Skocz do zawartości

zohas

Turysta
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana zohas w Rankingu w dniu 20 Wrzesień 2015

zohas posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutralny

O zohas

  • Tytuł
    Gość w Zonie

Informacje

  • Ruble
    16
  1. Witam Na stronie http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=1503&p=917123 znalazłem ciekawą lokację, tylko chciałem wypakować plik all.spawn i nie mogę. Nie mogę znaleźć żadnych odpowiednich plików (ACDC) autora, a jak dostosować ACDC z tematu https://stalkerteam.pl/topic/5838-tutorial-podstawowe-metody-spawnowania-acdcxr_spawnerskrypty-cz-i/ nie mam pojęcia. Jak można utworzyć nowy spawn dla tej mapy, albo jak wypakować aktualny spawn ? Przy okazji, czy ktoś wie jak wypakować plik game.graph ? Proszę o pomoc
  2. W tym poradniku do OP-2 pokażę: 1. W jaki sposób usunąć problem pękającego plecaka(wypadania z niego rzeczy), 2. W jaki sposób usunąć blokowanie artefaktów w ekwipunku "wywalanie z pasa" przy przekroczeniu 100%-60% danego działania (artefaktu) Uwaga!: Wszystkie sposoby testowane są z "Anty-Antyczit by Godlike" Temat Sposób na plecak: 1. Przechodzimy do pliku drrr.script w katalogu gamedata/scripts 2. Znajdujemy parametry local weight_normal = 90 local weight_max = 90 local items_dropped_max = 10weight_normal - nasza standardowa waga weight_max - nasza maksymalna waga items_dropped_max - ilość "wyrzucanych" przedmiotów przykład: local weight_normal = 900 local weight_max = 900 local items_dropped_max = 0! Podane wartości (dopuszczalnej wagi ekwipunku) nie muszą się zgadzać z wartościami podanymi w inventory_sect.ltx oraz actor.ltx 3. Zmieniamy wartości i zapisujemy Sposób na blokadę artefaktów: 1. Przechodzimy do pliku inventory.script w katalogu gamedata/scripts 2. Znajdujemy frazę check_immunities() -- Сканируем инвентарь db.actor:inventory_for_each(scan_inv) -- вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам -- remove_duplicate() check_immunities() check_idol_monolita()3. Dodajemy przed daną frazą "--" -- Сканируем инвентарь db.actor:inventory_for_each(scan_inv) -- вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам -- remove_duplicate() -- check_immunities() check_idol_monolita()4. Zapisujemy plik i gotowe. Sposób dla leniwych: inventory.rar drrr.rar 1. Oba pliki wypakowujemy i wklejamy do gamedata/scripts
  3. Witam Czy ktoś też ma problem z spawnem artefaktów u martwych NPC ? U mnie zmiana w plikach death_items_xxx na większą szansę nic nie daje, stalkerzy jak nie mieli artefaktów tak nie mają. Nie występuje to przy artefaktach z amk modu, dopisałem je i pojawiają się u stalkerów. Problem tkwi w tych standardowych artefaktach. Kolejny problem z jakim się spotkałem to upośledzony system blokady artefaktów jeśli przekroczymy 100%. Kiedy mam powyżej 100%(procentowa ilość zależy od poziomu trudności) odporności na coś, w moim przypadku było to promieniowanie to automatycznie losowo wyrzuca mi artefakt z pasa. Nawiązując do tej blokady nie rozumiem tworzenia artefaktu który posiada 500% wyporności promieniowania, bo gdy próbuję go przypiąć do pasa dostaje komunikat o przekroczeniu tego limitu. Czy ktoś jest mi w stanie pomóc i dezaktywować tą blokadę ?
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność