Sierioża

Redaktor
  • Zawartość

    405
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Reputacja

337 Przyjacielski

2 obserwujących

O Sierioża

  • Tytuł
    Redaktor
  • Urodziny 23 Styczeń

Informacje

  • Ruble
    4668
  • Frakcja
    Monolit
  • Płeć
    Kobieta
  1. Pomieszczenie z PDA dla Akima było mega klimatyczne Aż nie chciało mi się wychodzić. W ogóle przyłożyli się do nich - dużo szczegółów, wszystko rozsądnie pomyślane i nie świeci takimi nienaturalnymi pustkami.
  2. @daniu Papiery dla Sidorowicza robisz? Idź od strony powalonego drzewa, przeskocz przez ogrodzenie. W kucki i powolutku do płotu, aż do góry śmieci. Potem hop na te śmieci, z nich na dach... ekhem, łazienki, a stamtąd na dach i do środka. Jak zrobisz to szybko, to Cię wojacy nie zauważą, a helikopter nie przyleci, dopóki któregoś nie zastrzelisz. Z miejsca w którym się znajdziesz zeskakujesz na dół i jesteś przy samej walizce. Wychodzić z baraku też radzę w kuckach, bo okna mają oczy - dosłownie. Metoda bezkrwawej i szybkiej ucieczki też jest, ale to już wykombinujesz sam
  3. Nie mogę znaleźć papierów dla Akima w X16. Szukam w korytarzu za windą, tam gdzie anomalie termiczne, bo tak napisano w poradniku. Ktoś, coś? Edit: wiedziałem, że jak po godzinie fikania we wszystkie strony i zaglądania w każdą dziurę napiszę posta, to papiery znajdą się w trymiga. Po n-tym wczytywaniu leżały sobie spokojnie na miejscu.
  4. @Paranoia Temat CoCa był wałkowany już kilka razy i konkluzja jest zawsze jednakowa: to dobra gra, ale słaba modyfikacja. Pusto, nudno, nie ma co robić - ileż można biegać po Zonie i przynosić losowym ludziom losowe graty? Są dodatki - okej. Bronie, jakaś nowa robota się znajdzie, usprawnienia graficzne etc. To wszystko jest jedna strona, ale brakuje tam opowieści. Jakiejkolwiek historii, nawet najsłabszej. Co z tego, że mogę "tworzyć własną historię", skoro robię praktycznie to samo, co Striełok? Dopóki nie pojawi się jakaś porządna modyfikacja fabularna, CoC będzie wydmuszką. I fakt - ja też jestem zaciekawiony Przestrzenną Anomalią 2 i 1984. Na ten drugi czekam praktycznie od dnia jego ogłoszenia.
  5. Umówmy się - CoC to taka wypadkowa wszystkich trzech Stalkerów, której bliżej do Zewu, niż do Cienia, co jest naturalne. I, co najważniejsze, robi to całkiem nieźle. Skoro na wschodzie zaczynają go powoli doceniać, to nawet lepiej niż "całkiem". Lost Alpha też miała być zupełnie nową platformą do modowania i grą idealną. Koń jaki jest, każdy widzi.
  6. Baaaaardzo powoli nadchodzi "moda" na Call of Chernobyl - moim zdaniem tu autorzy trochę zawalili sprawę, bo ta piaskownica nie jest aż tak dobra, jak mogłaby być. No i mało kto gra bez dodatków graficznych, broni, etc. Żeby zrobić dobrego moda fabularnego, trzeba najpierw wymyślić koło na nowo i zebrać najpopularniejsze, tudzież najlepsze dodatki do CoC i dopiero wziąć się do roboty.
  7. To Kuźniecow daje jeszcze jakieś inne zadanie, czy po prostu arty są dobierane losowo? U mnie chciał to, co na screenie. A co do samej Duszy...
  8. Szukałem jej od razu przy pierwszym wejściu do laboratorium. Przetrząsnąłem je raz dokładnie, sprawdziłem w poradniku czy na pewno dobrze kombinuję w kwestii tego, gdzie papier powinien się znajdować i nie było. Postanowiłem grać dalej, a gdy drugi raz zawitałem do X18, spróbowałem szczęścia ponownie - z identycznym skutkiem. Nie wiem co się stało, nikt nie zgłaszał jeszcze takiego problemu. Trudno, jestem i tak już sporo dalej, nie będę powtarzał. @kobal @kanon1022 Wybaczcie, za nerwowo. Dwa lub trzy razy widziałem podobnego loga i nie doczytałem, że ten jest inny. Zdarza się.
  9. Na to też wpadłem. Odniosłem już dawno notatkę do swojego schowka w Barze. Po kilku wejściach i wyjściach do labu, po testach z każdą możliwą bronią i skakaniu na wszystkie strony wróciłem po papier z trupa przy wejściu i... nic. Nie ma. @kanon1022 Błagam używaj wyszukiwarki. Tu masz rozwiązanie problemu:
  10. @kondotier Lustro jest rozbite na bank. Waliłem w nie już wszystkim: nóż, strzelba, automat Striełoka, Mosin, granaty... w niemocy rzucałem nawet śrubami. Papiery wcięło @gawron Drugie lustro jest w korytarzu, tam gdzie winda - wczoraj na to wpadłem i poszedłem tam. Pękło na jedno machnięcie nożem, ale papierów ani widu, ani słychu. Czyli dupa blada Będę miał wielki problem później, czy to tylko smaczek, który do niczego ważnego nie prowadzi i mogę sobie darować?
  11. Ech, Zona. Dacie wiarę, że już 10 lat minęło od premiery Cienia Czarnobyla? W skali gier komputerowych to przecież całe wieki. Tym bardziej cieszy wieść, że nasza ulubiona marka nie została ani wchłonięta przez jakieś Wielkie Studio, ani zmasakrowana gorszym sequelem, ani nie umarła definitywnie. Ba, trzyma się na tyle dobrze, że niejedna tegoroczna świeżynka może jej buty lizać, czego dowodem jest jak zawsze duży ruch w kwestii produkcji kolejnych modów. No, pogadałem sobie - to jedyna okazja, żebyście czytali co mam do powiedzenia Przejdźmy do konkretów! Oblivion Lost Remake - wielu go lubi, pewnie wielu za nim nie przepada, ale nie sposób zaprzeczyć, że ten mod zabiera nas w krainę atmosferycznego, buildowskiego Stalkera. Jeśli uważacie podobnie, to mam dobrą wiadomość: wersja 3.0 jest ukończona już w 50%, a w prezencie całkiem ładny screen. Shoker Team, twórcy Shoker Weapon Mod, podzielili się nowym materiałem. Mamy nie tylko demonstrację możliwości moda, ale też odpowiedzi na pytania graczy. W ojczystym języku Putina, oczywiście 1984 - ten mod z dnia na dzień wygląda coraz lepiej. Na dowód niewiele, bo tylko jeden screen. Trzymam kciuki, choć do premiery jeszcze daleko. W Call of Chernobyl też się dzieje, chociaż nie jest to nic tak spektakularnego, jakby mogło być. Powrót Legendy w wersji 0.7 ujrzał światło dzienne. Tu macie temat na ap-pro: http://ap-pro.ru/forum/119-89949-84#1049685 SGM 3.0 mimo tego, że jeszcze przez jakiś czas będzie na etapie produkcyjnym (patrz: ostatni odcinek Nowości ze świata modów), to twórcy na bieżąco udostępniają nowe informacje. Tym razem dostaliśmy trzy screeny i wiadomości o usprawnieniach graficznych, także tych dotyczących efektu oddychania. Przestrzenna Anomalia, znany i lubiany mod, dostał aktualizację 4.1. Wszystkie trzy zakończenia są praktycznie gotowe, część postaci dostała nowe kwestie oraz pojawiły się nowe zadania. Obecnie twórcy pracują nad dodawaniem zadań do drugiej połowy gry. A zanim otworzycie screeny udostępnione przez autorów, to jeszcze jedna wieść: update 5, rozwijany równolegle, został przemianowany - teraz to Przestrzenna Anomalia 2. Co to znaczy? Zobaczymy... Praca nad Sektorem 11 wre. Obecnie poziomy są zasiedlane i uzupełniane o szczegóły. Równolegle do tego, autorzy pracują nad odpowiednim balansem całej rozgrywki. Autor "Gloom City" ciągle żyje - tak, jak jego mod. Pojawił się nowy screen. Jeśli chcecie przeczytać więcej na temat tego projektu, zapraszam tu: Droga Donikąd - w chwili obecnej autor projektu poinformował, że pracuje nad pogodą. Na dowód dostaliśmy screeny. Poza tym wypłynęła informacja, że mod jest praktycznie gotowy. Rozpoczęły się prace nad modem Początki Strefy: Historia Woronina na platformę Zewu Prypeci. Autorzy szacują, że jest gotowy w około 40%. Jeśli ciekawią Was historie ważnych postaci ze świata Stalkera, to zajrzyjcie też tutaj - ciekawy, krótki mod: W najbliższym czasie, niejaki akmc47u (którego możecie kojarzyć jako twórcę Wind of Time), rozpocznie pracę nad kolejnym modem, tym razem opartym o Call of Chernobyl. Na razie nie ma o czym się rozpisywać - udostępnione informacje są raczej ogólne. A dla wszystkich, którzy dotrwali aż do tego momentu - bonus: źródło: ap-pro.ru
  12. Lustro zbiłem przy pierwszym podejściu, bo wskazówka z notatki była jednoznaczna, ale papierów nie było ani "w lustrze", ani na podłodze. Czyli wnioskuję, że dupa blada i po papierach?
  13. Jak Wy podnieśliście tę notatkę z X18? Tam nic nie ma Skaczę dookoła tego lustra jak idiota, wracałem do labu już dwa razy. Strzelam, granaty rzucam, nożem tnę. Nic.
  14. Jurik u mnie powędrował do Parowu zaraz po tym co działo się na Wysypisku - to samo zrobił Kret i Bies. a Żwawy... fakt, przepadł. Idź do Baru, do Chudego i Docenta. Zlokalizują
  15. Zabiłem Kontrolera na Bagnach i zamiast mózgu miał przy sobie tylko rękę i jakieś papiery. Podobna sprawa z Kontrolerem w Parowie - jakieś papiery i łapa. Biorę wszystko, ale papiery znikają - w ekwipunku ich nie ma, w PDA też. Coś jest nie tak, czy tak ma być? Edycja: obok pierwszego trupa leżał drugi - ten już miał mózg i... papiery. O co z nimi chodzi?