Skocz do zawartości

SlipperyCorruptor

Turysta
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SlipperyCorruptor

Ostatnie wizyty

653 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SlipperyCorruptor

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. SlipperyCorruptor

    Grafika

    Cokolwiek powiecie, STALKER to przede wszystkim znakomity pokaz możliwości Pixel Shader 3.0. Nie mówię tu tylko o Parralax Mappingu (który nawiasem mówiąc jest świetny) lecz o wolumetrycznym świetle renderowanym niezależnie od kąta widzenia, tonemappingu, głębi pola. Szkoda że wolumetryczny dym który jest możliwy do uzyskania w DX9 (NFS: Pro Street np.) jest dostępny tylko w DX10 i jest go tak mało w grze (chyba tylko w CS w podziemiach Agropromu).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.