Jump to content

patryg4

Stalker
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

patryg4 last won the day on March 25

patryg4 had the most liked content!

Community Reputation

74 Przyjacielski

1 Follower

About patryg4

  • Rank
    Turysta
  • Birthday 10/27/2003

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.moddb.com/members/patryg4
  • Steam id
    patrykakausp
  • GG
    0

Profile Information

  • Frakcja
    Bandyci
  • Procesor
    Intel Core i3 540
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trójmiasto
  • Broń Główna
    PKM
  • RAM
    4GB DDR3
  • Karta graficzna
    GTX 460 OC
  • System operacyjny
    Windows 7 HP

Recent Profile Visitors

365 profile views
  1. Bardzo dziękuję. Szukałem tematu, szukałem, ale coś się nie dokopałem. Temat do usunięcia.
  2. Witam. Poszukuję informacji na temat miejsc w których znajdują się smart terrainy w Zewie Czarnobyla 1.4.22. Chodzi mi o poznanie ich lokacji tak jak na poniższej mapce którą znalazłem tylko do Zewu Prypeci. Jest mi to potrzebne ponieważ chcę dodać nowe mutanty do gry i dobrze by było wiedzieć gdzie dokładnie ustawiam im spawn, a po nazwie typu "agr_smart_terrain_1_2" ciężko to wywnioskować. Nie znalazłem informacji czy jestem w stanie sprawdzić to w samej grze, jeśli tak dajcie znać. Dodam jeszcze że próbowałem korzystać z narzędzia "Smart terrain_and_Waypoint_Tools_by_dez0wave", aczkolwiek działa ono tylko z Cieniem Czarnobyla w którym smart terrainy mają inne nazwy. Pozdrawiam.
  3. Dużo zdrowia i cierpliwości w tym trudnym czasie.
  4. patryg4

    Mutanty Zony

    Mam jeszcze tych dwóch z solyanki, trochę przerobionych na własne potrzeby:
  5. patryg4

    Mutanty Zony

    Nie podoba się Ci się to nie komentuj proszę.
  6. Chociażby "dodoszkole". Rozumiem że można się spieszyć, ale sprawdzaj swoją pisownię.
  7. patryg4

    Mutanty Zony

    Kontroler na bazie tego z pierwszych buildów Oblivion Lost z innym modelem: Tu jeszcze jeden: A tu "oryginalny":
  8. @Master730 Używaj proszę poprawnej polszczyzny ponieważ nie jestem w stanie w pełni zrozumieć twoich zdań. Czekam na rzeczowe odpowiedzi, a nie na informację mówiącą mi iż do tworzenia modyfikacji potrzebna jest wiedza - to oczywiste. Zapewne wiedza o tym jest powszechnie dostępna, ale na rosyjskojęzycznych witrynach czyli nie do przeczytania dla mnie.
  9. Zadałem autorowi pytanie na moddb, lecz nie doczekałem się jeszcze odpowiedzi, liczę na pomoc tutaj, raczej wątpię żeby to było coś bardzo skomplikowanego żebym jeszcze musiał za to płacić, toć mody póki co są za free.
  10. Czołem. Mam pytanie odnośnie dodawania efektów (particles) do mutantów np. tworzenia electra chimery. Jak dodać takie efekty w Zewie Czarnobyla 1.4? W Solyance widziałem że odpowiada za to coś takiego: (przykład dla [chimera_grey]) bones_particles = chimera_grey_particles [chimera_grey_particles] chimera_grey_particles_spine = chimera_grey_particles_spine [chimera_grey_particles_spine] particle = anomaly2\electra_idle bone = bip01_spine1 stop_on_death = true sound = anomaly\electra_idle1 sound_looped = true Oczywiście nazwę kości zmieniam na prawidłową dla Zewu Czarnobyla. Czy wie ktoś jak to dodać, podejrzewam że się gdyż na moddb znalazłem poniższy temat: Bone Effects Pozdrawiam.
  11. Dodałem wartości "monster_type = indoor" do Karlików, lecz błąd nadal występuje.
  12. Napisałem w głównym poście że Karlik pochodzi z Zewu Czarnobyla 1.5 R6. Błąd pojawia się niezależnie od tego którego karlika zespawnuje.
  13. @Allen Trzymaj: Config Karlika: m_karlik.ltx Log: xray_administrator.log
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity