Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/14/2021 in all areas

  1. Anomaly 1.5.1 + ProVak's weapon pack + Expedition 1.1 ReShade + Cinematic VFX 3.5 Update 1.1
    8 points
  2. Platforma: Lost Alpha DC 1.4007 Wygląda na to, że szykuje się nam odświeżona wersja słynnej Lost Alphy Developer's Cut. Autor zamierza się skupić na grafice, a także wykorzystać znane paczki z bronią: EFT Weapon Pack, TAZ 3.0, Blinside weapons reanimation, PRM weapon pack i Boomstick's and Sharpstick's. Za część graficzną odpowiada pakiet jesienny oraz P.R.O.S.P.E.R.I.T.Y. ReShade. Początek rozgrywki: Źródło: [KLIK]
    7 points
  3. Pozdrowienia z deszczowego Agropromu i słonecznego Wysypiska... Anomaly 1.5.1 + Enhanced Shaders + ReShade
    7 points
  4. To jest chyba najciekawsza lokacja jaką zwiedziłem w Demosfenie 2
    7 points
  5. Tytuł Oryginalny: Priboi Story - Eternal Platforma: Cień Czarnobyla Data Premiery: 14.10.2021r. Autor: 1beer Autor Spolszczenia: Opis: Screeny: Linki: Źródło: Temat Moda.
    6 points
  6. Tytuł: TAZ 2.0 sounds for Gunslinger Platforma: Zew Prypeci (Gunslinger mod) Data premiery: 15.10.2021 Autor: @sus Opis: Przerzucenie dźwięków z moda The Armed Zone 2.0 (TAZ) do Gunslingera Linki do pobrania: TAZ 2.0 Gunslinger Mediafire Film:
    5 points
  7. Tym razem zamiast szukać kolejnych brutalnych modów i dodatków dodających bronie to znalazłem bardzo ciekawe graficzne addony 1. Doom Liquid textures pack V5.0 Doom Liquid textures pack V5.0 [LINK DO MODDB] Addon powoduje że m.in lawa czy woda bardzo ładnie wygląda, co widać na screenie wyżej 2. HontE Remastered HontE Remastered [LINK DO MODDB] (Mapa 1) (Mapa 31) (Mapa 31) Addon przerabia wszystkie oryginalne lokacje z Dooma 3. DTHP + PBR Texture pack DTHP + PBR Texture pack [LINK DO MEDIAFIRE] Tak jak sama nazwa wskazuje jest to paczka tekstur, bardzo ładnych tekstur
    5 points
  8. Nekrowizja - zaginiona kompania (część 2):
    5 points
  9. Utwórz nowy folder na pulpicie. Naciśnij na Browse... Wybierz nowy folder. Naciśnij OK. Naciśnij OK. Zaczekaj, aż program wypakuje pliki do nowego folderu. Otwórz nowy folder. Uruchom DXSETUP.exe, zaakceptuj umowę, naciśnij Dalej, zaczekaj, aż program skończy pracę i naciśnij przycisk Zakończ. Uruchom grę i sprawdź czy błąd z brakiem pliku .dll nadal występuje.
    4 points
  10. ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 0.6, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.6, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.35, 0.0 ph_box2_size = 0.1, 0.25, 0.1 po załatwieniu sprawy sugeruję powrót do "normalności"
    4 points
  11. Tak jak dowiadujemy się od Pilota kiedy spotykamy się z nim w Barze po jego oczyszczeniu z mutantów, w ZONA i z'ONA spotykamy kilka rodzajów teleportów. Część jest stała i zaznaczona na mapach lokacji, ale sporo możemy odnaleźć tylko wzrokowo, będąc już na lokacji. Są też ukryte teleporty które występowały w cz.1 , jak te w sztolni Rudego Lasu, czy za zwalonym pniem na Magazynach Wojskowych, lub w tunelach u Strażników mapy i w Szklistym Tunelu. Niżej podpowiem, gdzie znalazłem w tej części ukryte, nieopisane teleporty. WYSYPISKO. Hałda koło zbiorników od strony hangaru. W środku kabiny dźwigu -> do doliny Mroku. PRYPEĆ wsch. Na dole mapy, zaznaczone lecz nie opisane. Bliższy księgarni -> do Doliny Szelestów, dalszy -> na lądowisko na Jupiterze. Koło kawiarni Prypeć ( przystań ) na schodkach do wejścia głównego -> lokacja bez nazwy z ukrywającym się Pilotem, a z niej do Leszego Kraju ( Fejk ) i Wysypisko. PRYPEĆ zach. W podziemnym garażu -> do identycznego garażu w Prypeci wsch. CMENTARZYSKO POJAZDÓW Górna część mapy. Na końcu drogi z lewej strony -> na Martwą Pętlę. Środkowa część drogi przy górnym skraju -> do Martwego Baru. Na dole lokacji, bliżej lewego rogu -> na Pustkowia. BAGNA, BAZA CZYSTEGO NIEBA Komórka na zapleczu handlarza ( podwójny ) - > do Limanska, tunel od strony mostu. DOLINA MROKU Wejście do rury za kominem zawalone beczkami -> na Jupiter, podziemia stacji Wołchow. SZKLISTY TUNEL Dolny poziom na końcu. Lewa strona -> Generatory, prawa strona -> do Doliny Szelestów. Na górnym poziomie w drugim poprzecznym tunelu od wejścia, z lewej strony -> do Magazynów Wojskowych, tunel w koszarach. MARTWA PĘTLA Lewy górny róg lokacji w tunelu -> na Jupiter, tunel za Kopaczi. Lewy dolny róg lokacji -> na Jupiter, tunel koło Oazy. Rura w lewym górnym rogu -> do Doliny Szelestów. Wejście do kanału wśród grubych drzew, lewa strona lokacji, 1/4 od dołu -> na Martwy Kordon. Widoczny lecz nie zaznaczony na drodze w lewej górnej części, do podziemi Martwej Pętli. JUPITER Skarpa koło wentylacji. Dostępny gdy pokaże go Pilot -> na Kordon. Podziemie stacyjki koło Janowa, dostępny po likwidacji biomasy i pająków -> na Wysypisko. W bocznym pomieszczeniu na dole tunelu przy zakładzie -> do tuneli podziemnych. Można zejść w egzoszkieletach. AGROPROM I AGROKAT. Rura nad zbiornikami w pomieszczeniu pomiędzy krętymi schodami a korytarzem do INB. Agroprom <-> Agrokat. Teleport zmienia rzeczywistość z Agropromu na Agrokat i przy pobycie na Agrokacie na Agroprom. MARTWY KORDON W tunelu kolejowym -> Topiele, tunel przy moście ( uwaga - ostra jazda z GDR ). Na północnym posterunku -> Cmentarzysko Pojazdów. HRABIOWSKI STAW Pochylone suche drzewo nad skarpą z tyłu cerkwi -> na Wysypisko. Mostek przy cerkwi na końcu bajora -> do Strażników Mapy LAB X8 POD PRYPECIĄ. Dół lokacji, pod dwoma dużymi baniakami -> do metra ( przed skorzystaniem, zmienić egzo na zwykły pancerz ). STRAŻNICY MAPY Lewy tunel -> do bunkra na Radarze. Środkowy -> do Baru. Prawy -> do Rudego Lasu. W budynku z prawej strony -> na Zaton. MAGAZYNY WOJSKOWE Za zwalonym drzewem na górze lokacji. ZATON Koło zbiornika pod stacją benzynową -> na Kordon. W laboratorium - koło Gaussa, koniec stołu na podwyższeniu - > na Zatonie płaskowyż ze śmigłowcem. - w rurze wentylacyjnej główne pomieszczenie -> do metra ( ta część dostępna w egzo ) . Stąd można do Jupitera, lub wybierając przeciwny kierunek do podziemi Pypeci. Ciemne lokacje.
    4 points
  12. Ano "chudzieńka pijawa" rumakowała ..... i się doczekała:-)))
    4 points
  13. Opuszczona, ale i zapewne skrywająca wiele tajemnic.. Autor: Iliya Klimov
    4 points
  14. W DOLINIE MROKU jest ukryty teleport bezpośrednio na Wysypisko. Znajduje się na przewróconej kabinie ciężarówki w północno - zachodniej części lokacji, tam gdzie latają poltergeisty. Miejsce pojawienia się na Wysypisku jest losowe. NA BAGNACH przy cerkwi są zamknięte wrota do jakby jakiejś piwnicy czy bunkra, przed nimi znajdują się co najmniej dwa teleporty, jeden na Kordon, drugi do Rudego lasu. Możliwe że jest ich tam więcej. A na północ od południowego gospodarstwa na łódce przy ogrodzeniu jest widoczny teleport (choć nieoznaczony na mapie w pda) prowadzący do Jupitera. NA MAGAZYNACH WOJSKOWYCH jest teleport na Jupiter, trzeba wyskoczyć przez dziurę u szczytu wieży w wiosce pijawek. Przed skokiem zapisać grę, bo w ten teleport trudno trafić. NA WYSYPISKU w hangarze za kratą teleport do Zakładu Rostok. Aby krata się przed nami otworzyła, należy odwiedzić wcześniej Zakład Rostok w dowolny sposób (najlepiej z Jantaru).
    4 points
  15. Zdjęcia lotnicze ze stycznia 1974: Prypeć i Duga w budowie. Wioska Nagortsy, z chłodzącym kanałem stawu, który ma przeciąć stojące jeszcze domy.
    4 points
  16. 4 points
  17. Postaram się zrobić @kondotier🙂 Dodano - No i gotowe - bind_physic_object.script Wystarczy pobrać ten plik i wstawić z zamianą plików do gamedata/scripts Jak widać działa po podmianie plików w trakcie gry -
    4 points
  18. "Proszę usunąć jeśli jest już ten film w tym temacie ale wyszukiwarka ST nic nie znalazła." Film o wielkiej tragedii jaka dotknęła Norwegię w 2011 roku na wyspie Utoya, kraj tak spokojny że wydawać by się to mogło jakąś tanią szmirą i plotką. Wspominam ten film tylko z jednego względu. https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/8270886,atak-norwergia-kongsberg.html 37 letni Duńczyk zabija z łuku pięć osób i kilka rani. Czekamy na film za kilka lat. ;( Czytam i próbuję zrozumieć , " Dokładnie 10 lat temu Anders Breivik zdetonował ładunek wybuchowy w rządowej dzielnicy Oslo, a następnie dokonał masakry, strzelając z karabinu do uczestników obozu młodzieżówki Partii Pracy. Teraz Norweg chce sprzedać prawa do publikacji książki o swoim życiu oraz prawa do filmu. Chce za to 8 mln euro. To nie pierwszy raz, kiedy filmowcy zainteresowaliby się norweską tragedią." To Norwegia, Breivik pomimo wyroku żył w celi jak szefowie mafii w Italii a może lepiej. A teraz zarobi miliony za swoje zbrodnie. Świat oszalał do reszty. Polecam film i zapraszam na odrobine refleksji.
    4 points
  19. Gram sobie w tę Narodnają Soliankę 2016 z Patchem 23.02.2018 i jestem mega zadowolony😀 Nie mam RZADNYCH problemów. Wszystko gra buczy i huczy. Jeżeli ktoś jeszcze nie grał w Soliankę, to polecam tę wersję. Dzieło jakiegoś stalkera graficiarza -
    3 points
  20. WYROBISKO Aby wyjść z lokacji należy wejść w widoczny z daleka teleport, który przeniesie nas na poziom wyjściowego tportu. Wylądujemy na Poligonie Świadomości Z. Pewnie są i inne, ale najpierw musimy przedrzeć się przez dwudziestkę nieprzyjaciół, którzy przemienią się w jeszcze większą ilość mutantów. Nie szukałem. POLIGON ŚWIADOMOŚCI Z Lądujemy w podziemiach. Są tam dwa tporty. Jeden widoczny (przed drzwiami) - przenosi nas do Źródła, drugi niewidoczny (też drzwi) - wypadamy w Stacji Metra.
    3 points
  21. I świecący artefakt. Z topielcem.
    3 points
  22. 7 października pojawiła się finalna wersja moda. Na screenach wygląda bardzo ładnie, ale czy autor w końcu wyeliminował wszelkie niedociągnięcia ? Zaktualizowałem wstawkę moda.
    3 points
  23. 3 points
  24. Chyba w końcu go przekonał do wykonania pomiarów
    3 points
  25. UWAGA !!! Wpis poprawiony. Zmieniona porada. W zachodniej Prypeci mamy do wykonania zadania najemnika na bio karalucha i na rytualny nóż. W zależności gdzie braliśmy zadanie, powrót przez zaznaczone teleporty może być niekorzystny, a powrót przez Przedmieście i Martwe Miasto może zablokować na amen teleport, który będzie potrzebny w dalszej grze. Ale to nie problem, bo jest w zachodniej Prypeci ukryty teleport prowadzący do wsch Prypeci. Znajduję się w podziemnym garażu, obok poczty i milicji. W zach Prypeci garaż jest tam gdzie zawsze ale we wsch Prypeci dodana została część lokacji, jakby z zach Prypeci i tam umieszczono ten garaż. Najlepiej zilustruje to zrzut, z zaznaczonym miejscem tego garażu. Po wejściu w te teleporty można mieć wrażenie, że nic się nie wydarzyło, bo oba garaże są identyczne. Trzeba wyjść i sprawdzić, co może być trudne, bo mod nas może raczyć taką widzialnością.
    3 points
  26. Tytuł: Spawn Menu dla Gunslinger Mod Platforma: Zew Prypeci (Gunslinger mod) Autor: Synthetic_Snow Opis: Zwykły spawner broni, pancerzy, przedmiotów do Gunslingera Linki do pobrania: Stalker CoP Gunslinger spawner MODDB
    3 points
  27. Krzyk Muncha poszedł na aukcji za 120mln dolarów. To ile warte jest to dzieło? A takie popiersie w godnym miejscu powinien w domu mieć każdy fan Stalkera. Kiedy Sidorowicz powiedział, że potrzebuje "rzadkich artefaktów" z Zony pewien stalker chyba nie do końca zrozumiał.
    3 points
  28. @Sasq znany wylot. Musisz grać przynajmniej na oświetleniu dynamicznym DX 10 albo 11 żeby wczytała się ta lokacja. Moda niedawno ukończyłem, wersja skrócona opinii dla tych co nie chce im się czytać. Teraz trochę dłużej. Najpierw plusy, no był jakiś nowy pomysł na fabułę, umierająca pusta Zona. Wszystko w takiej kolorystyce falloutowo-mad maksowej. Kilka nowych lokacji, stare mocno przebudowane. Chociaż wkurzające były niektóre błędy na mapach, niewidzialne ściany po usuniętych niektórych elementach, rzeczy wiszące w powietrzu. Ale od tej stronie ogólnie mod na plus. Trochę nowych mutantów, nowe modele npców. Mod niezbyt długi co też w jego przypadku idzie na +. Klimatycznie zrobiona mapa lokacji w pda w postaci odręcznych rysunków. Fajny pomysł. Spolszczenie dobre, trochę literówek i jakiś niepotrzebnych przecinków, w sumie nic wielkiego. Trochę dziwnie wyglądały te nasze odpowiedzi, że każde zdanie było od nowej linijki. Trochę narzekania co mnie akurat się nie spodobało: Po pierwsze decyzja o braku zadań w PDA, no kurde pierwsze zadanie, którego na bank nie zapomnimy "Odnajdź brata" w nim jest a cała reszta tylko na gębę Nie każdy musi moda przechodzić ciągiem to może być trochę problematyczne. Jak już miałobyć trudniej to można było dawać je z prostym opisem albo dać możliwość wstawiania swoich markerów. No chyba, że ktoś lubi później wertować dziennik rozmów albo robić screeny czy notatki na papierze. Jak już miałobyć trudniej przez te dialogi to taka trochę niekonsekwencja z tymi pomarańczowymi "idiotoodpornymi" partiami dialogów. Nowe lokacje, nowe mutanty czy npce ale brakowało mi jednak jakiejś małej współczesnej paczki broni. Trochę sytuację ratuje np ten weapon pack z EFT. Proste, mało i niezbyt ciekawe questy. Problemy techniczne, lepiej od razu ustawić DX10 lub DX 11 bo na statyce i tak nie można grać (wylot przy przechodzeniu na 3 lokację), po ustawieniu zwykłych oświetleń dynamicznych nie można ponownie uruchomić moda. Pomaga np kasowanie user.ltx żeby gra zrobiła od nowa i my sobie znowu dostosujemy opcje. Różne wyloty w czasie rozgrywki. Ale finalnie jak na pierwszy mod autora nie jest źle, chociaż po zapowiedziach wyglądało, że będzie ciekawiej. Trochę takie z dużej chmury mały deszcz. "Na zachodzie" mogą się nim jarać. Ode mnie takie 6/10.
    3 points
  29. I kolejna duża porcja screenów. Całość znajdziecie TUTAJ.
    3 points
  30. Zapowiedziano nowy mod dla Zewu Prypeci o nazwie Тёмные времена. Na razie nie podano za dużo szczegółów. Wiadomo, że akcja rozgrywać ma się w 2013 roku, a główny bohater uciekając przed pościgiem przedostaje się do Zony gdzie chce zacząć nowe życie. W modzie mają być uwzględnione wydarzenia z oryginalnej serii oraz z poprzedniego moda od tej ekipy czyli Devilry. W modzie mają być dodane nowe modele npc, paczka broni STCoP i Absolute Nature 4. Gotowość moda szacowana jest na 30%, a premiera planowana na luty 2022. Źródło: Temat Moda.
    3 points
  31. Plecaki jako takie i ilośc itemów w nich nie mają w tym przypadku nic do rzeczy. Informacja "od silnika gry" mówi jasno - jakiś przedmiot lub działanie zostało wykonane w "poprzek" scenariusza. Może spawn przedmiotu którego nie powinno byc na tym etapie ? Duza ilość przedmiotów powoduje tylko powolniejsze ładowanie onegoż silnika i czasami widoczne chwilowe "zamrozenia'.
    2 points
  32. Nigdy mi plecaka nie okradli w OP 2.1. Wystarczy kłaść go tam gdzie nie łazi multum wiary. Np w tym magazynie na prawo od wejścia do powinności w barze. I na pewno uszkodzenie sava nie było spowodowane dużą ilością towaru. Ja swego czasu miałem w barze ponad 1300 karabinów w plecakach i jakoś nigdy savy uszkodzony nie był. Podejrzewam, że miałeś coś nie tak z wersją gry
    2 points
  33. 2 points
  34. Zauważyłem, że korzystając z całkowitego oświetlenia (Esc + klawiatura numeryczna) natężenie światła jest różne w zależności od tego z jakiego klawisza skorzystamy. Również czas oświetlenia jest związana z klawiszami. Mało tego, klawisze od 4 - 6 wydłużają perspektywę widzenia. Ale jeszcze dokładnie nie przetestowałem. Tam na dole, rzadko kiedy jest na to czas.
    2 points
  35. 2 points
  36. Wydanie: Warszawa, 1, 2021 Copyright: 2021 Autor: Tomasz Ilnicki Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN Typ oprawy: miękka Data premiery: 21.04.2021 Przyczyny, przebieg i konsekwencje
    2 points
  37. Zmodowany. Ale przedtem wszystko działało cacy Dobra problem rozwiązany. Pliki axr_options.ltx oraz localization.ltx były puste i wystarczyło je usunąć, a potem znów uruchomić grę
    2 points
  38. Z zespołu odszedł jeden z najlepszych modelarzy projektu Prypeć. Ponad 2 lata przepracował w projekcie i wiele zrobił dla niego.
    2 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity