienione, no szok po prostu że chciało się twórcom zadbać o takie detale. Po za tym cała masa innych pierdół jak animowane otwieranie skrzyń ze schowkami, więcej obiektów w budynkach przez co pomieszczenia wydają się bardziej umeblowane. + Udźwiękowienie. Tutaj także twórcy przyłożyli się bardzo do dźwięków jak i muzyki. Tak samo jak w mojej ulubionej serii OP muzyka jest świetna i jest po parę utworów na lokacje więc nie jest nudno. Same dźwięki są miodne i soczyste. Czuć feeling przy strzelaniu z pukawek. Jest duża różnorodność dźwięków otoczenia jak przeciąg w opuszczonym domu lub skrzypiące drzwi, które dodają klimatu miejscówce, charakterystyczne dźwięki pieczonego mięsa gdzie palące drewno aż strzela, każdy rodzaj schowka (sejf,rura,skrzynia itd) ma osobny dźwięk, nawet jest zaimplementowane echo w modzie. Jeśli jesteśmy w dużym pomieszczeniu to słyszymy echo rozmów i wszystkiego co nas otacza. Dodatkowo to wszystko jest w znakomitej jakości wykonane, no po prostu rewelacja. + Ciekawe mechaniki i innowacje. Mod jest bardzo specyficzny, zdecydowanie nie jest to stalker jakiego każdy zna. Bardzo duży nacisk położony jest na survival, realizm i zarządzanie swoim ekwipunkiem co mi się osobiście podoba. Ma się wrażenie jakbyśmy musieli dbać o każdy nasz ruch o każdą rzecz naszego GG, musieli go wyposażyć ręcznie we wszystko co będzie nam potrzebne bo eksploracji jak i walki. Wszystko robi się powoli i z głową. Patent z łamaniem haseł PDA jest też bardzo ciekawy. Każda rzecz z jaką obcujemy ma swoje ciekawe rozwiązania jak i konsekwencje. Daje to poczucie imersji. + Zdecydowanie dużym plusem może nie samego moda a dodatku do niego jest poradnik autorstwa antona. Dodaje to jako plus ponieważ wiele razy zaoszczędził mi nie potrzebnej straty czasu jak i umożliwił szybsze i milsze wykonywanie zadań. Każdemu grającemu polecam zapoznać się z nim jeśli chcecie zaoszczędzić sobie pewnej ilości nerwów. Trochę można uznać to za spojlerowanie zadań ale w przypadku tego moda warto. Minusy Kilka słów wstępu do gorszej części opinii. Jest to specyficzny mod i zdecydowanie nie dla każdego rodzaju gracza. Minusy które tutaj wypiszę są w większości moim subiektywnym odczuciem, bo jeśli jesteście arcy cierpliwymi graczami i nie zniechęcają was mozolne żmudne podróże po lokacjach ani mega uciążliwe mechaniki to myślę, że możecie odpuścić już tą cześć posta. Dla tych, którzy chcą wiedzieć z czym się je tego moda i czym on mnie tak zniechęcił strasznie do gry mimo mojej dużej cierpliwości i dużego pokładu nadziei, zachęcam do przeczytania. Są tutaj dwa bardzo istotne minusy, które przekreśliły moją chęć do gry i wymienię je jako pierwsze. - Pierwszy i najważniejszy minus, który rozerwie wasze mózgi na atomy z wkur***nia będzie stamina. Jezu święty panie boże jaki to jest dramat w tym modzie. Nie wiem co za owrzodziały mózg wymyślił taką mechanikę w tym modzie ale osoba odpowiedzialna za to powinna zapieprzać w kamieniołomie po wsze czasy. Mod jak już wspominałem, bardzo opiera się na survivalu i realizmie. Jestem jak najbardziej okej pod tym kątem, ale tu zostało to przegięte. Z NLC zrobił się symulator chodzenia jeśli mogę to tak delikatnie nazwać, a żeby wam to przybliżyć jak wygląda typowa rozgrywka muszę wytłumaczyć najpierw pewne mechaniki odnośnie "wytrzymałości" GG. Na wytrzymałość składa się parę rzeczy (Zdrowie, sen, udźwig). Wyobraźcie teraz sobie że wasz początkowy udźwig z podstawowym kombinezonem wynosi 25kg, gdzie prawie w każdej innej modyfikacji nawet bez kombinezonu max ograniczenie udźwigu wynosi 45kg! Mając podstawową broń na starcie, trochę ammo i wyposażenia już prawie przekraczamy limit udźwigu. Co za tym idzie? Szybko się męczymy i w rezultacie nie możemy biegać. Teraz sobie wyobraźcie, że macie zadanie na dostarczenie jakiejś skrzyni która waży nie wiadomo ile, może 5kg może 10kg a może nawet 25kg. Ów przedmiot leży na innej lokacji lub na końcu kordonu a odbiorcą towaru będzie Sid. Bierzecie przedmiot, wasz udźwig przekracza limit i jesteście w stanie przebiec sprintem jedną sekundę (to nie żart). Powrót do odbiorcy rozrasta się z paru minut do w skrajnych przypadkach paru godzin. No bo jak przejdziemy na drugą stronę mostu na kordonie? Nie mamy pieniędzy dla wojaków, nie przebiegniemy przez tunel z elektrami bo nie mamy możliwości sprintu, nie przejdziemy od wschodu bo jest tam duża radiacja. Czy wspomniałem, że nie uciekniemy przed mutantami? Oczywiście, że nie uciekniemy jeśli w takim wypadku rzuci się cokolwiek na nas, możemy już wczytywać grę. Nie biorąc już nawet pod uwagę zadań z takim towarem ciężkim, to mechanika jest sama w sobie zje**na od góry do dołu. GG męczy się szybko i musimy robić paręnaście przystanków na odsapnięcie żeby dostać się z punktu A do B na tej samej lokacji. Odnawianie wytrzymałości trwa zdecydowanie za długo. Mało tego...... gdy tylko troszkę pobiegamy (godzinę czasu gry) automatycznie nasza "prędkość" sprintu jest obniżana. Dla przykładu jeśli po wyspaniu się biegamy 20km/h to po godzinie będziemy sprintować z prędkością dwukrotnie mniejszą. CZY TO JEST JAKIŚ PONURY ŻART?! Jak można taką kretyńską mechanikę zaimplementować do gry. Żaden realizm ani survival nie usprawiedliwia takich idiotyzmów. Z dobrej gry robi się niemożebnie męcząca i żmudna rozgrywka! Dziesiątki razy miałem sytuację w której biegłem przez 10 minut czasu realnego z przystankami, nagle ginę od anomalii niewidzialnej albo pijawki też niewidzialnej i o niespodzianka... nie zasejwowałem gry i muszę powtarzać tą żmudną sekwencje do usranej śmierci. No bo kto normalny by sejwował grę co 5 czy 10 minut? Jakby tego było mało, to dodam jeszcze że gdy tylko pojawi się piktogram udźwigu na ekranie, jesteśmy praktycznie pozbawieni skakania i GG jest w stanie podskoczyć co najwyżej na wysokość niskiego krawężnika, także możemy zapomnieć o ucieczce na wyższą pozycję aby uniknąć mutantów. Brak mi po prostu słów jak totalnie beznadziejne i zbędne to jest w tym modzie. - Mutanty i ich respawn. Jedno z najbardziej dokuczających rzeczy w NLC. Sama idea że jest to realistyczny mod, który charakteryzuje się survivalem przeczy sobie idiotycznym mechanikom. No bo realizmem nie da się nazwać wybiciem wszystkich mutantów na kordonie gdy za paręnaście minut wita nas taka sama ich ilość. Rozwinę to bardziej no bo co niby może być w tym złego prawda? A no chociażby to, że właśnie jest to mod survivalowy. Jeśli wybijemy wszystkie mutanty na kordonie oczyszczając sobie lokacje aby się nam lżej grało a amunicji jest jak na lekarstwo to mamy powód do dumy prawda? że jesteśmy szeryfami zony. Ale gdy za pewien czas przywita nas taka sama ilość syfu który się na nas rzuci to ja się osobiście czułem jakbym dostał mokrą szmatą w pysk. NLC ma w sobie także bardzo natrętną mechanikę jak ja to nazwałem "stalkingu" przez mutanty. Zapewne wiecie, że grupki mutantów mają jakiś swój określony obszar defensywy swojego terenu i jeśli wyjdziemy z tego pola to mutanty się cofną. Nie w NLC! tutaj gdy zobaczy cie jeden mutant z jakiejś grupy będą cie stalkować aż padniesz na glebę. Na wysypisku nibypsy stalkowały mnie przez prawie całą lokację nie żartuje. Dodajmy do tego wyżej wymienioną kretyńską mechanikę udźwigu i akurat dobre w moim odczuciu mechaniki zarządzania ekwipunkiem gdzie musisz ręcznie ładować amunicję podczas twojego pościgu i jesteśmy praktycznie bez cienia szans. Wczytywanie gier w tym modzie było moim piekłem. A żeby jeszcze nie było za łatwo, to prawie każdy mutant ma jakąś swoją unikatową umiejętność, która wkur** nie jednego gracza. Dziki np gdy cie szarżują i unikniesz ataku to cie napromieniują i to dość mocno, czyli bez antyrada już możesz wczytać grę. Pijawka mnie atakowała nawet gdy była parę metrów ode mnie xD. Zzombifikowani przyjmują na siebie po 10 strzałów z shotguna w głowę i parę serii z kałacha (to także nie żart). Kontroler to jest w ogóle arcydzieło haha jeśli jesteśmy w pobliżu osobnika to ekran nam się sam przemieszcza na różne strony a broń sama strzela w rezultacie pozostaje nam tylko ślepa szarża, ale i to nie wyjdzie ponieważ ani się zbliżymy to już wyparuje nam mózg od psi działania. - Artefakty się psują. Kolejna bezsensowna totalnie mechanika, która krótko mówiąc psuje cały fun z gry i daje nam poczucie, że długo się nie nacieszymy naszym znaleziskiem. Jaki to ma mieć w ogóle cel to nie rozumiem. Byłem taki szczęśliwy że w moje łapska dostał się artefakt, który dawał +8 to udźwigu, a z czasem się okazało że to wieczne nie będzie. - Z pomniejszych wad mogę wymienić, kulawy system save'ów, który przy takich rozwiązaniach jakie ma NLC MUSI mieć quicksave w dowolnym momencie. No ale nie ma. Brak minimapy normalnej. Brak zakładki kontaktów w PDA, jest to przydatne czasem. Podsumowując jak widać gdyby nie dwie istotne wady NLC, mod byłby naprawdę zajebisty, a tak jest najgorszą modyfikacją w jaką grałem, żadna gra w moim życiu nie zniszczyła mnie tak psychicznie jak to. Kretyńskie i zbędne rozwiązania skutecznie udowadniają, że granie w to na dłuższą metę jest istną męką. Moment, w którym ja poległem był zadaniem u Dzika na DM na dostarczenie kontenera z helikoptera. Samo pójście tam i powrót zajęło mi godzinę a to przecież zadanie na tej samej lokacji pokroju "idź i przynieś!" Nie wytrzymałem już nerwowo jak chciałem dostarczyć ów kontener a Dzik nie chciał w ogóle gadać bo się cała frakcja bandytów zbugowała kucając i celując do nikogo (stan gotowości do ataku) nie można wejść w interakcje z NPC w takich chwilach. Nie miałem już siły kontynuować tego gówna ani szukać rozwiązania czemu tak się dzieje. Gdyby Dzik się odwiesił i mógłbym wykonać zadanie zapewne grałbym dalej. Bo pomimo tych dwóch istotnych minusów mod jest naprawdę fajny i bez tych aspektów momentami grało się super. Miałem go usunąć z dysku ale wątpię żebym podjął kolejną próbę. Jeśli mam być szczery to nie poleciłbym tego moda nawet weteranom OP. Rozgrywka w NLC ciągnie się w nieskończoność a proste zadania rozrastają się do jakichś astronomicznych wielkości. Albo może ja nie jestem tego typu graczem który lubi się męczyć z czymś takim, ale jest to zdecydowanie mod dla wąskiego grona osób. Zapraszam do dyskusji i odczuć z modem. Jest to dość świeży mod dlatego chętnie poczytam opinię innych. Może nie jestem odosobniony : D
  12. 9 points
  13. 9 points
  14. 9 points
    Witam wszystkich serdecznie na forum S.T.A.L.K.E.R TEAM po przerwie. Gość z bandażami, ksywka "Mumia". Przedwczoraj będąc po pracy, zrobiłem szybki szkic (15 - 30 minut) będący moim zamysłem, konceptem, który siedział w mojej głowie od długiego czasu. Szkic jest dosłownie mały, stworzyłem go za pomocą cienkopisu i co nieco ołówka HB. Mam zamiar w przyszłości narysować i przedstawić postać z uniwersum S.T.A.L.K.E.R- a w całej okazałości.
  15. 9 points
    Kilka miejscówek z Second Sun:
  16. 9 points
  17. 9 points
    SFZ Project: Episode Zero - początkowy epizod z głównego moda. Platforma: CCz 1.0006, OGSR Engine 1.0.688+ (ze swoimi poprawkami) O demo wersji: O fabule: O rozgrywce: O grafice: Na kupno muzy i motywacji: Dla was starają się: Screeny: Instalacja moda i bugi: Linki do pobrania: Źródło: ap-pro.ru
  18. 9 points
    OP 2.1 Lokacja "Bunkier D-6" I jeden z moich zmutowanych kumpli
  19. 9 points
    Na wstępie chciałbym serdecznie podziękować wszystkim którzy przyczynili się do powstania wersji 1.1 hybrid'a, bardzo serdecznie Dziękuję. A teraz do rzeczy... Hybrid 2.0 będzie tym razem na innej bazie podstawowej, mianowicie Back to The Roots (BTTR). O samej podstawie możecie poczytać w tym wątku (translator google daje sobie radę) https://vk.com/call_of_chernobyl_open_xray_bttr Będzie to dobrze znany "motyw", czyli wszystko ze wszystkim, lecz tym razem na normalniej podstawie (Nie oszukujmy się, Dead air to taka średnia podstawa była). Na dzień dzisiejszy póki co to są dodane pancerze (TYLKO DODANE, trzeba konfigi dostosować) z hybrid'a 1.1, aktualnie dodaje bronie z The Armed Zone 2.0 (Taz), a poniżej kilka broni już dodane i przetestowane https://imgur.com/gallery/3ew6LIr A tutaj pancerze, oczywiście nie wszystkie Więcej info wkrótce, Good Hunting, Stalker!
  20. 9 points
  21. 9 points
  22. 9 points
  23. 8 points
  24. 8 points
  25. 8 points
    Wnioskuję do Szanownej Administracji o możliwość bluzgania w tematach typu "Opinie o modach" @Pure czytam od początku twojej bytności na Forum twoje opinie o modach. Zawsze cechuje je niezwykła szczerość doznań, których uświadczyłeś w trakcji przechodzenia danej modyfikacji. TO mi się najbardziej w nich podoba. TO, że bez wazeliniarstwa i obłudy potrafisz szczerze napisać co ci leży na wątrobie po przejściu danego moda. Czasami jest śmiesznie, czasami strasznie, gdyż twoje wkurwienie na danego moda przekracza ludzkie granice i wtedy ciśniesz go bezstresowo, nie biorąc jeńców. Odniosę się najpierw do pojedynczych kwestii: Owszem, ponieważ było to inna opinia. Takie odniosłem wrażenie po przeczytaniu tamtego tekstu. Nie rozczarowałeś mnie. Wielu ludzi posiada mylną opinię o modyfikacjach z serii NLC. Pracując nad tym (największym objętościowo ze wszystkich na tym Forum) spolszczeniem wielokrotnie zadawałem sobie pytanie czy ktoś w to w ogóle będzie grał. Poważnie. Czy ktoś będzie na tyle szalony i głupi, aby (bez oszustw) grać zapisując stan rozgrywki przy ogniskach i źródłach ognia? Nie zwiększając udźwigu, wysokości skoku i szybkości biegu? Nieee... To się nie może udać. Ludzie nie będą w to grać... Tak mówiłem sobie za pierwszymi dwoma razami, kiedy miałem dość ciągłych poprawek i dostosowywania spolszczenia do nowych wersji moda. Pamiętajcie, że stanąłem sam przed tym potworem. Spolszczenie @trurl3 było szczątkowe i trzeba było dużo pracy aby je "wyprostować" w testach. A tak po prawdzie to gdyby nie to "częściowe" spolszczenie @trurl3, Edycja Polska NLC 3.0 pewnie nigdy by nie powstała... Granie to ogólnie strata czasu Za pierwszym razem (NLC 7.5) kiedy na poważnie grałem w NLC miałem tak samo. Ale wtedy było to coś nowego, coś co wciągało cię jak czarna dziura, bez względu jak bolesne by to nie było. Zaledwie? Jeśli zrobiłeś to bez czitów to nie jest źle. Naprawdę. Większość ludzi rezygnuje po wiosce kotów. Plus i minus to jedyne co widzę... Cytując klasyka. Nie odniosę się do nich. To indywidualna kwestia każdego Gracza. Szanuję szczerość i mam alergię na cukier. Dlatego tak bardzo lubię czytać twoje wypociny @Pure A ja co mam powiedzieć? Pracowałem nad tym modem około roku. Wiele się przy nim nauczyłem. Wiele wycierpiałem szukając rozwiązań na wydawało by się najprostsze pytania. Wiele jeszcze o nim nie wiem... Są w nim rozwiązania trudne i ciężkie do przełknięcia, ale czy są one zbyteczne dla tego rodzaju mechaniki z jaką mamy do czynienia w modzie? Zawsze to TY decydujesz, czy zagrasz w tego, a nie innego moda. Może nie wiedziałeś z czym przyjdzie ci się zmierzyć i stąd ten żal? Może nie zauważyłeś znaku radioaktywności wchodząc na ten obszar? Prawdopodobnie celowali do Naboja i Lubera, opuszczających lub "walczących" (zbugowanych) w DM. Trzeba było wczytać grę od autozapisu i dłubać dalej stricte wg poradnika. Na pewno nie jesteś. Na tego moda wyleje się jeszcze cały TIR hejtu.
  26. 8 points
    MISERY 2.2 DX11 Prypeć, pralnia
  27. 8 points
  28. 8 points
    A on znowu z tym telefonem, nic tylko siedzi wpatrzony w ten ekran. Spójrz na kolegów, przecież ty zaraz oślepniesz od tego. Stalker Anomaly
  29. 8 points
    Martwe Miasto 3.0 Emisja oczyma Naznaczonego Zoną. A gdy będzie słońce i pogoda...
  30. 8 points
  31. 8 points
  32. 8 points
  33. 8 points
  34. 8 points
    Stalker Anomaly. Odpoczynek po długiej wyprawie przy ognisku.
  35. 8 points
    Parę osób pytało na privie o jakieś utwory z opka i w ogólnej dyskusji też przewinęły się pytania o to, a jako iż nigdzie nie ma informacji jakie dokładnie utwory zostały użyte w modzie to zrobię prawie pełen spis. Po przejściu OP od razu zabrałem się za identyfikacje muzyki, której jest bardzo dużo i jest znakomita do takich klimatów post apo, także myślę że chociaż parę osób zainteresuje ta lista. Świat muzyki i gatunek dark ambient nie jest mi obcy więc dużo utworów znałem, ale przy niektórych musiałem się nieźle natrudzić aby je zidentyfikować i niestety są też takie których za cholerę nie mogę znaleźć i tutaj byłbym wdzięczny jeśli ktoś by pomógł mi tę listę uzupełnić bo sam bardzo chciałbym wiedzieć co to za utwory. Utwory których nie odnalazłem zaznaczę na czerwono pod nazwą pliku który został wypakowany z moda. Podejrzewam, że niektóre z nich są soundtrackami z innych gier, ale też mam pewność że część z nich jest od jakichś niszowych artystów. Natomiast te które są zidentyfikowane będą posegregowane dla danych lokacji (nawet tych na które nie mogliśmy się dostać w grze), o dziwo też twórcy wrzucili na nie muzykę i to wartą uwagi jak dla mnie. Muzyki z radia nie będę opisywał bo był podany link w ogólnej dyskusji do niej. A skoro jest to temat poświęcony całej muzyce to ten link zostawię również tu http://synthira.ru/publ/prokhozhdenie_igr/obedinjonnyj_pak_2/muzyka_v_op_2/68-1-0-409 Niektóre nuty się powtarzają na lokacjach lub są soundtrackami ze stalkera więc wymieniać ich nie będę. Agroprom: Atrium Carceri - A Pale Sign Revealed, amb_agro_morning_l Anomalne Pola: Carbon Based Lifeforms - Interloper, Carbon Based Lifeforms - 20 Minutes, amb_anomfields3_l ATP: Lustmord - Heresy Part ii, Atrium Carceri - Ones Atop The Unknown, Atrium Carceri - Onyx, Kammarheit - The Hierophant Bąbel przestrzenny: Council of Nine - The Magi, Northumbria - Frozen Lake, Subatomic Dreams - Expansion Bagna: Lustmord - Undulating Terrain, Atrium Carceri - Aphotic, Cities Last Broadcast - Glossolalia, amb_marsh2_l Bunkier D-6: Klangsegler - Abandoned Homes CEA-1: Lustmord - Abaddon, Sephiroth - Wolftribes, Desiderii Marginis - Muffled CEA-2: Atrium Carceri - House of Tintures, Desiderii Marginis - Silent Messenger, Lustmord - Sublimation Czarnobyl-1: Raison D'etre - Ascent of The Blessed, Ry Cooder - Last Man Standing, Henrik Olsson - Departure, Nortt - Kisteglad, Hildur Guðnadóttir - Convoy Czerwony las: Kammarheit - The Ruins and The Serene, Phelios - Eye of Terror, Daniel Backes - The Plan Ist Activated Dzicz: Sephiroth - The Clock of Distant Dreams, Atrium Carceri - Perfect Tundra, Atrium Carceri - Entrance Dolina mroku: Sunn o))) & Ulver - Western Horn, Atrium Carceri - Old Tunnels, Sephiroth - The Moongate, Zombie Holocaust OST - Fascinating Horror Generatory: Sephiroth - Dark Father, Atrium Carceri - The Leap, Parhelion & Zac Keiller - Sunless Sea Jantar: Lustmord - Destruction, Kammarheit - The Fossilised Structures, F.E.A.R. OST - Exeunts Omnes Jupiter: Kammarheit - Making The First Flower Kordon: Atrium Carceri - Dark End, Svartsinn - September Dirge, John Murphy - 28 Theme Kurczatow-37: Sephiroth - The Call of The Serpent, Violet Light and a Hum - Hunger, amb_kurchatov_midday_l, amb_kurchatov_night_l Labirynt: Sunn o))) & Boris - N.L.T. Desiderii Marginis - Come Ruin and Rapture, Lustmord - Neural Ether, Bad Sector - Manta Limańsk: amb_limansk2_l Magazyny wojskowe: Lustmord - Atoll, Dread & Lustmord - Dread Naught, Vikings - Earl Accepts The Challenge Martwe miasto: Atrium Carceri - Laudanum, Robert Rich - Edge of Nowhere, Atrium Carceri - The Untold, Arcana - Somnolence, Mroczny parów: Outlast 2 OST- I Thought We Were All Dead, Limbo OST - Menu, Sephiroth - Dark Garden Niezbadane tereny: Atrium Carceri - Leviathan, Atrium Carceri - Journey Home, Svartsinn - Vemod Perymetr: Dark Shadows OST - Vicki Enters Collinwood, amb_perimetr1_l, amb_perimetr2_l Plac budowy: Atrium Carceri - Slower, Atrium Carceri - Of Salt, Sephiroth - R'lyeh, Sephiroth - A Map of Eden Before The Storms Podziemia Prypeci: Atrium Carceri - Maintenance Tunnels, Atrium Carceri - Industrial District, Lustmord - Benediction Polesie: Understated Theory - Solar Refraction, Understated Theory - Valley of The Lost, Daniel Backes - The Last Survivor, Northumbria - Where The Water Meet The Sky Prypeć: Atrium Carceri - Black Needle, Kammarheit - Dreams and Seracs, Kammarheit - Spatium, Radar: Lustmord - Testament, Atrium Carceri - Eschatology Sarkofag: amb_sarcofag2_l Stacja naukowa: Nordvargr - Nile Deep, amb_science_station1_l Stara wieś: Atrium Carceri - Endelss Halls, Desiderii Marginis - Black Feathers, Trentemoller - Blood In The Streets, amb_lostvalley_night_l Szpital: Parhelion & Zac Keiller - In The Midst of Eternal Ice, amb_hospital3_l Warlab: Peter Bjärgö & Gustaf Hildebrand - The Secret Watchers, Gustaf Hildebrand - Accretion, Robert Rich - One Year of Sound Wschodni kordon: Understated Theory - No Man's Land, Daniel Backes - Siberian Command Base, Daniel Backes - Unknown Danger Wschodnia Prypeć: Kammarheit - Landfall Wysypisko: Sunn o))) - Sin Nanna, Lustmord - Black Star, Twilight OST - I Know What You Are X-5: Nordvargr - At The Crossroads of Immortality, Nordvargr - Manifestation, amb_x5_lab2_l X-8: Nine Inch Nails - Corona Radiata X-10: Herbst9 - IX, Asimonde - Secrets of Final Summon X-14: Jóhann Jóhannsson - Night Vision, Asphodela - The Lake and The Sea 2016 X-17: Hildur Guðnadóttir - The Kidnap, Iron Cthulhu Apocalypse - Serpent Tempter, amb_x17_lab4_l X-18: Svartsinn - Misanthropic Odyssey (Visions Mix) Zakład metalurgiczny: Sephiroth - Abyssanctum, Epic North & Really Slow Motion - Exosuit, Keosz - All I Had to Do Zapomniany las: Lustmord - Benediction, Sephiroth - The Call of The Serpent, Ulf Söderberg - Varoffer, Hanz Zimmer - Bank Robbery, Doom OST - Hellwalker Zaton: Atrium Carceri - All Dreams Mined, Nature's Balance - Transpiration Niestety nie mam opka już na dysku i nie wiem jakie są odpowiedniki lokacji, dla nazw plików z utworami więc podam je pod tymi nazwami. Jedna z nich to z pewnością lokacja "przedsionek". amb_damned: Purl & Sinius - Cascade, Daniel Beckes - The Necromancer, Vestigial - The Comming amb_dshor: Northumbria - Still Valley I, Yamaoka & Purl - Voice of Light, Opii - Encounters amb_predbannik: Asphodela - Island, Asphodela - Echelon, amb_predbannik3_l amb_promzone: Vestigial - Anthropic Uncreation, Understated Theory - Solar Refraction Z ciekawostek które odkryłem to fragment utworu Herbst9 - IX (X-10) w oryginale brzmi tylko minute. W op został on umiejętnie zapętlony z dodanym mocnym basem. Drugą ciekawostką jest niezidentyfikowany utwór z sarkofagu, który jest jakimś mixem twórców op. Udało mi się ustalić, że końcowe 30 sekund (chrypiący głos rytualny) pochodzi z utworu "Peter Andersson - Tulpa Part VII Yang Tul Unveiled". Przesłuchałem cały album i niestety tylko ten krótki fragment pasuje do "op mixu".
  36. 8 points
    Bojownicy Monolitu, nadszedł czas aby po raz kolejny stanąć do walki ku Jego chwale! Polonizacja "Historii Kota" mojego autorstwa zostanie dodana do pierwszego postu w tym temacie. Instalacja: pobieramy archiwum ze spolszczeniem, rozpakowujemy je 7-zipem i kopiujemy do katalogu z zainstalowaną modyfikacją "Historia Kota". Życzę wszystkim miłej gry.
  37. 8 points
    Czarnobyl: Stalkerzy: Monolit: Wojskowy: Maska: Pixel art Skadowska:
  38. 8 points
    A więc tak.. - Ranga Barman została zmieniona na Pogromca. - Zostały dodane 4 nowe rangi: Łowca mutantów ( 5000 postów ) Profesjonał ( 7500 postów ) Legenda ( 10000 postów ) Wybraniec Zony ( 12500 postów ) - Zostały dodane tzw. " Pipy " @MaklerR Dorobił naboje na potrzebę nowych rang. Zmiany są już widoczne. Na przykład u @vidkunsen @Ignachinio Chodzi Ci o stworzenie Rangi czy Grupy ? Jeżeli chodzi o grupę to mamy Weterani. Trafiają do niej użytkownicy z najdłuższym stażem na forum, ale ilość postów nie jest tam uwzględniona. Jeżeli macie pomysły na zmianę istniejących nazw Rang to piszcie śmiało. Również ich opis można zmienić @Anton Gorodecki ma rację. Wbicie 5000 postów będzie nie lada wyczynem. O 12500 nie wspomnę. Jednak jeżeli ktoś ma ochotę udzielać się ( bez spamu ) w każdym temacie na naszym forum, to jest to wykonalne. Po wielu latach.. ale jest Ciekawostka. Oto zestawienie 5 osób z największą ilością postów; @kondotier 10632 @vidkunsen 7057 @tom3kb 5958 @smox 4180 @Junx 2913
  39. 7 points
  40. 7 points
  41. 7 points
  42. 7 points
  43. 7 points
  44. 7 points
  45. 7 points
  46. 7 points
    Mod razem ze spolszczoną paczką gamepalayowo-graficzną powinien być wkrótce do pobrania. Serdeczne podziękowania za testy płyną do @mkk7 i @smoxa. Kilka wskazówek + instalacja:
  47. 7 points
    NS 2016 OGSR Engine. Zaktualizowany RePack od SpAa-Team Link: KLIK 🛠zaktualizowany silnik do wersji 2.1.69 🛠wszyto poprawkę z wylotem przy remoncie 🛠poprawiona latarka z widoku drugiej osoby 🛠działają naboje na pasie 🛠dopracowany i dodany SSLR + kałuże (działa tylko na R4, trzeba włączyć w rozszerzonych graficznych opcjach w menu, punkt odbicia w kałużach "отражения в лужах") 🛠naprawiony g_buffer 🛠włączono odbicia w wodzie z Anomaly (na razie testowo, są trochę niedopracowane, w przyszłości będą inne, jeśli nie spodobają się - twórca usunie) 🛠poprawione trassery ✅Opcjonalny dodatek: Pogoda Breathing of Zone
  48. 7 points
    Witajcie! Kilka miesięcy temu nasz serwer Discord obchodził swoje drugie urodziny. Pomimo różnych wydarzeń (tych dobrych, jak również tych złych) Rubież wciąż się trzyma. Jednakże trzeba iść z duchem czasu i coś pozmieniać. I właśnie jedną z takich zmian jest właśnie nowe logo. Udało mi się znaleźć grafika, który dobrze robi swoje. Napisałem mu, żeby efekt był taki, żeby mnie z kapci wystrzeliło. No i nie wystrzeliło, bo nie miałem wtedy kapci na nogach. Jednakże końcowa forma jest wyśmienita. Mogę pisać różne rzeczy, ale lepiej, żeby je oceniło jak najwięcej osób. Więc prezentuję wam nowe logo Rubieży Zony! Korzystając z okazji chciałbym też ogłosić, że administracja serwera zamieściła kilka reklam na różnych stronach, przez co może przypłynąć co najmniej kilka członków na Rubież i - przez to - na forum. Jednak to jest wciąż za mało. Szukaliśmy jeszcze jakichś stron, ale ciężko takie znaleźć, by nie wyrwać tam bana. Będziemy jednak szukać dalej i chętnie przyjmiemy pomoc w tej sprawie. P.S.: Moja sygnatura też się zmieni niedługo w związku z nowym logiem. Tylko będę musiał pamiętać, żeby ją zmienić
  49. 7 points
    Мёртвый город: Прорыв v. 2.3:
  50. 7 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity