Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/17/20 in all areas

  1. 6 points
    Another Story + Prosperity Reshade
  2. 5 points
    Twórcy moda wybrali się na "wycieczkę" w rejon elektrowni żeby nabrać motywacji do prac nad modem A także, żeby wykonać dokumentację fotograficzną w celu zrobienia nowych tekstur do moda w wysokiej jakości. Wygląd anteny "Duga", powierzchnie betonowe i drewniane. Wygląd budynków i ich wnętrz w Prypeci.
  3. 4 points
  4. 4 points
  5. 3 points
    Linki do moda zostały uzupełnione. Dodałem również spolszczenie do naszej pobieralni, bo był tylko jeden aktywny link z nim do Yandexa. Mam nadzieję, że sposób instalacji również się zgadza. W dziale Requital znajdowały się aż 4 różne wstawki z linkami oraz sposobem instalacji, a więc ciężko było to wszystko ogarnąć. Trzy z nich zostały ukryte, a ta poprawiona i uzupełniona. Wcześniej mieliśmy także podforum Galeria LWR. Jej zawartość postanowiłem przenieść ( były tam 4 tematy, ale nie kasowałem ich ze względu na szacunek do autorów ) do Dyskusji Ogólnej, ponieważ wszystkie screeny były już od dawna nieaktywne a samo podfurum zapomniane. Wygląda na to, że udało się uporządkować dział z LWR.
  6. 3 points
    Od kolegów z Grupy Projektów PostApokaliptycznych
  7. 3 points
    Owszem, jest to najbardziej rozbudowany mod do CoC. Na tą chwilę Anomalia ma swoje "pięć minut". Tak samo było z CoC, Dead Air, CoM. Jest ona kolejnym krokiem w rozwoju CoC. Prędzej czy później zostanie wydany kolejny mod z tej "piaskownicowej" rodziny, jeszcze lepszy i być może w końcu posiadający linie fabularne z prawdziwego zdarzenia. W tej chwili czekamy na LR 1.0. Demosfen jest naprawdę intensywnie rozwijany, ale według mnie nie ma w sobie tego "czegoś". Dollchan boryka się z problemami technicznymi, choć najbliżej mu do modyfikcji fabularnej z wszystkich modów do CoCa. AREA poszła w stronę szeroko pojętej Mizerii i też jest srogo rozbudowywana. DA również. Stason174 rzeczywiście stoi trochę na uboczu "piaskownic". Duże nadzieje wiąże z BttR (jeszcze nie grałem, opieram się na informacjach z sieci). To tyle jeśli chodzi o "największych" Graczy w kontekście piaskownic. W niedługim czasie pojawią się ROH i True Stalker, które wyznaczą nowe standardy jeśli chodzi o modyfikacje do S.T.A.L.K.E.R.A.
  8. 3 points
    Dzięki @tom3kb. Wstawka została poprawiona. Niestety również i mi nie udało się odnaleźć aktywnego linku do Dynamic Patch LWTOD 2.0. Mimo wszystko mod został uratowany dzięki linkom od @tom3kb. We wstawce praktycznie wszystkie były nieaktywne. Uchowała się na przykład Mapa Przejść w wersji PL. Wykorzystałem również zrzuty od @cichy. Swoją drogą, to grałem kiedyś w tego moda. Nigdy bym się nie spodziewałem, że po 7 latach będę poprawiał jego wstawkę Na różnych forach można znaleźć Patch 3.6, ale spolszczenie nie jest do niego dostosowane. Dodatkowo ukryłem wstawkę z wcześniejszą wersją 1.9. Upoważnieni mają do niej wgląd. Zacząłem ją poprawiać, ale wszystkie linki są tam martwe, a jako że jest to starsza wersja, to obawiam się, że w sieci będzie bardzo ciężko znaleźć do niej linki. Zwłaszcza że mod jest z 2012 roku.
  9. 3 points
    Szukając logo frakcji Wojskowych Stalkerów znalazłem takie coś: Powinność: Wolność: Czyste Niebo:
  10. 2 points
    Z DA od początku były problemy i narzekanie z powodu głupich rozwiązań i mechanik. CoM i Last Day to poprzedniki Anomaly, Demosfen ma ciekawe i rozbudowane mapy, ale cały klimat psuje moim zdaniem drewniana grafika z podstawek stalkera. Dla mnie mody freeplay powinny mieć dobrą grafikę, bo inaczej nie są do grania. AREA jest jeszcze gorsza pod względem rozwiązań i mechanik od CoM i DA razem wziętych, kiedy np po wypiciu vodki zaczął rosnąć mi poziom promieniowania to odrazu odinstalowałem to cholerstwo. Pograłem chwile w BTTR i nie widzę różnicy pomiędzy normalnym CoC, już sama grafika mnie odpycha. Wiem że addony nie są dodawane przez twórców, ale dzięki nim modyfikacje dużo zyskują i jednocześnie się rozwijają, bo ktoś doda nowe bronie, nowe tekstury, nowe misje, nowe modele itp.
  11. 2 points
    Anomaly jest rozbudowanym modem, fakt, ale to i tak jest Misery, więc pewne "rozwiązania" w Anomalii też można znaleźć. A addony swoją drogą - przecież nie robią ich twórcy moda. To tak jakby powiedzieć, że Skyrim to dobra gra, bo też sporo modów jest. A piąty TES sam w sobie... nie jest wybitny. Z Anomaly jest podobnie. Poza tym, Powrót Legendy w miejscu nie stoi - przecież w przyszłym roku (mam nadzieję) ma wyjść wersja 1.0 tegóż moda. Naprawdę smutno mi z powodu, że nie ma dużej ilości modów fabularnych na CoCk'a. Wolą ludzie iść w stronę Misery (czyli - według mnie - w stronę ekskrementów) i grafiki. Sam praktycznie wszystkie "cocowe" warte ogrania przeszedłem. Sam mam pomysł na fabularnego moda na CoC'a, który nie bazuje na gów... znaczy Misery, ale pstryknięciem palca nie da się go zrobić.
  12. 2 points
  13. 2 points
  14. 2 points
    W związku z zainteresowaniem odwołanym S.T.A.L.K.E.R. 2 z powodu niedawnej nieudanej próby sprzedaży X-Ray 2.0, zdecydowano się przeprowadzić wywiad z Nikitą «Hudson» Burdinskym, jednym z liderów «S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept», który podzielił się bardzo ciekawymi informacjami dotyczącymi zrzutów ekranu z X-Ray 2.0, a także historii projektu. Wywiad przeprowadził administrator gminy Michaił «DecabristM» Zaryanov. Miłego czytania! Oryginalny logotyp projektu, otrzymany od Hudson w wiadomości DecabristM: Tak więc, jak rozumiem, działasz w projekcie jako menedżer społeczności. Czy możesz nam powiedzieć, czym dokładnie się zajmujesz? DecabristM: Jak powstał ten projekt i jaki jest jego cel? DecabristM: Czy Vladimir Lagutin pracuje jako programista czy ktoś inny? DecabristM: Kiedy rozpoczęło się tworzenie projektu? DecabristM: Na jakim etapie znajduje się obecnie projekt? DecabristM: Opowiedz nam o swojej wizji projektu. Co to jest - kolejny mod, globalna modyfikacja czy coś więcej? DecabristM: Używacie wyłącznie dokumenty designerskie S.T.A.L.K.E.R. 2, czy zostawiacie miejsce na kreatywność w zakresie zadań, fabuły i LORE'a? Która koncepcja jest Wam bliższa - Lost Alpha czy Oblivion Lost Remake? DecabristM: Co możesz nam powiedzieć o anomalii «Zegar słoneczny», której grafika koncepcyjna została opublikowana w Twojej grupie? Jakie są jej właściwości, dlaczego jest niebezpieczna? Kto narysował tę grafikę koncepcyjną? Koncept-art anomalii «Zegar słoneczny» Szkice anomalii «Zegar słoneczny» przesłane w wiadomości przez Hudsona. DecabristM: Czy ostateczna wersja projektu obejmie miasto Prypeć? Na globalnej mapie połączonej z dokumentami projektowymi S.T.A.L.K.E.R. 2, to miasto nie istnieje, chociaż akcja niektórych questów w tych dokumentach powinna się tam toczyć? DecabristM: Czy możesz podzielić się tym, co już jest gotowe, czy to tajemnica? DecabristM: W porządku. A teraz przejdźmy do najbardziej oczekiwanego pytania. W swoim ostatnim poście zamieściłeś zrzut ekranu ze słowami «Powered by XRay 2.0». Czy to ten sam XRay 2.0, o którym mówił Лохотрон? Co to właściwie jest? Zrzut ekranu z SDK X-Ray 2.0 od S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept / Jeden z modeli na zrzucie ekranu, opublikowany wcześniej w Zone Chronicles (źródło) DecabristM: Skąd to masz? Czy to prezent od Лохотрон? Czy podpisałeś NDA? DecabristM: Czy możesz podrzucić tekst NDA, czy też jest on objęty umową NDA? DecabristM: Dobra, przejdźmy dalej. Na jakim silniku rozwijasz swój projekt? DecabristM: Screen z Twojego posta ze utworami nagranymi na xray2? Boleśnie wygląda jak kopalnia Młody kommunar(«Юный коммунар»)... Screen z lokacją «Юный Коммунар» z S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept / Wcześniej opublikowany screen z kopalni «Юный Коммунар» (źródło) DecabristM: W końcu wcześniej nigdy nie został opublikowany, jeśli moja pamięć mnie nie myli... DecabristM: Dzięki za rozmowę. Jakieś życzenia dla fanów i buildoman'ów na koniec? 😃 Wywiad został przeprowadzony specjalnie dla społeczności Vestnik «Tego Samego Stalkera» (Вестник «Того Самого Сталкера»). ŹRÓDŁO
  15. 2 points
    Ja nie, bo dla mnie sam pomysł Ironmana mi się nie podoba (choć raz mi się przejść CoC'a na tym trybie udało). I zgodzę się - Powrót Legendy w ogólnym rozrachunku lepsze jest do Anomalii, ale co kto lubi.
  16. 2 points
    @Monolithalian Według mnie to Anomaly może klęknąć przy Legend Returns, ale to moja opinia Zacząłem grać w Anomalię. Ciekaw jestem tych wątków fabularnych. Muszę przyznać, że spolszczenie najwyższa klasa. Ps. Zdobył ktoś to osiągnięcie ?
  17. 2 points
    Administracja wybaczy wpis pod sobą. Zostałem sam na placu boju. Współgrający już skończyli. Zaniosła mnie fabuła moda na kompletnie nową, zrobioną od zera lokację Polana. Dla mnie osobiście taka nowa nie była, bo sporo na niej podziałałem w poprzedniej wersji moda. Więc błądzenia nie było, tylko brakło mi akcji z poprzedniej wersji. Ale może jeszcze będzie. A zamiast ględzenia, daję zrzuty ekranu. Dobrze jest trafić na martwego NPCa zbieracza. Można w razie potrzeby wybrać co z broni dla siebie, a też jest równocześnie dostawcą amunicji innego sprzętu. Ten i tak nie był zbyt "bogaty", trafiałem na lepszych. Tyle tylko, że broń w ich inwentarzu ma jakąś inną wagę. Gdyby tyle sprzętu miał GB, dawno przekroczyłby możliwość udźwigu. DODANO. Ten filmik może dopomóc w poszukiwaniu obrazków z Wielkookimi. https://www.youtube.com/watch?v=pzSFlFlz4Zo
  18. 2 points
  19. 2 points
    Gram sobie w tego moda i w sumie jestem zadowolony. Jednak ta historia z laleczką woodoo, to mistrzostwo świata! Dawno mnie nic tak nie zaskoczyło w modach, jak to zadanie. Jestem pod wrażeniem i szacun dla tego, kto to wymyślił.
  20. 2 points
    @Agrael zła nowina jest taka, że nie mam wszystkich wersji LWR, dobra nowina jest taka, że mam tą ostatnią najbardziej połataną i niby ostateczną. I to tą z linków u nas. Brakuje mi tylko patcha do grania na oświetleniu dynamicznym czyli trzeba grać na statycznym. LW-TOD 3.0 fixed: https://mega.nz/file/AxggGTxB#AnKfTayABdWp4kyiYsyGiUaFd75T5ZJvfTzvmyxJmoI Dynamic patch lwtod 2.0: brak. Patch 3.5.5 (wersja PL): https://mega.nz/file/ApIDkQRR#rc6V9-9pRp_a3zVFtRZpFxCOZO995CTxo2ycUNdqawM LWToD patch 3.5.5 fix: https://mega.nz/file/ZwRRCI7J#8mqeorFc_C2ZwFra91vqMk5bT8brg2TY9ain3cMi3Iw UWAGI: Mod jest w wersji samorozpakowującego się archiwum SFX (zajmuje 1.12 GB po wypakowaniu ponad 3,7GB) ale gdy kliknąłem na ikonkę archiwum żeby się sam rozpakował to na koniec wyskoczyło mi kilka komunikatów, że nie mógł otworzyć kilku plików. Więc coś mogłoby się zrypać. Gdy najpierw odpaliłem program 7zip i dopiero przez niego wypakowałem normalnie archiwum obyło się bez errorów. Do pierwszego posta na razie linków nie dodawałem, bo nie wiem jaką masz koncepcję na wygląd tematu Pliki na razie wrzuciłem na swoje MEGA ale lepiej później dodać też do pobieralni. Na ap pro linki do troops of doom są padnięte -> https://ap-pro.ru/forums/topic/436-lost-world-troops-of-doom/ i tam trochę bardziej był rozbity na poszczególne elementy więc nie wiem jak by to najpierw trzeba poskładać. Także ja by odpuścił ten temat. Znalazłem też niby wersję 3.0 fixed tutaj http://stalker-zone.info/load/s_t_a_l_k_e_r_lost_world_troops_of_doom_3_0_fixed/1-1-0-730 ale zajmuje 1,78GB więc sporo więcej od tej co była u nas, nie wiem, może to wina wyboru rodzaju pakowania. Także nie wiem czy stąd też korzystać.
  21. 1 point
    Nazwa: Rangefinder Hotkey (Beta 3.0 U3) Twórca: fridgebro Podziękowania: Rezy, Feels Fried Data dodania: 14.09.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  22. 1 point
    Nazwa: Voiced Actor [3.0] - Russian Voice v2.0 Twórca: Maximilyan Podziękowania: AyyKyu Data dodania: 03.10.2019 Opis: Wideo (frazy z EFT): Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  23. 1 point
    Nazwa: Project Reality Footsteps Twórca: makkipakki Podziękowania: Project Reality Team Data dodania: 06.10.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  24. 1 point
    Nazwa: Less deadly controller Twórca: DonPidaRaptor Data dodania: 29.09.2019 | Data aktualizacji: 30.09.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  25. 1 point
    Nazwa: MP 153 Wood (For Anomaly 1.5.0 [3.0]) Twórca: AspirinSGD Podziękowania: Gazik Data dodania: 17.09.2019 Opis: Screeny: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  26. 1 point
    Nazwa: Barrett M98 Bravo (new model) Twórca: milleros Podziękowania: Seda Data dodania: 26.09.2019 | Data aktualizacji: 02.10.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  27. 1 point
    Nazwa: NVR [Update 4 Compatible] Twórca: Iretuerye Podziękowania: TGP96 Data dodania: 03.10.2019 Opis: Screeny: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  28. 1 point
    Nazwa: Open scopes (ANO 1.5 B3) Twórca: Sheldon_Lee Data dodania: 27.09.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  29. 1 point
    Nazwa: Ambient Music Pack v2.5 Twórca: Wojach Podziękowania: Cryo Chamber, Kammarheit, Klangsegler, Lustmord, Edward Artemiev Data dodania: 05.10.2019 | Data aktualizacji: 18.06.2020 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  30. 1 point
    Nazwa: "Realistic" Suppresors Twórca: Duty_Stalker Data dodania: 30.09.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  31. 1 point
    Nazwa: Hitmarker from Shoker Mod [1.5] Twórca: AspirinSGD Podziękowania: Shoker Mod Team Data dodania: 18.09.2019 Opis: Screeny: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  32. 1 point
  33. 1 point
    @kubastalker123 No jak porobiłeś wszystkie zadanka i zebrałeś fleszki, masz pda Gryka to chyba czas na CEA. I jeszcze pytanko. Nie wspominałeś nic o Anieli. Odprowadzałeś ja przez Kordon czy jeszcze nie?
  34. 1 point
    Nazwa: Bart's All In One v1.7 Twórca: Bartoche70 Data dodania: 23.04.2020 | Data aktualizacji: 01.07.2020 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  35. 1 point
    Nazwa: OGSE Recoil 1.2 Twórca: Vyticoz Podziękowania: pecheurman, Audixas, dave_5430 Data dodania: 07.10.2019 | Data aktualizacji: 21.10.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  36. 1 point
    Nazwa: Autocomplete v3 Twórca: strelocc Data dodania: 13.10.2019 | Data aktualizacji: 08.01.2020 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  37. 1 point
    Nazwa: Muew's Gasmask Breathing Sound Plus Twórca: Muew Podziękowania: D1v1ne122 Data dodania: 20.10.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  38. 1 point
    @sidorovicz Ale przez zacinanie się masz na myśli to, że ogólnie działa ok tylko pojawiają się małe i krótkie ścinki czy cały czas się zacina? Jeśli ogólnie działa ok tylko pojawiają się tzw "mikro ścinki" to to jest normalne na Misery bo działa na 32bitowym silniku XRay i nie ważne na jakim sprzęcie będziesz grać to i tak będzie się zacinać jak będzie wczytywać NPCów i mutanty w okolicy A jeśli cały czas się zacina to musisz się pobawić ustawieniami, ale z tym modem z tego co czytałem ciężko uzyskać stabilne 60 klatek - nawet ludzie z porządnym sprzętem zgłaszali problemy z płynnością, a 32bitowy silnik gry nawet przy dobrym sprzęcie nie wykorzysta większej części jego potencjału
  39. 1 point
    W końcu ukończyłem tego moda. Całe szczęście, bo jak wczoraj przysiadłem do niego późnym wieczorem, to prawie zasnąłem. Zbyt dużo bezsensownego biegania. Gdy odnosiłem dokumenty Diegtariowa do bunkra naukowców, to modliłem się, aby nasz major czegoś nie zapomniał i znów nas nie wysłał do jakieś postaci. Zadania bardzo proste i mało ciekawe. Nie wykonałem dwóch, związanych z przyniesieniem artefaktów. Szukałem w anomaliach po kilka razy Skrętaka i Kulę Ognistą. Niestety nie miałem szczęścia: Plus za lokacje. Może i nie były jakoś wybitnie piękne i przemyślane, ale zawsze to coś nowego. Autor moda miał również ciekawy pomysł ze stworzeniem własnej frakcji, ale szkoda, że ten potencjał został, lekko mówiąc zmarnowany. Jakbym miał ocenić tego moda, to dałbym 5,5 na 10. Trzeba wziąć również pod uwagę fakt, że to pierwszy mod autora. Dzięki za spolszczenie @Anton Gorodecki. Jak zwykle dobra robota.
  40. 1 point
    Nazwa: EFT BCI V2 (Update 3) Twórca: Souvlakii Podziękowania: Battlestate Games Data dodania: 06.10.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  41. 1 point
    Nazwa: Squeeze through Twórca: Nekousagi Data dodania: 07.10.2019 | Data aktualizacji: 02.12.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  42. 1 point
    Nazwa: (More)Immersive Hud Twórca: Sheldon_Lee Data dodania: 13.10.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  43. 1 point
    Nazwa: More expensive artifacts Twórca: Member Data dodania: 19.10.2019 | Data aktualizacji: 09.11.2019 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  44. 1 point
    Nazwa: High Resolution Loading Screen v1.1 Twórca: Bazingarrey Data dodania: 20.10.2019 | Data aktualizacji: 20.09.2020 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  45. 1 point
    Kompilacja ładnych screenów od fotografów* Zony z serwera Anomaly na Discordzie:
  46. 1 point
    Dwie sytuacje z moda. Pierwsza, zabawna. Widocznie jakiś handlarz dostał się w ręce Monolitu i został burerem. A tu już było gorzej z wykonaniem zadania. Trzeba było działać jednocześnie na dwóch lokacjach. Ja na Wysypisku, szczur na Agropromie. Ale z pomocą Wiepra się powiodło. Zadanie zaliczone.
  47. 1 point
  48. 1 point
  49. 1 point
    Epizod Zero jest próbką tego, co będziemy mogli zobaczyć w opracowywanym właśnie SFZ Project. To krótka kilkugodzinna przygoda, której miejscem akcji jest Kordon. Rozgrywka oparta jest w głównej mierze na eksploracji i analizie wydarzeń, których świadkiem jest nasz protagonista - powracający do Zony stalker o ksywie Sokół. Jak się szybko okazuje, od jego ostatniego pobytu zmieniła ona nieco swoje oblicze... Tak z grubsza przedstawia się zarys fabuły i rozgrywki Epizodu Zero. Po rozpoczęciu gry od razu można zauważyć, że nie mamy tutaj do czynienia ze zwykłą modyfikacją, a perełką ociekającą wręcz klimatem wyludnionej i tajemniczej Strefy Wykluczenia, która swoim nowym "wyglądem" zachwyci nawet doświadczonych Graczy, przemierzających Zonę wzdłuż i wszerz Zonę od czasów wydania trylogii czy też w modyfikacjach do niego. Wyciśnięto chyba wszystko co można było z popularnego ostatnio wśród moderów CCz silnika OGSR, co dało nam zoptymalizowaną, elastyczną, bardzo stabilną i płynną rozgrywkę. To zdecydowanie najlepszy aktualnie projekt powstały w oparciu o ten silnik. Należy tutaj dodać, że jakości grafiki nie można oczywiście porównywać z takimi ślicznotkami jak choćby "Radiofobia" czy "Lost Alpha" (na tą chwilę przemilczmy optymalizację grafiki tej ostatniej), ale twórcom Epizodu Zero udało się uzyskać na odświeżonym, jednak jakby nie patrzeć starym silniku dobrej jakości oprawę graficzną współgrającą idealnie z klimatem moda. Mamy tutaj zarówno krople deszczu na ekranie gry, urokliwe zachody słońca, jak i (w większości) zamgloną, deszczową, ciężką, ponurą aurę, potęgującą złowrogą i tajemniczą atmosferę Strefy. Jak dobitnie pokazują twórcy moda nie trzeba wcale oczojebnej grafiki, aby przedstawić piękno i surowość Zony. Niemożna nie wspomnieć tutaj o oprawie dźwiękowej, która nomen omen gra w tym modzie pierwsze skrzypce. Muzyka w wyśmienity sposób ukazuje nam zarówno niezwykłość miejsca do którego trafiliśmy, jak i beznadziejność sytuacji naszego protagonisty. Wraz z depresyjną grafiką i tajemniczą fabułą rozgrywki jest wyznacznikiem klimatu tej produkcji. Gracze, którzy mieli do czynienia z serią Resident Evil czy Silent Hill szybko zauważą, że przy tworzeniu Epizodu Zero jego autorzy wzorowali się na tych popularnych seriach gier. Można to zauważyć między innymi po dźwiękach wybierania opcji w menu głównym, oprawie dźwiękowej, wyglądzie pewnego mutanta, czy też możliwości zapisywania postępu rozgrywki jedynie przy magnetofonach/radiach (w RE zapisywaliśmy grę przy maszynie do pisania). Taka opcja zapisu postępu sama w sobie nie jest niczym nowym (już w NLC 6 trzeba było zapisywać grę tylko przy źródłach ognia) jednak wprowadza ona do rozgrywki element planowania. Grając w Epizod Zero w początkowym okresie rozgrywki sam łapałem się na tym, że co jakiś czas naciskałem bezcelowo klawisz F5 (bardziej z nawyku do częstego zapisywania gry). Tak więc wychodząc nawet na krótki wypad w głąb Kordonu trzeba mieć z tyłu głowy, że nie zapiszemy gry w dowolnym momencie rozgrywki i że każdy nasz nieostrożny ruch może stać się przysłowiowym gwoździem do trumny. Na szczęście twórcy dodali nieco zapisów automatycznych tworzonych w newralgicznych momentach rozgrywki, można więc dość płynnie delektować się grą. Taka forma ograniczenia zapisu rozgrywki może wielu z was przynieść nieco niepotrzebnych nerwów. Trzeba się do tego po prostu przyzwyczaić. Lub też uczyć się tej "nowej" Zony, do której przybył ponownie nasz protagonista. Fabuła. Jak na tak krótkiego moda, tytułowy epizod posiada dość dobrze zbudowaną oś fabularną. Jej podstawy może nie są zbyt szeroko i solidnie opisane, ale warto pamiętać, że to jedynie uwertura do dużo (czego można domyślić się po rozmiarze mapy Zony) większego projektu. Modyfikacja premiuje wytrwałą eksplorację lokacji (z początku może doskwierać wydawałoby się wszechobecna pustka i nuda, ale jak się szybko dowiecie ma ona podstawy fabularne) i wnikliwe czytanie zarówno dialogów, jak i znalezionych notatek czy wyświetlanych na ekranie informacji (a tych jest sporo). Nie ma potrzeby, jak i zasobów do ciągłego strzelania do mutantów. Zwiedzamy lokację i rozwiązujemy proste zagadki. Ciekawym dodatkowym trybem gry jest "Ucieczka z Zony" gdzie dowiemy się w jakich okolicznościach opustoszał zarówno Kordon jaki i południowy posterunek kontrolny. Poniżej znajduje się łącze do archiwów w formacie .7z (razem 5 części o wadze ~4,7 GB). Jest to samodzielna gra zawierająca podstawkę, Epizod Zero + dwie poprawki, paczkę modeli NPC i spolszczenie. Wystarczy ściągnąć, rozpakować 7-Zipem i grać. Grę uruchamiamy ze skrótu do xrEngine.exe (SFZ Project Episode Zero PL/bin_x64/). W razie problemów proszę o info. Powodzenia i miłej gry. [4,7 GB]
  50. 1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity