Skocz do zawartości

baradiel

Stalker
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O baradiel

Informacje o profilu

  • Ruble
    27

Ostatnie wizyty

885 wyświetleń profilu

Osiągnięcia baradiel

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Witam Panów! Uff jak poczytałem powyższy dialog to doszedłem do wniosku że wiem o modach jeszcze mniej niż myślałem :( Ale do rzeczy: Apokalipsa pobrana oczywiście z tąd: http://stalkerteam.pl/topic/2222-stalker-apokalipsa-mod-by-zaurus/#entry22337 a AA2 pobrana z moddb, najnowsz wersja.
  2. Dziękuję bardzo za informacje. Niestety poziom komplikacji adaptacji aa2 do wersji 1.4 zdecydowanie przekracza moje możliwości. A może kolega The Emperor zna jakąś inną modyfikację graficzną która pójdzie na soc 1.4 i nie pogryzie się z Apokalipsą? Uwagi moderatora: Cytując post nie kopiujemy całej wypowiedzi - nie ma sensu dublować posta w ten sposób - The Emperor ​
  3. Wiatm sznownych formowiczów i moderów. Pytanie jak w temacie. Próbowałem instalować najpierw apokalipsę, później aa2, niestety bez powodzenia, również w odworotnej kolejności, oczywiście po uprzedniej reinstalacji soc. Gra nie uruchamia się wcale (3 bugtrapy) lub uruchanmia się i wychodzi do pulpitu po rozpoczęciu nowej gry bez informacji bugtrap. Czy połączenie tych modów jest wogóle możliwe? Apokalipsa jest dla soc v1.4, aa2 dla v1.6. Jeżeli nie jest możliwe to czy jest jakaś podobna modyfikacja graficzna dla soc która nie będzie się gryzła z Apokalipsą? Pozdrawiam
  4. Dziękuję bardzo za informacje. TŚ 2 ukończyłem :)
  5. Jak w temacie, Próbowałem wczytywać lokalizację przy elektrowni od nowa - wylot. próbowałem w innej kolejności whodzić w teleporty- wylot. zostawiłem połowę gratów z plecaka na ziemi - wylot. skończyłem już TŚ 2 na dwa sposoby, ale w prawdziwy - z wyjściem przez teleport nie mogę bo ciągle wywala mnie do pulpitu. ten sam problem miałem w niektórych miejscach w prypeci. zainstalowałem aktualizację TS2_Update_Final+Fix_11.04.12_PL_(FINAL).exe bez zmian. zmieniałem ustawienia jakości grafiki synchronizacji pionowej itd...bez zmian. jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o info. sprzęt phenom II x3 720, asrock 880g pro3, goodram play 1600 2x2gb, hd7770 sapphire ghz edition, corsair tx750, barracuda 1tb, win xp sp3 he, wersja sterownika wideo 8.982-120727a-144946C-ATI i jeszcze skopiowqałem error z xray_phenom2.log: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [flame_mono1_walk] in inaccessible for object [flame_mono142514]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.