Skocz do zawartości

test012

Turysta
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O test012

Osiągnięcia test012

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

1

Reputacja

  1. test012

    L.U.R.K.

    Tam te? próbowa?em. Gra nie reaguje na u?ycie przypisanych klawiszy. Np. mo?na w biegu próbowa? kuca?, to posta? nawet nie zwalnia (jak np. na skutek strza?u z broni). Tak jakby modderzy ca?kiem wy??czyli kucanie. EDIT: Zainstalowa?em samego L.U.R.K.-a jeszcze raz. Przypuszczalnie problem le?a? po stronie edytowanego actor.ltx. Zmienia?em tam sekcj?: ph_box0_center = 0.0, 2.4, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 2.1, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.75, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 1.9, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.6, 0.35 na: ph_box0_center = 0.0, 2.4, 0.0 ph_box0_size = 0.20, 0.9, 0.20 ph_box1_center = 0.0, 2.1, 0.0 ph_box1_size = 0.25, 0.75, 0.25 ph_box2_center = 0.0, 1.9, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.6, 0.35 Zmieniane warto?ci dotycz? szeroko?ci "strefy osobistej" postaci. W po??czeniu z edycj? tego samego u pozosta?ych stalkerów umo?liwia to swobodne mijanie si? z innymi stalkerami w w?skich przej?ciach. Czyli umniejsza jedn? z najbardziej wkurzaj?cych mnie w ca?ej grze rzeczy Przed edycj? posta? kuca?a normalnie oraz nisko. Po zmianie kuca tylko normalnie, a przy próbie kucania niskiego obni?a si? tylko latarka, bez kamery/widoku. Czy kto? wie jak to naprawi?? Dla porównania ta sama sekcja z utAKM mod: ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 0.75, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.75, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.6, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.6, 0.35 W innych modach drugie warto?ci linii: ph_box*_center oraz ph_box*_size s? takie same dla tych samych numerów porz?dkowych. Czy kto? wie gdzie co odpowiada za wysoko?? kamery w kucaniu i w kucaniu niskim?
  2. test012

    L.U.R.K.

    Pora odkopa? temat. W?a?nie sobie w??czy?em tego moda w wersji 1.1, a tu niemi?a niespodzianka. Mianowicie nie mo?na kuca?. Klawisze przypisywane do kucania niczego nie robi?. Gra w ogóle na to nie reaguje. To jaki? b??d, czy celowe dzia?anie autorów moda?
  3. Na 1.0004 przy próbie utworzenia gry: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : E:stalkersources runkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 352 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable psy_health_v in [actor_condition] Gdzie owa linia wygląda tak: psy_health_v = 0.008 co wydaje mi się technicznie poprawne. Miał ktoś podobny problem? Na razie szukam rozwiązania. EDIT: Problem rozwiązała ponowna instalacja moda. Plik actor.ltx wygląda tak samo, więc nie wiem, co było nie tak. Jak można usunąć swojego posta? Tego już można. //malakas nie trzeba usuwać będzie wskazówką dla innych
  4. Ad. 1. Bezpłatne przejścia na terenie Baru... Jest też inny sposób. Jako że w Zonie jestem STALKER-em pełną gębą i nie omieszkam zajrzeć do każdej dziury... Od strony Dziczy i Magazynów: Wskakujemy na daszek, z daszka na mur, z muru za mur I dalej: http://img192.images...02/obejscie.jpg 1. - przejście przez mur 2. - wejście do wewnątrz przez okno 3. - wyjście na zewnątrz przez płot (po krzyżu) 4. - wejście do wewnątrz przez ogrodzenie 5. - wyjście na zewnątrz przez krzywy płot Wewnątrz - tam, gdzie się toczy gra. Zewnątrz - za ogrodzeniami i budynkami. Drogi między punktami pewnie znajdziecie (uważać na braki tekstur). Od Wysypiska można przejść przez płot po lewej (tam, gdzie się idzie w misji od Hrabiego w TS) i obejść budynki do punktu 2. Nie zbliżać się do posterunków od wewnątrz!
  5. OK, dzięki za odpowiedź. Czy ktoś znalazł te narzędzia sam? Podejrzewam, że tak, skoro mamy sejwy z nimi http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Gdzie były? EDIT: Zadanie wykonałem na 3 sposoby: - narzędzia znalezione w Zatonie - we Wschodniej Prypeci - wstawione do oferty handlarza Każdy z tych sposobów umożliwia zaliczenie zadania, ale żadnych nowości w bunkrze naukowców nie ma, również po restarcie oraz po powrocie na tę mapę. Czy bez tego fabuła (główny wątek, jeśli jakiś jest http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif ) pójdzie dalej? Np. w Zatonie nikt mnie nie wysyłał do żadnych podziemi ani nie było dokumentów/teczek w okolicy dużego działa Gaussa. Ale też zadania dla Leśnika oraz Aligatora moglem wykonać. Kuszy oczywiście nie oddam :)
  6. Czy znalezienie narzędzi dla Kardana jest fabularnie konieczne? Czy chodzi o takie same jak w Zewie Prypeci? (Nie było ich tam gdzie zwykły być.) Co znaczy, że czasem znikają? Czy reload może je "pojawić" z powrotem? Jeśli nie może i jeśli są konieczne, jak można je zdobyć (poza wspomnianymi sejwami)? Jeśli miałbym przeszukać całą mapę na próżno, wolałbym wiedzieć przed czasem...
  7. Zawsze można zmienić odporności mutantów na jakieś bardziej realistyczne. Ja rozumiem, że taka pijawka nie jest z papieru, ale przecież nie biega w kamizelce kuloodpornej, prawda? W pliku: *\gamedata\config\creatures\m_bloodsucker.ltx znajdujemy: [bloodsucker_immunities] i tam zmieniamy co chcemy. Odporności na dane typy obrażeń są zapisane w formie PODATNOŚCI na nie. Tzn. im wyższa wartość, tym większa podatność na dane zagrożenie. Wartość = 0.0 - niewrażliwość, wartość = 1.0 - otrzymywane 100% obrażeń danego typu. Pamiętajmy, że niektóre mutanty mają "klasy" wytrzymałości; znajdziemy je w tym samym pliku w sekcjach: [bloodsucker_immunities_weak] [bloodsucker_immunities_normal] [bloodsucker_immunities_strong] Znaczenie linii: burn_immunity = podatność na ogień strike_immunity = na uderzenie (chyba upadek z wysokości) shock_immunity = porażenie prądem wound_immunity = podatność na rany (od noża i mutantów) radiation_immunity = promieniowanie telepatic_immunity = telepatia/obrażenia psioniczne chemical_burn_immunity = oparzenia chemiczne explosion_immunity = wybuchy (granaty) fire_wound_immunity = podatność na broń palną Oryginalnie pijawka ma fire_wound_immunity na bodaj 0.07 (strong), więc otrzymuje 7% obrażeń od postrzałów. Ja sobie pozmieniałem odporności mutantów na bardziej (moim zdaniem) realistyczne, więc takiego dzika, czy pijawkę można położyć celnym strzałem w łeb z karabinka.
  8. Po wielu próbach udało mi się nakłonić tego moda do współpracy. Mianowicie brakowało mi kilkunastu plików w: *\gamedata\config\text\rus których nie było nawet w patchach i fixach. Uzupełniłem braki z paru innych modów, ale tylko czekać, aż wszystko się posypie. Czy tylko ja miałem takie braki? Czy ktoś, komu mod dobrze działa, mógłby podzielić się całym katalogiem: *\gamedata\config\text ? To zaledwie kilka MB, a wolałbym mieć dobre pliki... Chętnym z góry dziękuję.
  9. Po wielu próbach udało mi się nakłonić tego moda do współpracy. Mianowicie brakowało mi kilkunastu plików w: *\gamedata\config\text\rus których nie było nawet w patchach i fixach. Uzupełniłem braki z paru innych modów, ale tylko czekać, aż wszystko się posypie. Czy tylko ja miałem takie braki? Czy ktoś, komu mod dobrze działa, mógłby podzielić się całym katalogiem: *\gamedata\config\text ? To zaledwie kilka MB, a wolałbym mieć dobre pliki... Chętnym z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.