Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/12/20 in all areas

  1. 10 points
    ☢ Czarnobylska Strefa Wykluczenia w obiektywie aparatu:
  2. 9 points
  3. 9 points
  4. 8 points
  5. 8 points
  6. 7 points
  7. 7 points
    Udane łowy? Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę... Monolit Samotnicy Różne
  8. 6 points
  9. 6 points
  10. 6 points
    Twórcy "Nowego Projektu", który będzie bazował na "Lost Alpha DC" udzielili kilku odpowiedzi na pytania graczy odnośnie koncepcji modyfikacji: fabuła będzie opierała się koncepcji wszechświata oryginalnej trylogii z dodatkiem nowych pomysłów, w modzie będzie od 14 do 18 lokacji, wszystkie zbudowane w oparciu o poziomy obecne w trylogii lub w kompilacjach. Część z nich została przebudowana, a niektóre nieznacznie rozszerzono, główny nacisk położony jest na grę dowolną, ale nie dosłownie taką, jaką znamy z "Call of Chernobyl", choć do niej zbliżoną, gra dowolna będzie dostępna prawie natychmiast po rozpoczęciu gry, a przejście głównej linii fabularnej nie będzie możliwe bez ukończenia gry dowolnej. Oznacza to, że dla dalszego postępu w fabule Gracz będzie musiał samodzielnie eksplorować Strefę, szukać czegoś lub kogoś bez jasnych instrukcji (gdzie i jak to zrobić) lub angażować się w śledztwo detektywistyczne etc. etc., fabuła będzie tak zbudowana, żeby w trakcie wypełniania głównej fabuły Gracz będzie mógł się od niej oderwać i wykonywać zadania poboczne, trudność gry będzie mniej więcej na poziomie "LA DC Extended", ale najwyższy poziom trudności może okazać się trudniejszy. Nie wyklucza się wariantu wprowadzenia dodatkowego poziomu trudności wyższego od "Mistrza", w modzie występuje jedynie ulepszone pełne dynamiczne oświetlenie DX11, zwiększona została ilość broni. Głównie dla urozmaicenia rozgrywki, a nie dla wrażeń wizualnych. Nie będzie jednak tak dużo broni jak w "LA DC", standardowe zadania cykliczne pozostaną bez zmian, A-life będzie na poziomie "Zewu Prypeci", handel ze stalkerami pozostanie, ale będzie, tak jak wcześniej, jedynie dodatkową opcją rozgrywki. Główny handel pozostanie zrzucony na barki handlarzy, na tą chwilę autorzy nie przewidują transmutacji.
  11. 5 points
    Platforma: Call of Chernobyl Data Premiery: 18.09.2020r Autor: Андрей Мирай ( Andrey Mirai ) aka Chiliaz OPIS: SCREENY: INSTALACJA: LINKI DO POBRANIA: Źródło 1 Źródło 2
  12. 5 points
    Na stronie: klik pojawił się moim zdaniem ciekawy model MP 40 z równie ciekawą animacją. Spodobał mi się, więc postanowiłem zrobić mały dodatek do STALKER F.M. właśnie z tą bronią. Po zainstalowaniu MP 40 jest do kupienia u Sidorowicza. MP-40 dla STALKER F.M.
  13. 5 points
    Praca nad lokacjami trwa. INB Agroprom jest całkowicie gotowy i skompilowany na maksymalnych ustawieniach. Dolina Mroku również (pozostały jeszcze błędy i niedociągnięcia).
  14. 5 points
    Sorry, że odgrzewam temat... ale miałem identyczną sytuację. 3x sciągałem oryginalnego repacka i instalowałem na trzech różnych kompach i zawsze to samo. Przy synchronizacji (ekran ładowania) coś pikało i dupa zimna - wylot. Ale udało mi się rozszyfrować komunikat błędu. Okazuje sie że problemem była przekłamana nazwa wywoływanego przez program skryptu. Nie wiem jak to możliwe wogóle, podejrzewam że to jakieś zaszłości z rosyjskiej wersji (?) bo nazwa skryptu jest niejako zdublowana ale w jednej występują jakieś krzaki. Usunięcie wersji "krzaczastej" nic nie daje - trzeba poprostu zmienić jej nazwę na taką jakiej życzy sobie program startowy. Chodzi o skrypt vergas/razgruzka(krzaki). Wstarczy zmienić tę dużą literę E (i tylko wyłącznie ją- reszta znaków musi zostać jak jest) na małą literę e i zapisać "nową" nazwę skryptu ( bo właśnie takiej oczekuje program wywalając komunikat o błędzie/braku skryptu). Startujemy następnie grę ... i wszystko wchodzi gładko jak nóż w masełko
  15. 5 points
  16. 5 points
    Alternatywa 1.3.2. + Hardcore Grupa Krwawej Drogi
  17. 5 points
    Chyba o to chodzi - https://cloud.mail.ru/public/ViFY/4r2yCS9Hr
  18. 5 points
    Poniżej link do paczki zmieniającej modele broni plus kilka pomniejszych zmian graficznych. Paczka powstała na bazie modyfikacji Weapons Replacer autorstwa Gaz1k. Weapons Replacer for NPŚ Nowicjusz
  19. 5 points
    W tym modzie nóż to raczej przedmiot handlu. Jeśli ktoś chce używać noża, to podmiana pliku: w_knife.ltx umożliwia wrzucenie go do slotu pistoletowego. Ścieżka: gamedata/config/weapons. Od razu widać, że modyfikacja ma coś wspólnego z krajem nad Wisłą. Absolwent swego czasu był dość popularnym trunkiem.
  20. 5 points
  21. 4 points
    Pewnie wszyscy się już przesiedli na nową betę ale co tam. Połączyłem ze sobą kilkadziesiąt addonów, biorąc chyba wszystko najlepsze, co pojawiło się na wersję Anomaly 1.5 Update 4 Hotfix 8, przetłumaczyłem też ich pliki tekstowe, uzupełniając spolszczenie dostępne na pierwszej stronie. Paczka gotowa do użycia, żadnego JGSME i odpowiedniej kolejności wrzucania addonów. Wrzucasz foldery do głównego katalogu gry, nadpisujesz wymagane pliki i grasz. Wymagana czysta instalacja Anomaly 1.5 Update 4 Hotfix 8, pewnie z 3/4 addonów nie działa na najnowszej becie. Dostępna podstawowa wersja + opcjonalnie dodatek Boomsticks & Sharpsticks oraz spolszczenie (będzie działać też bez B&S) Kolejność instalacji: 1. Główna paczka addonów Escape from Chernobyl 2. Dodatek Boomsticks for Escape from Chernobyl (opcjonalnie) 3. Spolszczenie Jeśli wrzucicie dodatek Boomsticks for Escape from Chernobyl należy ponadto: - ustawić Hud FOV na 0.67 lub więcej (uzbrojenie z czystego Anomaly zostało dostosowane) - zmienić przypisanie klawisza dla granatnika podwieszanego (klawisz "V" służy teraz za szybki atak nożem) Pod klawiszem "H" wyświetlane jest nowe pełne zdrowie postaci, pod "B" sprawdzanie ilości amunicji w magazynku (więc nie przypisujcie nie pod te klawisze) Obecnie jest jakiś problem z uploadem na moddb, na razie wrzuciłem pliki na google drive. Lista użytych addonów: Clean Veles, HD+DD Models 1.2.1 Beta, Model Redux v0.1- Monolith, T.H.A.P EXO-Device Addon, Hip by Demosfen, New Armor and Item Icons, New Weapon and Item Icons, Death Animations (2.4 - 3.0), Hollywood FX v1.1, Modern Torch, Modern Headlamp, NVR [Update 4 Compatible], Anomaly Scopes Revision v1.023, Open Scopes Ano1.5b3, STALKER EFT Binocs, EFT Inspired Main Menu, Nav's Mask Remade v1.2, Anomaly HD Portraits, Absolute Nature Redux, Weather Edits, Personal Custom GUI v2.1, High Resolution Maps v1.2, High Resolution Mutants v1.01, SVD Animation Replacer v1.7, FN FAL Animation Set 2.0, Kiparis Animation Set, JSRS Sound Mod, Misery Boots v2.3, Injury Audio Extended, Voiced Actor [3.0], EFT: Impact, Crack, Fly-By Sounds, EFT: (SMG) Reload Soundpack v1.1, EFT Aim Rattle, New Main Menu Music, Total Artifact and Atachment Overhaul v11, Aim Down Sights Tweaks, Fluid Relations v1.0, Returning of White Dots, Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi's Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Mutant Bleeding, Arszi's Campfire Roasting, Arszi's Thirst Overhaul, Trader Overhaul Complete 1.24 (Outfit Version), Anomaly Magazines, Anomaly Magazines (EXTENDED) v2.8.2, Ammo Check Plugin, Body Health System v3.4, EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, EFT Medical Interface v1.4, EFT Health 1.1, Stalker NPC Rank Weapon Loadouts, Faction Change Adjustments, Better Sorting Addon, Faster Tooltips Addon. Addony dodane z Boomsticks for Escape from Chernobyl: Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), ЦЕМЕНТ's viewmodels: FIXED EDTION, Knife works in inventory addon, Quick Melee - No Equip addon. Zawartość spolszczenia: S.T.A.L.K.E.R Anomaly 1.5.0 PL v.0.9.7z, Polish voices for CoC. Lista przetłumaczonych addonów: Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), Anomaly Magazines (EXTENDED), EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, Trader Overhaul Complete - Outfit version (dodane tłumaczenie nowych pancerzy), Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi'S Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Campfire Roasting. Dodatkowo przetłumaczone kwestie w skryptach: ui_item (ilość ładownic w pancerzach), ammo_check (wyświetlana ilość amunicji).
  22. 4 points
  23. 4 points
    Skończyłem właśnie ogrywać 4 akt w Anomaly, więc mogę podzielić się wrażeniami -Główna fabuła składa się tak naprawdę z 3 aktów, 4-ty jest niejako zakończeniem alternatywnym dla aktu 3-go. Przez pierwsze 3 postanowiłem grać dla bezpieczeństwa samotnik, najpierw przez pewien czas oddając się questom pobocznym i "głównej linii samotników". O ile zadania poboczne wiadomo, mogą być generyczne, tak przez długi okres czasu sądziłem że i linia główna tej frakcji jest zapętlona. Na szczęście nie i poprowadziła mnie również ku spełniaczowi. Co do zadań pobocznych to szybko robią się wtórne, zwłaszcza że przez większość czasu (Grając głównie za dnia), moimi zadaniami były raptem: Kurier (dostarczenie paczki), eliminacja mutantów, eliminacja stalkera, dostarczenie naszywek ugrupowań. Poza nimi raptem kilka razy: Dostarczenie przedmiotu, dostarczenie broni, znalezienie artefaktu. -Wątek Legendy ZONY jest zrealizowany w standardowy dla stalkera sposób, idź od A do Z, znajdź X, pogadaj z Y. Ale na szczęście dialogi i wyjaśnienia po spotkaniu (SPOILER) Stierłoka i jego grupy są dość spójne, postaci na tyle ciekawe na ile mogą być. Do tego dochodzi kilka "wyborów moralnych". Akt 2 był dla mnie mniej przyjemnym, nieustanna walka z (SPOILER) dziesiątkami żołnierzy Grzechu i Monolitu, uzbrojonymi i wyposażonymi w najlepsze eq była żmudna i ciężka. F5 i F9 to moi najlepsi przyjaciele. Walka w Generatorach i potem ponownie w CZAeS bardzo schematyczna, ale sam wątek frakcji na miejscu. Osobiście wolałem rozwiązanie z LA, ale i tu przynajmniej ich ładnie umotywowali. Akt 3 troszkę "rozwleczony", przez pewien czas myślałem jak @DaarMoo że już go skończyłem, ale grałem dalej i poznałem zwieńczenie historii które można również ukończyć dwojako. Co do aktu 4-go... sam początek jest cholernie ciężki. Mało amunicji, słaby pancerz, a wszyscy dookoła nastawieni wrogo. Pierwsze godziny (chociaż wątek długi nie jest i ograniczona się do zrobienia tego co w aktach poprzednich) to skupienie się na przeżyciu, zdobyciu broni. A najlepiej jakiegoś frakcyjnego pancerza który pozwoli się swobodniej przemieszczać. Zakończenie to alternatywa dla zakończenia aktu 3-go, ale i sam akt 4-ty można zakończyć na parę sposobów. Tyle ogólnikowo o samej fabule, co do reszty: -Mod technicznie jest bardzo dopracowany, nie krzaczy, nie zacina się, chodzi płynnie a wszystkie ustawienia możliwe są do zmiany. Dodatkowo dograć można wiele addonów usprawniających rozgrywkę. -Strzelba jest OP. Przez trylogię Nieściura pierwsze 2 akty i pół trzeciego, grałem z TOZem-34 jako bronią główną i jedyne czego nie mogłem powalić na jedną salwę były chimery i nibyolbrzym. -Inteligencja i zarządzanie towarzyszami trochę kuleje, a jest to niestety przykra konieczność. Wypychają zza osłon, wbiegają pod celownik, potrafią się rozbiec w różnych kierunkach. Wciąż lepiej to zrealizowane niż np. w FW od CS, ale nie perfekcyjne. -Początkowy ekran wyboru frakcji i ustawień na moje jest zbyt mało rozbudowany. Większość opcji (w tym istotne dla rozgrywki jak patrole śmigłowców) trzeba ustawić już w grze, w odpowiednich zakładkach, a potem i tak zacząć NOWĄ grę bo nie wszystkie ustawienia odpalają się w rozgrywce. -Po ograniu 3 aktów zaczęła mnie męczyć mechanika gry odnośnie pozostawianego lootu przez przeciwników (Monoliciarz z 5-ma PMami zamiast np. z jedną solidną giwerą), wina skryptu który odpowiada również za wybór startowego ekwipunku gracza. Dodatkowo niewielka ilość naboi jako loot i zmasakrowane przedmioty. O ile gł. wątek polecam przejść bez addonów które to zmieniają, by było ciężko, tak później polecam dograć: Realistic Loot Droops (pełny zakres zużycia pancerza i broni, zależny od rangi zabitego stalkera), Stalker npc rank weapons loadouts (Nigdy więcej monolitowca z 5ma makarowami, a 1-2 porządne i groźne giwery, podobnie u Frakcji), oraz Stash Overhaul (bo niestety schowki, nawet fioletowe, w vanilli to gówno...) -Tryb Faction War to podaka. Niedopracowany, zbugowany i totalnie niezbalansowany. Do tego z Clear Sky nie ma startu. Dowodzenie frakcją jest chaotyczne i zbugowane (znikające oddziały i terytoria) a Monolit i Wojsko są zbyt OP. Po 2 godzinach kontrolują na spółkę całą ZONE z paroma wyjątkami i tłuką się między sobą, gdzie niestety Monolit ma przewagę. Nawet instalacja WarfareAlifeOverhaul niewiele zmienia. Najlepsze wojny frakcji wciąż w starusieńkim modzie do Clear Sky :/ -Ogromna ilość nowych pancerzy (Warianty frakcyjne starych, wycięte z oryginału i dodane nowe), broni, przedmiotów użytkowych. -Mutanty z Metro (Lurker)... no cóż... dla mnie całkowicie niepotrzebny i nie pasujący :/ Myślałem nawet czy go nie usunąć z plików. Cóż, na krótko, to chyba tyle Może komuś się taki nieskładny opis przyda Czekam na wersję 1.6 i zmiany które przyniesie (Oby naprawili Faction War ;-;) Ogromne podziękowania dla @Voldigo i ekipy za spolszczenie moda!
  24. 4 points
    Znalazłem na steamie i na rosyjskim forum spis frakcji wraz z obrazkami. (oba po rosyjsku) Link do spisu frakcji (temat na Steam): [KLIK] Link do spisu frakcji (temat na rosyjskim forum): [KLIK] Frakcje (można wybrać te, które będą wg. was najlepsze):
  25. 4 points
    Nazwa: OnegRiot's Muh Immersion Addon Pack 1.5.3 Twórca: OnegRiot Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  26. 4 points
    Nazwa: Escape From Tarkov Shader Twórca: ProSamo Opis: Screeny: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  27. 4 points
  28. 4 points
    Historia serii modów VIVIENT TEAM czyli co trzeba wiedzieć o KKNŻ:
  29. 4 points
  30. 4 points
    No i pograłem, można powiedzieć że sporo, bo już jestem w Rostoku po wzięciu zadania na X18. I na tym chyba zakończę przygodę z tym modem. Co chciałem to zobaczyłem, co zmieniono i jak już wiem. Najwięcej jest zmian pogodowych. Mimo że czas dla GB płynie normalnie, to dzień i noc w czasie jednej doby występują kilkukrotnie. Przykład na tych zrzutach. W głębi widać osobówkę. Za ten czas, kiedy zabiłem 2-3 bandziorów i do niej podszedłem, zrobił się jasny dzień. Za chwilę znów było tak. A po dojściu do placówki bandytów już noc. Po wstawieniu b. silnej latarki było trochę lepiej. Te skoki jasności już tak nie przeszkadzały. Ciekawa kolorystyka dzików na różnych lokacjach. I kiedy przychodzi "zegarowa noc" , pojawiają się duchu. To, że ja dalej grał w niego nie będę, nie świadczy że jest zły. Patrząc z perspektywy czasu, kiedy został zrobiony, jest o wiele lepszy niż sporo innych modów od niego młodszych w które grałem. Mnie się po prostu nie chce kolejny raz powtarzać tej samej fabuły, podanej na innym talerzu. Ale tym którzy lubią mody "mroczne i klimatyczne" mogę go spokojnie polecić.
  31. 4 points
    Twórcy odmrozili projekt i przeszli na silnik OGSR. Na grupie moda zostało opublikowane wideo: https://vk.com/video392774462_456239254 Walka śmigłowców
  32. 4 points
  33. 4 points
    Ale nie wszyscy kupili Cień Czarnobyla w wersji v.1.0000 . Ja od razu miałem v.1.0005 . Stąd wynikły problemy i usłużność tych, co dali możliwość degradacji. Uruchomiłem moda bez problemu. Początek tradycyjny. Sidor od razu wysyła po Żwawego. Ale grafika i pogoda diametralnie zmienione. Drzewa i krzaki kompletnie bez liści, a ciemności egipskie. O godz 11, ciemno jak w bezksiężycową noc. Trzeba mocno uważać, bo po wiosce grasują zombiaki, koty i tuszkany. A nowicjusze strzelają na oślep. Balans broni o obrażeń przegięty tak, że uzasadnia tytuł moda. Bandzior w kurteczce na STS wytrzymuje magazynek z PMa w twarz, z odległości metra. Tryska krwią i żyje. W modzie GB może walczyć na pięści, rozbijać kułakami skrzynki. Resztę nie powiedzą zrzuty. @smox Jak zamienić te "bokserskie" rękawiczki na nóż. Próbowałem tak jak w jakimś innym modzie, opcją "zmień amunicję", ale nie działa. A nóż w inwentarzu ma tylko opcję wyrzuć.
  34. 4 points
    Najnowszy odcinek Stalker News od Ap Pro. W nim najnowsze premiery modów np: SFZ Project: Episode Zero i inne. Trochę informacji o modach w produkcji, np: OP 2.2, StCoP 3.4 itp. Więcej na filmiku.
  35. 3 points
    NAZWA: Nowy Arsenał 7 PLATFORMA: Cień Czarnobyla + OGSR Engine (samodzielna) TWÓRCA: phorumer DATA WYJŚCIA: 18 września, 2020 r. CECHY NOWEJ WERSJI: SCREENY: WIDEO: INSTRUKCJA INSTALACJI: LINKI DO POBRANIA: ŹRÓDŁA: amk-team.ru ap-pro.ru
  36. 3 points
    W maratonie kulasami się tak nie namachamy jak w tym modzie. Jest problem z artami, jakieś tam na początku się pojawiały. Jedyny który wypadł ujmujący promieniowanie był do zadania(drugiego do następnego zadania nie zdobyłem). Więc nawet jednego arta na pas nie założyłem. Nowe lokacje wykonane od zera!! Ludzie w końcu nie trzeba n-ty raz biegać po mapach z podstawek lub bet. To mnie przyciągnęło! A tu mapy na jedno kopyto, krawędzie mapy chamsko ucięte. Masa zadań, przynieś wynieś(standard). Myślisz że to koniec a tu bach zakładasz frakcje i nowy wór z zadaniami się wysypuje. Choć raz grając nie czułem się oszukiwany cenami za sprzedaż złomu, kupno, naprawę, upgrade sprzętu itd. No i najemnicy jak w końcu się pokazali to było tylko mięso do odstrzału. Mocny średniak, szału nie robi ale źle nie jest.
  37. 3 points
    Jeszcze jedna premiera wkrótce! Rozpoczął się etap playtestów:
  38. 3 points
    We weekend będę grzebał to dodam przy okazji.
  39. 3 points
    Nazwa: Stalker Weapon Loadout Overhaul Twórca: m5spiritonfire Podziękowania: missterxpoop Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  40. 3 points
  41. 3 points
    @kocur21 Chodzi o to, że jak sobie odpalisz w Notepad++ jakikolwiek z tych plików tekstowych wersji 1.6 no to w prawym dolnym roku będzie napis Windows 1251 lub 1250. W skrócie 1251 to kodowanie dla języków, które nie wykorzystują znaków diaktrycznych takich jak ą,ę,ó,ł itd, także co by nie mieć krzaczków w opisach tak jak na Twoim screenie musisz otworzyć sobie plik tekstowy(ja zawsze zaznaczam cały tekst), wchodzisz w Format->Zestaw znaków->środkowoeuropejski i wybierasz Windows-1250. No i w każdym pliku tekstowym masz na samym początku linijkę: <?xml version="1.0" encoding="windows-1251" ?> Ja zawsze zmieniam 1 na 0, choć nie wiem czy trzeba (taki już sobie nawyk wyrobiłem ). No i w sumie to tyle, zrób tak jak Ci napisałem to będziesz miał polskie znaki. A z tym "bar_dolg_general_petrenko_stalker_task_rioc_garbage_0" to musisz poszukać w angielskich plikach takiej linijki to będziesz wiedział o co chodzi Chyba, że ja Cię źle zrozumiałem i wiesz o tym wszystkim co napisałem no to powodzenia w tłumaczeniu i dodawaniu nowej zawartości
  42. 3 points
    Świetna sprawa @kamil190. Jestem za dodaniem: Grzech ( tak właściwie, to każdy z tych obrazków mi się spodobał. Więc.. mi obojętne, który pojawi się na forum ) Myśliwi Poszukiwacze Mroczni Stalkerzy Również i z chęcią zobaczyłbym Czarne Żmije / Ślimaki, ale to ich godło jakoś mi nie podchodzi. Nie uważam, aby się kojarzyło z gangiem bandytów, którzy napadają na nieuważnych stalkerów. O ile właśnie tym mieli się zajmować. @portals Myślę, że można dodać te frakcje. Przy okazji zmienić nazwę frakcji Stalkerzy na Samotnicy.
  43. 3 points
  44. 3 points
    @bolo, a nie grasz czasem na oświetleniu statycznym?
  45. 3 points
    Podczas poprawy wstawki zauważyłem, że parę linków padło. Między innymi do Addon Packa. @Gatzek go przetłumaczył, ale przepadł ( strona 18 post 9 ) Może ktoś z was, go posiada ? Dodałem również paczkę graficzną. A nuż ktoś się skusi. @portals dobrym pomysłem byłoby umieszczenie w naszej pobieralni Patch 2.10 + Polonizacja, HotFix do Spolszczenia. Chwilowo jest link tylko do MEGA.
  46. 3 points
    Nazwa: Crate Crafter Twórca: ScarabParamit Podziękowania: DoctorX Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  47. 3 points
    Nazwa: Faction Change Adjustments Twórca: dexter136 Podziękowania: loldiman2 Opis: Link do pobrania: Źródła: moddb.com
  48. 3 points
    Dokładnie. Podejrzewam, że niewiele osób ma Cienia w wersji 1.0000. Jak już komuś z was udałoby się uruchomić moda, to nie zapomnijcie dodać parę ciekawych zrzutów - przydadzą się. Nie dziwię się, że @Seek3r zawziął się na poszukiwanie tego moda. Jest to jeden z najstarszych modów, a do tego jego autorem jest nasz rodak. Niestety nie ma już z nim kontaktu.
  49. 3 points
    Udanie zdegradowałem podstawkę do v.1.0003, więc mogę już stawiać moda. Ale zrobiłem to trochę inaczej, niż w wyżej podanym przepisie. Uważam, że tak jest prościej i nie naruszamy podstawki. 1. Zrobiłem nowy katalog z nazwą mówiącą, że to v.1.0003. Każdy może dać sobie dać swoją. 2. Do tego katalogu z podstawki przekopiowałem pliki db, które u Kpuc-a należało zostawić. 3. Uzupełniłem je o zawartość wypakowanej paczki z v.1.0003 4. Zmieniłem silnik na pozwalający grać bez płyty. 5. Dokonałem zmiany w fsgame.ltx , na robienie zapisów w katalogu gry. 6. Od nowego silnika zrobiłem skrót pulpitowy. Z niego gra ruszyła bez problemu, Sidorowicz zagadał. Dalej nie sprawdzałem. Po pobraniu paczki z modem wiem, że jest przetłumaczony. Czyli tylko pozostało postawić i grać.
  50. 3 points
    W tym temacie znalazłem sposób ( niesprawdzony ) degradacji patcha do 1.0003 Instalacja: SoC 1.0003 Kpuc.rar Ciekawe czy zaskoczy na polskiej wersji SoC.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity