test012
Turysta-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O test012
Osiągnięcia test012
Gość w Zonie (1/21)
1
Reputacja
-
Tam te? próbowa?em. Gra nie reaguje na u?ycie przypisanych klawiszy. Np. mo?na w biegu próbowa? kuca?, to posta? nawet nie zwalnia (jak np. na skutek strza?u z broni). Tak jakby modderzy ca?kiem wy??czyli kucanie. EDIT: Zainstalowa?em samego L.U.R.K.-a jeszcze raz. Przypuszczalnie problem le?a? po stronie edytowanego actor.ltx. Zmienia?em tam sekcj?: ph_box0_center = 0.0, 2.4, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 2.1, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.75, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 1.9, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.6, 0.35 na: ph_box0_center = 0.0, 2.4, 0.0 ph_box0_size = 0.20, 0.9, 0.20 ph_box1_center = 0.0, 2.1, 0.0 ph_box1_size = 0.25, 0.75, 0.25 ph_box2_center = 0.0, 1.9, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.6, 0.35 Zmieniane warto?ci dotycz? szeroko?ci "strefy osobistej" postaci. W po??czeniu z edycj? tego samego u pozosta?ych stalkerów umo?liwia to swobodne mijanie si? z innymi stalkerami w w?skich przej?ciach. Czyli umniejsza jedn? z najbardziej wkurzaj?cych mnie w ca?ej grze rzeczy Przed edycj? posta? kuca?a normalnie oraz nisko. Po zmianie kuca tylko normalnie, a przy próbie kucania niskiego obni?a si? tylko latarka, bez kamery/widoku. Czy kto? wie jak to naprawi?? Dla porównania ta sama sekcja z utAKM mod: ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 0.75, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.75, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.6, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.6, 0.35 W innych modach drugie warto?ci linii: ph_box*_center oraz ph_box*_size s? takie same dla tych samych numerów porz?dkowych. Czy kto? wie gdzie co odpowiada za wysoko?? kamery w kucaniu i w kucaniu niskim?
-
Pora odkopa? temat. W?a?nie sobie w??czy?em tego moda w wersji 1.1, a tu niemi?a niespodzianka. Mianowicie nie mo?na kuca?. Klawisze przypisywane do kucania niczego nie robi?. Gra w ogóle na to nie reaguje. To jaki? b??d, czy celowe dzia?anie autorów moda?
-
Na 1.0004 przy próbie utworzenia gry: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : E:stalkersources runkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 352 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable psy_health_v in [actor_condition] Gdzie owa linia wygląda tak: psy_health_v = 0.008 co wydaje mi się technicznie poprawne. Miał ktoś podobny problem? Na razie szukam rozwiązania. EDIT: Problem rozwiązała ponowna instalacja moda. Plik actor.ltx wygląda tak samo, więc nie wiem, co było nie tak. Jak można usunąć swojego posta? Tego już można. //malakas nie trzeba usuwać będzie wskazówką dla innych
-
Ad. 1. Bezpłatne przejścia na terenie Baru... Jest też inny sposób. Jako że w Zonie jestem STALKER-em pełną gębą i nie omieszkam zajrzeć do każdej dziury... Od strony Dziczy i Magazynów: Wskakujemy na daszek, z daszka na mur, z muru za mur I dalej: http://img192.images...02/obejscie.jpg 1. - przejście przez mur 2. - wejście do wewnątrz przez okno 3. - wyjście na zewnątrz przez płot (po krzyżu) 4. - wejście do wewnątrz przez ogrodzenie 5. - wyjście na zewnątrz przez krzywy płot Wewnątrz - tam, gdzie się toczy gra. Zewnątrz - za ogrodzeniami i budynkami. Drogi między punktami pewnie znajdziecie (uważać na braki tekstur). Od Wysypiska można przejść przez płot po lewej (tam, gdzie się idzie w misji od Hrabiego w TS) i obejść budynki do punktu 2. Nie zbliżać się do posterunków od wewnątrz!
-
OK, dzięki za odpowiedź. Czy ktoś znalazł te narzędzia sam? Podejrzewam, że tak, skoro mamy sejwy z nimi http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Gdzie były? EDIT: Zadanie wykonałem na 3 sposoby: - narzędzia znalezione w Zatonie - we Wschodniej Prypeci - wstawione do oferty handlarza Każdy z tych sposobów umożliwia zaliczenie zadania, ale żadnych nowości w bunkrze naukowców nie ma, również po restarcie oraz po powrocie na tę mapę. Czy bez tego fabuła (główny wątek, jeśli jakiś jest http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif ) pójdzie dalej? Np. w Zatonie nikt mnie nie wysyłał do żadnych podziemi ani nie było dokumentów/teczek w okolicy dużego działa Gaussa. Ale też zadania dla Leśnika oraz Aligatora moglem wykonać. Kuszy oczywiście nie oddam :)
-
Czy znalezienie narzędzi dla Kardana jest fabularnie konieczne? Czy chodzi o takie same jak w Zewie Prypeci? (Nie było ich tam gdzie zwykły być.) Co znaczy, że czasem znikają? Czy reload może je "pojawić" z powrotem? Jeśli nie może i jeśli są konieczne, jak można je zdobyć (poza wspomnianymi sejwami)? Jeśli miałbym przeszukać całą mapę na próżno, wolałbym wiedzieć przed czasem...
-
Problem w Janowie
test012 odpowiedział(a) na Кристофер (Kpuc) temat w Problemy fabularne i techniczne
Zawsze można zmienić odporności mutantów na jakieś bardziej realistyczne. Ja rozumiem, że taka pijawka nie jest z papieru, ale przecież nie biega w kamizelce kuloodpornej, prawda? W pliku: *\gamedata\config\creatures\m_bloodsucker.ltx znajdujemy: [bloodsucker_immunities] i tam zmieniamy co chcemy. Odporności na dane typy obrażeń są zapisane w formie PODATNOŚCI na nie. Tzn. im wyższa wartość, tym większa podatność na dane zagrożenie. Wartość = 0.0 - niewrażliwość, wartość = 1.0 - otrzymywane 100% obrażeń danego typu. Pamiętajmy, że niektóre mutanty mają "klasy" wytrzymałości; znajdziemy je w tym samym pliku w sekcjach: [bloodsucker_immunities_weak] [bloodsucker_immunities_normal] [bloodsucker_immunities_strong] Znaczenie linii: burn_immunity = podatność na ogień strike_immunity = na uderzenie (chyba upadek z wysokości) shock_immunity = porażenie prądem wound_immunity = podatność na rany (od noża i mutantów) radiation_immunity = promieniowanie telepatic_immunity = telepatia/obrażenia psioniczne chemical_burn_immunity = oparzenia chemiczne explosion_immunity = wybuchy (granaty) fire_wound_immunity = podatność na broń palną Oryginalnie pijawka ma fire_wound_immunity na bodaj 0.07 (strong), więc otrzymuje 7% obrażeń od postrzałów. Ja sobie pozmieniałem odporności mutantów na bardziej (moim zdaniem) realistyczne, więc takiego dzika, czy pijawkę można położyć celnym strzałem w łeb z karabinka. -
Po wielu próbach udało mi się nakłonić tego moda do współpracy. Mianowicie brakowało mi kilkunastu plików w: *\gamedata\config\text\rus których nie było nawet w patchach i fixach. Uzupełniłem braki z paru innych modów, ale tylko czekać, aż wszystko się posypie. Czy tylko ja miałem takie braki? Czy ktoś, komu mod dobrze działa, mógłby podzielić się całym katalogiem: *\gamedata\config\text ? To zaledwie kilka MB, a wolałbym mieć dobre pliki... Chętnym z góry dziękuję.
-
Po wielu próbach udało mi się nakłonić tego moda do współpracy. Mianowicie brakowało mi kilkunastu plików w: *\gamedata\config\text\rus których nie było nawet w patchach i fixach. Uzupełniłem braki z paru innych modów, ale tylko czekać, aż wszystko się posypie. Czy tylko ja miałem takie braki? Czy ktoś, komu mod dobrze działa, mógłby podzielić się całym katalogiem: *\gamedata\config\text ? To zaledwie kilka MB, a wolałbym mieć dobre pliki... Chętnym z góry dziękuję.