Skocz do zawartości

Problem z kopią


DaarMoo

Rekomendowane odpowiedzi

Dumałem dumałem i doszedłem do wniosku, że COP tak ma. Trzeba zrobić skrót na pulpit i zrobić zmianę "Rozpocznij w" trzeba skasować bin i ukośnik 

Snap3.jpg.ed5a7fb6227335fe6e3c052ec7cd28fb.jpg  

Natomiast jeśli koniecznie chcesz, żeby przeniesiony mod uruchamiał się bezpośrednio przez plik xrEngine.exe skopiuj wszystkie pliki z katalogu bin do głównego katalogu z grą.

Snap4.thumb.jpg.71ade3211412830692ba765dbf907774.jpg

 

   

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik - jak uruchamiasz podstawkę ZP, to ona też startuje od StalkerCOP. I to na ten plik masz ścieżkę w skrócie pulpitowym.

Jak masz zrobioną kopię ZP, to robisz w niej skrót od StalkerCOP, przenosisz go na pulpit, dajesz mu nową nazwę np. moda i nic zmieniać nie potrzeba

DODANO: Katalog z kopią, nie może mieć nazwy katalogu podstawki.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja o nic nie pytam :) 
Wiem i wiedziałem jak skopiować  COP i jakie zmiany trzeba zrobić w skrócie na pulpicie żeby po przeniesieniu go odpalić.
Moim zdaniem pytanie @DaarMoo dotyczyło uruchomienia moda po przeniesieniu poprzez plik exe w folderze bin a nie przez skrót na pulpicie..
I tylko nad tym dumałem..
Ale dzięki za podpowiedzi a tego co napisał @kondotier nie wiedziałam może się kiedyś przydać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy @kazik.

@kondotier moja kopia ma inną nazwę niż oryginał. Inaczej nie można jej zrobić.

Ja też nie wiem @kazik. Ale jak uruchamiam kopię przez xrEngine to pojawia się info o fsgame nie wiem dlaczego. Tak jakby coś w nim trzeba by było zmienić aby ruszyła podstawka.

Przechwytywanie3.PNG.361f424de5c213d0ee5a2b0b21491836.PNG  

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile znam angielski to komunikat sugeruje, że w folderze roboczym gdzie jest plik xrEngine.exe powinien być plik fsgame.ltx.  
Jednak przeniesienie tego pliku do katalogu bin i uruchomienie xrEngine powoduje kolejny błąd.
Natomiast przekopiowanie wszystkich plików z bin do katalogu głównego  pozwala na uruchomienie gry przez xrEngine.
Dlaczego tego to już nie wiem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo - dlaczego koniecznie chcesz uruchomić kopię ZP z xrEngine.exe , skoro gra do tego używa Stalker-COP.exe? Widocznie to w nim jest algorytm szukania fsgame.ltx.

Jeszcze ani razu nie miałem problemów z uruchomieniem kopii, robiąc skrót pulpitowy właśnie od Stalker-COP.exe

Tak samo jak nie mam problemu z szukaniem i mieszaniem się zapisów, zmieniając w fsgame.ltx linię ze ścieżką na taką, że zapisy mam robione w kopii.

Chociaż teraz większość modów, ma już taki fsgame.ltx w sobie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik tak samo pomyślałem tylko wcześniej napisałem. Palce szybsze od głowy.

@kondotier ja nie chcę na siłę uruchamiać z xrE. Po prostu zaciekawiło mnie to rozwiązanie w kopii i myślałem, że ktoś zna odpowiedź, dlaczego gra upomina się o fsgame.ltx. Tylko tyle.      

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz do kolejnej informacji we właściwościach "Rozpocznij w:" Katalogiem docelowym jest katalog główny gry, a nie bin, jak to jest w CCz.

Robiąc kopię Czystego nieba, też trzeba w skrócie, w tej opcji "Rozpocznij w:", zrobić koniec ścieżki po ukośniku za katalogiem główny.

Aby nie mieć problemów, trzeba porównać właściwości skrótu do kopii, ze skrótem do podstawki.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.