Skocz do zawartości

dragon von chimera

Stalker
  • Zawartość

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

90 Przyjacielski

O dragon von chimera

  • Tytuł
    Wędrowiec

Informacje

  • Ruble
    180
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    i7 4790
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia
  • Broń Główna
    SIG 550 striełoka; AS Wał/WSS Wintoriez
  • RAM
    8gb
  • Karta graficzna
    GIGABYTE GTX 970
  • System operacyjny
    WIN 8.1

Ostatnie wizyty

193 wyświetleń profilu
  1. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Urdur Masz w opcjach 2 typy FOV chyba, że ten nowy patch to zmienił. FOV czyli ten zwykły oraz HUD FOV czyli właśnie to jak widzisz broń. w rękach. @kondotier Rozwiązania są debilne w sporej części przypadków, gameplayowo to jest jeszcze bardziej upośledzone misery. Ilość chłamu jaki można zebrać jest przerażająca. Swoja drogą ma ktoś linka do "tego nowego" patcha? Całe to skradanie działa jak chce. Raz mnie widzą z kilometra, innym razem w ogóle jak stoję metr od nich. Czytałem iż w tym nowym można wstrzymać oddech celując, może coś jeszcze ciekawego dodali. Nobla temu co ogarnie jak działają uszkodzenia broni. Plik items_condition.script oraz linijka w configach broni condition_avail = 2021654515 (liczby oczywiście różne zależnie od configa) Daruję sobie obecnie modowanie tego, muszę opracować balistykę, im lepiej chce tym trudniej jest. Perfekcyjnie nie będzie, ale staram się osiągnąć "prawdziwość".
  2. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @kondotier Prawdopodobnie fakt iż w tym pliku nie ma takiej linijki. W tym nowym patchu może go dodali. Musiałbym zobaczyć actor z nowego patcha. Co do udźwigu to potrzeba: actor.ltx max_item_mass = xxx max_walk_weight = xxx oraz system.ltx max_weight = xxx
  3. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @bloodrise Nie chodzi o nie działanie. Chodzi o formułę na scope_zoom_factor. Ani fov/żądane powiększenie, ani formuła którą podali mi na discordzie: FOV / 55 = X X x scope_zoom_factor = result. W 1.4.22 to było malejące: FOV/żądany zoom = scope zoom factor. W 1,5 w górę, przy FOV 55 żądane powiększenie x 1,45 = scope_zoom_factor @celtyk9@o2.pl Tylko na początku gry. Znalazłem. Potrzebne są wartości z podstawowego Zewu 100 = 1x 93.3 ~ 1,2x 74.7 ~ 1,5x 70.3 ~ 1,6x 56 ~ 2x 44.8 ~ 2,5x 41.5 ~ 2,7x 40 ~ 2,8x 37.3 ~ 3x 34.5 ~ 3,25x 33 ~ 3,4x 32.4 ~ 3,46x 32 ~ 3,5x 28 ~ 4x 25 ~ 4,5x 22.4 ~ 5x 20.4 ~ 5,5x 18.7 ~ 6x 16 ~ 7x 14 ~ 8x 12.5 ~ 9x 11.2 ~ 10x 10.2 ~ 11x 9.3 ~ 12x 8.6 ~ 13x 8 ~ 14x 7.5 ~ 15x 7 ~ 16x 6.6 ~ 17x 6.2 ~ 18x 5.9 ~ 19x 5.6 ~ 20x 5.3 ~ 21x 5.1 ~ 22x
  4. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Mayer99 Spróbuj teraz. actor.ltx ------------- Pozwolę sobie głośno. JAK DO CHOLERY DZIAŁA ZOOM W TYM ........ Nie mogę znaleźć żadnego wzorca.
  5. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Anton Gorodecki No cóż: - 3 magazynki z wała i spust zmasakrowany. - "Niedziałające" pancerze. Natychmiastowa ich degradacja w anomaliach. - Pasek na amunicję. W cholerę irytujący i zbędny. - Amunicja stara i nowa. Serio? Jaki to ma sens. Znacznie lepiej kilka typów do różnych celów. A to tylko mała część.
  6. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    Po usunięciu kilku misery-podobnych idiotyzmów będzie to bardzo przyzwoity mod. Na przykład potwornie szybkie zużycie broni. Poza tym: - actor.ltx: Promieniowanie zmniejsza się w czasie Zużycie energii zmniejszyło się o połowę - actor_effects.script + artefact_degradation.script + axr_main_options.script: Dodaj opcję (degradacja przedmiotów), możesz wyłączyć degradację artefaktów i plecaka Włącz opcję (HUD: animacja), możesz wyłączyć animacje HUD - xr_effects.script: Pozwól graczowi poruszać się podczas używania przedmiotów (bez zamrażania) Dead_Air_easier.7z Już powstał "patch" poprawiający część upierdliwych aspektów. Nie mój, znaleziony na stalkerskim discordzie.
  7. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Strielon Miałem to samo + sporo crashy, pobrałem na nowo i jest dobrze. https://drive.google.com/file/d/1OGyH0uWJhdUVzZ_xRcl6ZqNXmoT6Oht7/view JEST rozpakowywacz/extractor: https://yadi.sk/d/tDMygplb3YHLvr Instrukcja z read me po polsku Instrukcje: ------------------ Rozpakowywanie - Wrzucamy pożądane archiwum .dbl do folderu gamedata. - Uruchom Unpack_Dead_Air.cmd - Rozpakowane pliki znajdą się w folderze Dead_Air - !!! fałszywy folder Nie dotykaj! (w środku jest folder fake nie wiem po co pisze żeby nie tykać)
  8. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @smox Nie jest i nie będzie symulatorem. Obecnie oglądasz chmury po krótkiej serii. Realizm nie ma z tym nic wspólnego. Zresztą rozrzut jest taki, że z 100m w stodołę nie trafisz. Strzelanie jest jednym z najlepszych aspektów silnika x ray, gdyż KAŻDY pocisk jest obiektem fizycznym. Lubie strzelać w grze jak i w życiu i boli mnie, że moderzy mają wywalone na ten aspekt.
  9. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Anton Gorodecki Saiga ma akurat całkiem spory odrzut spowodowany kałachową budową (zamek oraz tłok gazowy radośnie lata do tyłu z pełną mocą) oraz faktem, że jest lekka. ---------- @Anton Gorodecki Spokojnie, do tego też będzie moja balistyka Teraz będe miał 4 dni wolnego więc na porządnie posunę pracę.
  10. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Mayer99 walk_power, walk_weight_power - zmęczenie, więcej = lepsza kondycja run_coef, sprint_koef - prędkość truchtu i sprintu, więcej = szybciej Wybacz, że tak późno nie zauważyłem i dzięki za instrukcje do latarki. I to co wstawiłem wyżej to CAŁY asortyment Żwawego.
  11. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Mayer99 Na discordzie ktoś pisał, że specjalnie zaszyfrowane żeby im "assetów" nie kradli. Jak widać już są co najmniej w części złamane więc nie wiem po cholerę. ---- MUHAHAHA kocham to co nimble (żwawy) ma w ofercie. Wyjątkowo ekskluzywny towar [supplies_1]: kerosene = 2, 0.25 kerosene_5 = 5, 0.5 kerosene_4 = 2, 0.25 kerosene_3 = 2, 0.25 kerosene_2 = 2, 0.25 charcoal = 2, 0.25 charcoal_3 = 5, 0.75 charcoal_2 = 2, 0.25 explo_balon_gas_8 = 5, 0.75 explo_balon_gas_7 = 2, 0.25 explo_balon_gas_6 = 2, 0.25 explo_balon_gas_5 = 2, 0.25 explo_balon_gas_4 = 2, 0.25 explo_balon_gas_3 = 2, 0.25 explo_balon_gas_2 = 2, 0.25 explo_balon_gas = 2, 0.25 explo_jerrycan_fuel_8 = 5, 0.75 explo_jerrycan_fuel_7 = 2, 0.25 explo_jerrycan_fuel_6 = 2, 0.25 explo_jerrycan_fuel_5 = 2, 0.25 explo_jerrycan_fuel_4 = 2, 0.5 explo_jerrycan_fuel_3 = 2, 0.5
  12. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    Mała aktualizacja. Gra była "zepsuta" ściągnąłem na nowo z google drive i wszystko jest lepiej. Na razie zero crashy, grafika PIĘKNA (nie mam pojęcia czemu poprzednio był na poziomie podstawowego zewu). No ale: - Ilość "szajsu" cytując @Mayer99 jest wręcz obleśna. - Balistyka - absolutny brak, widać, że robiona przez kogoś, kto broni nie miał w łapie. - Początek gry. Czy tylko według mnie ktoś idący do zony bez dozymetru i latarki to idiota? Swoją drogą kupiłem jedną od sida i za cholerę nie mogę uruchomić. Ten mod ma duży potencjał na dalsze modowanie. I znalazłem część wypakowanej gamedaty. W srodku są foldery: configs, scripts, shaders i spawn. https://yadi.sk/d/Uw23SP_I3YF4wp
  13. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Mayer99 @Junx No właśnie u mnie z 5 crashy jeszcze w wiosce. Co do grafiki to zakończenia pleców nie urywa, brzydkie tekstury. Tego osobiście nie potwierdzę, na discordzie czytałem, że NPC to debile. -------------- Co do npc to z nimi jest handel wymienny.
  14. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    @Wędrowiec Na discordzie stalkera mignęło mi, że trzeba R przytrzymać by przetrzeć maskę.
  15. dragon von chimera

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    https://www.moddb.com/mods/dead-air/downloads/dead-air-english-translation Tłumaczenie z moddb na angielski. --------- W komentarzach na moddb piszą, że trzeba wyłączyć aberracje chromatyczną (Chromatic Aberration) gdyż to coś znacząco psuje grafikę. --------- Na dodatek to cholerstwo jest w jakimś .dbl i nie wiem czym to wypakować.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord