Skocz do zawartości

troian

Stalker
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O troian

Informacje o profilu

  • Ruble
    61
  • Frakcja
    Samotnicy

Osiągnięcia troian

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Udało mi się uzyskać to zakończenie :-) Teraz sobie będę mógł zagrać jeszcze raz wykonując wszystkie zadania. Dzięki wszystkim za pomoc :-) Można zamknąć temat.
  2. Nie mam nic modów czysty 1.0005 i gram sobie. Tak z ciekawości już wiem wszystko bo gadałem z doktorkiem w kryjówce tylko dziwi mnie jedno, Jak widać na zdjęciu po rozmowie z profesorkiem dostałem namiary na detektor oraz miejsce jego ukrycia, tylko po za tym zrobiło mi się coś takiego mam cel który nie wiadomo gdzie jest. Tez nie mogę znaleźć informacji gdzie znajduje się ów schowek bo nie pokazuje mi go na mapie. I nie wiem co teraz z tym zrobić, spróbować odnaleźć ten schowek samemu? A jeżeli tak to gdzie go mogę znaleźć?
  3. No mi pokazywało dwie, jedna właśnie tam i druga jak dobrze pamiętam to była tam gdzie się wyłączało zwęglacz. No nic dzięki za info :-)
  4. Ok dziękuje jak będę miał jeszcze pytania to będę pisał :-) no i jednak mam pytanie rozmawiałem z przewodnikiem a on mi powiedział że doktorek jest w Kryjówce Strieloka jednak nie wiem o którą chodzi bo mam błąd gry i nie zaznaczyło mi mapy. tzn chodzi o tą gdzie się znaduje Pendriva i AK czy o tą 2 gdzie wyłącza się zwęglacz?
  5. Jeszcze tylko tak się zapytam czy dobrze to robię bo nie jestem pewny chodzi tutaj o ciąg questów takich: 1. Uratować lista [ Dać mu apteczkę oraz pomóc z psami ] 2. Pomóc chłopakom na wysypisku [ Chyba nie obowiązkowe ale warto pomóc :) ] 3. Pomóc w magazynie Sieryjowi [tam gdzie bandyci ich atakują, on nam wtedy mówi o Krecie] 4. Pomóc stalkerą w bazie oraz uratować Kreta, wtedy on nam wskazuje lokalizację bazy Strieloka tam gdzie znajdujemy Pendriva [ tam też jest ulepszony AK ] 5. Dalej to zanieść to do barmana potem lab. x18 oraz pomoc nabojowi w uratowaniu kolegi oraz tego 2 z bazy bandytów jak i zdobycie klucza. Potem załatwienie sprawy w x18[ Dokumenty ITP ] oraz powrót do Barmana. 6. x16 [Aktualnie tutaj jestem] udało mi się ocalić doktorka tego który prosi o pomoc na placu budowy, przedostać się do bunkra naukowców, wykonać pomiary [ Pomyslnie ] Dostarczyć tego co robił pomiary w 1 kawałku [ Pomyślnie ] następnie udać się do Helikoptera na bagnach gdzie znajdujemy informację dotyczące wilka, no i teraz Rozpoczyna się wejście do środka lab. [ właśnie wyłączyłem emiter oraz znalazłem ciało Ducha i mówi coś o przewodniku, oraz zdobyłem dokumenty ] Dobrze to wykonuje czy o czymś zapomniałem i lepiej teraz się wrócić ? Sorki że, tak się dopytuje jednak wole być pewny niż 10 razy wykonywać grę [ Nie kiedy jest to frustrujące jak dostaje łomot ^^ ]
  6. Możesz podesłać mi jakiś poradnik bo troszkę pogubiłem się w tych misjach teraz, Aktualnie zajmuje się zdobyciem dokumentów z X16 [ Wyłączenie pierwszego Emitera czy coś [Ten mózg w słoiku]] Udało mi się tego doktora przenieść całego aby mu nic nie odstrzelili i właśnie będę zabierał się za dostrajanie tych śmiesznych słuchawek od profesorka.
  7. Aaa takie buty :) A to bardzo dziękuje za informację ^^ Będę starał się wykonać questy. A Takie jeszcze jedno pytanko dotyczące Lost Alpha, podobno można tam jeździć pojazdami to prawda? Bo nie wiem czy jest wgl sens pobierania go :-)
  8. No właśnie gram 2 raz sobie, pomogłem mu [Oraz temu pierwszemu przy moście] Pomogłem mu też z psami ale dał mi tylko kasę niestety, szczerze wolał bym ten Detektor, nie wiem mam czekać aż mi go da czy jak? Dobra nie czekałem i dodałem sobie ów Detektor i mam zadanie znajdź Drzwi ;) Jeżeli zlamiłem to trudno ale bardzo mi zależy na takim zakończeniu :) Jeżeli tego questa robi się później to powiedzcie kiedy to sobie go wykonam w tedy będę miał czyste sumienie :D
  9. Ok powiedzmy że nie do końca pomogłem lisowi [ Nie dożył ] czy jak sobie Zespawnie ten detektor to zadziała mi to czy mam od nowa grać i starać się mu uratować dupę?
  10. Wiem właśnie tylko perspektywa gry od nowa mi się nie widzi, chociaż :) Możesz dokładniej powiedzieć mi o tym zadaniu z lisem? Jakoś go nie pamiętam...
  11. Po wejściu do sarkofagu już nie da się z niego wyjść i tu jest problem a nie mam Save z przed wejścia mam tylko jak jestem w środku. Chodzi mi o zakończenie ' Świadomość Z' w którym należy przejść przez drzwi, pomijamy spełniacz Życzeń i udajemy się boczną drabiną do góry tam znajdują się drzwi zawierające zamek elektroniczny. Dlatego pytam czy jest jakaś możliwość dodania sobie ów detektora cheatem czy czymś?
  12. Witam, przez długi czas nie mogłem grać w stalkera z powodu komputera jaki miałem po prostu nie było możliwości grania, ale to nie o tym... Tak więc postanowiłem nadrobić braki i pograć sobie w stalkera zacząłem od pierwszej części i można powiedzieć że ukończyłem grę [spełniając Życzenie dostałem sufitem w głowę xD] Jednak w internecie znalazłem poradnik jak wykonać alternatywne zakończenie gry dotarłem po drabinie do drzwi i postanowiłem je otworzyć i co się okazało? Drzwi są zamknięte na zamek szyfrowy i nie jestem w stanie ich otworzyć. Podobno trzeba mieć detektor jednak ja takiego nie mam [Albo nie wiem jak go wgl użyć] Oto moje pytania: 1. Jeżeli nie da się wyrzucić detektora albo sprzedać to w jaki sposób mam go użyć na drzwiach? 2. Jeżeli nie posiadam detektora to czy jest jakiś mod / mod który pozwoli mi go przywołać? Perspektywa gry od nowa nie bardzo mi się widzi szczerze. 3. Jeżeli nie ma nic co pozwoli dodać mi ten detektor to czy jest kod / mod który pozwoli objeść te drzwi? Bardzo proszę o pomoc bo jak wspominałem UP nie bardzo mi się widzi przechodzenie gry od nowa jeżeli wywaliłem ten detektor.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.