Skocz do zawartości

ambik

Stalker
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ambik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nie podana

Informacje o profilu

  • Ruble
    40
  • Frakcja
    Samotnicy

Osiągnięcia ambik

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Cześć stalkerzy, Mam pewien problem natury technicznej i zwracam się do Was o pomoc. Otóż w Zatonie (ale dopiero po kilku kwestach) zaczęło coś się dziać z płynnością gry. Do tego czasu wszystko było stabilnie, między 45-60 fps. (gram na max i DX 10). W międzyczasie nic nie doinstalowywalem, nic nie zmieniałem w ustawieniach a w pewnym momencie gra zaczęła mi szarpać tak ,że fps zaczęły schodzić do 30 i ciągle "skakać" (nawet gdy stałem w miejscu i nie obracałem kamerą). Próbowałem uruchamiać grę ponownie, próbowałem wyczyścić rejestr i nic nie pomaga. Chciałem sprawdzić, czy na innej aplikacji też tak się będzie działo, ale było normalnie. Czy ktoś z was miał podobny problem? O co może chodzić? Co prawda wylotu nie było, ale w razie czego wklejam log, może coś Wam mówi? [ D3D ]: textures[1198649 K]* [win32]: free[1172252 K], reserved[255340 K], committed[2766648 K]* [ D3D ]: textures[1198649 K]* [x-ray]: crt heap[427842 K], process heap[14940 K], game lua[42974 K], render[801 K]* [x-ray]: economy: strings[64170 K], smem[67186 K]DestroySingleton::RefCounter: 0DestroySingleton::RefCounter: 0Input: 1Config-file [c:userspublicdocume~1stalke~1.-zeuser.ltx] saved successfullyDestroying Direct3D...* RM_Dump: textures : 0* RM_Dump: rtargets : 0* RM_Dump: vs : 0* RM_Dump: ps : 0* RM_Dump: dcl : 0* RM_Dump: states : 0* RM_Dump: tex_list : 0* RM_Dump: matrices : 0* RM_Dump: lst_constants: 0* RM_Dump: v_passes : 0* RM_Dump: v_elements: 0* RM_Dump: v_shaders : 0refCount:pBaseZB 1refCount:pBaseRT 1refCount:m_pSwapChain 1DeviceREF: 25refCount:m_pAdapter 3 (specyfikacja to: i5 3570, gtx 670, 8gb 1600)
  2. Puszkin86 Nie jestem pewien czy pliki polonizacyjne będą miały tutaj znaczenie, ponieważ jest to dodatek, który podmienia same tekstury, więc polskie znaki powinny zostać zachowane. Chodziło mi raczej o to, czy nie będzie żadnych konfliktów wynikających z zastosowania pozostałych dodatków wpływających na poprawę efektów graficznych (lepsze tekstury, AF3 i patch do niego), w szczególności przy przejściach pomiędzy lokacjami.
  3. Witam, Mam pytanie do obytych w temacie stalkerów :) Ostatnio trochę skrupulatniej przejrzałem temat i znalazłem coś, co wcześniej pominąłem, a mianowicie dodatek Absolute Nature 3 zaadoptorany do SGM przez Cromma (#41), który chciałbym zainstalować. Co prawda autor pisze, że nie trzeba rozpoczynać nowej gry, ale czy jeśli zainstaluje ją na którymś jej etapie w SGM 2.2 Jenot, mając chronologicznie poinstalowane wszystko tak jak jest opisane w instrukcji (łącznie z opcjonalnymi dodatkami), to nie będzie mi nic krzaczyć? Pozdrawiam i proszę o możliwie szybką odpowiedź
  4. # kamil190 Dzięki za radę. Mam nadzieję, że ten sposób będzie skuteczny.Pozdrawiam
  5. Wtedy akurat nie ma żadnego opadu. Robi się po prostu mglisto (jakoś zielono, jakby chemicznie) i coś w jednej chwili mnie zbija, pomimo podstawowych zabezpieczeń (kombinezon, artefakty)
  6. Ponawiam prośbę o pomoc z posta #342 Czekam z sugestie i z góry dziękuję
  7. Witam wszystkich, Mam pytanie do osób, które zetknęły się z dość osobliwą sytuacją (błędem?). Otóż, gdy przeszedłem z bagien do Zatonu i otrzymałem zadanie z odszukaniem artefaktu (anomalia chemiczna) w okolicach tartaku, idąc je realizować, nagle cała okolica zaczęła zachodzić mgłą (bezwzględnie czy dochodziłem do miejsca przeznaczenia, czy szedłem w innym kierunku), a po chwili coś nagle mnie uśmiercało. Próbowałem startować z kilu miejsc zapisu, ale to nic nie dawało. Macie pomysł o co tu chodzi? PS. Instalacja przeprowadzona zgodnie z instrukcją + zainstalowany AtmosFear 3.0
  8. Witam wszystkich, Mod jest rzeczywiście świetny, niemniej jednak chciałbym trochę nacieszyć oczy "fajerwerkami" pogodowymi z atmosfear 3. Wiadomo mi jest, że w przypadku SG 2.2 można zasymilować AF3 (przy pomocy małego patcha). Czy ktoś z Was próbował? Jeśli nie, to pytanie kieruję to technicznie obeznanych. Czy takie połączenie sniper+AF3 byłoby możliwe i obeszłoby się bez żadnych kolizji? Czekam na Wasze cenne rady Pozdrawiam
  9. -The Emperor- Dzięki za szybką odpowiedź. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś i zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam
  10. Witam,Mam problem z przejściem z bagien do zatonu. Przy każdej próbie ładowania lokacji pasek loadu zatrzymuje się, natomiast treść loga jest następująca: FATAL ERROR[error]Expression    : cross_table().header().level_guid() == level_graph().header().guid()[error]Function      : CAI_Space::load[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameai_space.cpp[error]Line          : 113[error]Description   : cross_table doesn't correspond to the AI-mapstack trace:Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.