-
Content Count
1251 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
57
LVutner last won the day on February 12 2020
LVutner had the most liked content!
Community Reputation
1598 PrzyjacielskiAbout LVutner
-
Rank
Znawca Zony
- Birthday May 10
Profile Information
-
Ruble
17843
-
Frakcja
Monolit
-
Procesor
Intel i3 530 @ 3.75GHz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
USA
-
Broń Główna
puszka po Dr. Peppersie
-
RAM
4x1GB DDR3 HP
-
Karta graficzna
Gainward GTX550 Ti GS (1GB)
-
System operacyjny
Win7 64x
-
O mnie
Ogólnie pracuję nad Anomaly i mi to pasuje (:
-
To jest normalny crash, poprawiony w nadchodzącym update. Jak tak bardzo Ci zależy na kontynuowaiu gry teraz... https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/forum/thread/fix-update-4-addressing-death-managernpc-pda-crash
-
Postanowiłem zaimplementować PBR do czystego nieba. Rezultaty sa okej. Zarzucam trochę linków dla zainteresowanych https://learnopengl.com/PBR/Theory https://learnopengl.com/PBR/Lighting https://habr.com/ru/post/326852/ Co ten PBR robi? Ano renderuje oświetlenie poprawne fizycznie. Więcej w linkach powyżej.
-
Można. Największym problemem będzie portowanie samych map - Ceasar (Last Fallout mod) kiedyś przeportował bodajże rostok, nie do CoCa, ale do czystego nieba. Zabawy miał z tym co nie miara... Raczej bym proponował zrobic moda totalnie od podstaw (chociaż przy portowaniu lokacji do coca na to samo wyjdzie xD). Tu nie wystarczy wrzucić lokacji, tutaj trzeba już kombinować ze spawnem jak i skryptami...
-
Szczerze Wam powiem że takie sklejki robiłem na kolanie w 20 minut. Jeżeli ktoś chcę - mogę z zegarkiem w ręku to udowodnić 90% tego co jest w tym modzie już widziałem. Wrzucanie tekstur do stalka w większej rozdzielczości niż 4k mija się z celem totalnie. Tekstury o wysokiej rozdzielczości mają sens dla obiektów i geometrii które widzimy cały czas - ziemia, asfalt, cegły, czy broń. Nie mniej jednak cieszy mnie jedna rzecz, silnik. OGSR bez problemu uciągnie takie vasyanki jak ta... Może brzmię jak zarozumiały gość, ale na przestrzeni lat widziałem można powiedzieć wszystko Dziwi mnie tylko mówienie o "zmodyfikowanych shaderach" i "własnej pracy", skoro ewidentnie widać vanillowe rzeczy z OGSR, i jakieś Reshade na górze. Bezsens.
-
LVutner changed their profile photo
-
Nowy projekt od twórców Lost Alpha. / New Project.
LVutner replied to tom3kb's topic in Nowości ze Świata Modów
Nie Demosfen, a collector-22 - ta mapa wyszła jako samodzielna na ap-pro.ru o ile się nie myle. Każdy zrzyna z czego popadnie :v -
Widziałem że Tomek wrzucił screen z celownikiem 3D. Owszem, dodałem wstępną implementacje, i ona będzie dostępna dla modderów chcących coś działać z nimi, w następnym update. Nie mam za bardzo czasu aby pracować nad optymalizacją owych celowników - jestem pochłonięty odnawianiem oświetlenia statycznego. Może się to załapie do następnego update. Póki co nadziałałem sporo zmian od wydania trzeciego update, większość to niewielkie aczkolwiek znacżace zmiany w silniku, czy też grafice.
-
Jeśli chodzi o Anomaly to jest już praktycznie na wykończeniu. Pozostają bugfixy, oraz niewielkie ficzery. Nowe kozackie obiekty na lokacjach to robota Vehtama, który często nam pomaga przy lokacjach. Bardzo możliwe że w porównaniu do wersji 2.4, FPS'y wzrosną z racji optymalizacji silnika, jak i samych lokacji (które zostały przerobione przez Ceasara). Koniec końców Anomaly od wersji 2.4 przeszło sporą przemianę. Niepotrzebne graty zostały usunięte, a na ich miejsce zostały dodane lepsze rozwiązania, czy też nowe ficzery.
-
Bardzo ciekawie wygląda całość. Jeśłi by ktoś potrzebował to mogę zadać kilka pytań do autora, jeśli dla kogoś jakieś kwestie nie są jasne
-
Rendertarget - w skrócie kolejna faza obrazu. Może być wykorzystany dla nowych modułów cieniowania tj. shadery. Osobiście nowe rendertargety tylko do tego wykorzystuję, gdyż jak wiadomo - nie można dodawać kilkunastu efektów wykorzystujących finalny obraz gry. Wykorzystując nowe rendertargety znosimy ograniczenie ilości samplerów, nie psujemy finalnego obrazu, i możemy kontrolować nasz shader w czasie rzeczywistym. Co do map, nie mam bladego pojęcia. XRay jest dla mnie strasznie zgmatwany jeśli chodzi o mapy. Wydaje mi się że takowa mapa byłaby możliwa do zrobienia, kwestia jej wymodelowania, poprawnego ustawienia i potem dalszej obróbki.
-
Nowy projekt od twórców Lost Alpha. / New Project.
LVutner replied to tom3kb's topic in Nowości ze Świata Modów
Nie oszukujmy się. To jest nadal ta sama Lost Alpha. Cudów nie będzie fabularnie. -
Nowy projekt od twórców Lost Alpha. / New Project.
LVutner replied to tom3kb's topic in Nowości ze Świata Modów
EMS Team - odłam pracujący nad silnikami Rentgen Luch, oraz LA 1.5.0. Jeśli chodzi o New Project - nuu spodziewajcie się duzej ilości nowinek. -
Nie, akurat mój znajomy teraz w silniku grzebie. Stara się przywrócić styl czystego nieba do zewu. Kibicuję mu mocno i nie omieszkam dorzucić czegoś
-
Nie masz statycznego. W logu jest wyraźnie R4 wpisane, czyli DX11. Dziwny error. Nie powiem.
-
Upsik. Zapiekło twórców 1984 że napisałem do GSC xD Niesamowite pokłady śmiechu daje mi zespół pracujący nad tym modem. Kurwa, w jaki sposób mogłoby pomóc 500$ robiąc coś na X-Rayu? Wynajmą sobie kogoś do pomocy? Bo czegoś tutaj nie rozumiem. Kumam że można brać pieniądze etc. Miałem prośbę żeby założyć sobie patronite i dostawać pieniążki za to co robię. Ale według mnie, jest to totalny bezsens. Nie rozumiem jak można powiedzieć GSC "chuj wam do dupy. ja zrobie na waszym silniku moda i sobie bede kase mial, chuj mnie bolą wasze postanowienia elo". To nie jest OK. GSC wyraziło się jasno w sprawie modów, i ten kto wie o co chodzi - trzyma się tego. Nawet taki codepoet ma wpisane pod filmami "jeśli masz chęć, przelej mały datek", nie krzyczy "KURDEBELE DAJCIE 500$ INACZEJ NIE WYDAM ALFY ELO". no i całe te, wulgaryzmy można usunąć po publikacji posta, ale ja tego teraz nie zrobię bo mi pasują. może naruszają regulamin ale obrazują jak bardzo mnie boli że grupa debili chce kasę za mod który nigdy nie wyjdzie. yoyo