Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/2021 in all areas

  1. Tytuł moda: KORKOCIĄG Tytuł oryginalny: Штопор Platforma Cień Czarnobyla v.1.0004 (mod zawiera podstawkę) Autor moda: Андрюха Святой Data wyjścia: 05.11.2021 Typ moda: Modyfikacja scenariusza Strona moda: https://ap-pro.ru/forums/topic/3001-mod-shtopor/#comments Opis moda. Za podstawę wzięto mod FOTOGRAF. Nie ma tu nowej grafiki, broni, mutantów. Jest nowa fabuła. Jest listopad 2006. Minęło 6 miesięcy od drugiej emisji. Do strefy wysłany zostaje pracownik GRU dla wykrycia winnych i zlokalizowania następstw. Odsyłacz do pobrania: https://disk.yandex.ru/d/uiUiYEWD4m58LQ Inne źródło Instalacja 1. Wypakować w pożądane miejsce 2. Uruchomić i grać Zrzuty z gry: Wideo poradnik MIŁEJ GRY !
    5 points
  2. Korkociąg (stary dobry klimat Stalkera):
    3 points
  3. robiłem tak - flacha dla Kuźniecowa i na drugą stronę - od strony wysypiska. save F6 zapisanie pozycji kk - obrót tyłkiem do krawędzi, i powolne cofanie na pełnym przysiadzie, jak zaczynało ściągać w dół to zaczynałem przesuwać się w lewo, pełen przysiad, idzie do pewnego momentu, gdy czujesz że cię ściąga w dół - wtedy puszczasz przysiad, i wyprostowany dajesz klawisz do przodu - przechodziło wczoraj wczytałem se sejwa z tego momentu i zrobiłem to, więc ta instrukcja jest ok - trzeba tylko uważać na patrolowców na nasypie, bo idą też w twoją stronę i zaczynają strzelać, na początku 2-3 próby były i musiałem wczytywać bo przyszli ale wczoraj za 2 podejściem to zrobiłem
    3 points
  4. Nazwa: Gunslinger WP 1.3.1 [SoC Edition] Twórcy: Gunslinger Team, Robbie, KERIXFIX337X Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006; Data premiery: 27.10.2021r. OPIS: SCREENY: INSTALACJA: LINK DO POBRANIA: ŹRÓDŁO: ap-pro.ru
    2 points
  5. Tytuł: NLC 7: Reincarnation (Light Edition) Platforma: NLC 7 Build 3.0 Data premiery: 22.02.2021r. Twórcy: NLC 7 Team, MaestroMaior OPIS: SCREENY: WIDEO: LINK DO POBRANIA: INSTALACJA: ŹRÓDŁO: ap-pro.ru amk-team.ru gk-stalker.xyz vk.com
    2 points
  6. Pierwsze wrażenia po zakończeniu gry na pierwszej lokacji. jestem mile zaskoczony, bo mod utrafił w moje gusta. Przede wszystkim tym, że nie wprowadza żadnych teksturowo-uzbrojeniowych fanaberii. To klasyka Stalkera. Ksywki enpeców to nie jakieś Brauny, Johny, lecz dobrze nam znani jak Jurik czy Bies i jeszczeparu innych. A w małej wiosce, jakże mogło by być inaczej, stary znajomy Sidorowicz. No a nasz protagonista, to Kuzniecow. Występują na razie dwie nacje. Wojska rosyjskie i ukraińskie. Stalkerzy też rodzimi, bez NATO, Korpusów Pokojowych itp. udziwnień. Główna lina fabularna wzięta z Fotografa, a że GB to wojak, więc do tego dostosowana. No i nie ma tu tego przekształcania jednych artów drugie i tych pól do ich przemiany. Mod na pewno przypadnie do gustu tym, którzy zaczęli grać w Fotografa, ale właśnie przez tę przemianę zrezygnowali. No i kilka zrzutów. Zaczynamy na Obrzeżach ( Przedzoniu ) po katastrofie śmigłowca. Nasze rzeczy w skrzyni, ale środki łączności koś ukradł. Kiedy ruszamy do działań, autor moda przysyła nam wiadomość. Wita nas niezbyt ciekawa pogoda i zgraje kotów i psów. Bywa też mglisto. Ale trochę później będzie lepiej, a nawet klimatycznie. Po zabiciu bandytów i najemników, dostajemy namiary na ich schowki. Są zaznaczone na mapie i warto się po nie wybrać. A zdjęte z nich łupy ( patrz plecak ) dadzą kasę i to niemałą. I małe pytanie do pamiętających jeszcze Fotografa. Znalazłem schowek Dziada Zapadło z informacją o przeniesieniu łupów. Może to jest nieusunięcie wątku z Fotografa, albo robiący wideoporadniki byli zbyt szybcy i nie poszli tam gdzie ja polazłem. Kto mi podpowie, puki jeszcze z lokacji nie wyszedłem, czy schowek jest na tej lokacji, czy już na innej i gdzie. Jednego grającego już widzę, a innych potrafiących grać po rosyjsku - zapraszam do współpracy.
    2 points
  7. Artefakt Kotek. +200% do senności +500% do głodu +300% do wredności +700% do fajności
    2 points
  8. Dzięki bardzo za pomoc,po wrzuceniu niusa na temat Radiophobii 3 zerknę na ten temat. Kilka informacji dla widzów wstawiłem,myślę że mnie nie skrzyczycie:)
    2 points
  9. Spawn: Path to Damnation. Niektórzy mogą pamiętać film scifi z tym komiksowym antybohaterem nakręcony w 1997 A tutaj mamy moda gameplayowego do Dooma. Można łączyć go z innymi modami tak jak Brutala/Project Brutality. Spawn oprócz nowej paczki uzbrojenia może używać zestawu 9 zaklęć oraz różnych specjalnych ruchów. Temat moda gdzie wszystko jest szczegółowo opisane: KLIK Moda lepiej pobierać z moddb bo tu jest "cała paczka", w temacie wyżej tylko czysty plik moda: Spawn na moddb. Brutal Doom - WW2 Weapon Pack Lubię drugowojenne pukawki, a tu mamy 38 sztuk. Rosyjskie, Niemieckie, Angielskie i oczywiście uzbrojenie USA. Pełna lista broni w spoilerze: Jak wyglądają można zobaczyć poniżej: Moda pobieramy np stąd: KLIK Na koniec jedna z nowych premier, finalna wersja moda... Bloom. "Dziwny" miks uniwersum Blood i Doom Nowe, potwory, nowe uzbrojenie, nowa kampania. Dokładny opis i linki np tutaj: KLIK.
    2 points
  10. Nazwa: Grand Rendering Mod 1.0 Twórca: Nordic359 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 05.11.2021r. OPIS: SCREENY: INSTALACJA: LINK DO POBRANIA: ŹRÓDŁO: ap-pro.ru
    1 point
  11. Radiophobia 3 - Ustawienia maksymalne z dx11
    1 point
  12. @wariat @Ignachinio Dzięki , wódkę trzeba włożyć do drugiego samochodu od strony pasażera pojawia się plecak 20 butelek i zadanie się zalicza. A co z Wilkiem z wioski Kotów którego nie ma.
    1 point
  13. Słuchałam wczoraj jednego rosyjskiego radyjka internetowego i wpadł mi w ucho poniższy kawałek. Udało mi się go namierzyć po tekście Odrobinę skojarzyło mi się z brytyjskim zespołem Muse.
    1 point
  14. Filmik prezentujący jeden z karabinów, animacje, celowniki: KLIK
    1 point
  15. Filmik pokazujące opcjonalne funkcje w modzie. Wpływ obciążenia na szybkość poruszania się oraz wysokość skoku. Także artefakty mają właściwości wpływające na te wielkości.
    1 point
  16. Lis chce SPASA 12 jeśli dobrze pamiętam, nie jest to jakieś mega ważne zadanie ale jest. A co do 20 butelek wódki... Jak dasz mu to do schowka. To dostaniesz info..
    1 point
  17. @kondotier - masz rację - wódka jest w skrzynce - tylko że o tym dowiedziałem się grając w OP2.0 tak przy zadaniach na szukanie Astronoma... co prawda na samym początku Astronom mówi, żeby tam poszukać, ale niewielu domyśli się, żeby użyć 1 z 20 naboi do makarowa (znalezionych w ruinach) na skrzynkę, która gdzieś się pałęta pod nogami u mnie trup miał AKS-74U ale wogóle bez amunicji - więc i tak kiepsko
    1 point
  18. Zdaję się tylko na pamięć, bo z OP dawno do czynienia nie miałem, ale wiem, że sporo problemów mają z grą ci, którzy korzystają z takich wideo poradników jak ten poniżej, https://www.youtube.com/watch?v=j58nVcHT70A Zamiast w chlewniach znaleźć butelkę wódki - a jest tam zawsze na 100% w skrzynce, którą nawet ostatnim nabojem trzeba rozbić - i za jej pomocą przejść pod mostem dając ją żołnierzowi z prawej, a po minięciu tego zawaliska rozmawiając po raz pierwszy z Kuzniecowem od którego dostaje się istotne info o możliwości przechodzenia bez strzelaniny, kombinują jak koń pod górkę. A walka z żołnierzami Kuzniecowa, to najgorsze co można zrobić. Po rozmowie z Astronomem nie należy się śpieszyć, lecz na spokojnie lewą stroną od drogi dojść do ruin gospodarstwa. Farciarze mogą znaleźć trupa z losową zawartością, często gęsto z bronią lub artami, a na strychu ruin amunicję do pistoletu i albo jedzenie, albo śrut. W chlewniach zabijamy świnie, albo ganiamy się z nimi, aż uda się znaleźć skrzynkę, rozbić ją i zabrać wódkę. Na tym etapie gry, alternatywne drogi pokonania nasypu nie powinny być wykorzystywane. Skutek będzie opłakany. Gra jak na filmiku, to klasyczny przykład, jak już na początku narobić sobie kłopotów z dalszą grą.
    1 point
  19. @fixman0- zakładając że okreslenie "pliki" jako takie nie jest Ci obce . Poszukaj pliku actor.ltx . Powinien byc w gamedata/config/. Nastepnie -zrób sobie kopię tego pliku. -potem poszukaj linijek poniższych i zamień ich wartości na te wklejone przez mnie: ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 0.6, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.6, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.35, 0.0 ph_box2_size = 0.1, 0.25, 0.1 Ta podmianka pozwoli twojej postaci wejść w praktycznie każdą dzurę i szczelinę. Po zakończeniu "penetracji" - powróc do "oryginałki". BTW; sugeruje poczytac to :https://stalkerteam.pl/forum/519-poradniki/
    1 point
  20. @tom3kb @Agrael WAŻNE. Uruchomiłem tę wersje 1.0 . Ale żeby wystartowała, tak jak i w poprzedniczce trzeba zmienić jedną nazwę pliku. Jeśli komuś przy pierwszym uruchomieniu mod zaprotestuje z takim czymś: exo_mon?lith_body.thm , to trzeba "?" ten znak zapytania zamienić na nasze "o", lub wstawić już przeze mnie poprawiony. Daję ten plik poniżej. exo_monolith_body.thm Dodajcie tę informację do #1. Plik wklejać należy wg ścieżki gamegata\textures\act\newmonolith\ , którą pokazuje okienko błędu. Ale nawet na tej nowej wersji nie znajduję schowka enpeca z baru, a poradniki i wideoporadniki też nie pokazują gdzie jest. Był schowek, ale zamiast Złotej Rybki były dwa Kotlety. Może tu jest ten błąd. Najwyżej będzie to zadanie wisiało, bo na fabułę wpływu nie ma.
    1 point
  21. Grałem w wiele modów do CoC i DAR jest najlepszym z nich. W skrócie: grafika, klimat, dźwięki, balans, mutanty, trudne AI (w żadnym stalkerze nie spotkałem się z tak zaawansowanym AI), nowe misje, nowe przedmioty, wspaniale dopieszczone lokalizacje których nie znajdziemy w żadnym innym modzie, poczucia że strefa żyje, a my jesteśmy kroplą w morzu - coś niezwykłego. Rozpiszę się nad jedną kwestią, która najbardziej mi się spodobała w DAR: Laboratoria - jak wiemy, są to najniebezpieczniejsze miejsca w zonie, pomimo tego, podstawki jak i wiele modów z laboratoriów robi jakieś przedszkole. Skoro są to najniebezpieczniejsze miejsca w zonie, a zarazem jedne z najlepszych jeśli chodzi o cenne łupy w postaci dokumentów, to jakim cudem jesteśmy wstanie w większosci modów, wejść sobie tam od tak, z średnim sprzętem (wystarczy zwykła kurteczka, kałach, jakiś shotgun, mała ilość apteczek oraz vodki) i jazda, całe lab wyczyścić i przeszukać? Przecież to jest takie proste, że byle kto móże tam wbić i podpieprzyć dokumenty, a wszystkie lab tracą przez to swoją "magie". Na szczęscie DAR o to zadbał i wyprawa do labu z wyżej wymienionym ekwipunkiem skończy się śmiercią w ciągu kilku sekund. Oprócz niebezpiecznych mutantów, promieniowania i anomali, musimy sobie też poradzić np w podziemiach agropromu z trującym gazem który się tam ulatnia i bez bardzo dobrego kombinezonu, nasz pancerz ulegnie zniszczeniu, co następnie spowoduje naszą śmierć, poprzez zatrucie. Żeby nie spojlerować, to tylko napisze, że w tych laboratoriach dzieje się piekło i to większe niż w LA, czy Oblivion Lost Remake. Musimy je pominąć i wrócić do nich w późniejszym etapie gry, gdy zdobędziemy lepszy ekwipunek. Wedle mnie, DAR to aktualnie najlepszy freeplayowy mod
    1 point
  22. Tymczasem w Zonie trwają przygotowania do... 👻
    1 point
  23. Bagna - Frakcja ''Czyste Niebo'' 1) P. z danymi na temat superlekkiej kamizelki kuloodpornej z kevlaru - Otrzymamy go od handlarza frakcji ''Czyste Niebo'' po wykonaniu naszego pierwszego zadania, z obroną wieży przed Dzikami. 2) P. z danymi na temat modyfikacji lufy pistoletu maszynowego - Otrzymamy go od handlarza frakcji ''Czyste Niebo'' po uzyskaniu przewagi na Bagnach przez naszą frakcję. 3) P. z danymi na temat hamulca wylotowego do pistoletu maszynowego - Do kupienia informacja o schowku (800 Rubli) u Zwinniaka '' Plecak Trupa '' Kordon - Frakcja ''Stalkerzy'' 1) P. z danymi na temat elektronicznego stabilizatora do strzelb - Do kupienia informacja o schowku (800 Rubli) u Włóczęgi '' Walizka Za Złomowiskiem '' 2) P. z danymi na temat wyważenia mechanizmu - Posiada Wojskowy Generał Na Kordonie (Główny Wątek Fabularny) 3) P. z danymi na temat mechanizmów pneumatycznych do strzelb - Do kupienia informacja o schowku (1000 Rubli) u Sziłowa '' Droga Do Bagna '' Wysypisko - Frakcja ''Bandyci'' 1) P. z danymi na temat systemu ochrony psionicznej - Do kupienia informacja o schowku (1500 Rubli) u Wasiana '' Zwłoki Na Wysypisku '' 2) P. z danymi na temat aparatu tlenowego o obiegu zamkniętym - Do kupienia informacja o schowku (1500 Rubli) u Wasiana '' Plecak Trupa '' 3) P. z danymi na temat wzmocnionej wojskowej kamizelki kuloodpornej - Znajdziemy go podczas misji w której zostajemy obrabowani przez Bandytów. Pendrive leży na ziemi, obok PDA Kła. Dolina Mroku - Frakcja ''Wolność'' 1) P. z danymi na temat luf karabinów snajperskich - Do kupienia informacja o schowku (2000 Rubli) u Gandzi '' Zwłoki Żołnierza '' 2) P. z danymi na temat hamulca wylotowego do karabinu snajperskiego - Do kupienia informacja o schowku (2000 Rubli) u Gandzi '' Łup W Krzakach '' 3) P. z danymi na temat elektronicznego stabilizatora do karabinów snajperskich - Otrzymamy go od przywódcy frakcji ''Wolność'' w zamian za pomoc w ostatecznym zlikwidowaniu Najemników na terenie Doliny Mroku. Instytut Badawczy Agroprom - Frakcja ''Stalkerzy'' 1) P. z danymi na temat hamulca wylotowego do pistoletu - Do kupienia informacja o schowku (500 Rubli) u Wasiana '' Odcięta Rura '' 2) P. z danymi na temat modyfikacji lufy pistoletu - Do kupienia informacja o schowku (500 Rubli) u Wasiana '' Czarny Plecak We Wraku '' 3) P. z danymi na temat mechanizmów pneumatycznych do strzelb bojowych - Do kupienia informacja o schowku (900 Rubli) u Generała Kryłowa '' Kłoda Przy Drzewie '' Instytut Badawczy Agroprom - Frakcja ''Powinność'' 1) P. z danymi na temat modyfikacji systemu odprowadzania gazów w broni maszynowej - Otrzymamy go od Pustelnika w zamian za wykonanie dla niego zadania. 2) P. z danymi na temat hamulca wylotowego broni maszynowej - Do kupienia informacja o schowku (4000 Rubli) u Majora Zwiagincew '' Walce Na Grobie '' 3) P. z danymi na temat wyważenia mechanizmu broni maszynowej - Do kupienia informacja o schowku (5000 Rubli) u Mitaja '' Zwłoki W Napromieniowanym Punkcie ''
    1 point
  24. Ale czy ja twierdzę, że jestem najmądrzejszy? Ja tylko przedstawiłem co mnie w moich grach spotkało. Jeśli masz inne doświadczenia to spoko. Nie neguję twojej historii mówię tylko, że w moim trybie gry gdzie długo siedziałem na lokacji. Mordowałem jak leci wojskowych i nie miałem problemu nigdy, że Kuzniecow się obrażał. Raz dojechał mnie za lewe przełażenie i to pewnie jeszcze w OP.2 było. I nie wiem po co ten atak. Nie jestem najmądrzejszy jak czegoś nie jestem do końca pewien to zawsze to zaznaczam. Także polecam zluzować trochę
    0 points
  25. @Ignachinio Ja zawsze mówię to, z czym się podczas gry spotkałem. Niczego nie wymyślam, tylko przedstawiam fakty, sprawdzone na własnej skórze. Moja skromna wiedza pomogła już niejednemu śmiałkowi mierzącemu się z tym modem, w tym Tobie również. Nie zgrywaj bohatera i nie zachowuj się tak, jakbyś wszystkie rozumy pozjadał. Każdy ma możliwość grać jak chce i to jest właśnie najlepsze w tym wszystkim.
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity