Skocz do zawartości

blulaguna

Weteran
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana blulaguna w dniu 26 Grudnia 2012

Użytkownicy przyznają blulaguna punkty reputacji!

O blulaguna

Informacje o profilu

  • Ruble
    221

Ostatnie wizyty

683 wyświetleń profilu

Osiągnięcia blulaguna

Turysta

Turysta (2/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Przy okazji ściągania tego moda chciałbym podzielić sie uwagą o Yandex Disc. Moze to tylko dla mnie odkrycie ale dzisiaj odkryłem ze ma wielka dodatkowa zaletę. Dużo sciągam z narod. Mając konto na Yanex sciąganie to tylko jeden klik. Sciąganie dużo szybsze niż normalnie i co najwazniejsze nic więcej cie nie obchodzi. Mozesz przerwac a synchronizacja nastepuje kiedy masz włączonego kompa.
  2. Nie gram w to jeszcze ale znalazłem poradnik rosyjski. Trochę przejżałem i zdaje sie bez niego będzie trudno. Link poradnika: http://narod.ru/disk/64819699001.4ced27a300938bacc186c16ea10f0116/Хелп.doc.html. Zródło: http://tfile.me/forum/viewtopic.php?t=569786#6821417
  3. kfiat Przykro mi że miałeś problemy s powodu tych skryptów. Wgrałem jeszcze raz sejwy z Czerwonego Lasu przeszłem do Lesnika i nie mam żadnych problemów. Może mamy rózne g.script bo w lini którą Ci wyrzuciło nie ma nic istotnego i nie powinno być zwiazku. Przejrzałem więc wstawione skrypty i nie wiem co powiedziec. Wstawłem skrypty na których poprawiałem błędy i oczywiste ze nie mogą działac. Tu są poprawne link : http://yadi.sk/d/WZ0jroF72RUnS. Przepraszam za kłopoty.
  4. Miałem ten sam problem z wylotem w czasie ataku psów w Czerwonym Lesie co apg2312. Najpierw błąd w g.scrypt - poprawiłem to wyrzuciło kolejny w xr_statiscic.script. Poprawiłem i przeszedłem. Może komuś się przyda. Link do skryptów : http://yadi.sk/d/hjjQRQXi2QQJw
  5. Daleko od wejścia to prawda, tylko nie pamiętam czy poprawnie pokazuje poziom. Jesli jest biały a nie zielony krzyżyk tz to nie ten poziom Tunel jest długi dlatego widzisz znacznik w barakowozie
  6. Karabin rodowy - nie jest na powierzchni tylko koło strąconego śmigłowca jest wejscie do tunelu. Widac kilka samochodów i anomalie. Karabin jest w ostatnim kontenerze. Znajdziesz tam jeszcze kilka ciekawych rzeczy. To z podstawki.
  7. Pominięte pliki sound Link: http://yadi.sk/d/528uxD0i2ONw6 1.5M apg2312 E:THQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedatascriptsxr_statistic.script linia 80 spróbuj zmienić na if (props == nil or sect == nil) then jesli nie pomoże zawsze można przywrócić kopię. Pozatym może być jeszcze jeden problem nawet jeśli to co podałem jest poprawne. Skrypt jeśli zawiera zmiany globalne nie zadziała bez rozpoczęcia nowej gry. Mimo wszystko to kilka minut i warto spróbować. Jesli ma zadziałac to musi to być zapis sprzed zobaczenia psów i to nie kiedy Ty je zobaczysz ale kiedy "zobaczy" je Twoja postać lub psy. apg2312 Jeszcze jedno. Zdaje sie że brakuje po lini 96 end trzeba je wpisac. Powinno być dwa end. Uwagi jak powyzej.
  8. apg2312 U mnie nie ma tego błędu - ogg. Usun logi i sprawdz na nowym czy nadal będzie występował. Jeśli bedzie nadal występował zmienie parametry i Ci prześlę. Nie chodziło mi inna droge tylko o to aby postepować inaczej w czasie podejscia. tz isc inaczej niz poprzednio i nie wykonywac tych samych czynnosci. Np chodzenie po zakamarkach, zbieranie przedmiotów, jakies walki..itp. Błąd moze powstawać przy próbie zapisu lokacji a wiec wszelkich zmian na niej. agp2312 Znalazłem błąd ogg. Po prostu nie wstawiłem wszystkich poprawionych plików. U mnie są wszystkie więc nie ma błędu. Wstawię pózniej poprawione pliki bo teraz musze wyjść. Sorry
  9. ne. Sprawdziłem pliki są poprawne. Wstawiłeś pliki z postu 181?. Co do błędu - stack overflow. To błąd przepełnienia bufora w wyniku przepełnienia stosu. Powstaje najczęsciej w wyniku zbytniego zagnieżdzenia funkcji lub zapętlenia. Moja rada jeśli nie znajdziesz lepszej. Usunać funkcje - oczywiscie nie bezpośrednio lecz przez jej nieużywanie. Może masz jakis nietypowy przedmiot, broń czy coś innego. Spróbować przejśc porzucajac całe wyposarzenie na próbe. Jeśli sie uda sprawdzac kolejno przejscie z wyposarzeniem. Spróbować cofnac kilka zapisów i postepowac inaczej w grze niż dotychczas. Tz..isc inna droga, nie robic tego co poprzednio.
  10. Poprawione pliki ogg. WIielkość pliku 193M plikow 997. md:92EC44D0313AC01FA7F0202B3C659E38 Pliki skopiować do sound. Nowa gra nie wymagana. Wszystkich plikow jest ok 9500 sa zagnieżdzone wiec mogłem coś pomninąc. Jesli ktos znajdzie jeszcze uszkodzone proszę o informacje, poprawię. Link: http://yadi.sk/d/kEqZL-kf2N2Hi Jeśli coś nie tak z linkiem prosze pisać. Używałem po raz pierwszy ten dysk i mogłem coś sknocic. Znalazłem jeszcze trochę niepoprawnych dzwięków. Instalacja jak powyzej. md5 F2AB30EABC187D232FB8F5195CF10E92 47.3M Link: http://yadi.sk/d/fI-2wnyj2N7E0
  11. Dobry mod. Miałem problemy z plikami ogg powadujacymi błędy typu comment. Naprawiłem te pliki po spakowaniu to 193M i zawiera 899 plików. Sporo tych plikow i mogłem coś ominąć ale to oczywiście można poprawić. Poprawione pliki z paczki wystarczy skopiowac do sound. Nowa gra nie wymagana. Jeśli jest ktoś zainteresowany moge gdziś wstawić.
  12. Dzięki zadziałało. Dziękuję Smox za te słowa. Jednak trochę inaczej to wyglądało. To prawda rozpocząłem sam pracę nad tym modem. Jednak z braku doświadczenia popełniłem bardzo dużo błędów. Pozostała również spora część nieprzetłumaczonych tekstów. Tego własnie i naprawy błędów podięli się Smox i Metek58. Włożyli w to mnóstwo pracy i czasu więc powstanie tego spolszczenia to w dużej mierze ich zasługa. Należą się im słowa uznania za stworzenie kolejnej polonizacji.
  13. FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : data [error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\FS.cpp [error]Line : 462 [error]Description : e:\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\meshes\actors\1935_stalker_animation.omf [error]Arguments : Not enough storage is available to process this command.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.