Skocz do zawartości

Attilan02

Turysta
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

O Attilan02

  • Tytuł
    Turysta

Informacje

  • Ruble
    8
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    intel core i3
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    SWT-40
  • RAM
    4 GB
  • Karta graficzna
    Geforce 410
  • System operacyjny
    Windows 7

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Attilan02

    OSTATNI STALKER

    Ok. Sprawa się wyjaśniła, wystarczyło nie oddalać się na więcej niż 5 metrów od miejsca teleportu. Czasem w tej grze dzieją się rzeczy, które filozofom się nie śniły...
  2. Attilan02

    OSTATNI STALKER

    Właśnie sobie zainstalowałem moda i praktycznie na początku crash, gdy przechodzę do Kordonu w momencie gdy, wydaje mi się iż powinien pojawić się trzeci trup\żywy bandyta. FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 220 stack trace: Czy dać sobie spokój z tym modem, bo komp za słaby i nie wyrabia, (ustawiłem wszystkie parametry wizualne na najniższe, oprócz wgrania statycznego oświetlenia i ten sam log)?
  3. Attilan02

    [Last Day 1.3] Crash po zabiciu postaci

    No cóż chyba najwyższy czas ruszać do Spełniacza Życzeń, zakończyć tego moda i zabrać się za kolejny, może Dead Air, jeśli odpali.
  4. Attilan02

    [Last Day 1.3] Crash po zabiciu postaci

    Ja nie ale mutanty bądź bandyci już tak. Facet patroluje sobie obszar przy silosach a tam respią się kabany i mięsacze, więc jego śmierć jest kwestią czasu.
  5. Otóż mam taki problem iż na Wysypisku pojawił mi się NPC, z którym nie ma żadnej interakcji, a którego można zabić tylko za pomocą granatu. Dopóki żyje nie ma problemu można grę zapisać i wczytać normalnie, ale jeśli zginie https://imgur.com/a/Nh2KcWH zapis i wczytanie powoduje crash z logiem: FATAL ERROR [error]Expression : _valid( start_pos ) [error]Function : CPHActivationShape::Create [error]File : PHActivationShape.cpp [error]Line : 177 [error]Description : assertion failed stack trace: 0023:00563783 xrCore.dll, xrDebug::fail() 0023:057E0D18 xrPhysics.dll, ActivateBoxDynamic() 0023:057DF188 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport() 0023:057DF141 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport() 0023:03874A73 xrRender_R2.dll Próbowałem wczytać wcześniejszego seva, sprzed zmiany lokacji oraz usunąć ui_sr_teleport w folderze Scripts. Nie pomogło.
  6. Attilan02

    Hybrid 1.5 - Alfa

    Mod bardzo dobry, aczkolwiek mam kilka uwag: - Zwiększenie parametru nośności (w moim przypadku z standardowych 50 na 80) nie idzie w parze z zwiększeniem możliwości biegu przez co postać bardzo szybko się męczy już przy 30 kg z kawałkiem. Ogólnie przy eksploracji Zony nie przeszkadza, lecz jak przychodzi walszyć lub uciekać to masakra gdy mój stalker ledwo przesuwa nogi po spricie na 10 metrów. Może dało by się przenieść z Misery tzw. system szybkiego uwalniania (czy jakoś tak zostało to przetłumaczone)polegający na podpięciu pod klawisz szybkiego wyboru przedmiotu tworzącego za graczem plecak z wszystkimi jego przedmiotami poza amunicją i lekami. - Jeśli chodzi o broń i jej balans... pewnie nie znam się ale czemu bandyta ginie od jednej kuli 9x18 w korpus a ślepy pies od dwóch do tego w głowę i nie zawsze pozostaje dla mnie tajemnicą. Jeśli chodzi o ulepszanie broni wiadomo, jest jej za dużo by robić pod każdą oddzielnie ale dawanie sajdze +10 do amunicji https://imgur.com/a/MYm7p8w gdy ma jej standardowo już 8 pozwala na to: https://imgur.com/a/jeaWgJf i jeszcze nie wystrzelałem całego magazynka... SWT 40 naprawdę miał tak słabą szybkostrzelność? Obecnie jest powolniejszy od mosina, mojej ulubionej broni na start, do której nawiasem pisząc nie znalazłem jeszcze celownika PU do montażu (czyżby go nie było?). - Śrut dobro luksusowe jak za PRL gdy handlarz wystawi na sprzedaż to dla biednego gracza praktycznie nigdy nie starcza . - Respawn stalkerów: Na Kordonie zauważono Monolit https://imgur.com/a/KpKIEqh , natomiast na Roztoku panoszą się wojskowi i nie dają odpocząć samotnikom, wódeczki wypić czy z kolegami pogadać. https://imgur.com/a/M6GecuT https://imgur.com/a/yQeg9DL - Skrzynki: Czemu jeśli z danej skrzynki zostanie wyciągnięty cały chabar to nie ma już interakcji by taką skrzyneczkę ponownie otworzyć. W ten sposób załatwiłem sobie skrzynkę w barze 100 radów, którą chciałem wykorzystać na schowek dobra wszelakiego i muszę teraz biegać aż na arenę :( . Ogólnie w moda jeszcze długo nie grałem nie poużywałem praktycznie wcale broni NATO ani z serii AK, nie odwiedziłem nawet jeszcze Bagien by rozpocząć wątek "fabularny". Podoba mi się ilość przedmiotów możliwych do znalezienia ( no podziału na rosyjską, ukraińską i nie wiadomo jaką wodę się nie spodziewałem ) Motyw jaki prezentuje kierunek rozwoju modów od CoC zapoczątkowany prze Call od Misery czyli gra trudna, ale za to dostarczająca możliwość zdobycia odpowiednich środków aby tę trudność pokonać (odpowiednie środki medyczne, stymulanty czy możliwość napraw terenowych itp.) czyni rozgrywkę bardzo satysfakcjonującą, przynajmniej w moim odczuciu.
  7. Attilan02

    Powrót Szramy cz. 1 - fabularne dopełnienie.

    Wszystko śmiga jak należy. Dzięki smox .
  8. Attilan02

    Powrót Szramy cz. 1 - fabularne dopełnienie.

    Witam, nie da się ściągnąć Spolszczenia. Pojawia się komunikat, że witryna jest nieosiągalna. Bez spolszczenia mod nie daje się uruchomić niestety...
  9. Właśnie ukończyłem moda i napiszę wam iż to jedna z najlepszych produkcji moderskich w jakie grałem jeśli chodzi o STALKERA. Nie uświadczymy w tym modzie aż tyle walki co w podstawce, lecz w zupełności rekompensuje to niezwykle ciekawa fabuła, moim zdaniem przebijająca o głowę fabułę podstawki. Zona na tym modzie przypomina bardziej tą Zonę z książek Strugackich czy Gołkowskiego. Na jednego spotkanego człowieka wypada może z około 40 mutantów. Jeśli chodzi o zadania może autorzy lekko przesadzili z ilością razy gdy Żekan obrywa w głowę i zostaje mu odebrany cały ekwipunek ( na jednej lokacji dzieje się tak aż dwa razy). Nie mniej, każde z tych zadań było na swój sposób ciekawe, może za wyjątkiem podziemi na Jantarze (elementy zręcznościowe, jak ja ich nienawidzę). Warto również wspomnieć o nowym sposobie pozyskiwania artefaktów, będzie ich mniej niż w podstawce, za to ich wartość będzie dużo większa oraz o lali, której podpowiedzi nie raz pozwoliły dobrać się do niezłego "chrabaru" czy wybrnąć z jakiegoś zadania. Ogólnie jeśli ktoś się jeszcze zastanawia czy warto zagrać to serdecznie polecam.
  10. W notatce jest coś o płaczącym dziecku za ścianą. Zwiedziłem z 3 razy cały kompleks i nic więcej się nie wydarzyło. Żadnych niewidzialnych przeciwników w części budynku z pokojem z notatką przedśmiertną...Oj chyba nie uda mi się moda ukończyć :(
  11. @smox robię tak jak piszesz w pomieszczeniu z szkieletem są trzy kulki po wejściu w którąkolwiek teleportuje mnie na zewnątrz i nadal mam środek 22 w inwentarzu.
  12. Aktualnie dotarłem do Prypeci i mam problem z zadaniem "Stara śpiewka", zdobyłem fiolkę z środkiem 22 i nie wiem co dalej zrobić. Lalka enigmatycznie podpowiada coś o daniu tej fiolki latającemu teleportowi, ale jak to uczynić nie mam pojęcia.
  13. Niestety nie mam zapisu przed tą akcją z połamańcem, save "Dolina Mroku" nadpisałem sobie zaraz przed rozpoczęciem akcji na placu budowy, gdy go wczytuje w ciele połamańca nie ma żadnych artefaktów. Niemniej w folderze gry też można znaleźć logi z datą ich powstania. Ten crash zdarzył mi się późno w nocy, log o takiej godzinie powstania jest u mnie trzeci od końca, więc prawdopodobnie to ten (skopiowane trzecie od dołu z pliku z folderu o ścieżce zgodnej z poradnikiem kilka postów wyżej :
  14. A więc tak trzeba było załatwić te lekarstwo, a ja myślałem, że samemu należy się pofatygować nad Jantar i dopiero tam dostanie się te lekarstwo, przez co trochę pobiegałem sobie w kółko, mniejsza z tym... Niemniej ja zabiłem tego połamańca i z jego ciała można wyciągnąć Ulik i kilka "zwykłych" artów i właśnie próba ich wyciągnięcia powoduje crash taki sam jak próba wyjęcia artefaktu z jednego z kotów na Obrzeżach po akcji z dziewczyną co lubi mózgi. Załączyłbym logi tylko mam ich około 10 i nie jestem pewien które to te konkretne.
  15. Również mam/miałem coś takiego z kotami oraz z połamańcem który posiadał artefakt Ulik, nic poza Ulikiem nie mogłem z niego wyciągnąć bo crashowało.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord