Skocz do zawartości

janzamyslny

Stalker
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O janzamyslny

Informacje o profilu

  • Ruble
    90

Osiągnięcia janzamyslny

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

2

Reputacja

  1. janzamyslny

    Astronom.

    Jest jeszcze trzecia droga - u?yj spawnera... Jak go zainstalujesz (procedura opisana w pliku instalacyjnym, trzeba doda? par? linijek w pliku ui_main_menu.script) znajd? plik ui_atlas.script (jest w katalogu: gamedatascripts ) znajd? linijki: function atlas:spawn_stalkers() local random18 = math.random(1, 18) if random18 == 1 then self:spawn("agr_stalker_regular") end i zmie? na: function atlas:spawn_stalkers() local random18 = math.random(1, 1) if random18 == 1 then self:spawn("esc_zvezdochet") end To oczywi?cie nie jest eleganckie rozwi?zanie, ale najszybsze. Najlepiej linijki, które maj? by? zmienione wzi?? w komentarz (czyli da? na pocz?tku --), ?eby potem ?atwo usun??. W ten sposób kod wygl?da?by nast?puj?co: function atlas:spawn_stalkers() -- local random18 = math.random(1, 18) local random18 = math.random(1, 1) if random18 == 1 then -- self:spawn("agr_stalker_regular") self:spawn("esc_zvezdochet") end zapisa?, odpali? gr?, w trakcie u?y? spawnera dla potworów (ESC F2) i jak wci?niesz przycisk z napisem "Stalkers" b?dziesz mia? swojego Astronoma. Ba, mo?esz mie? ich nawet 20 (sprawdzi?em na 2, nie gryz? si? ). Czy b?dzie wykonywa? zadania, nie wiem. Ale jest, mo?na sprawdzi? - na ch?opski rozum powinien zachowywa? si? tak, jakby nie pad? by? ?mierci? bohatersk? acz tragiczn? ). Z tego, co widz? w plikach gry esc_zvezdochet zmienia si? na dalszych etapach gry w: land_arhara_zvezdochet zvezd_after_warl generators_zvezdochet aver_zvezdochet2 Gdyby nie zadzia?a?o z esc_zvezdochet (aczkolwiek s?dz?c z nazwy to w?a?nie ten, którego potrzebujesz) spróbuj z pozosta?ymi. Gdyby? zupe?nie utkn?? daj, prosz?, zna? to wy?l? Ci mój przerobiony spawner, w którym jest wi?cej opcji ni? w oryginalnym - spawn dowolnego przedmiotu, postaci, remont broni i pancerza oraz teleporty do wi?kszo?ci lokacji - w przypadku tego ostatniego, trzeba zmodyfikowa? jeszcze 1 czy 2 pliki, ju? nie pami?tam. W tej chwili mam ma?o czasu, ale w tygodniu postara?bym si? wys?a? - ?eby wypu?ci? to "do ludzi" trzeba jeszcze og?adzi? troch? interfejs, bo jakkolwiek mi jego toporno?? nie przeszkadza, to niektórych móg?by razi? a w tej chwili nie mam czasu. Acha, poni?ej screen, na którym zespawnowa?em 49 (albo 48, bo radar pokazuje chyba te? Sidora) Astronomów Jak wida? gra nie wywali?a si?, nie pobili si?, tylko si? od razu poroz?azili jak nie powiem co i gdzie (chyba id? tam, gdzie mieli sta?).
  2. Dziękuję za wyjaśnienie i za radę, spróbuję najpierw sam poprawić ten plik. ... Cóż, po zmianie pliku nadal byli wrodzy, po cofnięciu save'a i powtórce już jest OK. Nawet sztabka tym razem nie spowodowała żadnych problemów ;)
  3. Przepraszam, że odgrzebuję trupa, ale mam pytanie. Co do bariery i Kontrolera - też potwierdzam, miałem to kiedyś (na długo przed zadaniem z Warlabem), zaczęli do mnie strzelać, niestety nawet ubicie kontrolera nie spowodowało zaniku wrogości, trzeba było wczytywać save'y. Nawiązując zaś do Warlabu/sztabki/etc. - czy gdy odnosiliście Łukaszowi pieczęć Wolnościowcy na MW byli wrogo nastawieni? Podczas wykonywania zadań na Magazynach (kombinezon+pies) nie strzelałem a i tak musiałem oddać ją w niewidce... Myślałem, że po oddaniu staną się znów przyjaźni, ale nie. Nawet po wykonaniu zadań (ci z Warlabu byli przyjaźnie nastawieni) i otrzymaniu sztabki nadal są wrogami. Nie jestem daleko w fabule i jest jeszcze czas, żeby powtórzyć od momentu zabicia Pająka, ale wolę zapytać.
  4. Niestety, nie udało się z teleportem w 'legalny' sposób. Nie było teleportów, Kostia nie gadał, nie było też zadania w PDA. Coś mi świta, że gdy byłem w X-10 za pierwszym razem to chyba wszystko na raz robiłem - wyłączenie zwęglacza, branie schowka, który jest tam w pomieszczeniu (nie pamiętam co w nim było, w każdym razie spawn wielu potworów po nim nastąpił). Tak sobie przypominam, że gdy wychodziłem z pomieszczenia to chyba teleportowało mnie, ale nie skojarzyłem tego z Kostią i po rozwaleniu wszystkich i wszystkiego wyszedłem na zewnątrz. To chyba jest rozwiązanie. Spawn pda nic nie dał, zrobiłem go nawet obok miejsca, gdzie miał być schowek - nic, stwory się nie pojawiły, Kostia nie wziął go, za drzwiami z zamkiem kodowym poza śmieciami nic nie było. Po spawnie uszkodzonego teleportu Sacharow go nie wziął, zespawnowałem z ciekawości to, co miało wyjść. Szkoda, że po jednym użyciu nie dało się ich uruchomić ponownie ;) Dziękuję wszystkim za rady.
  5. O, świetna odpowiedź - teraz już wszystko jasne. Nie mam ani nie miałem żadnych teleportów (poza tym od Krzyża), czyli coś nie tak w X-10 (gram na aktualnej S. więc powinny być teleporty). Pójdę jeszcze raz do Kostii. Bardzo dziękuję.
  6. Znam ten wątek, zaglądałem tam, ale nie byłem pewien czy kolejność jest dokładnie taka. Niestety wczytanie save'u raczej nie wchodzi w grę bo było to pewnie jakieś 500 zapisów temu... ;) Cóż, będę kombinował, w ostateczności spawn (choć wolałbym uniknąć). Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
  7. Dziękuję, zapomniałem o najprostszym. Fakt, w wykonanych znalazłem schowek na Radarze, czyli ten wzięty (świta mi coś, że jak byłem na śmigłowcu, to emisja mnie dopadła). Czy po Radarze jest X-10 i dalej Prypeć czy może być inny? Bo jeśli tylko te 2 to kicha... ... Wychodzi, że coś się wykrzaczyło w X-10, bo w zadaniach mam też zaliczone MW i Jantar, nie mam ani w aktywnych ani w wykonanych zadaniach schowka na X-10. Kostia właściwie nic nie mówi (tylko siedzi), w X-10 brak teleportów.
  8. Witam! Głupia sprawa - przerwałem grę na parę miesięcy i wróciłem do niej, ale... nie pamiętam na jakim etapie jestem z Kostią. Siedzi on teraz sobie na Magazynach, pamiętam podpowiedź o liczbach, wiem na 100%, że znalazłem schowek na Agropromie. Sprawdziłem wszystkie miejsca, gdzie powinien być w Prypeci - brak, a w X-10 mnie nie teleportuje, nie ma go też tam za drzwiami. Mam ponad 1000 save'ów i nie bardzo chce mi się w nich cofać, przeglądanie każdego możliwego miejsca ukrycia na Jantarze, MW i Radarze, jeśli nie wiem czy przypadkiem coś się nie wykrzaczyło też niespecjalnie mi się uśmiecha. Da się jakoś poznać, na której lokacji powinien być teraz czy pozostaje bieganie i sprawdzanie? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź :)
  9. Tak, szukałem w dobrym miejscu. Po prostu nie było ich tam wtedy. Po wzięciu questu od nowa pojawiły się dokładnie tam, gdzie miały być.
  10. Dziękuję za odpowiedź - czyli jednak miały leżeć. Niestety, nie ma ich. Powiększyłem zasięg widzenia tak, że pokazuje mi artefakty przy wiosce ;) i nigdzie ich nie widać. Sukcesywnie wczytuję kolejne poprzednie save'y - na razie brak. ... Cofnąłem się do save'u zaraz po wzięciu zadania, bieg prosto na miejsce (bez save'u na MW) i dalej ich nie ma. Widać diabli wzięli (Najemnicy ich nie mieli) ;) Chyba je zespawnuję. ... Spawn pomógł (częściowo: Ginekolog wziął kolby, ale Cyklop się zaciął - znów dawał tę samą podpowiedź), ale wczytałem raz jeszcze, wziąłem powtórnie zadanie i poszło już bez problemów. Temat w zasadzie już wyczerpany i można go zamknąć. Dziękuję za pomoc.
  11. Witam. Mam problem z kolbami na MW. Wiem, gdzie szukać (sprawdziłem też na screenach w tutejszych poradnikach), ale ani pod słupem ani w pobliżu nic nie widzę. Czy one mają być na ziemi (i wpadły w teksturę) czy są w jakimś schowku (jeśli tak, to gdzie on konkretnie jest)? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.