Skocz do zawartości

Fryko

Stalker
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Fryko w dniu 26 Maja 2013

Użytkownicy przyznają Fryko punkty reputacji!

O Fryko

  • Urodziny 01/21/1991

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    571
  • Broń główna
    TOZ 66

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 7
  • Procesor
    Intel Core2Quad Q6600
  • Karta graficzna
    Radeon HD 7770 1 GB
  • Pamięć RAM
    4 GB

Ostatnie wizyty

846 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Fryko

Nowicjusz

Nowicjusz (3/21)

24

Reputacja

  1. Linki wygasły. Jedyna możliwość ściągnięcia moda, to chyba moddb. Albo: http://vk.com/doc-59614390_292103925?hash=c331a7af2c5674324c&dl=154378feebd0ddd552
  2. Fryko

    Dyskusja ogólna

    Ale dyskusja się zrobiła, "co to się stanęło?" :teehee: Rosyjskiego nigdy nie miałem, ale nauczyć się kilku słówek wypada, zwłaszcza jeśli gra się w Stalkera. Co do samej Lost Alphy... Historia miała opowiadać pierwszą wyprawę do strefy. No to myślę sobie, będzie gonił nas Najemnik Szrama z Clear Sky(wiem, to nie jest pierwsza wyprawa), albo jeszcze wcześniejsze wydarzenia. Odpalam grę i widzę: "Zabij Strieloka". Przez dobre pięć minut zastanawiałem się, czy ściągnąłem to co trzeba. Mapa w PDA wskazuje na to, że raczej tak. Wioska Kotów to niezły benchmark, o ile na innych lokacjach nie miałem takich przycięć na mojej maszynie do szycia, to drzewka, krzaczki i kwiatki zamuliły mi laptopa. Nie mniej jednak za grafikę i silnik karton wódy się należy. Ogólnie to wolę poczekać na Oblivion Lost Remake 2.5. Przynajmniej wyjdzie to po angielsku, sam wezmę się za tłumaczenie jak będę miał czas. Dupy nie urywa graficznie jak LA, ale taki MIAŁ BYĆ Stalker: Ciemny, ponury, trudny i bez fajerwerków graficznych. Pamiętam jeszcze zapowiedzi w CDA, aż oczy mi z orbit wyszły, gdy zobaczyłem OL. Jak na razie, to dla mnie 1:0 dla OLR 2.
  3. Fryko

    Dyskusja ogólna

    @Viper46820 Potwierdzam, pewnie to samo będziesz miał w Dolinie Mroku. Brak jakichś tekstur. Niestety będziesz zmuszony włączyć dynamika i wszystkie suwaki na minimum, oczywiście wyłączony cień słońca. Ponadto odnotowałem problem z ulepszaniem giwer u Petrenki (?). Wylot do pulpitu.
  4. Fryko

    Dyskusja ogólna

    Tak wygląda u mnie DirectX 9 (cień słońca wyłączony) na Intel Core i3 380m, 3 GB RAM, Intel HD. Około 15-25 kl/s. A tak na statycznym DirectX 8. Około 20-35 kl/s. W niedługim czasie wrzucę wideo dla potwierdzenia "grywalności" ;)
  5. Fryko

    Dyskusja ogólna

    Już zasysam torrenta. Wolno idzie, jutro na drugą zmianę do pracy, czyli chyba dopiero we wtorek pogram :/ Zobaczymy z czym to się je.
  6. Fryko

    Dyskusja ogólna

    @kfiat Jak tylko dostanę w łapy Lost Alphę, to zrobię krótki filmik i wstawię ;) Uwierz mi na słowo, na moim złomie Stalkera Clear Sky da radę pociągnąć w dx 9 przy 20-25 kl./s bez włączonego cienia słońca i suwaki na średnich detalach. Czyli na statyku da radę odpalić LA ;)
  7. Fryko

    Dyskusja ogólna

    Zdaje się, że wymagania są zawyżone z lekka. Doszły mnie słuchy, że nawet na moim laptopie idzie to odpalić, tylko że w ustawieniach wszystkie suwaki w lewo. Intel core i3 380 m, 3 GB RAM i Intel HD :P Także nie płaczcie, że nie pójdzie ;)
  8. Fryko

    Dyskusja ogólna

    Zresztą nie ma się co podniecać tym buildem - pewnie sporo bugów, słaba optymalizacja itp. Zdaje się, że twórcy coś wspominali, że wprowadzili dużo zmian do fabuły i samych leveli od czasu tego przecieku. Także dla groźnych przestępców, którzy już pobrali builda, Lost Alpha będzie i tak dużym zaskoczeniem.
  9. Fryko

    Dyskusja ogólna

    Wyciek to jedno, a pobranie to drugie. Jak zgubisz 100 zeta na ulicy, to ktoś, kto jakiś czas później znajdzie to od razu złodziej. Dezo musiał się z tym liczyć, że nastąpi przeciek. Trudno, dostaniemy tyle, ile dali radę zrobić twórcy. Dlaczego uważacie, że pobranie tego builda to od razu przestępstwo? Nawet do końca nie ustalono czy to będzie płatne, czy darmowe.
  10. Na http://www.moddb.com/mods/oblivion-lost-remake przetłumaczono część moda na angielski. Ale nie ukrywam, że z niecierpliwością czekam na polską wersję. :) A tutaj coś o OLR 2.5. http://www.moddb.com/mods/oblivion-lost-remake/videos/olr-25-cars-and-new-features
  11. Wiadomo coś na temat spolszczenia? Na moddb wszyscy jarają się LA, a co do OLR to nawet angielskiej wersji jeszcze nie ma.
  12. Osobiście czekam najpierw na angielską wersję, może wtedy udałoby mi się coś przetłumaczyć na język polski.
  13. Pierwsza wersja krzyku Bloodsuckera była żywcem ściągnięta z gry Return to Castle Wolfenstein. Wiem, bo teraz w to gram i zauważyłem że zombiaki w katakumbach IDENTYCZNIE krzyczą :)
  14. W pierwotnej wersji Wysypiska pojazdy to niewypał. A to dlatego, że miało takie a nie inne ukształtowanie terenu, dziury w asfalcie większe niż na polskich drogach.
  15. Brakuje mi wyciętych z gry Bagien, Martwego Miasta i militarnych stalkerów. No i najlepszej giwery myśliwskiej - TOZ 34. Co do pojazdów, to trudno powiedzieć. Z jednej strony wszędzie daleko, z drugiej... w sumie nie ma gdzie jeździć, wszędzie anomalie. Pomysł z przewodnikami w CN był niezły. Co do Cienia... Dlaczego wycięto rzucanie granatami przez NPC? :wallbash:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.