Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/03/20 in all areas

  1. 10 points
  2. 9 points
    Witam wszystkich serdecznie na forum S.T.A.L.K.E.R TEAM po przerwie. Gość z bandażami, ksywka "Mumia". Przedwczoraj będąc po pracy, zrobiłem szybki szkic (15 - 30 minut) będący moim zamysłem, konceptem, który siedział w mojej głowie od długiego czasu. Szkic jest dosłownie mały, stworzyłem go za pomocą cienkopisu i co nieco ołówka HB. Mam zamiar w przyszłości narysować i przedstawić postać z uniwersum S.T.A.L.K.E.R- a w całej okazałości.
  3. 8 points
  4. 8 points
    Martwe Miasto 3.0 Emisja oczyma Naznaczonego Zoną. A gdy będzie słońce i pogoda...
  5. 7 points
  6. 7 points
  7. 7 points
  8. 7 points
    A on znowu z tym telefonem, nic tylko siedzi wpatrzony w ten ekran. Spójrz na kolegów, przecież ty zaraz oślepniesz od tego. Stalker Anomaly
  9. 7 points
  10. 6 points
    Po ciężkiej i nieprzespanej nocy postanowiłem wyjść ze zniszczonych baraków, by zaczerpnąć świeżego powietrza. Przywitał mnie zimny powiew wiatru powodujący nieprzyjemne, lecz orzeźwiające uczucie. Wyczułem charakterystyczny zapach po burzy, który natychmiast wywołał nostalgiczne wspomnienia z przeszłości. Szedłem tak, pochłonięty myślami, aż stanąłem na skraju skarpy niedaleko murów bazy. Poczułem na twarzy ciepło słońca, które leniwie, jakby od niechcenia, zaczynało okalać swoimi promieniami spowitą we mgle okolicę. Gdyby nie to, że wczoraj straciłem najlepszego kompana, to pomyślałbym, że to miejsce wcale nie jest takie złe.
  11. 6 points
  12. 6 points
    4 lipca - filtr został wyłączony. Zademonstrowano zmienione Martwe Miasto (W grze lokacja nazywa się Centrum/"Центр") na pierwszym screenie. Buildowskie wysypisko (W grze lokacja nazywa się Martwe wzgórza/"Мертвые холмы"). Mod gotowy na 65%.: 6 lipca - parę screenów na maksymalnych. Dodano i zmieniono lokację Laboratorium X2, jak i również jej główną misję. Dla tych, którzy są w czołgu: mod na screenach Pod Deszczem jest przemyślanym modem oryginalnej części trylogii Stalker Cień Czarnobyla z nową fabułą na podstawie starej, z nowymi lokacjami i szeregiem ciekawych mechanik i to wszystko na stabilnym silniku X-Ray 1.6.0.2, tzn. na silniku Zewu Prypeci.: Źródło: vk.com
  13. 6 points
    Aby go wykryć trzeba posiadać co najmniej detektor "Niedźwiedź". Można go zdobyć w płn. chutorze na zombiakach. Jako że w pewnym momencie gry artefakty przestają się spawnować w anomaliach (przynajmniej u mnie tak było), to najlepiej odkupować wszystkie "zadaniowe" arty od zleceniodawców. Ta szara "droga", która jest widoczna w PDA nie odzwierciedla rzeczywistego położenia GG. Po prostu jest źle dopasowana. Zażalenia proszę kierować do autora moda. @Szczepan9205 to niestety błąd moda. Poniżej znajduje się uproszczony spawner do Second Sun: ui_main_menu.script Wrzucamy ten plik do ...gamedata\scripts ze zgodą na nadpisanie pliku. Jak działa? Po umieszczeniu go w gamedacie otwieramy go notatnikiem i szukamy (znajduje się na samym końcu pliku) linijki: elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_1 then alife():create("jorik_pda",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) end i zamiast jorik_pda wpisujemy w cudzysłów to ID przedmiotu, który chcemy zespałnować. Przedmiot pojawi się od razu w naszym ekwipunku. Aby zespałnować przedmiot naciskamy ESC i klawisz "1". Jeśli w cudzysłowie nie będzie odpowiedniego ID przedmiotu nastąpi wylot po naciśnięciu ESC i klawisz "1". Nazwy artów są umieszczone w pliku st_items_artefacts np. Kula ognista <string id="st_af_fireball_name"> <text>Kula ognista</text> ale wpisujemy do cudzysłowu samo af_fireball tj.: elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_1 then alife():create("af_fireball",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) end
  14. 6 points
    Wyszła nowa wersja Ocalały: Ucieczka z Zony 1.2.2 + 2 nowe DLC: Additional quests + The Competition (Соревнование)! Szczegóły wersji 1.2.2 i DLC: Linki do pobrania:
  15. 6 points
  16. 5 points
  17. 5 points
  18. 5 points
  19. 5 points
  20. 5 points
    Мёртвый город: Прорыв v. 3.0:
  21. 5 points
  22. 5 points
    Modyfikacja od samego początku daje nam możliwość wyborów, które w znaczący sposób wpływają nie tylko na nasze cztery litery, ale na losy poznanych przez nas ludzi. Na szali często ląduje ludzkie życie. Pomagając Chanowi dość łatwo i szybko można dorobić się sporej sumki... Można też go olać. Fabuła może zaczyna się nieco sztampowo, ale powoli wciąga. Niczym szaleństwo, które zamienia powoli człowieka w zombie. Podoba mi się paczka broni dołączona do moda (dawno nie używałem Skorpiona) oraz dźwięk naszego ociężałego biegu. Komar za dużo na siebie nie weźmie, więc trzeba trochę pobiegać. Pogoda dopasowana do klimatu - ciężka... Zmierzam krwawą drogą ku Wysypisku...
  23. 5 points
    Szukając na stronie moda jakiejś podpowiedzi o labie na Oczyszczalni, znalazłem tylko pochwalenie się, że w jakimś pomieszczeniu zakodowanym znalazł Morskiego Jeża. Ale za to znalazłem fiksa który likwiduje rzadko występujący wylot w Dolinie Mroku, poprawia działanie regulowanych celowników, przywraca księżyc na nocnym niebie i likwiduje szybkie wybuchanie granatów F1. Nie wymaga nowej gry. https://yadi.sk/d/JkhkPN9o29jFqA
  24. 4 points
    Mod ma bazować na SGM 1.7. Aby go pobrać, trzeba napisać PW do twórców. 19 czerwca - Desert Eagle: 8 czerwca - Barrett M107: NPC'e: Wideo: Pogoda: I inne screeny: Źródło: vk.com
  25. 4 points
    Ponury w nowej odsłonie modyfikacji będzie chyba dużo pił Twórcy udostępnili kolejny obrazek z "KNNŻ".
  26. 4 points
    Troszkę sobie poczytałem na temat tego moda. Filmik od HugTV. Ludzie w komentarzach nie są zbyt wyrozumiali i wprost piszą, że mod ma wiele błędów, jest niedopracowany itd. Autor jednak twierdzi ( na VK ), że mod jest w fazie rozwoju. Prace trwają nad optymalizacją, grafiką, komponentem broni. Aż sam jestem ciekaw, co z tego wyjdzie, obecnie nie sądzę, żeby był to dobry kandydat do spolszczenia. Jeżeli jednak okazałoby się, że mod po pewnym czasie stanie się w pełni grywalny i pozbawiony większej ilości błędów to mógłby być niezłą pozycją dla niedzielnych graczy.
  27. 4 points
    Nazwa: A.Z.O.N.E (Cień Czarnobyla na silniku Zewu Prypeci) Twórca: Nikolay Timoshenko Opis: Jak sama nazwa wskazuje jest to przeniesienie Cienia Czarnobyla na Zew Prypeci. Build: Wideo: 4 lipca: 27 czerwca: Jak autor powiedział, prace nad modem trwają... Źródło: sezon-katastrof.ru | vk.com
  28. 4 points
  29. 4 points
    Witam wszystkich serdecznie po długim nie uczestnictwie w tym forum ponieważ w ciągu ostatnich dwóch lat w moim życiu wydarzyło się wiele złych jak i dobrych zmian i okoliczności, które sprawiły że w moich UPGRADACH sprzętu nastąpiły również DOWNGRADY. W styczniu 2019 roku sprzedałem cały swój sprzęt GAMINGOWY nastąpił koniec GAMINGU i przesiadłem się na lapka ACER NITRO 5, a jedyną grą jaką grałem był "Microsoft Mahjong" W czerwcu 2019 roku wróciłem do Polski z myślą pozostania już na stałe i złożyłem maszynę od podstaw a oto podzespoły (niestety nie posiadam zdjęć a jak znajdę to dodam): płyta główna: MSI MAG Z390 TOMAHAWK procesor: INTEL CORE I7 9700K 3.6GHz @ 5GHz 12MB BOX chłodzenie procesora: BE QUIET DARK ROCK 4 PRO pamięć: HYPERX 2x8 GB DDR4 3200 MHz grafika: MSI GEFORCE RTX 2080 TI GAMING TRIO 11GB GDDR6 ssd: 1TB CRUCIAL obudowa: CORSAIR CARBIDE 400C MIDI-TOWER zasilacz: BE QUIET STRAIGHT POWER 10 800W monitor: AOC CQ321G1 31,5" 144 Hz 1Ms 2560x1440 CURVED klawiatura: HYPERX ALLOY FPS MECHANICAL GAMING KEYBOARD mysz: STEELSERIES RIVAL 110 głośniki: CREATIVE A250 2+1 W Polsce spędziłem ponad 5 miesięcy próbując znaleźć dobrą pracę w miarę dobrze płatną taką, która zapewniła by mi w miarę przyzwoite życie - jednak przyzwyczajenia po 8 latach spędzonych w Anglii i inne czynniki sprawiły, że na początku Listopada 2019 roku podjąłem decyzję o powrocie do Anglii i 29 listopada tak uczyniłem wcześniej sprzedając w/w komputer i znów przesiadka na lapka z początku posta. W Anglii od 28 Listopada 2019 roku zacząłem nowe życie i złożyłem nowy zestaw który przedstawia się następująco: płyta główna: Z390 AORUS PRO procesor: INTEL CORE I7 8700 3.2GHz @ 4.3GHz 12MB BOX chłodzenie procesora: COOLERMASTER MASTERLIQUID ML240L RGB pamięć: CORSAIR 2x8 GB DDR4 3200 MHz grafika: GIGABYTE RTX 2070 SUPER 8 GB GDDR6 ssd1: SAMSUNG 970 EVO PLUS NVMe M.2 250 GB ssd2: SAMSUNG 860 EVO SATA 6BG/s 1TB obudowa: THERMALTAKE LEVEL 20 MT ARGB zasilacz: BE QUIET POWER ZONE 850W monitor: BENQ (ZOWIE) XL2730-B 27" 144Hz 1Ms 2560x1440 ESPORTS MONITOR klawiatura: LOGITECH G213 PRODIGY mysz1: LOGITECH G700S (podkładka LOGITECH G440 HARD GAMING MOUSE PAD BLUE) mysz2: LOGITECH G903 LIGHTSPEED (podkładka LOGITECH G440 HARD GAMING MOUSE PAD WHITE) głośniki: LOGITECH Z333 2+1 chłodzenie obudowy: 6x12 mm RGB FANS Na koniec podsumowująć dodam, że w przyszłości zamierzam wymienić grafikę (czekam na 3080 TI) procesor myślę o 9700K, wymienić pamięć na 32 GB i płytę główną) W 2019 roku głównym powodem sprzedaży kompa był brak chęci grania, ale WILK zawsze będzie WILKIEM a GRACZ GRACZEM dlatego: "GAMING IS BACK" Pozdrawiam wszystkich
  30. 4 points
  31. 4 points
    Ciekawa sprawa, postawiłem jeszcze raz na rosyjskiej podstawce i teraz ruszył, wrzuciłem spolszczenie Cienia na to i o dziwo... Pogrzebałem troszkę i udało mi się uzyskać mniej więcej pełne spolszczenie, ale: -jest kilka rzeczy, do których tekstu nie mogłem nigdzie znaleźć -jakieś notatki są dodane do zbierania, ale mod wyświetla je w "krzaczkach" choć skąd bierze ich tekst to nie mam pojęcia bo przejrzałem wszystkie pliki xml i nawet w skryptach szukałem, ale nic nie znalazłem - AK-74 jest zepsuty, tzn po wyjęciu broni widzimy tylko końcówkę jej lufy, po przybliżeniu nie ma w ogóle animacji celowania - te całe dodane bronie to tylko AKS-74, zmodyfikowany PMM i AK-105 i amunicja 7.62x39mm - a te niby nowe frazy od NPC to jedno zadanie od Wilka na znalezienie dynamitu na ATP... Ogółem ten mod to taka kolejna wariacja Cienia tylko dodano animacje z Zewu Prypeci, możliwość posiadania hełmu i chyba rendery, żeby trochę lepiej to wyglądało, poza tym zmieniono teksturamy trawy i chyba nieba, ale szczerze to wyglądają jak oryginalne, a poza tym to tak w 100% szczerze to wygląda trochę jak OGSE. To już Stalker FM z dodatkami @gawron wyglądał o niebo lepiej, a też tak jak ten mod korzysta z Cienia jako podstawki. Także, jak mam być szczery...nie warto zawracać sobie nim głowy i zagrać po prostu w vanillowy Cień Czarnobyla, albo w Autumn Aurorę No chyba, że to mod w fazie WIP, ale nigdzie w opisach nie znalazłem takiego info więc...
  32. 4 points
    Ukończyłem OBT "Grupa Krwawej Drogi" na dwa sposoby: "dobry koniec GKD" i neutralny. W każdym z nich musimy postępować w odpowiedni (według zamysłu autora moda) sposób dla danego odgałęzienia fabularnego. Dwa razy gra stanęła w martwym punkcie, dlatego trzeba często zapisywać i czytać uważnie dialogi. Często zdarzało się tak, że znacznik zadania był w jednym punkcie, a trzeba było zrobić coś, co nie było związane z danym miejscem. Na tym etapie (OBT) jest to bardzo specyficzny mod. Nie musimy w nim zbierać artów (znalazłem ich raptem trzy sztuki i później dałem sobie siana z szukaniem), ponieważ eksplorując lokacje w trakcie wykonywania zadań fabularnych natrafiamy na oddziały wrogich sobie (i nam) frakcji, które toczą ze sobą walki. W praktyce wygląda to tak, że czekamy, aż któraś strona wygra/dobijamy niedobitków i zbieramy fanty z trupów, po czym lecimy sprzedać je Barmanowi (posiadającemu bardzo szeroki asortyment broni, odzieży ochronnej i amunicji). Jest to główny sposób zarabiania w tym modzie (pomijam oczywiście kasę z zadań). Na lokacjach jest bardzo mało mutantów, poza tym nie można ich skórować. Jeśli chodzi o grafikę, to dla niektórych Graczy bolączką może być szarówka i deszcz przeważający w pogodzie tego moda. Zauważyłem też "uciekające" słońce w lokacji Bar i małe usterki z renderowaniem oświetlenia. Radar nie posiada trawy i jest pusty, ale za to ma dwie fajne miejscówki. Rudy Las też jest opustoszały, jednak można znaleźć tam trochę artów. Kombinezonów i broni nie można ulepszać. Pożywienie jest dość drogie. GG dość szybko staje się głodny. Ogólnie mówiąc ekonomia nie istnieje. Mamy brnąć przez fabułę, przy okazji uśmiercając/być świadkiem (bezsensownych) śmierci NPC-ów nie martwiąc się o kasę. Fabuła gna na złamanie karku. Niby po rozmowach z członkami GKD mamy wszystko wyjaśnione, ale przydałoby się trochę unormować dialogi, aby stały się bardziej wiarygodne, logiczne i czytelne. Praktycznie od początku moda wiemy kto jest kim ponieważ a) uczestniczymy głównie w zadaniach fabularnych z głównego wątku i b) nie ma zadań pobocznych. Widzę w tym modzie spory potencjał. Fabuła moda i historia GKD są dość ciekawe. "Strzelankowa" formuła modyfikacji może nieco odpychać, ale myślę, że warto czekać na pełną wersję. Większych błędów nie uświadczyłem (jeden nieśmiertelny bandyta na STS zwanym potocznie ATP). Podziękowania dla (autora moda) Han_Kostenlo za ciekawe i nietypowe podejście do tematu.
  33. 4 points
    Jak grałem w moda F.O.T.O.G.R.A.F i zobaczyłem questa "Znajdź anomalną broń połkniętą przez mięsacza" to tak przed oczami stanęło mi to zadanie.
  34. 4 points
  35. 4 points
  36. 4 points
    Wszystko co dobre, szybko się kończy. No i ja też zobaczyłem ten ekran: Ale aby się pojawił wcześniej było to: Do spojlera zaglądają tylko mniej wytrwali "poszukiwacze". Takim sposobem, "zaliczone" zostały obie wersje moda. Jest co w modzie robić, jest gdy się ma na to ochotę do czego postrzelać, można szukać bogatych schowków, artefaktów które pomagają grać, wzmacniając GB lub jego konto finansowe. Mod stabilny, bezwylotowy. Trochę zachwiany balans broni. Np. km 5.56 jest o wiele skuteczniejszy, niż km 7.62 , a MP5 od AKs. W każdym bądź razie, polecam z czystym sumieniem tego moda każdemu. A dla @Anton Gorodecki jeszcze raz za spolszczenie .
  37. 4 points
  38. 4 points
    Pierwszy screen niedawno ogłoszonej modyfikacji «Kontrakt na nowe życie». Twórcy planują dopracować i wypuścić mod w 2020 roku.
  39. 3 points
    Twórcy będą dodawali nowe ikonki do gry w następnym patchu. Przesyłać tylko można ikonki, nawiązujące do tematyki stalkera. Za parę update'ów twórcy wezmą się za przerobienie jeszcze jednej lokacji. Po tym zabiegu, lokacje przestaną być przerabiane. Jednakże nowe lokacje będą dodawane. Można wesprzeć twórców, płatną subskrypcją i dostać ekskluzywny materiał.... Do patcha dodano prosty GUI barteru. Można warzyć artefakty i wymieniać je u NPC na potrzebny łup. A tutaj filmik z menu wymiany: [KLIK]
  40. 3 points
    Dwa fajne i nietuzinkowe arty znalezione w sarkofagu i sterowni monolitu (szkoda,że tak późno, prawie pod koniec rozgrywki). W Limańsku (dom kultury). Zestawy do naprawy broni i pancerzy.
  41. 3 points
  42. 3 points
    Widocznie wszedłem gdzie nie trzeba, bo mod mnie powiadomił, że dostałem kolbą w łeb i wylądowałem w szpitalu. I zaraz po tym napisy końcowe. Powyższe, z wejściem gdzie nie trzeba to był oczywiście żart. Ale takie jest faktyczne, bardzo niefortunne zakończenie moda. Tak, jakby autorowi brakło pomysłu na jakieś zakończenie z fajerwerkami. Po małym nieporozumieniu z logiką autora moda, wszedłem na właściwą ścieżkę prowadzącą do finału. Ale mimo wielu niedoróbek, warto w niego zagrać, choćby dlatego, że nareszcie otoczenie nie powodowało odruchu wymiotnego, przy entym kolejnym przechodzeniu przez tę samą lokację, spotykania się z takimi samymi zadaniami pobocznymi i możliwością grania na pamięć. Tu wszystko było nowe. Ważni NPCe w końcu opuścili swoje nory i się trochę przewietrzyli. A to kilka zrzutów z końca mojej gry. Tak, że szukającym nietuzinkowego moda, tego mogę polecić.
  43. 3 points
    Sprostowanie odnośnie 2 narzędzi dla technika. Owszem, są w obozowisku przy samochodzie, ale prawym dolnym rogu mapy.
  44. 3 points
  45. 3 points
  46. 3 points
    Wywiad z twórcami OP-2.2 (po rosyjsku): Źródło: [KLIK] lub [KLIK]
  47. 3 points
    Odpalony, jak na razie spoko,stabilny, bezwylotowy, jestem na początku więc jeszcze wszystko może się zdarzyć Pierwsze babole, dlaczego nie spawnuje się ten art i mapa posiada taki błąd, jestem na drodze a w PDA pokazuje jak na foto
  48. 3 points
    Мёртвый город: Прорыв v. 3.0:
  49. 3 points
    Kilka miejscówek z Second Sun:
  50. 3 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity