Skocz do zawartości
tom3kb

True Stalker, informacje o projekcie

Rekomendowane odpowiedzi

Prace nad mode True Stalker trwają już kilka miesięcy, od grudnia zeszłego roku. Parę razy jakieś krótkie informacje o nim przewijały się w różnych tematach tematach z newsami.

Ostatnio twórcy trochę więcej powiedzieli o projekcie. Na razie fabuła rozgrywa się na 3 lokacjach, są gotowe z tego co zrozumiałem dwie główne nitki scenariusza (czy tak jakby dwa rozdziały?). Poniżej jest filmik z questa na Agropromie, gdzie my jako gracz mamy załatwić interes z Kopaczami.

Wg autorów misje będzie można rozwiązać na kilka sposobów, co wpłynie na przebieg historii. Na filmiku widać, że mamy nagrane kwestie dialogowe do moda.

W planach jest dodanie weapon packów, zmiany graficzne, podmiana modeli npc-ów itd.

Dla przypomnienia wrzucę jeszcze pierwszy trailer i parę scrennów na zachętę ;)

02795276.jpg26225710.jpg54316549.jpg

Dalej trochę starych screenów.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ninja'd by @Sierioża

Miałem te same screeny wrzucić, napisałem posta, poszedłem na chwilę do drugiego pokoju, wracam, a tu już komunikat o nowym poście od ciebie :D i już wiedziałem co będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś stuknął rok od ogłoszenia modyfikacji. Z tej okazji kilka screenów i obietnica udostępniania w niedalekiej przyszłości kolejnego zwiastuna.

Spoiler

true1.thumb.jpg.f6101eecc07ea1687002b2d9690150db.jpgtrue2.thumb.jpg.8f508fccc0d738aa7fa5cdc929468f86.jpgtrue3.thumb.jpg.57e337ea16a00e2f4f4af508ac4dac7d.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niejaki Juri Czumakow, którego kompletnie z niczym nie kojarzę (może dlatego, że ani do gęb ani do nazwisk nie mam pamięci) popełnił wywiad z Wolfstalkerem, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Jako, że nic mnie tak nie wk:ban:ia jak zaległości, zakasałem rękawy. Nie jest idealnie, ale sens zachowany, więc czytać i nie marudzić :P

vtSuwJrbHwI.thumb.jpg.5222341b792937f1e6790ef1abceb2f8.jpg

1. Dlaczego akurat Prawdziwy Stalker? Co on oznacza?

Wolfstalker: tytuł odzwierciedla fabułę, którą stworzyliśmy. Główna linia opowiada o zwyczajnym stalkerze, takim prawdziwym, który szuka artefaktów, by zarobić na lepszy sprzęt i szukać lepszych artefaktów. Wieczorami podziwia zachody słońca, a nocami kuli się przy ognisku, starając się doczekać poranka. Kiedy rozpoczynaliśmy prace nad modem, nie chcieliśmy stworzyć banalnego moda o superbohaterze ratującym świat. Chodziło nam bardziej o ukazanie tej "przyziemnej" strony bycia stalkerem. Nie oznacza to jednak, że historia będzie pospolita, bo w życiu głównego bohatera dzieje się naprawdę sporo. No i nie zapominajmy, że akcja gry toczy się w Zonie - tam zawsze dzieje się coś niesamowitego.

2. Od kiedy modyfikacja istnieje? Kiedy pojawił się pomysł?

Zaczęliśmy w maju 2016 roku od stworzenia pierwszych zarysów fabuły. Równolegle pracowaliśmy nad realizacją zadań.

3. Trudno było zebrać zespół?

Na początku składał się tylko z dwóch osób. Scenarzysta obmyślił początek historii, a człowiek od tworzenia zadań miał przekuć teorię w praktykę - wszystko na standardowych lokacjach. Szybko stało się jednak jasne, że to za mało i potrzebujemy kogoś do pracy nad mapami. Nasze pomysły przypadły mu do gustu i został z nami na stałe, a w pewnym momencie zorientowaliśmy się, że przerobił praktycznie wszystko co znamy z podstawowych wersji gry. To jednak nie wszyscy, bo wkrótce dołączył do nas ktoś, kto dał naszemu bohaterowi twarz i odwalił kawał dobrej roboty, przygotowując masę artworków. Następnie pojawiły się też dwie osoby do pracy nad silnikiem, których pomoc okazała się nieoceniona.

Co do trudności w kompletowaniu "drużyny", to w dużej mierze pomogły nam dwa czynniki. Pierwszy był taki, że od początku powstania projektu istniała też wizja jego finalnej wersji; wyróżniał się własnymą konepcją, dzięki czemu w pierwszych miesiącach stworzyliśmy działający build pod gotową linię zadań. Kiedy masz się czym pochwalić i możesz dać to ludziom do przetestowania, to chętniej angażują się w pracę. Wiedzą, że jakaś praca już została wykonana a twórca jest zdeterminowany, więc nie muszą tego ciągnąć sami. Drugi czynnik to przygotowanie modyfikacji pod szyldem AP-PRO.ru. Duża i ciągle powiększająca się baza użytkowników sprawia, że stosunkowo łatwo nas znaleźć.

To jednak ciągle nie wszyscy, bo z chęcią powitalibyśmy w zespole animatora, i level designerów zdolnych do tworzenia zupełnie nowych map. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda nam się ich do siebie przyciągnąć.

4. Co daje Waszej modyfikacji przewagę nad innymi?

Trudno powiedzieć, ale najlepiej będzie, jeśli ocenią to gracze po premierze.

5. A właśnie - kiedy możemy się jej spodziewać?

O dokładnym terminie na razie nie będziemy mówić, ale mogę zapewnić, że nie zamierzamy przeciągać premiery w nieskończoność.

6. Na co zwracacie największą uwagę? Które elementy (fabuła, gameplay, audio, grafika, optymalizacja i inne) są bardziej, a które mniej istotne?

Każdy w zespole ma swoją robotę. "Quester" sprawia, że historia napisane przez scenarzystę zostaje zrealizowana. Równolegle modelowane są lokacje, według potrzeb danego zadania i samej jego koncepcji. Mamy kompozytora, który napisał kilka wspaniałych utworów na potrzeby Prawdziwego Stalkera. Nad grafiką pracujemy na bieżąco, w przyszłości jeszcze czeka ją dopracowanie. Podobnie z optymalizacją. Czyli poświęcamy uwagę wszystkim aspektom moda równocześnie.

7. Jakimi modami, grami, filmami czy książkami inspirujecie się podczas pracy?

Nie sposób ich wszystkich wymienić, bo jesteśmy pod ogromnym wrażeniem wielu projektów. Prawdziwy Stalker powstaje jednak według oryginalnej koncepcji, nie opieramy się przesadnie na dokonaniach innych.

8. Planujecie już kolejne części?

Jak do tej pory pracujemy nad jednym projektem i nie zastanawiamy się, co będzie dalej.

9. Po premierze będziecie wspierać moda patchami i fixami?

Jeśli tylko wystąpią jakieś problemy w jego działaniu, to jak najbardziej.

10. Na jakim etapie prac teraz jesteście?

Obecnie mamy kilka godzin gry i 5 lokacji, które zostały zapełnione schowkami oraz zadaniami - czyli część moda jest już ukończona. Teraz opracowujemy resztę.

11. W jakich miejscach rozgrywają się wydarzenia z fabuły moda?

Pokazywaliśmy już Kordon, Wysypisko, Agroprom, Dolinę Mroku i Laboratorium X18. Resztę pozwolę sobie na razie zachować w tajemnicy; nadmienię tylko, że w niedalekiej przyszłości powstaną zupełnie nowe lokacje na potrzeby Prawdziwego Stalkera.

12. Czekają nas spotkania z nowymi mutantami i ugrupowaniami?

Nowych mutantów nie będzie, ale wyjątkowi przedstawiciele tych znanych - już tak. Chcielibyśmy poszerzyć faunę, ale na razie nie mamy nikogo, kto by się tym zajął. Co do ugrupowań, to są już różne pomysły, ale nie doszliśmy jeszcze do etapu ich realizacji.

13. Spotkamy jakieś legendarne postacie na swojej drodze?

Sidorowicza na pewno! A poza tym staramy się nie eksploatować po raz kolejny tych samych postaci, a zamiast tego postawić na te, które wymyśliliśmy sami.

14. Będzie można przechodzić moda na różne sposoby?

W niektórych miejscach, przy okazji pewnych zadań - tak. Globalnie jednak nie możemy mówić o pełnej dowolności. Jest ona tam, gdzie wydaje nam się najbardziej istotna.

Źródło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twórcy modyfikacji "True Stalker" opublikowali drugi trailer.

Wideo pokazuje wątek z zadania, które gracz będzie mógł ukończyć w pierwszej połowie gry. Główny bohater, w czasie przebywania w wiosce nowicjuszy, dowie się o zaginionym stalkerze. Później, przechodząc koło opuszczonego elewatora, GG usłyszy wołanie o pomoc. Próbując pomóc rannemu nieborakowi, stalkier wejdzie do wnętrza na wpół zburzonego budynku, gdzie czeka na niego niemiła niespodzianka.

Spoiler

 


ŹRÓDŁO - ap-pro.ru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory twórcom moda udało się zbudować całkowicie stabilną konstrukcję z pięcioma lokacjami gry, na których realizowane są zadania z pierwszych trzech rozdziałów fabuły. Poniższe zrzuty ekranu nie odzwierciedlają ostatecznej jakości tego projektu.

Spoiler

j9CJ9Qy.jpg

978ttmp.jpg

7xOghnF.jpg

EmzA5ww.jpg

dY4StGM.jpg

xWZt1ou.jpg

 

Może już jestem stary:P ale mnie najbardziej urzekły te słoneczniki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Anton Gorodecki napisał:

najbardziej urzekły te słoneczniki:)

Bez dwóch zdań...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspominałem 3 rozdział fabuły został zakończony. Teraz trwają prace nad kolejną, trudną linią zadań.

1ydqBwdQSKw.jpg2adHW24jyjc.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trwają prace na 4ym rozdziałem fabuły, nagrywane są dialogi i kończona jest lokacja. Pod koniec roku planowany jest kolejny trailer pokazujący jak wygląda mod ale nie ma on zdradzać za dużo z historii.

RKaX3HRGJss.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord