Skocz do zawartości

Skaven4Ever

Stalker
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skaven4Ever

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    50
  • Frakcja
    Powinność
  • Broń główna
    JA! :)

Ostatnie wizyty

615 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Skaven4Ever

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

-1

Reputacja

  1. Skaven4Ever

    Misery

    Na drugie- cóż, nie wypowiem się, przyznaję panu rację. Co do punktu 1. "Nie widzę klas" czyli samej istoty ich obecności, nie, nie szykanuję ani nie wyśmiewam tego pomysłu. Jest nowatorski, i prawdę powiedziawszy przywykłem do jednej postaci w sensie w podstawce, owszem, są zróżnicowane, pomysł ciekawy, nowatorski ale napisałem tylko własne spostrzeżenia, jednemu spodoba się opcja wybory klasy drugiemu nie. Nie mówię, że mod jest do bani bo są klasy, nic takiego nie miało miejsca ani nie miałem tego na myśli, po prostu nie podoba mi się obecność klas i tyle. Czyli jak zawsze, szczerze się wypowiedziałem na temat klas, do nikogo nie piję, po prostu nie widzę takowego pomysłu. Nie więcej nie mniej. Do nikogo nie piję, jednemu się podoba drugiemu nie, jednemu spodoba się Fallout drugiemu Stalker. Rozumiem, nowatorski, kreatywny świeży pomysł, ale nie każdy zaakceptuje nowości. Jeden to delikatnie ujmie drugi zmiesza z błotem. Co do tekstur, cóż, skoro takowe były zamiary, nie mam powodów aby się czepiać- przepraszam i zwracam część uszczkniętego przeze mnie honoru. Czepiam się tych klas i czepiam... Dobra, wypowiedziałem się, to tyle z mojej strony. Mod jak wyżej mówiłem wciąga, fajnie-ciężko się gra ale wciąga. Co do klas wrzuciłem swe skromne trzy grosze i na tym zakończę. :)
  2. Skaven4Ever

    Misery

    O! Super! Dzięki wielkie za informację! Już pobieram,! :D EDIT: Dobra, nadeszła pora, abym się szczerze wypowiedział na temat modyfikacji. Wprowadza, i mocno trzyma klimat. Cały czas mam wrażenie "zaraz zginę" co jest jak dla mnie wielką zaletą i swoistą nowością w Zonie. Modyfikacja trudna niczym Chrome (techlangu, może ktoś kojarzy) ilość samych niezbędnych narzędzi do broni, konserwacja i im podobne jest niesamowita. Po raz pierwszy spotkałem się z pojemnikami na artefakty, cóż w końcu nie fruwają w plecaku mało tego, teraz gra dosłownie KARZE nas za jakikolwiek lekkomyślny ruch lub błąd, więc udało się wyciągnąć naprawdę sporo z samej gry. Poziom trudności sięga gór, :nuke: za co naprawdę duży plus, choć momentami przegina, ale kwestia przyzwyczajenia. Grafika- jak na razie udało mi się spotkać mięsaka, nibypsa (który mnie zabił za bodajże trzecim zainstalowaniem moda) na szczęścia od pierwszej instalacji udało mi się wleźć do Skadovska, i... zbierałem szczękę z podłogi. Wszystko brudne, zniszczone, chore czyli nędza w dosłownym przesłaniu. :P Choć jak wcześniej problemy z wczytywaniem były i są nawet po zmianie na win7 to i tak nie psuje mi frajdy z gry. Tak jak w podstawce latałem na starcie w Egzoszkielecie ze strzelbą przy pasie i chodziłem sobie i mordowałem wszystko albo "Rysiem" albo "Eliminatorem" tak tutaj, nie skłamię jak powiem, że momentami się boję nos poza Skadovsk wystawić. Serio. Z czystym sumieniem mod nadaje się dla zagorzalców i ludzi którzy naprawdę lubią wyzwania. Możliwość wcinania upolowanej zwierzyny naprawdę mnie zaskoczyła. Sądzę, że jak i o ile wrócę do podstawki, odruchy z Misery zostaną. Ale (jak zawsze jest to "ALE" ) nie podoba mi się jedna rzecz, jak na razie. Dokładniej klasy. No, cóż... Nie widzę tego. :wallbash: Fakt, najłatwiej jest komentować i oceniać i na dupie siedzieć nic nie robiąc. Co mogę powiedzieć? Mod z początku odstrasza poziomem trudności. Prawdopodobnie jest to kwestia przeskoku między tym a tamtym. No cóż. W chwili obecnej czekają na mnie książki, stosy książek plus własny tekst. W wolnej chwili wskoczę w mundur i polezę do Zony. Jeżeli mogę, i istniałoby zainteresowanie, w każdej chwili nawet edytując ten post mogę notować swoje własne spostrzeżenia. :thumbsup: Jeżeli chodzi o aspekty graficzne- cóż, nie będę się czepiał powtarzalności tekstur, grafik- amator raczej niewiele ma do powiedzenia, ot trochę dłubania w 3D i 2D zwykle z nudów, z braku czasu prace zawieszone. W każdym razie, powodzenia! Zarówno twórcom jak i nam graczom...Przyda się... :)
  3. Dziękuję uprzejmie za odpowiedź... Nie pytam kiedy go ujrzę bo sądzę, że na to pytanie nawet najstarsi murzyni nie znają odpowiedzi.... :)
  4. Jeżeli LA ma wyjść tak samo jak Duke, to sądzę, że część świata już dawno o Stalkerze zapomni. Z drugiej jednak strony, może jego późne wyjście pokaże i przypomni ludziom o istnieniu tegoż uniwersum. Czas pokaże. Najlepiej by było, jakby rzucili betę... Alphę? Na jakim poziomie obecnie stoją prace?
  5. Skaven4Ever

    Misery

    Albo źle zrozumiałem, albo zrozumiałem dobrze, że wyszła pełna wersja. Może tak może nie, ale 3mam wyżej będących za słowo odnośnie spolszczenia. :) Pilnie acz cierpliwie staram się czekać na spolszczenie, SMRTER'a już mam dosyć... :) Więc? Jak to jest z tym spolszczeniem? :D EDIT: Z drugiej strony, ciekawie by było jakby tymi artefaktami można by było się leczyć... Ktoś czytał Ołowiany Świt? :D
  6. Skaven4Ever

    Misery

    Witam. Powiem tak, mod wciąga. Naprawdę. Od tekstur i okrojonego hud'a przybyło klimatu. I momentami naprawdę potrafi zrobić się zimno. Ale (no tak zawsze jest to "ALE") mam stosunkowo niewielki problem. 1. Czekam na spolszczenie z niecierpliwością :) I 2. Ilekroć zginę (a jak wiadomo zdarza się dość często) i spróbuję wczytać grę zastaję pulpit. Bez bug trapa bez czegokolwiek. Po prostu gra się wyłącza. Ogranicza mnie to do uruchamiania gry i dość długiego czekania na możliwość gry. Czy ktoś z was drodzy stalkerzy, wie w czym może tkwić problem? I oczywiście jak mu zaradzić? Będę naprawdę wdzięczny.
  7. Podpisuję się pod tym. I nie mam pretensji, że gra wyszła. Mam jedynie skromne obiekcje, że została tak okrojona. Zapewne KTOŚ na forum kojarzy Mount and Blade. Gra z wielkim potencjałem i możliwością wprowadzenia wielu ciekawych rzeczy (chociażby RÓŻNYCH tekstur ścian. Stalker też) i TYLKO potencjałem. dopiero mody wprowadzają wiele interesujących opcji i wariantów. W chwili obecnej w Shoc'a bez Dima's moda ciężko mi grać, i nie chodzi tu o samochody. Głównie śpiwór, większe zagrożenie, wycięte!! mutanty i wiele innych. Po prostu. I drogi panie Kpuc, nie mam pretensji do gościa który to wydał... THQ popędzało pracę, nie wiadomo czy gdyby nie oni gra byłaby bardziej rozbudowana...Czy leżała jako "Gra która powstaje" a to forum, możliwe, że by nie istniało. Tyle. I jeszcze raz: nie pretensje do gościa który grę robił i wydał tylko do tego który ją tak okroił. ;) Też się zgodzę, stary nie jestem, fakt. Ale nie ograniczam się TYLKO do jednego tytułuserii... I w Stalkera i w Fallouta sobie grywam, serię Stronghold, czasem się po ścigam. I podobnie jak wy nie rozumiem takiego zachowania. Tak gram w CoD i BF jednocześnie i co? Wybrałem jakąś? BF mi zalatuje moim kochanym Unreal Tournament, a w CoD jest... Coś, co ciężko wytłumaczyć. Ale jak dla mnie CoD upadł. Gra o wojnie. Czołgi, Niemcy no super! A tu pach! Zupełnie znikąd niczym gwałtownym oberwaniem chmury dostajemy w twarz jakimiś zombi, nazizombi czy coś w ten deseń. Jeżeli CoD do tego musi się uciekać aby istnieć... Cóż, konkurencja jest. MoH, BF ale jakoś nie widziałem zombi w BF.... :) Sam jakoś nie przepadam za mmo... Te mikropłatności, dziwne interfejsy. Ale nikogo nie krytykuję, że w to gra. Grę, zdarza się choć rzadko ale gracza nie. Grasz sobie w Lola? Graj dalej. Skoro lubisz... Co do prowadzenia za rękę... Cóż, cenię sobie wolność. Otwartą mapę gdzie robię co chcę, a nie zasuwam na niewidzialnych szynach.
  8. Widzę, że nie jestem jedyny. Ale mam odpowiedź na twoje pytanie- przytoczę tutaj historię mojego ojca- grafika 3d. Cóż, zaczął on siedzieć w kilku grupach modderów, wiadomo. Powstawała swego czasu gra o nazwie Tear, niestety upadła. A czemu to robił? Bo chciał. Bo chciał coś zrobić. O tak. Chęci i zaangażowania u niego nie brakowało. I zgodzę się z panempanią że niepotrzebnie grzebali w silniku. Bo po co? Po co poprawiać coś co jest dobre? Nigdy nie narzekałem na grafikę w Stalkerze. Jedynie to na niewykorzystany głębszy potencjał, za to np. ciekaw jestem tegoż LA. Co mam na myśli mówiąc potencjał? Śpiwory, więcej broni, mutantów itp. jak i możliwych interakcji, ze światem. Ot skrzyknięcie ekipy 4 stalkerów, małej grupki chociażby. Podobnie jest z serią Mount and Blade. Niby są mody które wprowadzają takie rzeczy, fakt. Ale czemu twórcy sami tego nie wprowadzili? Nie wpadli na to? Czy im się nie chciało? To zostaje tylko do własnych spostrzeżeń. Jak pisałem wyżej, wypowiedziałem się w tym temacie, przedstawiłem swoją opinię i zdanie. Życzę im sukcesu. Tylko tyle. Nie wiem po co nieumarłe GSC pcha się dalej. Od nich nie ma wieści, o S2, a nawet krążą plotki, że upadło a teraz że dalej jest... Rosjanie... Nikt nie porywa się z motyką na słońce. Teoretycznie.... A praktyka jaka jest, każdy widzi. Projekt stalkera na CryEngine jest ciekawy. Nie powiem. Niebawem i im się może dostać, za stworzenie gry na innym silniku, albo CryTek albo GSC się o to upomni. Wracając do LA, pomysł ambitny, aż za bardzo. Oby nie doszło do przerostu formy nad treścią,. Ciekaw jestem czy coś z tego będzie, i tyle.
  9. czernobyl10 masz rację. Każdy ma prawo do swojej opinii. Sam przyznam, że są gry które uwielbiam. Znam je na pamięć (czasem i kody) ale to, że ktoś mi np. powie, że Stalker jest nudny i d.... cóż każdy ma prawo do własnego zdania, jak i gustów. Jeden lubi metal a inny rap (kolejny przykład). Dla mnie np. to że ktoś uzna, tak a nie inaczej- jego zdanie, szanuję i toleruję. Fakt, czasem polecą argumenty za i przeciw ale nie aż tak żebym gościa na buty brał. Nie rozumiem natomiast bójek o to która gra jest lepsza. Dla mnie jest to skrajnie dziecinne. Ale są ludzie którzy tak robią, co jest dość przykre. Poza tym, jestem typem człowieka który słucha i analizuje. Idzie wyłapać moment gdy rozmówca nie ma konkretnych argumentów co zwykle kończy się na "bo tak" czyli brakiem konstruktywnej wypowiedzi jak i argumentów. Może z tego wyrosną, może nie. Poruszony został temat Minecrafta (bądź MeinKampfa jak kto woli) cóż, na pewno nie jest to tytuł wobec którego nie da się przejść obojętnie, albo się go lubi albo nie. Sam czasami "stawiam klocka" przyznaję się, ale jeżeli ktoś uważa że Minecraft jest do bani to jest to jego własne zdanie. Jeżeli zaś usłyszę, że jestem debilem i innymi (nie będę przytaczał-regulamin :) ) bo gram w Stalkera który jest jak papier toaletowy, i jestem taki siaki i owaki... Cóż, w tym momencie delikwent obraża mnie, a z tym to różnie bywa. Nie jestem też typem "nawracającego katolika" (bez urazy oczywiście) który chodzi i wbija do łbów że to i to jest dobre, a to nie. Fakt, seria Fallout jest starsza od Stalkera. Ale i tak to właśnie Stalker mnie "wchłonął" w swe anomalie, a nie picie wody z pisuaru w Falloucie. Każdy z nas wychował się na konkretnych grach które mają dla niego wielką wartość i sentymentalną jak i odgrywały istotną rolę w jego życiu. I dziękuję za tak ochoczą konwersację na tenże temat, jak i stwierdzenie, że jest on ciekawy.
  10. O w mordę! The Emperor nie spodziewałem się tak konstruktywnej odpowiedzi! Naprawdę. I dziękuję za to, że mi (i reszcie) to wyjaśniłeś. Fakt, istnieją takie przypadki więzi pomiędzy graczem a grą. Dzięki wielkie raz jeszcze!
  11. Chętnie służę opcją i pomocą. Na samym starcie gry można spokojnie przewrócić tą czerwoną butlę w rogu, wiadomo o co chodzi. Otworzyć drzwi, zostawić otwarte i zastawić je tą butlą. Proste i praktyczne. Najlepiej od razu, lub przed wizytą w labo. Istnieje ponoć mod o nazwie "Sidorowicz_Unlocked" ale nie wiem gdzie go szukać i czy działa. Ot, pomyślałem i zagraciłem sobie drzwiczki. I problem z głowy. :whistling:
  12. A można prosić o jakieś dane szczegółowe? Np. Gdzie to znaleźć? Jak wrzucić itp? Byłbym wdzięczny.
  13. Obcym zaleciało. Ciekawie to wygląda.
  14. Osobiście, jak dla mnie po zagraniu i ukończeniu tegoż moda (od dawna) sam Shoc tzw. "wanilia" wydaje się dość... Tępy. Ale za to nowe uzbrojenie, pancerze jak i możliwość ich konserwacji (wreszcie) są bardzo przydatne. Zmiany w fabule, możliwość jazdy pojazdami, heh cudownie się pijawki traktorem rozjeżdżało. Więcej npc, więcej mutantów artefaktów jak i możliwość ich przemian. Rozbudowany poziom trudności, możliwość dołączenia do frakcji innej niż samotnicy. No po prostu miodzio. Nie potrzeba tworzenia nowej fabuły. Ot trochę tego i owego i więcej i jeszcze więcej i o wiele lepiej!.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.