Jump to content

patryg4

Weteran
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

patryg4 last won the day on March 25 2020

patryg4 had the most liked content!

Community Reputation

155 Przyjacielski

2 Followers

About patryg4

  • Rank
    Kot
  • Birthday October 27

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.moddb.com/members/patryg4
  • Steam id
    patryg4
  • GG
    0

Profile Information

  • Ruble
    292
  • Frakcja
    Bandyci
  • Procesor
    Intel Xeon X3450
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trójmiasto
  • Broń Główna
    AKM
  • RAM
    Kingston 8GB DDR3 1600MHz
  • Karta graficzna
    ASUS RX570
  • System operacyjny
    Windows 10 Home

Recent Profile Visitors

1,128 profile views
  1. Aktualizacja! Wypuszczona została nowa wersja nieoficjalnego patcha do CoC-a 1.5 R7, datowana jest na 29.12.2020. Patcha wrzucamy na kompilację xr_Sanya z 08.12.20 i podmieniamy pliki. UNOFFICIAL PATCH 29.12
  2. @ArNie Większość addonów z wersji 1.5b R6 od tak nie zadziałają, trzeba robić fixy, czasem mniejsze, czasem większe. W plikach wywalono trochę definicji, trochę przeniesiono, a trochę dodano i przez to trzeba łatać. Sam aktualnie adaptuję OWR 3 dla 1.5b R6 pod tą wersję, dzisiaj wieczorem może uda mi się wrzucić na forum łatkę. Edit. Zapomniałem dodać że na moddb można czasem znaleźć już zaadaptowane wersje pod R7 64-bit które powinny tutaj zadziałać.
  3. Na jakie modele chcesz przywrócić? Jaki mod?
  4. Użytkownik forum AP-PRO "xr_Sanya" od pewnego czasu wrzuca w temacie Zewu Czarnobyla nieoficjalne fixy do wersji 1.5b R7, wraz z 64-bitowym silnikiem, może ktoś jest tym zainteresowany. Dla nieobeznanych - ostatnie buildy CoC-a w wersji 1.5b R7 64-bit są zabugowane i nie w pełni grywalne, testowano w nich wiele nowinek, przez co chociaż dla tego warto do tej wersji zajrzeć. "xr_Sanya" podjął się próby odbugowania tejże wersji i co jakiś czas wrzuca nowe fixy bądź też całe buildy gry na forum. Ostatnia wersja datowana jest na 8 września 2020, zdążyłem trochę pograć i działa dużo stabi
  5. Znana wszystkim wyjadaczom modów - elektrochimera Własny twór - ognisty nibyolbrzym Co prawda nie za dobrze to widać na screenie, ale mutant ma dodane particle żaru oraz gorąca, co w grze prezentuje się zacnie oraz oczywiście zadaje obrażenia "ogniem".
  6. Stworzenie takiego moda nie jest trudne, co polecam zrobić. Wystarczy edycja plików "death_generic.ltx" oraz "death_items_by_communities.ltx", w nich znajdują się parametry odpowiadające za ilość drop-u przedmiotów z NPC, można się tym pobawić i uzyskać ciekawe efekty. Edycja ogranicza się do zmniejszenia bądź zwiększenia wartości. Jak chcesz mogę Ci podrzucić oryginalne pliki. Jeśli chodzi o mody tego typu to do czystego Call of Chernobyl zbyt wiele ich nie znajdziesz, choć może koledzy coś pomogą.
  7. @Monolithalian Spróbuj w konsoli wpisać "cam_inert 0"
  8. @Agrael Dałem jasny napis, bo tamten trochę się zlewa.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity