Skocz do zawartości

Wojownik

Zasłużony
  • Postów

    4879
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    380

Ostatnia wygrana Wojownik w dniu 26 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają Wojownik punkty reputacji!

O Wojownik

Informacje o profilu

  • Ruble
    51000
  • Frakcja
    Monolit

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojownik

Czarny stalker

Czarny stalker (17/21)

  • Artefakt "Kompas"

Najnowsze odznaki

10.8 tys.

Reputacja

  1. @Starika.. Sprawdź czy masz włączoną synchronizację pionową. Jeśli tak, to będzie mało FPS.
  2. Wojownik

    Dollchan 8: Infinity

    @Sabre3PL Jest też Dollchan 6.4, ale to bardziej paczka dodatków do Call of Chernobyl. Informacje o tym stąd: https://vk.com/dollchanmod?w=club59616216 A tutaj linki do wersji 6.4: https://vk.com/topic-59616216_35903453
  3. Niestety nie. Białą Mgłę można dodać do tego moda. Uważałbym na kopiowanie niektórych rzeczy z tego dodatku, a mianowicie na Monnoroch AI mod. W czasie snu giną kwestowe postacie. A w Prypeci gra wylatuje do pulpitu, bo monolitowcy na dachach chcą się rozerwać granatem. Jest trochę napisane o tym błędzie z monolitowcami w tym temacie: https://www.amk-team.ru/forum/topic/7726-monnoroch-ai-mod/page/20/ A jeśli chodzi o Saruman Addon to nie jest on w pełni kompatybilny z tym modem.
  4. NAZWA: Różne gotowe przykłady logiki LOGIKA NPC ANIMPOINT: LOGIKA NPC WALKER: LOGIKA KAMERY: LOGIKA RADIO Z MOŻLIWOŚCIĄ WŁ. I WYŁ.: LOGIKA ANOMALII: LOGIKA LAMP, KTÓRE DZIAŁAJĄ TYLKO NOCĄ: STAŁY RESPAWN ODDZIAŁU: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/6191-raznaya-gotovaya-logika/
  5. NAZWA: Zasoby z niedokończonego moda AUTOR: st_tyopa (możliwe, że zawartość była skądś użyta) OPIS: SCREENY: LINK DO POBRANIA: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/5736-narabotki-po-nedodelannomu-modu/
  6. NAZWA: Przeniesienie pewnych rzeczy oryginalnego inwentarza [CoP] AUTOR: Ҫвяҭѳӎӹшљ W tutorialu zostanie przedstawione dodanie do profilu GG i NPC ich frakcji, rangi, reputacji i nastawienia (ostatnie tylko dla NPC), jak w SoC. Najpierw musimy przygotować pliki, które się przydadzą, a mianowicie: configs\ui\actor_menu.xml configs\ui\actor_menu_16.xml PRACA Z PLIKIEM ACTOR_MENU.XML: PRACA Z PLIKIEM ACTOR_MENU_16.XML: actor_menu_16.xml - plik ten pełni dokładnie tę samą funkcję co actor_menu.xml i nie różni się od nazwy, oprócz tego, że plik ten ma za zadanie poprawnie wyświetlać inwentarz UI na ekranach szerokoformatowych. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1732-cop-perenos-nekotorogo-funkcionala-originalnogo-inventarya/
  7. NAZWA: Prawidłowa praca z ikonkami AUTOR: Hrust OPIS DZIAŁAŃ: INNE RZECZY OD AUTORA: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4205-pravilnaya-rabota-s-atlasami-ikonok/
  8. NAZWA: Tworzenie ekwipunkowego kompleksu AUTOR: FantomICW WSTĘP: POTRZEBNE PLIKI: ZEW PRYPECI (CZYTAĆ, NAWET JEŚLI INTERESUJE WAS CZYSTE NIEBO LUB CIEŃ CZARNOBYLA): CZYSTE NIEBO LUB CIEŃ CZARNOBYLA: PRZYKŁAD TEGO, JAK PRZEDMIOT TAKIEGO RODZAJU DZIAŁA: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1317-sozdanie-inventarnogo-kompleksa/
  9. NAZWA: Sekcja "meet" w logice NPC [CoP] Sekcja "meet" jest niezbędna, aby skonfigurować zachowanie NPC podczas interakcji, jakie frazy powie podczas spotkania, niektóre ustawienia podczas dialogu z nim i tak dalej. UŻYWANE PARAMETRY: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/2093-cop-sekciya-meet-v-logike-nps/
  10. NAZWA: Przywracamy bohatera na mapę [SoC] Ważne: po wpadnięciu za tekstury lub wypadnięciu poza mapę zapisz grę, w przeciwnym razie nic się nie stanie. Zapisz grę, kiedy GG znajduje się poza mapą. OPIS DZIAŁAŃ: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/2643-soc-shoc-vozvrashtaem-geroya-na-kartu/
  11. NAZWA: LightWave 3D LightWave 3D to program komputerowy, w pełni funkcjonalny profesjonalny edytor grafiki 3D opracowany przez firmę NewTek. Najnowsze wersje są przeznaczone do pracy w systemach Microsoft Windows i OS X (zarówno 32-bitowych, jak i 64-bitowych). Popularny pakiet do tworzenia grafiki trójwymiarowej, szeroko stosowany w produkcji wideo, telewizyjnej i filmowej. Został on aktywnie wykorzystany przy tworzeniu gry S.T.A.L.K.E.R.. Na przykład do stworzenia takich legendarnych lokacji jak: buildowski Kordon, Wysypisko, Bar, Jantar, Radar i wielu innych obiektów w grze. Format .lwo można bezpośrednio zaimportować do SDK gry. PLUGIN DLA EKSPORTU GEOMETRII I ANIMACJI W SDK STALKER: KOLEKCJA PLUGINÓW DLA PROGRAMU: LEKCJE W PROGRAMIE LIGHTWAVE 3D: WIDEO I PRACE W LIGHTWAVE 3D: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4478-lightwave-3d/
  12. NAZWA: Stalker Map Pack volume 1 + Dodatek [SoC] OPIS: SCREENY: INSTALACJA: LINK: ŹRÓDŁO: https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/s_t_a_l_k_e_r_shadow_of_chernobyl_stalker_map_pack_volume_1_dopolnenie/136-1-0-1277 https://ap-pro.ru/forums/topic/2357-stalker-map-pack-v1-dopolnenie/
  13. NAZWA: Jak stworzyć prostą ścieżkę path_walk? AUTOR: BadQvik OPIS DZIAŁAŃ: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1587-kak-sozdat-samyy-prostoy-put-path_walk/
  14. NAZWA: Tworzenie bardziej złożonych dialogów AUTOR: R.I.C.K.(KAIL) LEKCJA NR 1 - TWORZENIE ZŁOŻONEGO DIALOGU Z KILKOMA GAŁĘZIAMI: LEKCJA NR 2 - TWORZENIE ZŁOŻONEGO DIALOGU Z WARUNKIEM: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1183-sozdanie-bolee-slozhnyh-dialogov/
  15. NAZWA: Spawnujemy drzwi z pomocą A-Life [SoC] AUTOR: Matrix Temat spawnu drzwi, a dokładnie mówiąc, ich logika jest dość interesująca. Można zrobić tak, aby nasze drzwi się otwierały, jeśli gracz otrzyma jakiś infoportion lub będzie miał jakiś przedmiot. OPIS DZIAŁAŃ: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/3265-spavnim-dver-s-pomoshtyu-a-life-soc/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.