Build 1842 ( 17.06.2004 )


**Data:**17.06.2004r
Dostępne lokacje: Kordon, Wysypisko, Agroprom

OPIS:

Spoiler

Pierwszy Build, mniej więcej podobny do pełnoprawnej gry. Był system zadań, interfejs i A-Life. W porównaniu z zeszłorocznymi zestawieniami szczegóły lokalizacji zostały znacznie poprawione. Na mapach pojawiły się interaktywne obiekty i różnego rodzaju zwierzęta. Najbardziej stabilna wersja w 2004 roku.

Grę rozpoczynamy w bunkrze Sidorowicza, gdzie mamy do wyboru dwa zadania - ukraść walizkę wojsku z Kordonu lub zabrać dokumenty z instytutu badawczego Agroprom. Spośród interesujących cech ponownie można zauważyć dość realistyczne zachowanie potworów i stalkerów, działające anomalie z wypadającymi z nich artefaktami; także, najwyraźniej dla zabawy, interaktywny HUD wódki, z animacją potrząsania, picia i wąchania rękawa po wypiciu.

Ciekawostką jest fakt, że w Buildzie można znaleźć palmtopy bez właściciela, co mówi o początkach starej fabuły, w której gra polegała na wyszukiwaniu informacji rozrzuconych po całej Strefie.

SCREENY:

Spoiler

VIDEO:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=QPpgt7jKH5w

INSTALACJA:

Spoiler

Uruchomienie odbywa się za pomocą pliku **start.**bat

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

https://yadi.sk/d/tVAk51cLUqdZX

Źródło: https://stalker-ru.gamepedia.com/Build_1842

Jaką komendę trzeba wpisać, żeby przeskoczyć na przykład do wysypiska?