Skocz do zawartości

chomon

Stalker
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chomon

Informacje o profilu

  • Ruble
    48

Osiągnięcia chomon

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

1

Reputacja

  1. korn06 - wielkie dzięki za pomysł. Pogrzebałem w actor.ltx, usunąłem otrzymywanie przez siebie obrażeń, wyszedłem z X-10 olewając cały spawn i zapisy poza już działają. Po powrocie do X-10 również mogę się zapisywać i wczytywać. Wychodzi, że musiałem wyjść z lokacji po przesunięciu wajchy, żeby to naprawić. // Wejście do lokacji od nowa nic nie dawało, zapisy psuły się od momentu przesunięcia wajchy. // Zarówno szybki zapis jak i z menu się psuły, sprawdzałem // Dział moda przeoczyłem, wybacz. Wersję mam 1.004, co do wersji modów nie jestem pewien, nie ja to wgrywałem (dostałem od kumpla pakiet "wklej to - fajny mod"). Następne pytanie spróbuję zadać gdzie trzeba.
  2. to co dałem w 1 polu to jest końcówka loga - nie ma nic dalej // Początek zdania z dużej litery..zdania kończymy kropką.
  3. Mam krytyczny problem - w X-10 po wyłączeniu sprzętu nie mogę wczytać gry. Dokładniejsze tłumaczenie: wczytać mogę zapis przez wyłączeniem, mogę pobiegać sobie, zapisać - te save będą ok. Nie mogę wczytać żadnego save utworzonego po wyłączeniu aparatury, próbowałem kilka razy do tego podchodzić, ale zawsze po "Przygotuj się do gry" zaliczam pulpit. Xray nie zawiera nic szczególnego chyba... Wczytywanie gry "egow_quicksave.sav"... * Loading spawn registry... * 15270 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 29934 objects are successfully loaded * Game egow_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\egow_quicksave.sav' (5.685s) * phase time: 5684 ms * phase cmem: 378821 K Solianka: ��czenie... * phase time: 16 ms * phase cmem: 378821 K Przygotuj si� do gry... * phase time: 15 ms * phase cmem: 378821 K * [win32]: free[2754092 K], reserved[200940 K], committed[1239208 K] * [ D3D ]: textures[271807 K] * [x-ray]: crt heap[378819 K], process heap[8528 K], game lua[41825 K], engine lua[184 K], render[808 K] * [x-ray]: economy: strings[310125 K], smem[28858 K] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] Ktoś natrafił na taki problem? Jakiś pomysł jak obejść? Mam nadzieję, że nie będę potrzebował brać od kogoś zapisu ;/ EDIT: znalazlem w logu powyzej coś dziwnego przy zapisie: Game egow_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\egow_quicksave.sav' ~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_ak740320:320], parent[wpn_ak740320:320], section[wpn_ak74] ~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_aks74m2820:2820], parent[wpn_aks74m2820:2820], section[wpn_aks74m] ~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_ak745972:5972], parent[wpn_ak745972:5972], section[wpn_ak74] * Saving spawns... * Saving objects... * 29967 objects are successfully saved
  4. Ze spolszczeniem trafiłeś. Jest jakaś opcja, że w spolszczeniu zmieniły się nazwy npc, albo ich lokalizacja (są w innym pliku, coś przenieść trzeba)? Sam spawner teoretycznie działa (escape, f2, jest konsola, mogę spawnować nameless stalkerów i potworki; crashuje się jeśli wciskam guziczki za szybko).
  5. Dokładnie to zrobiłem, kropka w kropkę wg. instrukcji w 1 poście. Ogólnie rozumiem kod tego moda, ale nazwy podane przez Yurka nie chcą działać - pytanie moje, czemu tak się może dziać. Z tego co połapałem, to w pliku E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp powinny być jakieś mapowania nazw obiektów na klasy i ich nie ma?
  6. Mam problem ze spawnerem - zainstalowałem i działa (dla psów i innych), ale gdy próbuję podmienić potworka na identyfikator NPC, ten nie zostaje zespawnowany. Dostaję coś takiego, w ostatniej linii ID tego co próbowałem zespawnować. [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'esc_fox' Wskazówki co dalej? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.