Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ściągnę i spróbuję. Rozumiem, że początek z tymi nudami na Kordonie itd. jest dokładnie taki sam? Jak przebrnę przez to drugi raz i okaże się, że będzie powtórka z rozrywki, to wyślę chłopaków do tej Waszej śmiesznej bandyckiej bazy :sniperdark: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejście otwiera się dopiero później w fabule (u mnie było to w Prypeci po wykonaniu zadania na Inkwizytora, nie wiem czy zawsze jest tak samo). Do Doliny prowadzi anomalia przestrzenna pod pogłębiarką, której wcześniej próżno tam szukać. Jak dostaniesz taką wiadomość, to zadanie wskoczy w PDA:

ss_mateusz_10-02-18_01-09-16_(pripyat).thumb.jpg.a1a3d621b0c873add6ed2862ecf3ca99.jpg

Edit: gram w "zwykłe" 2.2, ale pewnie jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tybet64 - potwierdzam to co Sierioża napisał: przejście/a na/do Doliny Mroku  wynikają z zadań fabularnych, po zadaniu/ach dostajesz info na PDA ze sztabu i masz wejście przez sferę/anomalie pod pogłębiarką - nie sposób tejże sfery/anomalii przeoczyć.

Potem będziesz miał też wejście/wyjście w pobliżu strąconego drona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Wie ktoś jak naprawić ten error?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : it!=WeatherFXs.end()
[error]Function      : CEnvironment::SetWeatherFX
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrEngine\Environment.cpp
[error]Line          : 311
[error]Description   : Invalid weather effect name.
[error]Arguments     : fx_blackday_clear

Jest on związany chyba z zaćmieniem, wywala mnie przy przeszukaniu naukowców w czerwonym lesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DonTheWolfVonPI  Po zmniejszeniu ustawień, zapisz je i zrestartuj komputer. Po ponownym uruchomieniu moda, wczytaj sava nie sposobem wybrania ostatniego, ale opcją "Ostatni zapis". Ta opcja uruchamia moda z ostatniego nie uszkodzonego sava. I praktycznie od niego powinieneś grać dalej.

A w najlepszym przypadku zacznij grę od sava wcześniejszego niż ten, na którym masz ten wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Już we freeplayu przy chodzeniu po lokacji wyrzuca z takim błędem również przy przejściu na inną.

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [protecta_reload]
 

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Likier twój błąd dotyczy animacji strzelby protecta w pliku hud_base dla Spasa12 (dokładnie chodzi o jej przeładowywanie).

Oto jak sobie z nim poradzić:

W folderze gamedata\configs\weapons\ w pliku w_protecta.ltx ORAZ w folderze gamedata\configs\weapons\weapons\ w pliku w_protecta.ltx odnajdź następujące linijki (najpierw zrób sobie kopię obu plików w_protecta.ltx):

Spoiler

anm_show = protecta_draw

anm_hide = protecta_holster

anm_idle = protecta_idle

anm_idle_aim = protecta_idle_aim

anm_idle_moving = protecta_idle_moving

anm_idle_sprint = protecta_idle_sprint

anm_bore = protecta_idle_bore

anm_shots = protecta_shoot

anm_open = protecta_reload_start

anm_add_cartridge = protecta_reload

anm_close = protecta_reload_end

 

I zmień je na:

Spoiler

anm_show = spas12_draw

anm_hide = spas12_holster

anm_idle = spas12_idle

anm_idle_aim = spas12_idle_aim

anm_idle_moving = spas12_idle_moving

anm_idle_sprint = spas12_idle_sprint

anm_bore = spas12_idle_bore

anm_shots = spas12_shoot

anm_open = spas12_reload_start

anm_add_cartridge = spas12_reload

anm_close = spas12_reload_end

 

Nie posiadam moda na dysku, więc nie mogę tego sprawdzić. Napisz proszę czy to rozwiązanie działa.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.