Skocz do zawartości

Qubsik

Stalker
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Qubsik

Informacje o profilu

  • Ruble
    71

Osiągnięcia Qubsik

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Jak odnaleźć drugi dokument w podziemiach Agropromu ? Przechodzę na samym początku przez tunel, potem po schodach w górę, znajduje klucz, otwieram boczne drzwi, schodzę w dół po drabinie i tam jest pierwszy dokument. Potem wracam i w tym pokoiku są jeszcze jedne drzwiczki, do których nie ma żadnego napisu "otwórz" ani nic takiego ale za nimi, bo są to kraty widać duże pomieszczenie i myślę że może tam będzie drugi dokument ale tego pewny nie jestem. Nic innego tam nie ma, żadnego przejścia, drzwi nic. A dokumenty wg. mapy i informacji z zadania powinny być właśnie gdzieś tam.
  2. Siemanko. Mam pytanko mianowicie jak odnaleźć drugi dokument w podziemiach agropromu tj. gdzie on jest i czy da się otworzyć te drugie drzwi prowadzące do następnego pomieszczenie (przechodzę na samym początku przez tunel, potem po schodach w górę, znajduje klucz otwieram boczne drzwi, schodzę w dół po drabinie i tam jest pierwszy dokument, potem wracam i w tym pokoiku są jeszcze jedne drzwiczki, do których nie ma żadnego napisu "otwórz" ani nic takiego ale za nimi, bo są to kraty widać duże pomieszczenie i myślę że może tam będzie drugi dokument).
  3. Nie ma szans nic promieniowania głodu ani tego typu rzeczy (sprawdzałem dokładnie), do tego tak jak pisałem wcześniej na god'zie dzieje sie to samo.
  4. Siema. Mam Solę z tego tematu: http-~~-//stalkerteam.pl/topic/1909-nsolianka-1904-dopa1408-patche-spolszczenie-na-hotfile/ I gdy wybiję bandytów z obozu i mam dla Żwawego kurtkę wracam do obozu kotów i pogadam ze Żwawym, przebiegnę kilka kroków, lub jeśli gadam ze Żwawym dłużej to już w trakcie rozmowy ginę. Nawet wziąłem sobie trainer na nieśmiertelność, bo pomyślałem że to jednostkowy przypadek przy zadaniu czy coś, ale nawet z god mod'em ginę. Nie wiem w ogóle o co chodzi ani tym bardziej co na to począć.
  5. Dzięki @smox czytałem ten temat przed pobieraniem Soljanki a teraz nie mogłem go znaleźć (nie wnikam czemu nie mogłem, ważne tylko, że ty mi go teraz zapodałeś) problem polegał na dodaniu "true" do fsgame.ltx. Teraz już po degradajci do 0.4 i zmianie fsgame.ltx działa wszystko temat można zamknąć.
  6. Spoko ale mogę sobie cofać do woli, nadal nie wiem jaka to konkretnie wersja.
  7. Niestety muszę używać cracka bo wersja z CD-Action nie obsługuje w większości modów ani zmian bo jest to wersja angielska ale po polsku i patche/mody się gryzą a jeśli chcę zmienić to na jakąś normalną wersję to muszę użyć cracka, bo płyta jest tylko na ta konkretną. Ale mam nowe info: udało mi się uruchomić grę bez moda na wersji 1.004 ale z modem wygląda to nadal tak samo, czarny ekran parę sekund i powrót do pulpitu. Wygląda mi na to że jest jakaś konkretna wersja potrzebna tylko nie wiem jaka.
  8. @dopyl nie chcesz chyba przez to powiedzieć że to wszystko co ma mi jeszcze do zaoferowania ten mod. A gdzie reszta lokacji, są tylko widoczne na mapce ?
  9. Siema. A więc tak nie potrafię znaleźć info na jakiej wersji powinna być zainstalowana Soljanka mam jej najnowszą wersję pobraną z jednego z linków z tego forum. Na czystej wersji Stalkera bez żadnych patchy gra uruchamia mi tylko czarny ekran a po kilku sekundach wraca do pulpitu. Na patchu 1.004 nawet bez moda przy próbie uruchomienia gry wyskakuje mi błąd: "nie znaleziono punktu wyjścia procedury (tutaj są cyfry i litery przeróżnego rodzaju) w bibliotece xrLua.dll". Nie wiem co z tym fantem począć.
  10. Siemanko. Gram sobie już jakiś czas w sumie to już jestem w Prypeci wszystkie normalne questy z gierki przed Prypecią praktycznie ukończone plus ukończone te questy sigerousa na które udało mi się natknąć i teraz latam po wszystkich lokacjach gadam i nie ma żadnych questów nowych a z nowych lokacji odwiedziłem w sumie tylko czerwony las i agroprom (do którego notabene nie prowadził żaden quest tylko anomalia). I tutaj pytanie: czy nowe questy wykorzystujące resztę lokacji pojawią się po zakończeniu głównej fabuły (tj. ten freeplay jeśli się nie mylę) bo lokacji jest tak w cholerke a ja na razie byłem na 2 i to raczej niezagospodarowanych że się tak wyrażę ponad kilka mutantów i kolesi z bronią.
  11. Dobra po poście Yurka zabrałem się za naprawianie tego problemu od innej strony i mam. Także jak by ktoś chciał sobie zwiększyć udźwig to wystarczy trainer do stalkera który blokuje wielkość posiadanego ekwipunku na 15 kg. nie ważne ile wpakujemy gierka widzi 15kg. mimo że widzieć będziemy normalnie. Trainer nie zmienia wielkości maksymalnej ekwipunku więc nic sie nie blokuje, testowałem nawet do 800kg. i nic nie wywala.
  12. NIestety to ten sam sposób którego próbowałem i na który zastawiona jest pułapka. Dokładniej mówiąc zmiana parametrów zmęczenia działa ale mimo wszystko kiedy przeciążę plecak to GG nie może sie ruszać a parametru maksymalnego udźwigu z którym GG może się poruszać zmienić się podanym tam sposobem nie da. W ten sposób i tak mam tylko 45 kg i tak.
  13. LordDino tak, ale ja znam sposób na zwiększenie wagi i z tego co wiem to jest tylko jeden (zmiana parametru weight w pliku actor i system), co do paska to automatycznie się on zwiększa (gdyż zależy od wartości dźwiganych rzeczy więc jeśli udxkig jest duży a rzeczy mało to i tak się długo da biegać). Sęk w tym, że ten sposób nie działa, gdyż właśnie wtedy wywala bugtrap i szukam sposobu jak usunąć haczyk nałożony na tą zmianę , o którym mowa w pierwszym poście (pewnie jest to coś w jednym z tych właśnie plików ale nie chce gdybać). No chyba że ktoś zna inne sposobu na zwiększnie udźwigu które mogłyby zadziałać na tej wersji moda, choć ja sam wcześniej innego sposobu na udźwig nie znalazłem.
  14. Siemka, to mój pierwszy post, bo zarejestrowałem się dopiero przy pobieraniu tego moda. W sumie wcześniej nie trafiłem na to forum ale widzę, że ciekawa ekipa tutaj pomieszkuje :). No i od razu mam pytanie niestety, gdyż w modzie jest (tak jak w opisie na początku w sumie) jakiś haczyk który nie pozwala na zwiększenie udźwigu, a ja od zawsze w Stalkerach grałem ze zwiększonym udźwigiem, bo nigdy nie jarało mnie latanie 20 razy od trupów do handlarza skoro mógłbym to zrobić za jednym razem, to samo tyczy się zmęczenia który imo jest zbyt krótki (owszem realistyczny, ale to imo jest gra i nie chce iść z jednego miejsca do drugiego 25 min skoro mogę 5). I pytam was czy wie ktoś jak zmienić te ustawienia tak żeby gierka nie wywalała bugtrap. Z góry dzięki za info bo modzik jest spoko ale bez tego mnie na pewno odrzuci o jestem z tych niecierpliwych i po prostu gra mnie szybko znudzi, a tego chciałbym uniknąć. Ło kutwa ale się rozpisałem :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.