Skocz do zawartości

Kardiofatim

Turysta
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kardiofatim

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    0
  • Frakcja
    Najemnicy
  • Broń główna
    F2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kardiofatim

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Spoko, nie pali się, dzięki za zainteresowanie, będę czekać.
  2. Czysta instalacja, mam co najwyżej zmieniony fov i "nano cell inventory" poza tym nic więcej, ale nawet jak przywracam stare xrGame.dll (fov) i tworzę nowy folder gamedata żeby wsadzić tylko ten skrypt to i tak nie działa.
  3. Bez zmian, nadal nie rusza, sprawdziłem na wersji gog i pudełkowej, różne możliwości, podnieś z ekwipunku npc, zapisz - załaduj, schowaj broń, podnieś z ziemi, nowa gra, stary save. Nazwy folderów się zgadzają, tak samo nazwy plików. Pudełka nie łączą się w całość.
  4. @Marcus-Polonus Proszę, wsadziłem do paczki wszystko co mam. Skrypty.7z
  5. @Marcus-Polonus Skrypt który nie działa to plik(i) z "ammo_fix_v100002" "dunin_ammo.script" oraz "bind_stalker.script" i nie działa wcale, tzn. nie pakuje amunicji, jeżeli sobie takim makarovem rozbije paczkę amunicji (50) na 7 to wtedy zamiast 1 paczki mam te 7 co przy oryginalnym skrypcie nie ma szans się zdarzyć bo w momencie kiedy podnoszę amunicję z ziemi wszystko jest łączone (ale są też inne sytuacje kiedy łączenie paczek ma nastąpić) i następnym razem kiedy chce wyrzucić amunicję z ekwipunku to wypada cała paczka 50, tylko ten oryginalny (i wszystkie pozostałe które na nim bazują [oczywiście bez tego naprawionego]) despawni naboje przy rozładowywaniu broni przy prawie pełnych paczkach. I jak już wcześniej pisałem na niezmodyfikowaną grę miało wystarczyć usunięcie dopisków z nazw plików i kiedy tak zrobiłem to skrypt nie działał wcale ani w ZP ani w CN. Działa W CC bez problemu. Skrypty z tej poprawki są takie same dla ZP i CN ale ma kilka różnic w stosunku do tego pod CC, a "bind_stalker.script" jest różny dla każdej wersji trylogii. I na podstawie tego działającego skryptu w Cieniu Czarnobyla zakładam że te skrypty pod ZP i CN też mają naprawiony problem z despawnem amunicji (czego nie jestem pewny w 100% bo nie mam jak tego sprawdzić) ale one nie działają w grze czyli nie pakują amunicji wcale. Próbowałem rożnych kombinacji, łączenia skryptów ale nic z tego nie wyszło. I nie mogę pojąć dlaczego w CC działa a w CN i ZP nie. I tutaj ten pomysł że może był pisany pod rosyjską wersję gry która rzekomo jest inna od tych "globalnych". Czy to rzeczywiście jest prawdą to nie wiem bo dlaczego oryginalny skrypt (a raczej jego adaptacje) działa w każdej wersji a naprawiony tylko w CC? Skrypt z PRP (1.1 , 1.2) działa, jest inny w strukturze od tego oryginalnego z tej strony ale ma ten sam problem z despawnem amunicji. I właśnie o tą poprawkę mi chodzi najbardziej żeby działała w Misery bo w oryginalnych grach amunicją jest się zasypywanym na każdym kroku i tych znikających naboi to praktycznie się nie zauważy, ale nadal będzie trzeba się naklikać. Natomiast w Misery amunicja to już inna sytuacja i tam było by dobrze gdyby nie znikała z ekwipunku.
  6. @Meta No niestety, to jest ten sam skrypt co v 1.1, tak czy inaczej dzięki.
  7. Masz może kogoś konkretnego na myśli? Bo ja nie znam absolutnie nikogo ani nawet nie kojarzę, myślałem jeszcze żeby popytać na discordach albo stalkerskim reddicie, ale szczerze, to mi się wydaję że to też takie chodzenie po omacku i obawiam się że moje pytanie utonie razem ze wszystkimi innymi postami.
  8. Witam, poszukuję kogoś kto byłby w stanie pomóc mi w ogarnięciu skryptu, a mianowicie skryptu łączącego luźne paczki nabojów w jedną. Tak zwany "dunin_ammo". Jeżeli ktoś nie wie jak to działa to tłumaczę. Umowna wielkość paczki nabojów to 30, ale kiedy z trupa podniesiemy jakąś mniejszą ilość amunicji to staje się ona osobną paczką, i jeżeli mam 30 kul rozsypanych po takich mniejszych paczkach to idzie się zaklikać na śmierć bo zamiast kliknąć raz żeby podnieść te 30 kulek to w zależności od sytuacji można i kilkanaście razy kliknąć zanim się zechcianą wartość weźmie. I właśnie tutaj wchodzi ten skrypt, który te luźne paczki łączy w jedną. Od razu przyznam się bez bicia że o skryptach wiem tyle samo co przypadkowy dzieciak z przedszkola chociaż jest szansa że nawet on by wiedział więcej. Problem polega na tym że owy skrypt jest zbugowany, przynajmniej ten który udało mi się znaleźć w necie, problem polega na tym że kiedy paczka nabojów jest prawie pełna i jakaś broń zostanie rozładowana to podczas tego rozładowywania bardzo często zdarza się że mniejsza lub większa ilość nabojów zostaje zdespawnowana i przepada. Teoretycznie znalazłem też skrypt który rzekomo tego buga naprawia i twórca daje w pliku wersje pod każdą część trylogii ale te pliki nie działają ani w czystym niebie i ani w zewie Prypeci. Paradoksalnie skrypt bez problemu działa w cieniu Czarnobyla. I tu właśnie jest moment w którym potrzebuje pomocy, i jakkolwiek to zabrzmi szukam kogoś kto na własną rękę byłby w stanie to naprawić bo jak już wspomniałem ja się na tym nie znam ani trochę, kogoś kto sprawdzi czy rzeczywiście problem leży po stronie skryptu że nie działa w ZP i CN czy może ja z braku znajomości tematu odwaliłem jakąś głupotę i nie zrobiłem czegoś prostego, aczkolwiek kiedy autor napisał że na grę niezmodowaną wystarczy tylko zmienić nawy plików to podejrzewam że coś raczej po stronie skryptu, albo może że skrypt był pisany na rosyjską wersję gry która rzekomo jest inna od pozostałych i ma swoje własne problemy, ale wtedy dlaczego inne skrypty działają a ten nie? Wersje które posiadam: ZP: Skrypt oryginalny, skrypt z „Pripyat reclamation project 1.1, skrypt ten naprawiony który nie działa CN: Skrypt z „Sky reclamation project 1.1.3”, ten naprawiony (też nie działa) (SRP ma ten sam problem) CC: Skrypt z „Zone reclamation project” 1.05”, ten poprawiony który rzeczywiście działa (ZRP ma ten sam problem) Z tego co zauważyłem ten naprawiony skrypt działa z jakimś opóźnieniem tzn, nie łączy paczek od razu ale też nie despawni nabojów przy rozładowywaniu czyli rzeczywiście jest naprawiony. ZP testowałem zarówno na wersji GOG jak i tej pudełkowej z 2009 roku, skrypt nie działa na żadnej. CN Testowałem tylko wersje GOG Natomiast naprawiony skrypt w CC działa na wersji GOG tak więc nie próbowałem na wersji pudełkowej. Porównując wszystkie nie doszedłem do żadnego wniosku poza tym że jeżeli dalej będę próbował dojść do rozwiązania na własną rękę to mogę co najwyżej liczyć na podwójny skręt jąder. Osobiście próbuję zaimplementować to do moda Misery tzn. tą zbugowaną wersję wsadziłem ale ze względu na to że paczki z nabojami mają tam bardzo małe wartości (10-15) to problem ze znikającymi nabojami jest za bardzo zauważalny szczególnie przez to że amunicja tam jest dosyć rzadkim dropem i psuję to ekonomię i rozgrywkę. Tak więc dziękuję za przeczytanie mojej ściany płaczu i jakby ktoś chciał się tym pobawić to mogę to wszystko spakować w jeden plik i podesłać link do dysku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.