Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zostałeś sam, ja go, albo on mnie jeszcze męczę. Na Agro już byłem, ale nie z zadania, tylko z ciekawości.

Na razie mam dotrzeć na MW.

@DaarMoo Tu masz filmik. Zobacz od 35 min. W 38 jest pokazane miejsce klucza.

https://www.youtube.com/watch?v=HthROAVuGDU

Zalecane aby w sali z basenami w podziemiach grać na statyce

Jak już jestem, to daję screena z dwoma pytaniami.

ss_administrator_05-04-17_18-31-08_(pripyat).thumb.jpg.a19f3208b69b40aa1f8aa0de54575530.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawę klucza rozwiązałem. Jest u martwego naukowca w sali z trzema basenami. Ale jest zagwozdka. Trzeba zejść z renderem. Przy DX10 klucza nie ma, ale przy niższym jest. Zadanie dostałem od Świtu z MW, ale po zebraniu dokumentów info w PDA znika. Czyli nie trzeba wracać i oddawać. Zostały mi tylko dwa zadania poboczne więc postanowiłem nie męczyć się i skończyłem grę.

@kondotier a propos schowka. Też nie znalazłem. Przełaziłem rusztowanie z góry na dół i nic. Więc odpuściłem.  Z tego teleportu nie korzystałem więc nic nie poradzę tym bardziej, że moda usunąłem.

W związku z tym, że skończyłem grę kilka słów.

Jest to podkręcony graficznie SGM 2.2 z mocno uciętą fabułą. Oczywiście są nowe zadania, które niwelują brak tych z podstawki (SGM 2.2). Tak, że pod względem fabularnym może być. Natomiast strona techniczna - nie ma co pisać,  wystarczy przeczytać posty.   

Edit: Dzięki @kondotier .       

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do znających fabułę, w tej wersji normalnie za opłatą da się wejść do Leśniczówki i są zadania od Czapajewa, czy najpierw trzeba zacząć od współpracy z Sułtanem. Jeszcze tej linii nie testowałem. Widzę, że są różnice od "podstawowej" wersji i chyba bardziej podobna do Snipera (brak Informatora).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podjąłem współpracy z Sułtanem i zakablowałem go Brodzie. Sułtan zamilknął, a ja dostałem zadanie na Oczyszczenie Leśniczówki. Przeżyli w niej tylko handlarz i ktoś jeszcze. Ale przy kolejnym w niej pobycie, już ich nie było. Miałem też sytuację w Prypeci. Wezwał mnie Kowalski na rozmowę w cztery oczy, ale idąc do niego, Garik dał mi cynk o szwindlu i dostałem powiadomienie, że mam zrobić zadania poza Prypecią. Kowalski nabrał wody w gębę. I klasyczne zadanie jednego strzału, spotkania ze Striełokiem, rozmowy o Gaussie się nie pojawiły. Na razie robię to co mi kazano zrobić w Dolinie Mroku i Magazynach wojskowych. W PDA wisi mi zadanie na wykrycie impulsu który strącił śmigłowce. Tak że nie wiem, czy to efekt mojej gry, czy też spartaczenia poprawek do moda.

Możliwe, że jest wariantowość tego zadania, w zależności od naszego wyboru "zleceniodawcy".

Chyba że ta wersja którą pobieramy, jest jakąś radosną twórczości jakiegoś "poprawiacza modów". Mam na uwadze te spierniczone celowniki, nie działające apgrejdy broni i pancerzy, oraz na tych ostatnich lokacjach, nielogiczny ciąg zadań. Odczułem pewien dyskomfort podczas gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było przerywnika więc muszę post pod postem.

Los zagnał mojego GG na Agro po papiery i je mam. Wystarczy wrócić i oddać.

Ale mam inny problem. Zostało mi wisieć zadanie na śmigłowe. Znaleźć źródło promieniowania, które je strąciło. Wszystkie śmigłowce posprawdzane.

Podpowiedzcie mi, bo zapomniałem, gdzie ono jest. Z jakim kwestem się łączy?

Trochę mi się porypało w Prypeci, Kowalski mi zaniemówił po wezwaniu mnie na rozmowę w 4 oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier w podstawce COP to zadanie zostaje zaliczone po pojawieniu się w bazie Striełoka i to on wyjaśnia zagadkę promieniowania które strąca śmigłowce. Jest to linia zadań z lokalizacją sygnału, przedszkole i zniszczenie urządzenia po czym dostajemy info o przemieszczającym się sygnale a na koniec że mamy wracać do bazy przed atakiem ( wtedy w pralni pojawia się Striełok ), praktycznie później zostaje ewakuacja z Prypeci.

Edytowane przez mkk7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że po zrobieniu zadań dla Świtu, los rzuci znów mojego GG do Prypeci i Kowalski zagada. A jak nie rzuci, pójdę sam i zobaczę.

Nie pierwszy raz mi się zdarza, że w SGMach następuje zablokowanie niektórych zadań. Jeśli przydarzy się i teraz, nie będzie nic nowego.

DODANO.

No i wywróżyłem. Oddałem papiery, wróciłem do Prypeci, Kowalski milczał. Przyniosłem lekarstwo dla Pijawki, wziąłem zadanie od Cyborga, wykonałem. Nowego nie dał, wciąż kazał przychodzić jutro. Uwolniłem się od Monolitu, do pralni, a Kowalski milczy. Czyli że byłem we freeplayu bez zadań z podstawki na odlot. Nie wiem, czy tak postanowiono to rozwiązać, czy skrypt mi źle spracował, ale konkretnego finału moda mieć nie będę.

Nad oceną moda rozwodził się nie będę. Smakuje jak odgrzewany kotlet, przy odgrzewaniu nieco przypalony. I to na tyle.

Jeśli słowo Final w tytule naprawdę oznacza że to już koniec grzebania w nim, to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano miałem. Szedłem do Kowalskiego kiedy mnie wezwał, ale gdy byłem przy drzwiach do pralni, pojawił mi się komunikat, że mam się wyprawić na Zaton. A w środku, od razu bez podchodzenia do Garika, okno dialogowe na rozmowę o planowanym napadzie. No to ja do Kowalskiego, a ten milczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po wypełnieniu jakiegoś zadania (w tej chwili nie pamiętam) otrzymałem info od Kowalskiego, że musi ze mną pogadać w ważnej sprawie. Tak jak w podstawce. Czyli u Ciebie ścieżka prawidłowa.

Wczytaj save'a. Wygląda na to, że dwa zadania nakładają się na siebie i w związku z tym jedno ulega kasacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo- nie chce mi się powtarzać. Zadania z podstawki znam na pamięć, więc nic ciekawego mnie nie spotka. Najważniejsze było, mod wpuścił mnie do gry po ewakuacji z Prypeci. Ale podejrzewam, że przyczyną takiego rozwoju scenariusza, było wejście na Agro z Bąbla przestrzennego na Płaskowyżu, bez zadania na Agroprom. Możliwe, że ten Bąbel miał też do jakiegoś zadania służyć, bo jest całkowicie różny od tych promienistych teleportów w ramach jednej lokacji. Jako jedyny, przenosi na inną. W poprzednikach tej wersji, też nie wszystko w Prypeci było jak należy. Dodane zadania, kolidowały z zadaniami podstawki.

Więc rada dla tych co dopiero będą grali. Tak na wszelki wypadek, będąc przy śmigłowcu na Płaskowyżu, na Zatonie, nie wchodźcie w taki Bąbel od strony Oczyszczalni.

Przenosi na Agro. A tam mamy się pojawić dopiero o wiele później, doprowadzeni zadaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Mam 2 pytania: 

1. Dlaczego spolszczenie z pobieralni ma blisko dwukrotnie większą objętość niż to od kobala? Ponadto nie można go otworzyć, ani rozpakować.

Próbowałem bezskutecznie  7z , winrar , izarc . Pobierałem dwa razy.  

2. Czy do gry wystarczy spolszczenie kobala? 

Dzięki @kobal . W międzyczasie uzyskałem odpowiedź empirycznie. :)

 

Edytowane przez Chlebczarow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam kilka pytań::

1.Dlaczego wszystkie bronie mają ustawione obrażenia 50?

2.Jakie problematyczne zadania dokładnie usunięto?

3. Da się jakoś zmienić filtr noktowizora?

4. Czy dodano jakieś nowe zadania?

5.Jak przywrócić stary hud, bo ten mi się wcale nie podoba?

6.Czy w normalnym sgm, też przy używaniu apteczki postać chowała broń?

7. Czy po załadowaniu gry też postać chowa wam broń?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie znalazłem zadań hakerskich, pomimo że dyskietkę "hakra" można kupić. Nie miałem też zadania na takie specjalne granaty, z których pozyskaniem był problem.

Jest nowe zadanie na Agropromie i teleporty na Agroprom. Jeden stały na płaskowyżu, a drugi pojawia się w bramie oczyszczalni od strony płaskowyżu, po otrzymaniu zadania. Idź tam, dopiero z zadaniem. Samodzielne wejście jest bezcelowe.

A o broń i spieprzone celowniki optyczne, to musiałbyś zapytać autora modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić z HUDem nie mam pojęcia.

Nie pamiętam, jak się działo z bronią. Ale chyba u mnie też tak było.

Mam takie podejrzenie, że ten co wstawił repacka, to jakiś miłośnik udziwnień i dał do niego jakieś fixy na swój gust. Zauważ, że są podwójne PSO1, z których jeden da się zamontować, drugiego nie. A widok przez celownik to tragedia. To samo jest z celownikami NATOwskimi. Są tylko gadżetami. A w tych co da się zamontować, podstawy muszki broni przesłaniają siatkę i pół ekranu.

Szukałem plików z normalną siatką celowniczą i nie znalazłem. Gdzieś są głęboko schowane.

Może jakiś inny pack z bronią mógłby to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier ten modpack przypomina mi gulasz z niespodzianką. Wsadźmy wszystko co zostało, zamieszajmy, a i tak zjedzą...

Aczkolwiek dodatki graficzne są ładne.

Jak ktoś ma pomysł jak naprawić celowniki(najbardziej chodzi mi o stare modele natowskich to poproszę.

A jeszcze jak z ulepszaniem sprzętu? Wszystko da się zamontować, czy też po udziwniali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pure- ten katalog pol robimy wtedy, gdy gramy bez spolszczenia na polskiej podstawce. . Jest w gamedata/configs/text

Jeśli dajesz spolszczenie, nim się nie przejmuj, bo jest w spolszczeniu i się dogra.

Mniemam, że spolszczenie dodałeś jako ostatnie? Jeśli dałeś go w innej kolejności, wklej go jeszcze raz i musi działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.