Skocz do zawartości

GalaxyDog

Stalker
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GalaxyDog

  • Urodziny 12/14/1993

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Informacje o profilu

  • Ruble
    116

Ostatnie wizyty

1279 wyświetleń profilu

Osiągnięcia GalaxyDog

Turysta

Turysta (2/21)

5

Reputacja

  1. Cholera, zapomniałem o tym GrawiGunie, chociaż ciągle noszę go ze sobą Zaraz sprawdzę czy zadziała. I tak, cały czas trzymałem Shift + F. Kombinowałem też z puszczeniem F, puszczeniem Shifta, chodzeniem do przodu, do tyłu, kucaniem, skakaniem - nic to nie dało. Mój GG po prostu jest zbyt leniwy, żeby się po coś schylić i to jeszcze ciągnąć. EDIT: GrawiGun zdał egzamin Był mały problem ze wstrzeleniem ciała do domu w którym stoi Swibłow, ale wystarczyło je po prostu umieścić blisko niego przy zewnętrznej ścianie. Dzięki za radę @Wędrowiec
  2. Hej hej, bracia Stalkerzy Mam problem, który jest poniekąd również problemem fabularnym. Otóż wykonywałem sobie zadanie na zabicie Superpijawki dla Swibłowa na Radarze. Wszystko poszło gładko, pijawka leży, no i nagle okazuje się, że muszę zanieść jej truchło pod nogi Swibłowa. I tu pojawił się problem. Nigdy wcześniej nie musiałem przenosić żadnego ciała (nawet w podstawce w 2007 roku zrobiłem to chyba raz, żeby sprawdzić czy się da i tyle) i okazało się, że na tym modzie...po prostu nie mogę tego zrobić. Naciskając kombinację klawiszy SHIFT+F jaką podaje mi gra, moja postać niby opuszcza broń, niby chwyta to martwe ciało, ale w ogóle go dalej nie przenosi. Widać, że pijawka lekko się przesuwa, ale są to dosłownie milimetry i zajęłoby mi chyba rok, żeby przenieść to ciało. Poza tym, pijawka leży na płaskim terenie i ledwo się rusza a co dopiero pod górkę Mogę strzelać w to ciało i rusza się trochę żwawiej, ale nie dostrzelam go, aż do Swibłowa :( Jest jakiś trick, na przywrócenie GG sprawności w przenoszeniu przedmiotów?
  3. Witam! Miałem już kilka problemów z Solianką. Było między nami parę zgrzytów, o których obaj już zapomnieliśmy. Ale ten tajemniczy komunikat spędza mi ostatnio sen z powiek... "! Cannot find saved game ~~~ object 'solvador_put_warlab_restrictor': section 'sr_idle': field 'on_npc_in_zone': there is no object with story_id '9996' " "! Cannot find saved game ~~~ object 'anders_put_warlab_restrictor': section 'sr_idle': field 'on_npc_in_zone': there is no object with story_id '9995' " Pojawia się to po tym, gdy wychodzę z Warlabu na Generatory. Na mój chłopski rozum oznacza to, iż w magiczny sposób ze świata Zony zniknęli Andersen i Solvador. No i ok, nie ma ich przed wejściem na Generatory, ani w Warlabie, ani na wspomnianych Generatorach. Jednakże po otrzymaniu komunikatu i wróceniu do Warlabu obaj naukowcy spokojnie stoją (i zapewne "pracują"). Jestem na etapie powstrzymania samobójczych zapędów Pantery w Szpitalu i po prostu nie chciało mi się przechodzić przez Limańsk, wolałem skrócić drogę przez Warlab. Pytanie: czy mogę zignorować ten komunikat? Ogólnie to już to nawet zrobiłem (ale tylko do Szpitala) i nic złego się nie stało. Niestety, nawet gdy już upewnię się co do obecności jajogłowych w Warlabie po powrocie na Generatory znów dostaję informację, że "there is no object with story_id". Oczywiście próbowałem wczytać zapis sprzed błędu :) Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! PS: Poniżej wstawiam również screena...
  4. Serdecznie dziękuję. Pomogło :)
  5. Witam. Mam kolejny problem techniczny dotyczący Solianki. Przy pierwszym wejściu do X-10 popełniłem błąd i wykonałem kilka questów w tym samym momencie (tj. przy jednym podejściu) czyli zebrałem dokumenty dla Gawra, co zaowocowało spawnem kontrolerów i zebrałem dokumenty Sowy (czego chyba nie powinienem robić, bo nie miałem na nie żadnego questa). Wtedy też zespawnowały się kontrolery i burery. Ale to normalne. Gorzej z tym co zaczęło się dziać zaraz po tym. Gra zaczęła mi paskudnie crashować, parę zapisów w X-10 nie chciało działać. Ale na dokładkę bardzo zwolniło mi wczytywanie poziomów. Gdy wcześniej ładowałem zapis, lub przechodziłem na inną lokacje widziałem tylko komunikaty "wczytywanie zapisanej gry xxx.sav", "wczytywanie CFORM", "wczytywanie tekstur", "Solianka: Synchronizacja". Ładowało się to około 30 sekund. Teraz przy prawie każdym ładowaniu widzę dosłownie KAŻDY komunikat: "Serwer: łączenie", "Serwer: wczytywanie", localhosty, "Klient: odradzanie" i mnóstwo innych o których istnieniu nie miałem pojęcia. Gra wczytuje się teraz ok. 2 minut co strasznie wybija mnie z rytmu i zniechęca. W porównaniu z poprzednimi 30 sekundami to jednak ma znaczenie. Napisałem, że "prawie" przy każdym ładowaniu. Otóż niekiedy zdarza się, że załaduje się normalnie - czyli 30 sekund i już jestem w grze, ale zdarza się to bardzo rzadko. Spotkał się ktoś już kiedyś z czymś takim? Jeśli tak to proszę o pomoc. Z góry dziękuję... PS: Czytałem posty na forum i wiem, że Solianka u większości wczytuje się długo, ale skąd u mnie taki nagły spadek wydajności w trakcie wczytywania?
  6. Hmm u mnie jest to dokładnie artefakt Gwiazda Wieczorna i 10 stóp snorków.
  7. Panowie pomocy... Grawikombinezony skradziono! Nie ma ich na bazie wojskowych w Kordonie (sam ich raczej nie sprzedałem). Możecie mi powiedzieć jak się nazywają, aby je zespawnować? @Edit Dałem sobie radę. Dla innych poszukujących tego: soldier_outfit
  8. Hah niemożliwe żeby to było, aż tak proste. Nie wiedziałem że da się tak wykoksować Naznaczonego. Czyli mam legalną nieśmiertelność :D No ale będę musiał z paru artów zrezygnować, bo gra jest zdecydowanie zbyt prosta :) Wygląda to tak: http://img842.imageshack.us/img842/4048/zbu5.jpg
  9. Skóra x2 Elektryczny Jeżozwierz Pradawne Korale x2 Łzy Ognia Gorący Kryształ Plazmowa Gąsienica x2 Bateryjka Korale Mamusi x3 Rubinowa Sprężyna x2 Błysk Blask Księżyca Złota Rybka x2 Kotlet Dusza
  10. Zamieniłem model kombinezonu Huntera na Egzoszkielet Czystego Nieba. Do tego zmieniłem parę statystyk w meceniy_outfits.ltx. Mianowicie: ; MEDIUM RESISTANCEburn_protection = 0.5strike_protection = 0.3 - to zmieniłem z 0.5shock_protection = 0.6wound_protection = 0.5radiation_protection = 0.9telepatic_protection = 0.5chemical_burn_protection = 0.5explosion_protection = 0.4fire_wound_protection = 0.3 - to również z 0.5 bones_koeff_protection = armor_helmet_damageadditional_inventory_weight = 30additional_inventory_weight2 = 30 ; 10+ [sect_yurek_combat_outfit_immunities]burn_immunity = 0.005strike_immunity = 0.001 - zmienione z 0.005shock_immunity = 0.005wound_immunity = 0.005radiation_immunity = 0.001telepatic_immunity = 0.001chemical_burn_immunity = 0.005explosion_immunity = 0.003fire_wound_immunity = 0.001 - zmienione z 0.002 Dopiero teraz coś się zaczęło dziać. Od mocniejszych naboi otrzymuje lekkie obrażenia (to już coś). Natomiast po zdjęciu wszystkich artefaktów zginąłem prawie od razu. Niestety nadal słabsze naboje nie robią mi żadnej krzywdy. Brzmi to troche masochistycznie... W każdym razie dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli. :) Pozdrawiam!
  11. Dziękuję :) Mam jeszcze jedno pytanie. Gdzie znajdują się pliki pancerzy w gamedacie Solianki? Czy jest to w : /meshes/ equipments ?
  12. Fabularnie jestem przed wyłączeniem Mózgozwęglacza. Do tego dopiero teraz zabrałem się za poszukiwanie zabójców Kła - wykonuje teraz misje dla Gawra. Ale przed tym ruszyłem na bagna gdzie znalazłem Kombinezon Huntera. Wszystko było przez pewien czas OK. Otrzymywałem wszystkie obrażenia. Aż do pewnego czasu co już opisałem... Mogę nagrać jakiś krótki film pokazujący, że to żaden mój wymysł itp. Wiem, że to wszystko jest dość nieprawdopodobne, ale naprawdę tak jest. Jedyna rzecz którą zmieniłem w plikach gry to maksymalny udźwig postaci. @Edit OK Dobra stało się coś niesamowitego. Za radą Grillosza zdjąłem pancerz i zaszarżowałem na BTR-y w Kordonie. Wcześniej przyjąłbym to na klatę bez większego problemu. Teraz... zginąłem co bardzo mnie ucieszyło :D Okazało się, że mój drugi kombinezon (Wojskowy SKAT-10) wytrzymuje wystrzał ze zwykłej broni palnej, ale jest wrażliwy na pociski z BTR-a. Natomiast Kombinezon Huntera jest nadal odporny na wszystko. Teraz pytanie. Czy da się jakoś sprawić, abym mógł nosić Kombinezon Huntera bez całkowitej kuloodporności?
  13. To również nic nie dało. Chociaż nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Czy pociski po zmianie na hit_type = explosion miały wybuchać przy kontakcie ze mną? Jeśli tak to znaczy, że coś skopałem.
  14. Niestety to również nic nie dało. Nadal jestem kuloodporny... :(
  15. Gram na "Stalkerze". Ustawiłem na "Mistrza" i nic się nie zmieniło. Więc to chyba nie to...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.