W temacie znajdują się buildy i prace z zamkniętej modyfikacji Frozen Zone. Udostępniono je z tego względu, że kiedyś były dawcą dla jednego z projektów.
Przewodnik po archiwach:
Spoiler
Część 1 (paczki Frozen Zone i związanych z nim projektów)
Aby uruchomić lokacje, trzeba zmienić all.spawn, ponieważ nigdy nie będzie pojedyńczym.
Frozen Zone
FZ_v0.173.7z - paczka z 16.04.2014. W zestawie stara wersja portu ładunkowego z fabułą i szkic czarnego jeziora;
FZ_v0.213.7z - paczka z 26.05.2014. W zestawie Czarne Jezioro i Dwa światy wersji od den-stash;
FZ_v0.215.7z - paczka z 23.07.2014. W zestawie Port Ładunkowy, Czarne Jezioro i Dwa światy. W tej paczce nagrywano gameplay moda;
FZ_v0.223.7z - paczka z 17.09.2014. Skład i wersja lokacji nie zmieniła się, oprócz Czarnego Jeziora. Jest dostępny ciemnoniebieski (синюшный) filtr od polskiego шутана?;
FZ_v0.303.7z - paczka z 31.10.2014. W zestawie tylko Czarne Jezioro ze stosunkowo normalnym wypełnieniem;
FZ_v0.411.7z - paczka z 13.04.2015. W zestawie nowa wersja Portu Ładunkowego, dopracowanego Czarnego Jeziora i starej wersji Dwóch Światów;
FZ_v0.425.7z - paczka z 27.04.2015. Identyczny z 0.411, z różnicą w obecności zaktualizowanego wariantu Dwóch Światów już z geometrią i poprawkami od Vector, a także z bardziej zoptymalizowaną drugą lokacją;
FZ_after_retarded.7z - NIE paczka, a po prostu gamedata projektu z 15.02.2016, otrzymana po zamknięciu projektu. Dla uruchomienia potrzeba plików bin z poprzedniej paczki i fixa;
fz_feb_fix.7z - fix dla uruchomienia projektu z gamedatą z poprzedniego archiwum.
Wersje multiplayer’owego moda Native 80`c dla gier z subskrybentami
gamedata.mp.03-09-14.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 03.09.2014;
Native 80`c 0.52v.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 23.08.2015;
Native_80`c_build_v0.76.7z - MP mod dla gry z subskrybentami i zespołem ROH z 29.11.2015;
patch.7z - patch do archiwum wyżej.
Utracone, po prostu archiwalna wartość tego, co “było”
first_trailer_scene.rar - część paczki, gdzie była nagrywana wstawka wideo wewnątrz transportu;
lost_fz.torrent - zachowany torrent do paczki FZ mniej więcej z maja 2013. Sama paczka nie ocalała i w związku z tym pobrać się jej nie uda.
Część 2 (robocze materiały):
Używać na swoje ryzyko i strach. SDK w Windows 10 i wyżej będzie prawdopodobnie wylatywać z powodu nieprawidłowych tekstur .thm.
!!!old_levels_three!!!.exe - SFX-archiwum, gdzie są skompilowane lokacje FZ, w tym testowe od Vector;
fz_editor_johann.7z - SDK Johann’a z kodami źródłowymi;
fz_editor_oleg.7z - SDK programisty projektu Vint@rb z testową lokacją;
fz_editor_vector.7z - SDK Vector’a, archiwum zostało zebrane miesiąc temu po zamknięciu projektu i zmiany koncepcji;
FZEngine_x64.7z - silnik projektu;
save.7z - paczka gry (FZ_v0.425), której używał programista;
some_docs.7z - designer’skie dokumenty projektu;
textures.old - archiwum 7z z teksturami od Vector dla różnych projektów, z 2015. To co, zostało;
vector_workmap.7z - referencje obiektów, dla których Vector robił geometrię dla projektu.
Część 3 (aftermath)
Różne materiały; to co zostało po zamknięciu Frozen Zone i było niekiedy dawcą. I ogólnie zawartość podobna do projektu, która nie mieści się w żadnym z tematów.
cheese_out_the_hard.7z - zawartość, która nie weszła do tematyki pozostałych archiwów, w tym przypadku różne dokumenty i piękne zdjęcia;
ed.7z - SDK z odfiltrowaną i uporządkowaną zawartością z FZ po jego zamknięciu. Czerwiec 2016;
ed_new.7z - to samo, druga iteracja;
fz_for_stream.7z - paczka, która została zademonstrowana na streamie u Wolfstalkera “Привал на обочине”;
fz_for_stream_editor.7z - SDK ze stosunkowo poprawioną geometrią trzeciej lokacji dla streamu, bez wylotu z .thm. NIE BAZUJE na poprawionej zawartości FZ po zamknięciu;
gift.rar - .obj i .tga źródłowe prop-modeli i tekstur Frozen Zone;
textures.7z - .tga źródłowe tekstur z 2016 roku, głównie poprawione bump mapy tekstur z FZ, które zostały zmienione po zamknięciu projektu.
O użyciu w innych projektach i autorstwie:
Spoiler
Można używać i zmieniać cokolwiek, zarówno zawartość, jak i źródłowe materiały projektu. Z prośbą wskazania początkowego autorstwa oryginalnych prac.
Oryginalne screeny:
Część 1 (Buildy):
Spoiler
FZ_v0.173: https://disk.yandex.ru/d/z7ikIDm1NBZQGw
FZ_v0.213: https://disk.yandex.ru/d/lD6oBq9PKwoUyg
FZ_v0.215: https://disk.yandex.ru/d/rfCSnt-9uAcEfw
FZ_v0.223: https://disk.yandex.ru/d/HBSzM4-8Y6ERsw
FZ_v0.303: https://disk.yandex.ru/d/CKfzfYA780AMYA
FZ_v0.411: https://disk.yandex.ru/d/-sd5rZnVVrBbbw
FZ_v0.425: https://disk.yandex.ru/d/mwcIy60BeV4BCA
FZ_after_retarded: https://disk.yandex.ru/d/PVG_QHpGzGenTA | Fix dla uruchomienia: https://disk.yandex.ru/d/daX14F3Lm3dF7g
gamedata.mp.03-09-14: https://disk.yandex.ru/d/uDonnKwzC4oRHw
Native 80`c 0.52v: https://disk.yandex.ru/d/R02bdKH6X52vlw
Native_80`c_build_v0.76: https://disk.yandex.ru/d/xid7oKRUoUHGfg | patch: https://disk.yandex.ru/d/QBUvfsX9r_O0oA
UTRACONE:
first_trailer_scene: https://disk.yandex.ru/d/kCihOkRA1A_HHg
Część 2 (SDK, silnika, dokumenty designer’skie, lokacje, roboczy materiał):
Spoiler
!!!old_levels_three!!!.exe - https://disk.yandex.ru/d/mDGcCywb_pyAig
fz_editor_johann.7z - https://disk.yandex.ru/d/ENG_eT3l8FjSPg
fz_editor_oleg.7z - https://disk.yandex.ru/d/peYj3uToILIbDQ
fz_editor_vector.7z - https://disk.yandex.ru/d/iQ9c6esF2M1Y8w
FZEngine_x64.7z - https://disk.yandex.ru/d/1eUUfMADL7m4MQ
save.7z - https://disk.yandex.ru/d/t7SbPUYojU-Thg
some_docs.7z - https://disk.yandex.ru/d/NlpHDDsHTis-uw
textures.old - https://disk.yandex.ru/d/vGHW65ckWXVaQQ
vector_workmap.7z - https://disk.yandex.ru/d/Xo7-cjxjFhzSmQ
Część 3 (Zawartość związana z Frozen Zone po zamknięciu, przed 2017):
Spoiler
cheese_out_the_hard.7z - https://disk.yandex.ru/d/hOCE5nSguKXifw
ed.7z - https://disk.yandex.ru/d/izske4VtEFbZtg
ed_new.7z - https://disk.yandex.ru/d/ZAb5RrSkgxeoSA
fz_for_stream.7z - https://disk.yandex.ru/d/j2UswYbd4EounA
fz_for_stream_editor.7z - https://disk.yandex.ru/d/gANsCcHkse5bzA
gift.rar - https://disk.yandex.ru/d/qQ_Vy6DwOoYpUg
textures.7z - https://disk.yandex.ru/d/u-NtcvwEG60kcg
Źródło:
















