Skocz do zawartości

kronikarz

Stalker
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana kronikarz w dniu 10 Marca 2014

Użytkownicy przyznają kronikarz punkty reputacji!

O kronikarz

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nie podana

Informacje o profilu

  • Ruble
    302

Ostatnie wizyty

949 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kronikarz

Nowicjusz

Nowicjusz (3/21)

7

Reputacja

  1. Ja mam pytanie. Otóż ściągnąłem SGM 2.2 i gdzie muszę to zainstalować? do folderu z grą? Tam właśnie to robię, niestety gra jakby nie widzi, że coś się zainstalowało, ponadto w folderze nie ma żadnej gamedaty. Co zrobić?
  2. Wszystkim tłumaczom Sigerousów (bo w nie jedynie gram) kiedyś muszę flaszkę postawić :) Także, jeszcze raz wielkie dzięki za chęci i brawa za efekt prac! :)
  3. Dziękuję za odpowiedź, lecz chodzi mi bardziej o tryb "zwiedzania" tj. idę sobie do nowo dodanej lokacji bez celu i jestem świadkiem cudownie działającego AI, spawnują się nowe artefakty, mutanty atakują, stalkerzy walczą między sobą itp. czy przechodzę przez wyludnioną okolicę, w której trzeba było wykonać jedynie jakiś quest? Kolejne pytanie, jak to jest ze schowkami na nowych lokacjach? Dużo ich?
  4. Czy nowe lokacje dodane do moda są zaludnione? Funkcjonuje w nich życie, spawnują się mutanty, artefakty, stalkerzy? Czy są to jedynie lokacje w celu "idź, zrób x i nigdy tam nie wracaj bo nie ma po co" ?
  5. Choćbyście mieli wydać za kilka miesięcy, tak czekam z niecierpliwością :) Słowa uznania należą się jak najbardziej
  6. Racja, gdzieś w instalacji był błąd, jednak wyskakuje kolejny zaraz po rozpoczęciu gry FATAL ERROR [error]Expression : data [error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreFS.cpp [error]Line : 545 [error]Description : d:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatatexturesuiui_mod_huds.dds [error]Arguments : Not enough storage is available to process this command. I kolejny: FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : not enough memory Ehh, chyba sobie nie pogram
  7. Tak, grę odinstalowałem i zainstalowałem na nowo przed wgraniem moda. Patchowałem do 1.6.0.2 i żadnych dodatków nie instalowałem. Jedynie SGM, GEN, FIX i spolszczenie. nie wiem o co chodzi zupełnie, bo dopiero po zainstalowaniu fixa sypie. Może źle instaluję? Poza tym przy ściąganiu GENO avast wykrywał jakieś złe oprogramowanie. Nie wiem, czy może ja źle instaluję. Powiedzcie czy dobrze i co sądzić o logu? 1) SGM 2.0 czysty, instalatorem do folderu gry 2) Genoezis addon 2.0 instalatorem do folderu gry 3) Gamedata fixa do folderu gry, zapisuję i nadpisuję konflikty 4) Spolszczenie instaluję do głównego folderu gry.
  8. Przy próbie odpalenia gry sypie błędem "xray przestał działac". Ściągnąłem czystą wersję i zainstalowałem w katalogu gry, genoezis zainstalowałem w katalogu gry, fix wrzuciłem do katalogu gry i spolszczenie również zainstalowane do katalogu gry. FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameuiUIXmlInit.cpp [error]Line : 156 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : ga_version [error]Argument 1 : uiui_main_menu_16.xml Błąd pojawia się po instalacji fixa, jest początkowy ekran SGM i wylot. Ktoś wie o co chodzi?
  9. Świetnie, być może wreszcie nie będzie problemu z wylotami ze względu na brak pamięci :)
  10. A jak to jest z optymalizacją? Poprawiono? Mniejsze zapotrzebowanie modyfikacji na pamięć?
  11. Mi nawet na statycznym wysypuje. Mam 6 GB ramu, więc jedyne wyjście to przesiadka na 64. Słyszałem że da się to zrobić bez zakupu nowego systemu, lecz w jaki sposób?
  12. Za mało ramu. Również mam tyle samo i niestety gra się sypie. Mod potrzebuje nieziemskiej ilości pamięci.
  13. Dodane są nowe mapy? Zdawało mi się że widzę wysypisko oraz Dolinę mroku. A moment pod koniec filmiku w prypeci bodajże, gdzie kamera idzie przez szklarnię to zwykłe miasto? Bo nie spotkałem tego miejsca.
  14. Nowe lokacje "żyją"? Czy są to jedyne puste mapy, które nie żyją. Przechadzają się tam stalkerzy? Spawnują mutanty? Występują artefakty?
  15. Zapewne brak pamięci. Sposobem jest wciśnięcie "zakończ grę" i z zakończonej odpalać sejwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.