Skocz do zawartości

katalysator

Stalker
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana katalysator w dniu 23 Maja 2011

Użytkownicy przyznają katalysator punkty reputacji!

O katalysator

Informacje o profilu

  • Ruble
    82

Osiągnięcia katalysator

Turysta

Turysta (2/21)

1

Reputacja

  1. W tym wypadku wolałbym iść na łatwiznę ;) Potrafię czasmi przesiedzieć godziny nad konkretnym problemem ale jak wielu z nas mam również rodzinkę (..i ptaki i psa i pracę po 12 godzin :)) Fajosko,że jesteście, obczaję edycję(a ddsy da się edytować w normalnym progu graficznym? mam photofiltre) Zas dopiszę bo mi się dodało fdo bańki...w stalkera grywam od dawien dawna (od początku w sumie) ale czasami miewam kilkumiesięczne okresy zwątpienia (i tak wraca :)) więc od czasu do czasu... :).
  2. W tym cały bajer,że zmieniłem wszystkie wartości dotyczące rozdzielczości, WSZYSTKIE :) w pliku na 1920x1080...static też :)
  3. Z góry dziękuję. Napiszę jutro po pracy, bo wstaje o 5 rano, narka i dobranoc. ...Jest już jutro czyli dzisiaj ( niedziela)..link z plikiem,który mi podałes zawiera jedynie dokument z zawartością pliku xml, tekstur w nim niet :) Folder config wygląda następująco : folder creatures z zawartością actor.ltx (zmiania noszonego ustrojstwa :)), folder text z zawartościa polskiego tekstu, i dwa pliki: localisation.ltx (wiadomo) i system.ltx (to zwiazane z przenoszonym ustrojstwem:)). Jakoś nie mam pomysłu gdzie moze byc błąd... I nadmienię,że używam DX9, bo z ENB i SwettFX działa TYLKO z DX9. Kolejny krok, dodałem to,co mi zapodałeś plus tekstury shoc scopes for LA i...nadal to samo. MAM! Znalazłem rozwiązanie. W pliku,który mi podałeś (config>ui>wpn_scopes_16.xml) w ustawieniach kazdego celownika była rozdzielczość 1024x768...wystarczyło zmienic ją na 1920 x 1080 i działa elegancko...za podpowiedź dziekuję :) Ps. Jednak nie jest aż tak dobrze jak myślałem, bo lornetka jest fajna i duża ale za to luneta snajperki ...jest owalna, rozszerzona na boki, lepsze to niz przedtem. jednak na dłuższą metę nie jest to zbyt normalne, edytowałem plik wpn_scopes_16.xml(wszystkie wartości w pliku zmieniłem na rozdzielczość monitora,gry) i wygląda to tak : . Gdzie popełniłem błąd? :)
  4. Standardowy 1920x1080, gram na DX9 bo ENB i SweetFX chodzą tylko na DX9, no i jak juz pisałem wcześniej zanim przeszedłem w grze na wysypisko to wszystko działało normalnie i lornetka i snajperka :). @smox "Wstaw sobie teksturę z jakiegoś moda do SoC - wpn_crosshair_bino.dds..." A gdzie miałbym to wstawić jeżeli w nowej wersji Lost Alpha w folderze gamedata mam tylko spolszczenie? :) Cała nowa wersja jest inaczej skonstruowana niz wszystkie stalkery (foldery appdata, bins...). No i...kilka minut przed wejściem na wysypisko wszystko działało normalnie.
  5. Witam. To ja mam ciekawy problem polegajacym na tym,że....obraz z lornetki zrobił mi sie mały i jest umieszczony w lewym,górnym rogu i to samo z celownikiem optycznym, lewy, górny róg. Gra działała bez problemu (z dodanym spolszeniem ENB i SweetFX), przeszedłem na wysypisko i...takie kwiatki :) Wersja standalone, spatchowana (0013 czyli ostatnia łatka) po tym jak nie chciała wystartować (msvcr120.dll). Z patchem gra zadziałała normalnie, jedynym problemem jest ten obraz z lornetki czy też celownika optycznego. Jakieś pomysły? Screeny :
  6. Na obu jest windows 7 ten sam :) Na lapku uruchomiłem w trybie zgodności (pod windowsem 7 bo mi wywalało do pulpitu, a po uruchomieniu w zgodności przestało ) Heh w katalogu usera w roaming znalazłem folder xrengine, a w nim ciekawe logi. Myślę, że brak zapisów moze miec cos w spólnego z tym oto logiem : * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3659.00 mhz, 77-clk 'rdtsc'* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2Initializing File System...using fs-ltx fsgame.ltxFS: 32292 files cached 30 archives, 4525Kb memory used.Init FileSystem 0.763442 sec'xrCore' build 3795, Jun 25 2009Initializing Engine...Starting INPUT device...Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrRender_R3.dllrefCount:m_pAdapter 1command lineExecuting config-script "user.ltx"...[e:documents and settingsall usersdokumentystalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.Loading DLL: xrRender_R3.dllLoading DLL: xrGame.dll! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-STCS in registry! Player name registry key (InstallUserName) not found !* [win32]: free[4037900 K], reserved[66060 K], committed[90280 K]* [ D3D ]: textures[0 K]* [x-ray]: crt heap[9488 K], process heap[817 K], game lua[0 K], render[0 K]* [x-ray]: economy: strings[5796 K], smem[0 K]SOUND: OpenAL: enumerate devices...SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Presentdevices Generic HardwareSOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic HardwareSOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic SoftwareSOUND: OpenAL: All available devices:1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]Executing config-script "user.ltx"...Executing config-script "i:clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"...[i:clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded.[e:documents and settingsall usersdokumentystalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.SOUND: Selected device is Generic Software* sound: EAX 2.0 extension: absent* sound: EAX 2.0 deferred: absent* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bplStarting RENDER device...* GPU [vendor:1002]-[device:6819]: AMD Radeon HD 7800 Series* CREATE: DeviceREF: 4* Texture memory: 2030 M* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)* GPU vertex cache: unrecognized, 24* NVAPI is missing.* Starting rendering as 2-GPU.* DVB created: 1536K* DIB created: 512K! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'* HWDST/PCF supported and used- r__tf_aniso 16- r2_tf_mipbias 0.Starting engine...! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-STCS in registry! Player name registry key (InstallUserName) not found !! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-STCS in registryLoading DLL: xrGameSpy.dllstack trace:0023:6EFC7904 d3d11.dll0023:6EFC753C d3d11.dll0023:6EF73E5A d3d11.dll0023:0362663A xrRender_R3.dll
  7. To ja mam następujący problem : Grałem na lapku, po kilku problemach z wywalaniem gry(pod windows 7 64) uruchomiłem ją w trybie zgodności z xp sp3 i chulało dobrze ale po przekopiowaniu gry na stacjonarny komp (folderu z zapisami też) gra nie widzi poprzednich zapisów mimo tego, ze struktura dysku na lapku jest podobna jak na stacjonarnym (zapisy na systemowym C). Był też problem z odczytaniem fsgame.ltx ale tu poradziłem sobie plikiem wsadowym ( start binxrengine). Co zrobić z tym fantem?
  8. Tak, mini fix pomógł, wielkie dzięki. Jeszcze jedno pytanie: Atmosfear 3 wersja z instalatorem nie chce mi działać(opcja next sie nie zapala i za cholerę nie mogę użyć instalacji). Przekopiowuję większość plików ręcznie do gamedata i bin, tylko nie wiem gdzie umieścić pliki dds odpowiedzialne za pogodę ,do textures jako osobny folder?(textures1024>af3_clear). ps. właściwie i tak po przekopiowaniu gra nie chce działać, cały czas obraz ładowania poziomu i nic więcej.
  9. No to ja mam problem. Jadę według instrukcji z tym wyjątkiem, że instaluję angielska wersję 1.6.0.2 czy jaka to tam wersja i potem po kolei : 1. Sigerous Mod 2.2 Enot Edition 2. Fix 11.05.12 3. Texture Pack (dla tych co mają mocne komputery) - opcjonalnie i po wrzuceniu spolszczenia z forum gra ładuje się praktycznie w nieskończoność, naciskam spacje aby przejść do gry (nie pisze o naciśnięciu klawisza aby do niej przejść) i wyskakuje mi kursor (xrengine cały czas pracuje w tle, bugtrap się nie uruchamia). Bez spolszczenia gra działa, może wrzucę loga : FATAL ERROR[error]Expression    : !m_error_code[error]Function      : raii_guard::~raii_guard[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line          : 748[error]Description   : ...e.r. - call of pripyatgamedatascriptsvsmod.script:11: attempt to index global 'VS_send_news' (a nil value)
  10. Jeszcze takie jedno,małe ale : Po wrzuceniu Complete 2009 i dołączeniu do tego Photorealistic Zone II cienie są jakieś,takie...kanciaste( jakby złożone z niezbyt ładnych pikseli), czy jest na to jakaś rada? rozmycie cieni czy cosik w tym stylu?
  11. Bardzo ładnie :), kolory cieplejsze i ogólnie lepiej słońce wygląda, Wielkie Dzięki Ps. Znalazłem coś ciekawego...trzaby to wypróbować : http://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos I jeszcze takie pytanko, gdzie grzebać aby rozjaśnić dzień gdy słońce świeci, chodzi mi o efekt bielszego koloru słońca.
  12. Witam... A mnie ciekawi sprawa czy da się bardziej podkręcić grafikę moda aby to jeszcze lepiej wyglądało. Np. sun shaft z clear sky, DOF... byłoby bardzo ciekawym dodatkiem, no i AA jakoś słabawo działa (z poziomu gry). Mam wersję z CDAction i jedyne co musiałem zrobić aby mod działał to usunąć localisation.ltx. I działa wsjo na maxa (1920x1080 i suwaki w prawo :) ) ps."Motion Blur (rozmycie), Depth of Field (pole widzenia)Ja raczej tłumaczyłbym to jako GŁEBIĘ POLA WIDZENIA :), promienie słoneczne (opcjonalnie) i Screen Space Ambient Occlusion (aproksymacja efektu Ambient Occlusion w przestrzeni ekranu)" motion blur jest nieszczególny,DOF cieniutki, a promienie czyli sun shaft....nie było opcji w instalatorze, bynajmniej nie marudzę... :)
  13. Racja z tym promieniowaniem....obniżyłem do 120 bo kurde nabawiłem się ponad 200 co zbiłem kilkoma antyradami...tylko czemu antyrady zabierają zdrowie....
  14. link do fociszcza z artefaktami : ps. zmian dokonywałem tylko pod kątem wagi i niczego więcej, resztę aspektów moda zostawiłem w spokoju, bo szczerze mówiąc jakoś niespecjalnie chce mi się grzebać w tych plikach <_< I po zmianach używam quicksave'a..jeżeli to ma jakieś znaczenie.. ...momentami mam dość tego moda i lukam w stronę soljanki...czekam aż ściągnę i moze wreszcie mi zadziała
  15. Łyknąłem Twoje konfigi...wkleiłem elegancko...i chłop się dalej męczy(waga gratów to 132 kilo z Twoim 400 maxem), kurde takich jajek nie miałem nigdy z żadnym, innym modem, priboi działał elegancko obliviony też i kupa innych, a tu takie kwiatki <_< I dodam na marginesie, ze chodzenie go też męczy http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif(czas stworzyć moda rolki na baterie lub Stalkiernyj Gąsienicowy Przemieszczacz po Zonie..nie mylić z ŻONAMI :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.