Skocz do zawartości

Radrif

Weteran
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Radrif w dniu 12 Lutego 2014

Użytkownicy przyznają Radrif punkty reputacji!

O Radrif

  • Urodziny 06/09/1993

Metody kontaktu

  • GG
    10006523

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kędzierzyn-Koźle

Informacje o profilu

  • Ruble
    813
  • Frakcja
    Samotnicy

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 8
  • Procesor
    Intel Core i5 3470
  • Karta graficzna
    GF GTX 650Ti
  • Pamięć RAM
    8 GB RAM

Osiągnięcia Radrif

Doświadczony

Doświadczony (5/21)

23

Reputacja

  1. Radrif

    Tłumaczenie

    Witajcie. Znalazłem pewien mankament w tłumaczeniu, który w połowie sam rozwiązałem. Mianowicie chodzi mi o pojedyncze kwestie przy oddawaniu PDA handlarzom. Gdzieś już chyba widziałem jak ktoś o tym wspominał, niestety nie potrafię tego znaleźć. Wszystko widać na screenie poniżej. Poszukałem trochę w plikach i znalazłem skrypt oraz plik w tłumaczeniu, który za to odpowiada i przetłumaczyłem trzy pominięte kwestie. Nie potrafię za to nigdzie znaleźć linijki odpowiadającej za słowa "And this one...". Część skryptu o której mówiłem wcześniej -- Dialog structure for PDA broker: function dm_init_dynamic_broker_dialog( dialog ) saved_dialog = dialog add_dialog( "", 0, "st_broker_query" ) -- Actor add_dialog( 0, 1, ("st_broker_npc_start_" .. math.random( 1, 3 )) ) -- NPC add_script_dialog( 1, 2, "dialogs.text_actor_has_valuable_item", "dialogs.condition_actor_has_valuable_item" ) -- Actor add_dialog( 2, 3, "st_broker_npc_answer_pda_query" ) -- NPC add_dialog( 3, 4, "st_broker_give_pda" ) -- Actor add_script_dialog( 4, 5, "dialogs.text_trade_npc_pda" ) -- NPC -- add_dialog( 5, 0, "st_broker_query_more" ) -- Actor -- add_dialog( 5, 1111, "dm_universal_actor_exit_thanks" ) -- Actor add_dialog( 1, 1111, "dm_universal_actor_exit" ) -- Actor end Podejrzewam, że linijka add_dialog( 3, 4, "st_broker_give_pda" ) jest za to odpowiedzialna i właśnie nie wiem jak to rozgryźć i czy w ogóle się da. Część nieprzetłumaczona, którą się sam zająłem, wyglądała tak: <string id="st_drx_broker_finish_1"> <text>I'll buy it.</text> </string> <string id="st_drx_broker_finish_2"> <text>Ok, I'll take it.</text> </string> <string id="st_drx_broker_finish_3"> <text>Here you go.</text> </string> "st_drx_broker_finish_..." nie ma w skrypcie powyżej. Ucieszyłbym się bardzo jakby ktoś wiedział jak to rozwiązać. Biorę pod uwagę fakt, że większość tutaj nie zwraca na to uwagi, ale mnie to strasznie denerwuje
  2. Nie wiem, ja początkowo ominąłem punkty 18-29 i od razu poszedłem wykonywać zadania od punktu 31. Aktualnie jestem w punkcie 28, więc mogę sprawdzić ;) edit: też nie dostałem tego sms-a ;)
  3. Właśnie teraz przechodzę to wszystko na własnych zapisach. Rzekomo ten artefakt ma się dostać po oddaniu latarek dla Górnika. Jak nic nie pomoże to pozostanie tylko zespawnowanie tego artefaktu. Odnajdujesz medalion -> idziesz do Doktora -> idziesz do Górnika -> zadanie Akima na kostkę Rubika -> odnajdujesz latarki -> idziesz do Górnika edit: Jak zrobiłeś wszystko co powyżej to pozostaje tylko tamto rozwiązanie... Bo ja po wykonaniu tego wszystkiego dostałem 'Serce poltergeista"...
  4. Zadanie na medalion zrobiłeś, a widzę, że nie masz go w plecaku. Jeżeli dobrze pamiętam to Bagienny Doktor nie brał od Strieloka tego medalionu tylko kazał go zanieść Górnikowi. Zrobiłeś to? Bo jak nie, to chyba tutaj tkwi problem...
  5. Sam byłem niedawno na tym etapie gry, sprawa z medalionem załatwiona, ale nie potrafię sobie przypomnieć czy przypadkiem czegoś jeszcze nie trzeba było zrobić... No można zespawnować, poszukałem nazwy tego artefaktu i wydaje mi się, że jest to - af_part_monolit Nie mam stuprocentowej pewności Wrzuć na jakiś hosting plików ten save, gdzie chciałeś porozmawiać z doktorem o medalionie, ale nie ma tam tej opcji dialogowej. Będę miał czas to sprawdzę, czy coś Ci nie umknęło Może też to być błąd, też mi kiedyś wcięło jakieś zadanie, pomimo tego, że wszystkie warunki co do jego pojawienia się były spełnione.
  6. Artefakt miałeś na samym początku, podczas pierwszej wizyty w Pieczarze. No to trochę dziwne, korzystałeś już z tego przejścia? Notatkę i teleport Strieloka zapewne znalazłeś? Zawsze możesz wrzucić save, a ja postaram się jakoś pomóc :)
  7. Zadanie "Leczyć ludzi" to chyba tylko w OOP było, nie w DMX. Zadanie na torbę Sacharowa zrobiłeś? Bo chyba przez to nie masz zadania na medalion... Co do artefaktu to już go miałeś
  8. Też mam spory problem ze znalezieniem tego ustrojstwa. Obszukałem chyba całą okolicę jak we wskazówce wyżej i nic, nie potrafię odszukać. Żeby było lepiej to te zdjęcia nie działają. Poratuje ktoś? Edit: Problem nieaktualny, po ponad 30 minutach szukania w końcu odnalazłem :)
  9. Postanowiłem jeszcze raz zagrać w NS i tym razem pojawił się problem, który uniemożliwia mi kontynuację rozgrywki. Mianowicie mam się dostać na CEA-2 w celu odnalezienia złotych kotletów dla Ducha, jedyne przejście jest w laboratorium. Niestety, kiedy wchodzę do pomieszczenia ze świadomością-z, drzwi za mną się zamykają. Drzwi na drugim końcu pomieszczenia również nie mogę otworzyć. I teraz pytanie: jest jakaś inna możliwość dostania się na tyły elektrowni? Bo nie wydaje mi się, żebym coś skopał...
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
  11. No i już 20 lat na koncie Dziękuję wszystkim za życzenia
  12. Radrif

    Usuwanie pojazdów - DMX

    Wiem jak dodać opis i nazwę broni po jej wcześniejszym dodaniu, więc problem jest nieaktualny Wszystko opiera się na pliku konfiguracyjnym broni i pliku arsenal_mod.xml lub podobnym. Edit: Jeszcze coś odnośnie zadań pobocznych: Standardowo wiadomo jak przebiega dialog. A jak zrobić żeby było tak? A: Są jakieś zadania poboczne? B: Coś się znajdzie. Jaki typ zadania? A: 1. Poszukiwanie części mutantów 2. Zabójstwo stalkera 3. Wytępienie stada mutantów / grupy stalkerów 4. Znajdź artefakt / unikalną rzecz (wybieram jedną z powyższych, dajmy na to 4) B: I tutaj lista WSZYSTKICH możliwych tego typu zadań (np. wszystkie możliwe zadania dotyczące tylko znalezienia artefaktów + jakieś własne dorobię) Mam nadzieję, że to jakoś zrozumiale napisałem
  13. Radrif

    Usuwanie pojazdów - DMX

    To już same proste rzeczy zostały Wszystko działa jak należy. Najwyżej jak z tymi zadaniami nie dam rady to odpuszczę.
  14. Radrif

    Usuwanie pojazdów - DMX

    Dobra z tym poczekam chwilę a wezmę się za resztę rzeczy. Oczywiście poszukam w necie, może coś znajdę. To na chwilę obecną mam jeszcze jeden problem. Mamy przypuśćmy doświadczonego stalkera i chcę żeby mieli oni mieszane wyposażenie, w sensie jeden AK, drugi jakąś strzelbe a trzeci jeszcze jakiś inny karabin. Weźmy na przykładzie stalkera kota: I z tego wszystkiego zainteresował mnie ten wpis: <specific_character id="esc_stalker_novice_default2" team_default = "1">To cyfra po default ma w tym przypadku znaczenie? Że 1 ma to i to a 2 tamto i owamto? Bo jeśli tak to po prostu tworzę nową sekcję z numerkiem 3 i tam w spawn wpisuję to co ma mieć? Nic więcej nie trzeba? Bo za proste się to wydaje... A i jeszcze jedno... Jak zrobić by gracz na początku miał 0 RU zamiast 40? Próbowałem co umiałem ale nie udawało mi się. Mało jeszcze wiem najwidoczniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.