dawbra
Turysta-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia dawbra
Gość w Zonie (1/21)
0
Reputacja
-
Priboi Story 1.4 - Ukryte Zagrożenie
dawbra odpowiedział(a) na smox temat w Priboi Story - Ukryte Zagrożenie
Witam . Mam problem ponieważ Sidorenko w utknął w podpalonej beczce w bazie i mi umiera/umrze zaraz mogę go jakoś przesunąć lub zrespawnować, ewentualnie będzie potrzebny potem? Drugie pytanie ile on potrzebuje tej amunicji do AK? Mam już 400 sztuk i dalej nie mogę mu jej oddać: x- 373 odpowiedzi
-
- nowa grafika
- nowa paczka broni
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Możliwe ze bug z handlarzem to przez większy hud w natywnej rozdzielczości po za tym odkryłem ze mam śmietnik w bibliotekach c++ bo inna gra też mi się właśnie wysypała z tym błędem c++ a tak to gram dalej i jest wszystko w porządku jak wpadnę jeszcze raz na sklepikarza to sprawdzę, jak rozwiąże to wam dam znać : )
-
Witam wracam od wojskowych Chciałem sprzedać sprzęt temu Sklepikarzowi co wylądowała To podczas wkładania sprzętu po jakimś czasie gra się zawiesza Dostaje błąd C++ D:GryStalkerBinXR_3DA r6025 pure virtual function call A jak klikam zamknij to mam błąd wpisu exe Log wygląda tak ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). * phase time: 494 ms * phase cmem: 295665 K Przygotuj się do gry... * phase time: 8 ms * phase cmem: 295665 K * [win32]: free[3285412 K], reserved[114168 K], committed[794660 K] * [ D3D ]: textures[191257 K] * [x-ray]: crt heap[295662 K], process heap[9011 K], game lua[44464 K], engine lua[258 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[11980 K], smem[0 K] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] Probowalem na najmniejszych ustawieniach i jest to samo , do tego w pliku exe mam dopisane noprefetch i noshadows