Skocz do zawartości

PietruchaPL

Turysta
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PietruchaPL

Osiągnięcia PietruchaPL

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Nie powiedziałem, że mu dajemy laptopa, tylko opowiadamy o nim. Czy to nie to samo co napisałeś w dalszej części. A jeśli Ci chodzi jakich dokładnie słów Major używa, to możesz przejścć to zadanie jeszcze raz, albo poszukać w plikach gry. Ja nie pamiętam, wiem, że tylko coś o nim mówi.
  2. Pewnie mam Ale nie chce mi się już wracać. I tak gra jest warta przejścia więcej niż jednen raz. Przy drugim razie będę bardziej uważał. Nieszczęśliwy zbieg okoliczności Najpierw sobie niechcący (bo nawet nie wiem kiedy) wylączyłem na mapie pokazywanie celów misji pobocznych. A później jak kretyn, który na każdym okienku dialogowym (choćby tam było napisane, że właśnie instalujesz sobie złośliwego trojana) klika "ok" tak ja, jak sobie stalkerowałem (szukałem artefaktów) wciskałem wszędzie tam gdzie mi sie tylko pokazało "F" No i o wypadek nie trudno. Oczywiście jeszcze była masa klęcia pod kontem Cenegi, że wypuszcza zabugowaną grę, kiedy nie mogłem oddać questa. Później dopiero się pokapowałem, że mam nad mapą zgaszoną jedną opcję i jak się nią bliżej zainteresowałem okazało się, że świeci mi się jeszcze jedne punkt gdzie mam postawić skaner ale tego w plecaku niet. Dobra, sorry za długi wywód, ale tak to jest jak się pracuje a potem gra w stalkera do świtu i znowu pracuje i znowu gra do późna.
  3. Zgadza się, nawet nie zauważyłem, że zrobiłem literówkę. Po poprawieniu zaczęło działać.
  4. Może przypomnę a nuż się komuś przyda: 1. Musimy wykonać zadanie z "Niezidentyfikowaną bronią", praktycznie pierwsze jakie dostajemy po dojściu do Prypeci. 2. Wracając od Kardana (identyfikacja karabinu) w Pralni w Prypeci zaczepi nas Garry i opowie o incydencie z najemnikami, których niedawno przeprowadzał do sektora. 3. Idziemy do Kowalskiego i "kapujemy" mu o incydencie Garika oraz o tym, ze zindentyfikowaliśmy broń. 4. Dostajemy zadanie "Jeden Strzał", o którym pisałem już wyżej. W rozmowie możemy jeszcze napomknąć o laptopie z zakładu utylizacji (Zaton) oraz o wujku Jarze (Jupiter), ale to chyba nie jest wymagane, aby otrzymać to zadanie, chociaż pewności nie mam.
  5. Nie chodzi tu o kasę za PDA, tylko myślałem, że będzie chociaż jedna misja w pełni "stealth", tzn. wchodzisz po cichu, wykradasz dane z laptopa, później cicho za pomocą broni z tłumikiem lub noża załatwiasz tych z PDA i również po cichu opuszczasz kompleks, a reszta najemników zostaje z opuszczonymi gaciami. Tak dla zwiększenia smaczku gry, która i tak jest wielka. A artefakty zbieram więc też nie narzekam na brak gotówki. Tak tylko pytam, bo lubię znać wszelkie możliwe opcje, zwłaszcza w Stalkerze, gdzie można daną sytuację rozwiązać na dowolny sposób i każdy będzie względnie dobry. "Stalkerowanie" jest solą tej gry Jednak nie wszyscy to rozumieją np. mój kumpel, który biega z każdą bronią do handlarza choćby miał zarobić na niej chociaż "kopiejkę"
  6. Ma ktoś spis wszelkich osiągnięć w grze i co dzięki temu zyskujemy?
  7. Zgadza się najlepiej z dystansu ze snajperki, ale chciałem zrobić to tak jak mówił Sowa, czyli bez zbytniego hałasu. I okazało się, że tylko dojść do laptopa się da po cichu, a potem mimo drugiego niby wyjścia kanałami i tak się wywiązuje regularna bitwa.
  8. Do otwarcia zamkniętych drzwi w X8 służy czerwona karta, którą Major dostaje po przeszukaniu ciała naukowca w zadaniu "Jeden strzał", gdzie musimy zabić przywódcę najemników i głównego naukowca podczas spotkania na dziedzińcu, bodajże Osiedla. Za tymi drzwiami jest składzik dosyć zacny zresztą.
  9. Zablokowałem przez własną głupotę możliwość zakończenia zadania z trzema skanerami anomalii, które trzeba rozmieścić w 3 anomaliach: elektrycznej, ogniowej i kwasowej. W związku z tym czy jest jakiś mod albo cheat, żebym sobie taki skaner kupił lub wygenerował, bo postawiłem w dwóch ogniowych (w bitumicznej i na popielisku, które jest wykorzystywane w drugiej fazie tego zadania); wiem, wiem moja głupota, nie skonsultowałem tego z PDA, ale może jest jakieś rozwiązanie tego problemu.
  10. Nie chciałem robić moda, bo się nie znam na tym kompletnie, chciałem sobie tylko zmienić nazwy broni na realne. Ale i to mi nie wyszło. Rozpakowałem bazy Stalkera, stworzyłem odpowienie katalogi: gamedata\config\text\pol przekopiowałem tam zmodyfikowany częściowo plik st_items_weapons.xml Następnie zmieniłem w pliku fsgame.ltx linijkę na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\ i dupa blada, nie dziabie. Dalej mam nazwy typu: fora, chaser itp. Więc czekam aż ktoś bardziej znający się na rzeczy zrobi moda z tymi broniami.
  11. Dzieki za podpowiedź. Punkt dla Ciebie. Ale mimo wszystko nie dało się przejść bez wzbudzania alarmu.
  12. Czy jest jakaś możliwość przechwycenia informacji z obozu najemników z Zakładu utylizacji bez zabijania najemników? Bo już mnie krew powoli zalewa
  13. Dzieki! Punkcik dodany Oto mi chodziło.
  14. Witajcie (Priviet Brat), To jest mój pierwszy post na tym forum, więc nie wiem czy piszę go we właściwym dziale. Proszę więc o wyrozumiałość i w razie czego o przeniesienie we właściwe miejsce. Sprawa jest następująca, chciałbym sobie zmienić nazwy broni na oryginalne, mam już program do wypakowania i wiem jaki plik zmienić. Czy może mi ktoś podać listę albo odnośnik co zmienić na co, np. Chaser 13 -> Winchester, itp. Dzięki i pozdrawiam Pietrucha
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.