Skocz do zawartości

ZieJan

Turysta
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ZieJan

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    21
  • Frakcja
    Wolność
  • Broń główna
    FN 2000

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win 10
  • Procesor
    AMD Ryzen 5 1600 X
  • Karta graficzna
    GTX 1080
  • Pamięć RAM
    16 GB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ZieJan

Turysta

Turysta (2/21)

7

Reputacja

  1. ZieJan

    OP-2.1

    Podaje tak mniej więcej ilość godz. OP 2.1 gram od Lipca to jest ponad 4 miesiące.Gram prawie codziennie od 22 do 3 w nocy, to jest 5 godz.
  2. ZieJan

    OP-2.1

    @kondotier chciałbym, żeby OP 3 było modem zmodowany modami i oferujący nie mniej niż 600 godz. gry
  3. ZieJan

    OP-2.1

    Czasu mam dużo bo jestem 56 letnim emerytem.Praktycznie wszystkie mody, które są spolszczone ograłem.Zanim pier....e w kalendarz chciałbym jeszcze parę modów ograć.
  4. ZieJan

    OP-2.1

    Ja op 2.0 odpuściłem w 2\3 gry na rzecz op 2.1 dlatego, że wyszło spolszczenie do 2.1 szybciej niż myślałem. Chłopaki się postarali i chwała im za to. Dlatego chcę op 2.1 zrobić (jeśli się da) misje fabularne i pod fabularne. Ja już jestem masochistą od roku. OP 2.0 miałem prawie 200 godz. gry, a w 2.1 już chyba z 450 godz. 3 podejścia, 1 100 godz. straty, 2 podejście - 170 godz straty. Teraz to moje 3 podejście trwa już ponad 200 godz.
  5. ZieJan

    OP-2.1

    Myślę, że jeszcze nie odinstalowałeś OP 2.1. Mój problem polegał na tym, że nie dokończyłem zadania z Zbrojmistrzem, tzn. schematy FN2000 Hostel. Nie oddałem mechanikowi na bagnach, bo nie doczytałem co trzeba dokładnie zrobić. Na schemacie jest napisane, że do modyfikacja tego karabinu są potrzebne dwa artefakty błysk, karabin Gussa i FN2000. Mając ten zestaw w plecaku wbiłem z buta do mechanika na bagnach i był dialog, że mam schematy do FN2000 Hostel. Przyjął to i po 24 godz. odebrałem. Od tego momentu rozpoczął się ciąg dalszy dialogów z mechanikiem. Po zrobieniu tych zadań odblokował się dialog z Barmanem o Noe.
  6. ZieJan

    OP-2.1

    Ten gość daje tylko zadania cykliczne. Czy przeżyje czy nie, nie ma znaczenia. Teraz moje pytanie - Czy zadania od Zachara na fotografie z mutantami, czyli ciche łowy jest konieczne do ruszenia dalszej fabuły ? Drugie pytanie - Czy fotografie anomalii i mutantów, które musimy oddać Sidorowi po zadaniu od Wilka, gdzie znajdujemy na Agropromie tego gościa z aparatem fotograficznym, czy mają wpływ na zadania w dalszej części Wojna mutanów i Szachisty, bo oddałem te fotografie zaraz na początku gry. Praktycznie grę ukończyłem bez tych dwóch zadań i jestem ciekaw co zrobiłem źle, że nie miałem tych zadań. Ze wszystkich gości pozostało mi tylko zadanie od Zachara na te fotki mutantów.
  7. ZieJan

    OP-2.1

    Akurat mi zadanie zaliczyło wysysaczem.
  8. ZieJan

    OP-2.1

    Trzeba zabić granatem wysysaczem na stadionie w Prypeci tego potworka.
  9. ZieJan

    OP-2.1

    Jeśli ktoś ma częste wyloty w OP 2.1 na pełnym oświetleniu dynamicznym, to polecam ustawić ustawienia graficzne tak jak na filmie. Do opcji wchodzi od minuty 2:43 do 3:32. Mi to pomogło. Nie mam teraz co 5 min wylotu na bagnach i gra nawet jak już wywali na pulpit to tak mniej więcej raz na 10 godzin przy ekranie ładowania.
  10. ZieJan

    OP-2.1

    Od trzynastej minuty do końca.
  11. ZieJan

    OP-2.1

    Jest filmik u jednego Rosjanina.Można tu podesłać?
  12. ZieJan

    OP-2.1

    Tak, save'y działają na najnowszym patchu 8.2. Przed reinstalką miałem patch 8.0.
  13. ZieJan

    OP-2.1

    Całkiem o tym zapomniałem. Dopiero sobie o tej opcji przypomniałem po reinstalce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.