Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/16/19 in all areas

  1. 12 points
    Witam wszystkich po długiej dość przerwie. Kiedyś na forum tejże portalu wspominałem o tym, że mam zamiar wstawić swoje prace, najnowsze w dodatku. Dlatego, po kilku latach udało mi się w końcu stworzyć pracę inspirowaną serią S.T.A.L.K.E.R. Mimo braku chęci, braku weny, czasu oraz przede wszystkim, lenistwa, pewne umiejętności ma się we krwi . Dlatego przedstawiam Wam najnowszy rys związany z daną tematyką. P.S. Gdyby dany temat nie miał danego miejsca, ino gdzie indziej, z góry przepraszam i proszę o sprostowanie. Uczynię, by było wszystko na swoim miejscu.
  2. 7 points
  3. 7 points
  4. 6 points
  5. 6 points
  6. 5 points
  7. 5 points
  8. 4 points
    Bardzo sprytny trik odnośnie zbierania przedmiotów, które wpadną nam w tekstury (działa tylko na Cieniu Czarnobyla): Sprytne teleportowanie się:
  9. 4 points
    Demonstracja systemu broni i zbroi:
  10. 4 points
    Po znalezieniu trzech zestawów naprawczych dla technika.
  11. 4 points
    Krócej niż zwykle, ale co zrobić - sezon dopiero się rozkręca. Kilka ciekawych informacji które nie pojawiły się na forum udało się wygrzebać, a wszystko w formie krótkiej, zwięzłej i nie marnującej czasu - jak zwykle. Miłego oglądania.
  12. 3 points
  13. 3 points
  14. 3 points
    Jakby co to wyszedł DUŻY Update: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-update-2 A po nim jeszcze jeden hotfix: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-hotfix-7 Naprawione m.in crash podczas misji na Bagnach na stacji pomp czy też crash po zakończeniu ostatniej linii fabularnej w momencie gdy Striełok znika (akurat dziś mi się trafiło) Aha a jeśli macie taki błąd: FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CInifile::r_section [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 530 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Can't open section 'keep_one'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Zastosować się do instrukcji od kolegów z Discorda: To everyone running around with those "loot" mods that edit gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx Your game crashes and your log gives the keep_one FATAL error. People advice you to delete death_generic.ltx or wait until the modder releases an update. But its very easy to fix yourself, just open gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx (use notepad ++) and copy the following lines at around line 805 just above "[keep_items] ;-- don't release" [keep_one] ;-- corpse can have only one copy of these items, useful to avoid bloat caused by xray grenade_f1 grenade_rgd5 grenade_gd-05 grenade_smoke
  15. 2 points
    U mnie narzędzia były u kutwy w pomieszczeniu, trzeba było przez okno ukraść
  16. 2 points
    "Expanse" - tom szósty - Recenzja: Rewolucja dojrzewająca od pokoleń zaczęła się w ogniu i skończy się we krwi. Wolna Flota – grupa skorych do przemocy Pasiarzy w czarnorynkowych okrętach wojennych – okaleczyła Ziemię i rozpoczęła kampanię piractwa i przemocy wśród planet zewnętrznych. Statki kolonizacyjne kierujące się do tysiąca nowych planet po drugiej stronie pierścieni wrót obcych są łatwą zdobyczą, a żadna flota nie ma dość sił, by ich chronić. James Holden i jego załoga lepiej niż inni znają mocne i słabe strony nowego przeciwnika. Mając do czynienia z silniejszym i liczniejszym wrogiem, znękane pozostałości dawnych potęg politycznych wzywają Rosynanta do desperackiej misji polegającej na dotarciu do stacji Medyna w samym sercu sieci wrót. Jednakże nowe sojusze są równie niedoskonałe jak stare, a walka o władzę dopiero się rozpoczęła.
  17. 2 points
  18. 2 points
    Wszystkiego najlepszego
  19. 2 points
    Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia i szczęścia w życiu!
  20. 2 points
    No to po kielichu na każdą dziesiątkę lat życia.
  21. 2 points
    Sto lat i Wszystkiego Najlepszego!
  22. 2 points
  23. 2 points
    Copy-paste z FB, wybaczcie, nie chciało mi się pisać drugi raz Zapowiedziano nowego moda "Wybór" na platformie Zewu Prypeci. Autorem jest moder odpowiedziany za "Second Sun", wydany w lutym bieżącego roku. Udostępniony film przedstawia nam "nowonarodzony" Kordon i kilka innych ciekawostek. Dziwnie brzmi obietnica braku jednolitej fabuły (i możliwości dołączenia do któregokolwiek ugrupowania), ale jednocześnie autor podkreśla, że modyfikacja nie będzie typowy freeplayem; frakcje i postacie mają mieć własne mini-historię trwające po 3-4 godziny. Do tego 11 lokacji znanych z oryginału, ale przerobionych i mnóstwo zadań pobocznych.
  24. 2 points
    @Typowy_Monoliciarz Musisz podejść do kraty i nie dać się tej latającej zaczepić. Ja szedłem lewą stroną, po stole bilardowym zabierają przy okazji arta. Jak chcesz przeczytaj:
  25. 2 points
    Tym razem zrzuty z HUDem, aby było widać co na nim jest. A to wszystko już było, czyli Deja vu.
  26. 2 points
    Dwumiesięczny brak nowości od autorów modyfikacji «Sins Of The Past» na pewno zaniepokoiło fanów moda. Lecz twórcy nie zatrzymywali prac i postanowili podzielić się niedużymi zmianami. Praca na danym etapie porusza się w dwóch kierunkach. Dopracowuje się «Sins Of The Past: Prologue». Poprzednia wersja tego moda wyszła na początku roku, ale nowsza wersja musi zmienić wszystko, co nie spodobało się graczom i samym twórcom. Równolegle tworzony jest główny projekt «Sins Of The Past». Wcześniej był on znany pod nazwą «Another Story». W obu przypadkach, teraz trwają prace nad realizacją fabularnej linii. Autorzy robią nowe kwesty, a także wnoszą dodatki i poprawki tym zadaniom, które wymagają dopracowania. Razem z tym, realizowane są nieduże gameplay'owe funkcje. Ciężko przewidzieć, kiedy mody zostaną wydane. Autorzy skarżyli się na małą ilość wolnego czasu i na brak dodatkowych pomocników, ale mimo to mod choć powoli, to idzie do przodu!
  27. 2 points
  28. 2 points
  29. 2 points
  30. 2 points
    NLC A pierwszy na to: - Bądź trumną sobie, Ja będę czarnym krzyżem na grobie, A na nim napis będzie wyryty: "Tu leży stalker w Strefie zabity."
  31. 2 points
  32. 1 point
    Dzisiaj przed chwilą z nienacka yt zareklamował mi ten pierwszy niezależny film post apo w Polsce. I to ma mieć premierę w kinie nawet, więc poważna sprawa. To musi być hit Grzegorz Halama i Abelard Giza , Zona, stalkerzy. Polacy też umią w Stalkera.
  33. 1 point
    Ja wiem, że przezorny zawsze ubezpieczony ale co to musi być za anomalia? Albo ten stalker taki cykor.
  34. 1 point
    Dwie miejscówki w bazie bandytów są pokazane na screenach w ogólnym temacie op 2.1. Jak normalnie w Cieni Czarnobyla masz z bazy bandytów masz uciec tunelem to teraz w tym budynku jest dodatkowe pomieszczenie i narzędzia są np na rurach albo chyba pod czy za jakimś biurkiem. U mnie chyba są na Magazynach w bazie Wolności i już ze dwa miesiące mi wisi to zadanie bo nie mogę ich jakoś znaleźć. Chociaż podobnie miałem z wykrywaczem metali i dopiero teraz też go znalazłem bo sobie z głupa zacząłem strzelać do takich innych skrzyneczek co myślałem, że robią za dekorację Więc i narzędzie może jakoś fartem jeszcze w tym roku znajdę.
  35. 1 point
    A niektórzy narzekali, że Reborny są pokręcone.
  36. 1 point
    Codziennie przerzucam kilka, czasem kilkanaście prac ze wschodu i marudzę pod nosem, że u nas tego jak na lekarstwo, a tu niespodzianka. Dawaj więcej
  37. 1 point
    @Ignachinio W grze masz bardzo przydatne embriony mutantów. Używaj ich jeśli masz Embriony burera, giganta, chimery i szpona Smierci są bardzo skuteczne W tej wersji OP mutanty z embrionów walczą po Twojej stronie i Ciebie nie atakują Chyba tylko kontroler z embrionu może Cię zaatakować, ale nie jestem pewien.
  38. 1 point
    Rób wszystko jak leci u doktora, to on da zadanie na pda striełoka, ogarnij też receptę na skalp kontrolera bo będzie potrzebny art Receptę dostaniesz od naukowców w zakładzie metalurgicznym jeśli są oni u cb
  39. 1 point
    @Ignachinio Wysypisko, drzewo przy wieży strażniczej, z prawej od wejścia do hangaru Skąd masz ten egzo?
  40. 1 point
    @Ignachinio Obejrzyj uszkodzony schowek ginekologa a potem wejdź do tej pieczary gdzie był pielgrzym, będą tam ultra twarde mutanty i jeden z nich będzie miał zapalniczkę, a z łowców zostały szkielety
  41. 1 point
  42. 1 point
    @IgnachinioNajpierw idź do kła zagadaj w barze, po dialogu będziesz mógł zwrócić
  43. 1 point
    Nie pamiętam takiego. Możesz powiedzieć konkretniej od kogo dostajesz to zadanie i w jakim momencie? A to nie jest czasem ten schowek na dachu w barze, poza granica lokacji? @Ignachinio Już znalazłem film z tymi schowkami, trzymaj.
  44. 1 point
    @jurek48 Wg. założeń moda, ci najemnicy z Barettami sami powinni wyjść z lasu pod most, kiedy wykonujesz to zadanie na jego zajęcie i umożliwienie przejścia Azotowi. A że wojownicy z nich dupowaci, rozwalają ich idące od strony Jantaru zombiaki. Czasem się przytrafia, że mod sam ich ukatrupi i jak przyjdziesz do mostu, po nich leży tylko broń. W każdym bądź razie, oni muszą zniknąć zanim poprowadzisz Chaleckiego, bo Ci go zabiją. W Reborn FF nie miałem z nimi problemu, ginęli jak należy. Natomiast w Innej drodze sam ich musiałem wytłuc i nie zawaliło to fabuły.
  45. 1 point
    Autorzy informują, że wyszła aktualizacja 0.5. Raport z 14 września 2019r.:
  46. 1 point
  47. 1 point
    Kto by pomyślał , że to też są Kałasznikowy ? Ciekawe, kiedy będą w sprzedaży u Sidorowicza .
  48. 1 point
    Nowe Animacje oraz system odpychania przeciwników
  49. 1 point
    Twórca modyfikacji «Dollchan 8. Nieskończoność» podzielił się planami odnośnie podziemnych lokacji. W tej chwili trwają prace nad rozbudowywaniem laboratorium X-27, znajdującego się w tunelach pod Wysypiskiem. Stanie się ona dwa razy większa w porównaniu z poprzednią wersją. Następnym krokiem jest zmiana innych podziemi, gdzie będą dodane nowe korytarze i pomieszczenia.
  50. 1 point
    Dla mnie to już koniec tułaczki po Zonie (przy najmniej na razie) jako stalker Chmurny, która urywa się nagle, pozostawiając nadzieję na ciąg dalszy... The Second Sun, to świat na dziesięciu lokacjach stworzonych od podstaw przez jedną osobę, warto o tym pamiętać. Może fabuła jest nieco trywialna, choć bardzo bym się nie czepiał, może lokacje są nieco surowe, mało zaludnione i ten niedorobiony horyzont. Przyznam, że na początku trochę mnie to raziło, jednak sam nie wiem, kiedy przestałem kompletnie zwracać na to uwagę. Doszedłem do wniosku, że nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby w każdym modzie była lokacja podobna do "Okolic wsi Potoki" - rozległy pagórkowaty obszar z lekka porośnięty lasem, z jakąś małą bazą, z jamą, z rzadka porozrzucanym sprzętem i swoją tajemnicą. W Second Sun trzeba się nieźle nabiegać, ale cóż... siedząc na dupie, stalker nie zarobi, a pieniądze będą potrzebne. Mała rada: lepiej nie sprzedawać znalezionych artefaktów, nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać. Podczas mojej gry mod zachowywał się bardzo stabilnie, w czasie całej gry zaliczyłem tylko dwa wyloty: oba podczas przejścia z przewodnikiem z lokacji na lokację, wystarczyło wczytać autosave. Wykonując zadania: Zulus - Kurczatow w pewnym momencie po rozmowie z Zulusem znacznik nie zmienia swego położenia, wtedy należy udać się do Kurczatowa i po sprawie. Nie udało mi się też znaleźć jednego gościa (teraz z fixem zapodanym przez Vidkunsena pewnie go znajdę) i jednego artefaktu, jednak nie miało to żadnego wpływu na fabułę. Balans, ceny itd., tym się nie zajmuję, to sprawa autora i jego wizji strefy, mnie nic nie raziło i nic mi nie przeszkadzało... Grę uprzyjemnia niezła paczka z bronią - Weapon Replacer 1.0a, do swojej gamedaty dodałem Skygod, obyło się bez żadnych zgrzytów. Reasumując, nie jest to modyfikacja dla "koneserów", bardziej dla wyrozumiałych entuzjastów stalkera takich, którzy kibicują nie tylko mistrzom świata, ale trzymają kciuki również za debiutantów. Cóż, ze swojej strony mogę tylko podziękować autorowi za jego trud, bo mimo swej surowości modyfikacja zasługuje na uwagę, a ewentualnym graczom życzę przyjemnej gry. Parę screenów:
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.