tom3kb 9,367 Posted April 2 Author Report Share Posted April 2 15 minut temu, ArNie napisał: Pierwsze primo - czo to za model Saigi znowu? Widać wywalili tą Gunslingerową i będzie taka Tylko dlaczego ona ma wylot łusek po lewej stronie? Wkurzają mnie te "lustrzane odbicia" w stalkerze. Mi te duże ikonki nawet pasują, tylko jak mamy nową ikonę promieniowania, z jego procentową wielkością to wywalić tą oryginalną, po co ona jak będziemy widzieć, że nam procenty przyrastają. Ewentualnie niech wykombinują, że ta nowa też jakoś "miga" jak wejdziemy w pole promieniowania. Quote Link to post Share on other sites
ArNie 822 Posted April 2 Report Share Posted April 2 16 minut temu, tom3kb napisał: Widać wywalili tą Gunslingerową i będzie taka Tylko dlaczego ona ma wylot łusek po lewej stronie? Wkurzają mnie te "lustrzane odbicia" w stalkerze. No ale właśnie - po kiego grzyba się jeszcze bawić z tymi lustrzanymi modelami skoro są dostępne porządne modele wysokiej jakości? Czy to z Gunslingera, czy z STCoP, tak na ilość, jak i jakość modeli już raczej nie można co narzekać. Po kiego oni kombinują z tym modelem, który też notabene nie jest wcale taki nowy (bo już widziałem takowy w jakiejś wersji OGSM sprzed kilku lat). Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 9,367 Posted Tuesday at 05:27 PM Author Report Share Posted Tuesday at 05:27 PM Na jednym z rosyjskich VK pojawił się wywiad z twórcami moda, oryginał jest tutaj Союз Модмейкеров, jak ktoś chce dokładne informacje. Ja tylko streszczę najważniejsze wg mnie informacje Tytuł moda wziął się z chęci pokazania życia prawdziwego, zwykłego stalkera. Historia ma być przedstawiana za pomocą przerywników z dialogami, różnych notatek, pda, pamiętników rozmów. Jeśli chodzi o zadania poboczne to część będzie rozbudowana jak te z głównej fabuły ale będą też i prostsze. Niektóre questy poboczne mają też łączyć się z głównym wątkiem. Mod będzie miał kilka zakończeń, niektóre zadania też będzie można skończyć na kilka sposobów. Nie będzie craftingu ani rozwoju postaci. Jakichś wielkich zmian gameplayowych też nie. Czasem jakieś rozwiązania pod konkretne zadania np: zdobycie artefaktu w jakiś konkretny sposób. W modzie będzie nowa ścieżka dźwiękowa. O premierze na razie cisza, teraz jak było wspomniane w postach praca kontynuaowana jest nad zadaniami pobocznymi i interfejsem/HUDem. 2 Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 9,367 Posted Thursday at 03:57 PM Author Report Share Posted Thursday at 03:57 PM 3 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.