Skocz do zawartości
cichy

"Wariant Omega 2 - Zimne Lato 2014".

Rekomendowane odpowiedzi

"Wariant Omega 2 - Zimne Lato 2014".

2e05b6fcb5d91f77ffa0d3d913acfdd8.png

PLATFORMA: "Cień Czarnobyla" patch 1.0006

JĘZYK: ROSYJSKI

DATA WYDANIA: 25.IV.2017

AUTOR: BASIL

OFICJALNA STRONA MODA: http://the-zone.ru/forum/nepolnaya-rabochaya-versiya-moda-variant-omega-2-kholodnoe-leto-2014-go/31995-variant-omega-2-kholodnoe-leto-2014-go

STATUS MODA: NA CHWILĘ OBECNĄ OBT (OTWARTE BETA TESTY) !!! 

Prolog
Chłodnym deszczowym latem 2014 roku, współpracownik prywatnego detektywa biura, Aleksandr Kajdanowskij, znany w środowisku stalkerów, jako Kajdan, znów wraca do Strefy. Przeszło prawie dwa lata, jak odkąd ją opuścił. Tym razem do niego o pomoc zwrócił się Krochobor - handlowiec z niedużej wsi, położonej we Wschodnim Kanionie na granicy ze Strefą wywłaszczenia. Kajdan zbierał się kilka dni by rozwikłać sprawę, nie zagłębiając się zbyt daleko w Strefę. Niestety wszytko poszło nie tak -  Zona wprowadziła swoje korekty...

 

17d2a457c1c887a63df48b01595b28ce.jpg 638e5ddec20b1b894075e900f19e82d7.jpg a2d86613dd0fd497e9abef30f3b75d07.jpg

 

b3f8778649006430352aa4de67b77090.jpg eaeab84d9ae6bcb404295e31d4aa0c5b.jpg f22ce426c395a20c1867fca88fdfb283.jpg

 

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

1. Stawiamy "SoC" 1.0006.

2. Nakładamy wypakowane archiwum moda wraz z katalogiem bin ze zgoda na zamianę pliku.

3. Uzupełniamy katalog Rus plikami stąd (bez zgody na zamianę plików): pol.7z

4. Kopia katalogu Rus z przemianowaniem na pol.

5. Dodajemy po spacji, w elemencie docelowym, w skrócie gry na pulpicie parametr "-nointro".

6. Gramy.

ss_cichy_04-30-17_16-52-43_(mainmenu).jpg ss_cichy_04-30-17_16-54-24_(predbannik).jpg ss_cichy_04-30-17_16-54-41_(predbannik).jpg

 

ss_cichy_04-30-17_16-55-25_(predbannik).jpg ss_cichy_04-30-17_16-56-33_(predbannik).jpg ss_cichy_04-30-17_16-57-09_(predbannik).jpg

 

 

LINK DO MODA: https://yadi.sk/d/_Vs61pko3HRvAr

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-89932-1

  • Dodatnia 14

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakby co to:

http://modstalker.ru/load/variant_omega_2_kholodnoe_leto_2014_go/1-1-0-4709

1/ kumulatywny pacz 0.07.2, z poprawkami dialogów: https://yadi.sk/d/mM-MusRO3FUn5h

2/ Fiks wylotu na szturmowik - Mi-24: https://yadi.sk/d/eHs1NDmv3GCxDG

p.s. kwestia tekstur zależna od mocy komputera

h_1474280258_5093080_0e7c43d071.png

Tutaj z 1 ręki zapytania i odpowiedzi: http://the-zone.ru/

Link do strony macierzystej podałem w poście #1, patch z 1 pkt. jest nieaktualny - dałem link do moda w wersji 0.07.03 - czyli najnowszej. cichy

  • Dodatnia 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na razie jest to OBT. Tak że lepiej poczekać, aż wyjdzie czysty mod.

Poprzedni WO był naprawdę dobrym modem i mam nadzieję, że i ten zachował odpowiedni poziom.

A przy okazji polecam poprzednika tym co go nie znają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kondotier napisał:

Na razie jest to OBT. Tak że lepiej poczekać, aż wyjdzie czysty mod.

Pomimo tego, przeczytałem opinię tu: http://ap-pro.ru/forum/35-89932-1 post #15 - "Mod możliwy do przejścia. Fabuła jest skończona..." i dalej rada by po wizycie na Bagnach zrobić zadania dla Remontowców w Dolinie Mroku. Nagroda jest świetny kombinezon i broń, która będzie nam towarzyszyć do końca. Sam gram w ten mod i nie mam ani jednego wylotu.

 

Skleciłem minimapę i odznaczenie wrogów na niej; dla chętnych z zamianą plików: minimapa i wrogowie.7z

ss_cichy_04-30-17_18-52-38_(predbannik).jpg

Spawner kompatybilny z modem; zamiana plików: CheatItemsMenu_ShoC_v2.zip

ss_cichy_04-30-17_19-56-05_(predbannik).jpg 

Fabuła jest całkowicie nowa:

Zrobiłem kilkanaście zadań z początku gry. Najpierw pomagamy barmance ze sklepu w likwidacji dzików na cmentarzu za wsią. Do tego będzie nam potrzebna broń jej zmarłego męża. Tę znajdujemy na strychu chaty jaką dostajemy od wdowy (później mamy w Zonie znaleźć jej syna). Po likwidacji mutantów możemy wziąć zadanie na odnalezienie manierki dla Suslika (gość siedzi pod barem). Znajdziemy ją w jednej z piwnic w domu na wzgórzu. Kolejne kroki kierujemy do bazy wojska - tu pomni ostrzeżeń nie wchodzimy przez bramę. Przełazimy przez mur - nikt do nas nie strzela wtedy - wcześniej straż na zewnątrz warowni nie może nas widzieć. Tu odnajdujemy "kamandira" i bierzemy zadanie na pracę na terenie perymetru. Walimy na pięterko do naukowców i dla nich. wspinając się po kablu z dachu, instalujemy nadajnik na szczycie anteny przed bazą. Następnie mamy zdobyć przepustkę i załatwić sprawę dla Barmana w drugiej wsi.... 

 

 

ss_cichy_04-30-17_17-48-54_(predbannik).jpg ss_cichy_04-30-17_19-25-41_(predbannik).jpg

ss_cichy_04-30-17_19-26-28_(predbannik).jpg ss_cichy_04-30-17_19-28-04_(predbannik).jpg 


   

 

Mod pomimo tego, że to dopiero OBT prezentuje się naprawdę świetnie i jest stabilny i zoptymalizowany:

ss_cichy_04-30-17_17-44-08_(predbannik).jpg ss_cichy_04-30-17_17-44-13_(predbannik).jpg

 

ss_cichy_04-30-17_17-45-34_(predbannik).jpg ss_cichy_04-30-17_17-46-37_(predbannik).jpg

Tu przechodzenie moda na YOUTUBE - moim zdaniem dość wybiórczo grający dzieli się istotnymi uwagami (mnie nie pomógł w ważnej kwestii dostania się do bazy) ale można popatrzeć:

 

 

 

2 godziny temu, vidkunsen napisał:

/ kumulatywny pacz 0.07.2, z poprawkami dialogów: https://yadi.sk/d/mM-MusRO3FUn5h

Wersja którą podałem w poście #1 to Омега 2 версия 0.07.3.7z czyli najnowsza - nie instalujemy żadnych dodatkowych starych poprawek - cofną one moda !!!!!!!!

  • Dodatnia 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienia, ale jeśli mod ma być wzięty pod uwagę i do tłumaczenia, to musi być jego końcowa wersja. Już kilka razy patche namieszały w tłumaczeniach.

Teraz, przy szale z LA DC, a spolszczenie tuż tuż, kilka tygodni nie zrobi różnicy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@cichy

Jak rozumieć, ze nowa fabuła?

Zmienione zadania w stosunku do starej wersji Omegi 2.0?

Dziwne, bo był wariant 3.0 i 4.0 nawet spolszczone, a tu ktoś robi remaka jakiejś starej 2.0. Chyba, że te nowsze wersje za duźo nie zmieniały/ nie naprawiały.

Z plusów to może się okazać, ze łatwo da się dostostować polonizacje :)

4.0 jeszcze nigdy nie udało mi się odpalić to może tu będę miał więcej szczęśabia :D

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fabuła jest całkowicie nowa - robiłem poradnik do wcześniejszej wersji. Wyżej opisałem początek fabuły - niżej kolejne zadania. Ja ich nigdy nie przechodziłem:

Na polecenie dowódcy garnizonu mamy odnaleźć zaginionego żołnierza. Zasięgając języka w Barze dowiadujemy się, ze jakiś ostatnio tu się kręcił. Delikwenta znajdujemy w chacie na wzgórzu. Ten jest oszołomiony - dostał po "czerepie" i stracił karabin - mamy odnaleźć jego broń. U Suslika w Barze dowiadujemy się, że w okolicy jaskini pojawili się jacyś obcy. Kasujemy delikwentów i oddajemy broń poszkodowanemu Krotowowi. Razem wracamy do bazy wojskowej - w zamian jesteśmy już tolerowani przez wojsko i dostajemy dokumenty upoważniające nas do wycieczki w głąb zony. Dla Panowa (tego od nadajnika wcześniej) robimy zadania na rejestratory. Po tym pomówiłem z kwatermistrzem - ten potrzebuje kanistra lub koniak - w zamian dostaniemy towar dla Barmana.

 

 

ss_cichy_05-01-17_14-54-50_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_14-58-54_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_15-08-23_(predbannik).jpg

 

ss_cichy_05-01-17_15-14-14_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_15-17-38_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_15-28-17_(predbannik).jpg 

  • Dodatnia 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb - poprzedni był tylko Wariant Omega w versjach od 1.0 do 4.0. A teraz mamy Wariant Omega 2 v. 0.05. Poprzedni nie miał żadnego podtytułu, ten ma "Zimne Lato 2014". Tak że już po tytule widać, że inny mod. Za to v.0.05 dużo mówi.

@cichy - na stronie moda link na pobieranie ma już nazwę "Finalny". Możesz sprawdzić jak się ma do tego, co jest w #1 ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na ap-pro nadal jest wersja którą pobrałem:

1.png

@kondotier - na jakiej stronie Ty patrzyłeś? Mogłem przecież coś przeoczyć.

 

 

 

Kontynuując moją rozgrywkę; Barman z wioski po drugiej stronie lokacji dał mi zadanie na wyjaśnienie dziwnych zniknięć stalkerów. Pomówiłem po kolei z wszystkimi i dowiedziałem się kilku wersji teorii spiskowych. Kolejną rozmowę przeprowadziłem z Maksem Bormanem (Barmanem) o kanistrze dla Szmatko. Ten "umył ręce". Za to Suslik za flachę podpowiedział mi kotłownię - tam w kanale znalazłem pojemnik. Za niego Szmatko dał mi pełen paliwa. Po dostawie zleceniodawcy, ponownie musiałem wrócić do żołnierza tym razem z koniakiem.

 

 

ss_cichy_05-01-17_17-42-02_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_17-42-25_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_17-44-15_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_17-45-28_(predbannik).jpg

 

ss_cichy_05-01-17_18-12-52_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_18-13-43_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_18-14-41_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_18-19-29_(predbannik).jpg 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy @kondotier. Ciąg dalszy rozgrywki:

   Z informacjami wracamy do Krochobora - ten informuje nas o przejściu z jaskini na Bagna. Wchodzimy do ślepego  pomieszczenia za kratą - tu jest teleport. Na miejscu spotykamy się ze Stampem. Robimy rajd po Bagnach pacyfikując mutanty. Finalnie trafiamy do Cerkwi i na cmentarz koło niej. Tu następuje atak zombi i kontrolera. Przy zwłokach mutanta znajdujemy księgę, przy ciele w dzwonnicy łańcuszek z krzyżykiem. Mówimy z jednym z ludzi Stampa - ten chce dewocjonalia jako pamiątkę. Po oddaniu mu krzyża, obdarowany umiera w mękach - miejsce jest przeklęte - musimy stąd uciekać.

 

 

ss_cichy_05-01-17_19-12-10_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_19-14-02_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_19-16-04_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_19-39-28_(marsh).jpg

ss_cichy_05-01-17_19-48-01_(marsh).jpg ss_cichy_05-01-17_19-50-17_(marsh).jpg ss_cichy_05-01-17_19-51-38_(marsh).jpg 

Kilka pięknych krajobrazów z moda:

ss_cichy_05-01-17_17-48-27_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_18-11-50_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_18-13-01_(predbannik).jpg

 

ss_cichy_05-01-17_18-14-04_(predbannik).jpg ss_cichy_05-01-17_19-28-07_(marsh).jpg ss_cichy_05-01-17_19-32-41_(marsh).jpg

  • Dodatnia 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy rozgrywki. Idę inaczej niż gracz na Youtube, więc można się nie sugerować moim tokiem rozumowania a jedynie ewentualnymi wskazówkami do poszukiwanych przedmiotów.

   Pod żadnym pozorem nie zabieramy krzyżyka z ciała - powoduje on śmierć. Podążamy ze Stampem do gospodarstwa. Tutaj odbywamy rozmowę i idziemy z towarzyszem obejrzeć miejsce odnalezienia ciała Rozena. Na miejscu prowadzimy dialog i szukamy śladów na miejscu zdarzenia. W szuwarach pod siatką znajdujemy PDA z wygrawerowanym imieniem Rozen. Niestety jest ono uszkodzone. Stamp doradza nam by udać się do bazy Czystego Nieba. Najpierw odwiedzamy jeszcze Hantera. Z nim mówimy o zdarzeniach w Cerkwi i odnalezionej przy kontrolerze książce. Dostajemy wskazówkę, by poszukać człowieka o imieniu Diodor - o jego miejscu pobytu może wiedzieć Sidorowicz. W drodze do bazy CN spotykamy w wiosce rybackiej Siedoja - ten podpowiada nam, że na teren kompleksu można wejść przez dziurę w siatce.  Dowódca bazy Szukin opowiada nam o grupie Rozena, która na Bagnach poszukiwała artefaktów. Rozmawiamy z Kołańczą - ten odsyła nas do Nowikowa. Pomóc w sprawie PDA mogą nam w Barze. Na dole w baraku jest Przewodnik - ja na razie udałem się do Doliny Mroku.  Tu mieści się baza Remontowców. Na miejscu inżynier Pałzunow daje nam zlecenie na odnalezienie kawałka meteorytu na terenie Pustych Ziem, pod jeziorem. W jaskini można znaleźć SWD ulepszone i rzeczony kamień. Po powrocie do Doliny Mroku dostajemy klucz do X-18 i zestaw remontowy - mamy sprawdzić co się dzieje z elektrycznością w kompleksie.

 

 

 

ss_cichy_05-02-17_15-42-52_(marsh).jpg ss_cichy_05-02-17_15-44-14_(marsh).jpg ss_cichy_05-02-17_15-45-24_(marsh).jpg ss_cichy_05-02-17_15-47-14_(marsh).jpg

 

ss_cichy_05-02-17_15-55-51_(marsh).jpg ss_cichy_05-02-17_16-01-15_(marsh).jpg ss_cichy_05-02-17_16-06-22_(marsh).jpg ss_cichy_05-02-17_16-13-58_(l04_darkvalley).jpg

 

ss_cichy_05-02-17_16-16-39_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_05-02-17_16-25-40_(aver).jpg ss_cichy_05-02-17_16-43-51_(aver).jpg ss_cichy_05-02-17_17-05-11_(l04_darkvalley).jpg 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

   W X-18 pacyfikujemy chordy mutantów i zbieramy artefakty - jest ich naprawdę sporo. Kiedy mamy już spokój, odnajdujemy salę w której zazwyczaj jest pseudo-gigant. Tam w za siatką w przewody elektryczne wgryzł się tuszkan - wyciągamy zwłoki. W rogu pomieszczenia za rurami jest skrzynka z bezpiecznikami - tam robimy "użyj" na zestawie remontowym w plecaku. Po tym, podchodzimy do przełącznika i uaktywniamy linię. Wracając na powierzchnię koniecznie zamykamy drzwi do laboratorium i używamy klucza do nich jaki mamy w inwentarzu. W nagrodę dostajemy unikatowy karabin AEK971 i ulepszony kombinezon stalkera. Dalej poszedłem do Sidora na Kordon. Od niego dowiedziałem się, że Diodor siedzi w jakiejś wygrzebanej przez siebie ziemiance na terenie Opuszczonych Ziem. Położenie kańciapy Diodora pokazałem na screenach - nowe miejsce na tej lokacji. Mówimy z nim o księdze i zdarzeniach w Cerkwi - mamy pogadać z Kontrolerem, który żyje na lokacji w jaskini - mamy mieć ze sobą wódkę - to nam ułatwi wywiad...

 

 

ss_cichy_05-02-17_18-52-18_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_05-02-17_18-52-32_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_05-02-17_18-53-00_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_05-02-17_18-58-45_(l04_darkvalley).jpg

 

ss_cichy_05-02-17_19-25-20_(l01_escape).jpg ss_cichy_05-02-17_19-49-17_(aver).jpg ss_cichy_05-02-17_19-49-21_(aver).jpg ss_cichy_05-02-17_19-52-12_(aver).jpg 

Dalszej rozgrywki nie będę opisywał - nie ma sensu dublować kilku serii opisujących przechodzenie w serwisie YOUTUBE. Powrzucam tylko miejsca charakterystycznych przedmiotów.

Śmignąłem do Konrtrolera w Pieczarze - wejście do niej jest w jaskini. Mam dla niego na Wysypisku znaleźć Magnit - jest na jednej z kup śmieci. Po drodze zaszedłem przez Czerwony Las (zabrałem PKM  z czołgu) do Baru. Tu dowiedziałem się, ze muszę pogadać z Powinnością na temat hakera. Dowódca oddziału odesłał mnie do Woronina na Magazyny Wojskowe. Odniosłem po drodze Magnit dla Kontrolera - teraz mam wytępić niewygodnych sąsiadów jakich ma w Pieczarze.

 

 

ss_cichy_05-03-17_12-15-36_(av_peshera).jpg ss_cichy_05-03-17_12-31-50_(red_forest).jpg ss_cichy_05-03-17_12-48-05_(l05_bar).jpg

ss_cichy_05-03-17_12-56-42_(l05_bar).jpg ss_cichy_05-03-17_13-01-37_(l02_garbage).jpg ss_cichy_05-03-17_13-01-48_(l02_garbage).jpg 

 

 

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

PRZEJŚCIA POMIĘDZY LOKACJAMI NIE SA UWIDOCZNIONE NA MAPIE - PORUSZAMY SIĘ "INSTYNKTOWNIE".

 

Załatwiłem 8 snorków, 4 Burerów, jedna pijawkę - i najważniejsze - Kontrolera złodzieja - od niego zabrałem koniak dla naszego zleceniodawcy. Pacyfikacja tego "stada" wymaga od nas niestety przemieszczania po Pieczarze w górę - ku kodowym drzwiom, aż do przejścia na inną lokację (Czerwony Las). Po wykonaniu zadania wydostajemy się z jaskini i idziemy na rozmowę do Diodora. Finalnie księga zostaje u nas - będzie nam jeszcze potrzebna. Kolejne kroki skierowałem na Magazyny Wojskowe - tu po rozmowie na chutorze koło bazy, zostałem odesłany do gospodarstwa koło południowego posterunku. Tu od Woronina dostałem zadanie na wizytę u Barmana i finalnie odnalezienie ładunku wybuchowego w podziemiach Agropromu.

 ss_cichy_05-03-17_13-39-40_(av_peshera).jpg ss_cichy_05-03-17_15-40-14_(av_peshera).jpg

ss_cichy_05-03-17_16-12-32_(l07_military).jpg ss_cichy_05-03-17_16-12-56_(l07_military).jpg 

  • Dodatnia 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ruszyłem z tym modem.

@cichy- ty to masz szczęście. Patrząc po screenach, grałeś początek moda przy pięknej, słonecznej pogodzie. U mnie leje, błyska, grzmi już drugą dobę w grze.

Zrobiłem sporo zadań, a teraz mam odnieść koniak do Szmaciarza. Coś mam problemy ze spawnem. Najpierw nie miałem tego Szmatki. Na pewno dobrze sprawdziłem garaż. Tyle tylko że zapomniałem popatrzeć do Kontaktów. Pojawił się dopiero za druga bytnością w koszarach. Potem miałem problem z wojakiem. Był w kontaktach PDA, ale nie było go w tej izdebce, gdzie powinien leżeć. Dopiero jak się przespałem i za dnia poszedłem go szukać, leżał jak mu przykazano.

Trzeci problem to skanery. Znalazłem dwa bez problemu, poszedłem po trzeci i jego nie było. A przecież nie trudno znaleźć jaskrawo żółty przedmiot, leżący na trawie. Nawet ponowne uruchomienie moda go nie zespawnowało. Poszedłem więc po czwarty i był. Wróciłem do miejsca z trzecim i już z daleka błyszczał jak psu jajka. Tak że jak komuś też coś takiego się przytrafi, to bez paniki. Brać nie po kolei jak jest w PDA, ale jak popadnie.

Jutro dalszy ciąg zabawy Kajdaniarzem.

  • Dodatnia 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mod jest naprawdę bardzo stabilny i dopracowany. Problemy z odnajdywaniem elementów dotyczących zadań występowały zawsze i w prawie każdym modzie - ale to da się ominąć - tak jak piszesz - chociażby poprzez wczytanie zapisu czy zmianą kolejności wykonywanych czynności.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie wyważa się otwartych drzwi.

Jeśli ma się wylot w danym  miejscu to zazwyczaj metoda ponownego wyjścia/wejścia na lokacje daje rade lub ominąć na danej lokacji łukiem miejsce wylotu i podejść z innej strony.

Schowki/tajniki - często po wybraniu zawartości schowek jest oznaczony jako niewybrany, należy włożyć cokolwiek i wyjąć i schowek niewybrany znika z mapy.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - a gdzie przeczytałeś o wylotach? Mod mi działa stabilnie, cały czas na 60fps ( tak mam ustawione zgodnie z częstotliwością monitora ).  Może mi powiesz jak wejść ponownie na lokację, skoro to pierwsza lokacja w modzie?

@cichy pisał, że żołnierza znalazł na strychu. Próbowałem tam wejść, ale się nie dało. Jedyny taki  strych w całej wiosce. Wskoczyć z zewnątrz też nie było można. Może po cziterce skoku by się udało i tam by leżał. Ale skoro "spadł" na właściwe miejsce, to po problemie. Pogram, zobaczę i ocenię. Autor uczciwie napisał że to beta, więc pretensje do kosza. Nie chce mi się czytać na stronie moda, czy jeszcze ktoś miał coś podobnego. Ale wina też może leżeć w naszej podstawce.

To na tyle.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta w/w refleksja dotyczy możliwych, chwilowo nieistniejacych problemów jakie mogą się zdarzyć w każdym modzie.

Jest sprawa!

Zacząłem grać, popatrzyłem na youtube.

Zajrzałem tutaj:

http://stalkermod.ru/forum/68-variant-omega/223690-prohozhdenie-moda-variant-omega-2-holodnoe-leto-2014-go/Page-5.html

Się dowiedziałem, że*- manierka i kanister(skriny dodałem z w/w strony) !Piotrek, że jakbyśmy - ze wskazaniem na ciebie ;):) "zrobili" solucję z obrazkami to by było fajnie.

p.s. nie wiem jak się robi zakładki na fotki.

 

 

 

ss_1968_04-25-17_22-32-15_predbannik.jpg

ss_1968_04-25-17_22-32-50_predbannik.jpg

ss_1968_04-26-17_01-08-52_predbannik.jpg

ss_1968_04-26-17_01-09-13_predbannik.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

p.s bron męża Galiny: ta ze strychu nie dała rady ale kawałek dalej jest 2 stalkerów którzy chyba brali krokodyla bo sami się zabili/lub zona to zrobiła i gdy wziąłem ich fanty to kwest na bron męża Galiny się zaliczył.

Teraz idę poszukać komendanta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Popchnąłem trochę gry. Ale niestety, mod ma jeszcze sporo felerów. Na Bagnach, przy większości ważnych dialogów, skrypt zaskakiwał dopiero po ponownym wczytaniu gry. Ważny NPC Stamp, uparł się też, aby ginąć włażąc w anomalie. Zadanie zawalone. Aby go ruszyć, wczytywanie sava i bawienie się w gieroja, aby poszedł inną drogą. Dużo odwołań do poprzedniej części, tak że kto w nią nie grał, nie wie o czym rozmowy się toczą. Tak samo z teleportami. Jak ktoś nie grał w żadnego moda ze Wschodnią Bruzdą ( Przedzoniem ), to będzie miał wielki problem. Znajomość Bagien z Czystego Nieba, też potrzebna. A to dopiero druga lokacja.

Zabawne są sytuacje, kiedy z psa zabieramy po 2 ogony, a z zombiaka po 3 ręce. No cóż, w strefie nie takie cuda się działy.

Gram dalej, licząc że szybko wyjdzie wersja finalna, bo mod zapowiada się ciekawie.

@cichy- napisz mi, czy i u kogo można się pozbyć części mutantów. Warto je dźwigać ze sobą?

I druga rzecz. Używałeś Dozymetru? U mnie powoduje albo zawieszenie gry z wyjściem przez Menadżera, albo pulpit.

Kilka screenów na zachętę.

Nareszcie samochód trzyma się drogi, a widok przez szybę jak w realu.

ss_administrator_05-13-17_16-03-27_(predbannik).thumb.jpg.cdd5ca5d2a3ecf8fc5d16a6b968eadb2.jpgss_administrator_05-13-17_16-48-50_(predbannik).thumb.jpg.96f2c8d31052115176c75601dfd3e42c.jpg

Jedyna anomalia w promieniu kilometra, ale musiał w nią wleźć.                   Kazali Kajdanowi bez psi ochrony boksować się z kontrolerem.

ss_administrator_05-13-17_17-34-44_(marsh).thumb.jpg.54951850c7b3ee08fd6f2a0aae27b2ca.jpgss_administrator_05-13-17_19-04-54_(marsh).thumb.jpg.27c48087665491d40377e429ba6df276.jpg

Są nowe twarze.

ss_administrator_05-13-17_20-49-41_(marsh).thumb.jpg.1ed2ab8a1a13d85ceb18eee45e3a4bd3.jpgss_administrator_05-13-17_21-04-48_(marsh).thumb.jpg.2d508d6705fff655cc8074f7298b2213.jpg

I klimatyczne widoki

ss_administrator_05-13-17_16-58-17_(predbannik).thumb.jpg.97893466c618f001e37bba2be3bbc2be.jpg

 

 

 

 

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podłażę do Stampa, dialog i wylot.

Wgranie gry od nowa pomaga.

Cichy a co do w/w krzyżyka to chyba mnie rodzimowiercę te zabobony nie tykają?

Jak postawić mini mapę!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - Znasz 2 przykazanie z Biblii, to które katolicy usunęli? Zostaniesz pokarany, bez względu na czczonego Demiurga.

Pojaśnię trochę Tobie i innym grającym, bo cichy napisał to ze skrótem myślowym.

Z pierwszego trupa na wieży, krzyżyk trzeba zabrać obowiązkowo, bo zabranie uruchamia skrypt i dialogi.

Zostaniemy pokarani, jak będziemy chcieli zawieszkę sobie pozostawić ( opcja dialogowa ) do czasu zakończenia zadania. Jak wspaniałomyślnie oddamy i stalker zginie, a my zabierając jego barachło też ją weźmiemy, spotka nas ten sam los. Tak więc, nie zabieramy jej (go) dopiero z drugiego trupka.

I po dotarciu do Południowej, mamy dialog ze Stampem, kierujący nas do Hantera. Nie idziemy od razu, a wznawiamy dialog ze Stampem. Dopiero wtedy zechce nas prowadzić na miejsce znalezienia wyschniętych zwłok.

Kiedy ten dialog chciałem przeprowadzić po rozmowie z Hanterem, Stamp wyrywał z gospodarstwa, prosto w anomalię i na tym był koniec dialogu, oraz zadanie zawalone. Wczytywanie wcześniejszych savów nic nie dawało.

A minimapa jest dla dociekliwych. Informacje o niej dał @cichy na czerwono w #4.

Używałeś dozymetru? Jak działa u ciebie? I na jakiej podstawce postawiłeś moda?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kondotier - Przerabiałem dzieła prof. Wolskiego i Manteuffla(starożytność i średniowiecze) wraz z przypisami i tzw. bibliografią - pytanie było retoryczne z podtekstem ;).

Jestem w dolinie z meteorytem, mapa mimo wgrania mi nie działa! więc gram na tzw. czuja.

Niefartem jest zbieranie fantów z trupów - taki pewnie też m.in. był zamysł scenariusza wg. mnie.

p.s. NS5 TT2 - w lokacji zwanej pusta ziemia tam gdzie "Pop Diodor" i meteoryt w chacie leśnika fanty a w skałach na (mapa) pn/wschód od chaty Leśnika w skalach pieczara x 2 +fanty + ogniste poltergeisty, ja polecam plecaki, stawiam je przy przejściach na lokacje.

A teraz na wesoło: przy sobocie po robocie - 50 V - 60 K - 40 C ;)

 

ss_t_05-14-17_16-05-29_(l04_darkvalley).jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Części mutantów skupuje Barman (screen). Dozymetr nie powoduje u mnie żadnych zawieszeń gry (screeny) czy innych negatywnych reakcji ze strony komputera. @kondotier - na jakich ustawieniach grasz?

ss_cichy_05-14-17_20-06-11_(l05_bar).jpg ss_cichy_05-14-17_20-06-38_(l05_bar).jpg ss_cichy_05-14-17_20-12-24_(l05_bar).jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność