Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kazik - jeżeli przechodziłeś pod mostem w nocy to żołnierze będą strzelać. Ostrzega o tym żołnierz podczas pierwszej rozmowy. Odnośnie spania, ja nie mam żadnych problemów, spałem już kilka razy. Z jakim logiem wylatujesz? Ten log, który podałeś dotyczy smsa z ostrzeżeniem przed Emisją. Czy taki wylot się powtórzył?

Kondotier - ten tekst w menu to będzie tekstura, inaczej cyrylica nie była by czytelna, ale ja jej też nie znalazłem, w sumie to za bardzo nie szukałem. Chorążego zmienię, ale zostawmy to sobie na sam koniec. To zwykła bzdurka  a roboty od cholery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kobal napisał:

Kazik - jeżeli przechodziłeś pod mostem w nocy to żołnierze będą strzelać. Ostrzega o tym żołnierz podczas pierwszej rozmowy. Odnośnie spania, ja nie mam żadnych problemów, spałem już kilka razy. Z jakim logiem wylatujesz? Ten log, który podałeś dotyczy smsa z ostrzeżeniem przed Emisją. Czy taki wylot się powtórzył?

 

Co do strzelania ok.
Co do wylotu przywróciłem wszystko co zmieniłem to teraz wywala mnie przy emisji:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...\games\soljanka 2016\gamedata\scripts\amk_mod.script:1943: attempt to index global 'ex_news' (a nil value)
 

Nie jestem mechanikiem ale wychodzi na to, że pliki  ex_horror.script i amk_mod.script odwołują się do ex_news.script bez określonego parametru???
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana w pliku pomogła :) 
Pokazał się sms o mutantach wszedłem na dach i czekam... Zobaczę jak będzie podczas emisji.   
 

Godzinę temu, Gatzek napisał:

@kazik dzięki wielkie :) A co udostępniania linku w google drive - klikasz na pliku prawym klawiszem i wybierasz "share". Później "copy link to clipboard" i voila.

https://drive.google.com/open?id=0B1ECtuQdSIt0MTlqaDRXMmlIelk

https://drive.google.com/open?id=0B1ECtuQdSIt0aEJOU3B3SkloNm8

Gdyby było coś nie tak pisz.

Pamiętaj o dodaniu wszystkich FIX`ów.

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kobal napisał:

Pierwszy raz grasz w soliankę? :)

Zaczynałem grać wiele razy w różne wersje, ale nigdy nie doszedłem do końca. Początkowo miałem za słabego kompa. Kilka razy wyskoczyło jakieś spolszczenie i przerywałem grę, a OP-2 zwyczajnie mi się nie podobało. 

Dopiero ta wersja Solianki mi pasuje. Po rosyjsku doszedłem do Elektrowni, ale zacząłem nową rozgrywkę ze spolszczeniem.

Wróciłem też do statycznego oświetlenia. Jakoś lepiej mi się gra bez tych cieni, promieni słońca i itp. Przyzwyczajenie?

Nawet na "statyku" nie wygląda źle -

 

ss_anita i sylwia_06-18-17_18-33-52_(l02_garbage).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, smox napisał:

Zaczynałem grać wiele razy w różne wersje, ale nigdy nie doszedłem do końca.

Mam podobnie.

W niektórych modach na rozdzielczości 1920 x 1080, żeby przeczytać dialogi, muszę dobrze się wpatrywać. Może komuś się przyda, w NS po usunięciu z configów pliku fonts, litery są znacznie większe. Dotyczy to również SMS-ów.

Spoiler

cGb0m6j.jpg

aRA9lEd.jpg

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużym ułatwieniem dla tłumacza(y) przy wskazywaniu błędów w tłumaczeniu, jest ich zakreślenie za pomocą jakiegokolwiek programu graficznego, tak jak na swoich screenach zrobił to smox

Ja też nie jestem w stanie znaleźć tego "ą".

I propozycja, aby dla screenów z błędami zrobić oddzielny temat. Ten pozostawić dla dyskusji, pytań i odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kondotier napisał:

I propozycja, aby dla screenów z błędami zrobić oddzielny temat. Ten pozostawić dla dyskusji, pytań i odpowiedzi.

Jest specjalnie utworzony taki dział :

https://stalkerteam.pl/forum/452-błędy-w-spolszczeniach/

ale :

Dnia 23.12.2016 o 22:57, Allen napisał:

Tematy dotyczące zgłoszeń dla konkretnego moda mogą zakładać tylko Tłumacze koordynujący/uczestniczący w tłumaczeniu moda.

więc sorry :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kondotier napisał:

Dużym ułatwieniem dla tłumacza(y) przy wskazywaniu błędów w tłumaczeniu, jest ich zakreślenie za pomocą jakiegokolwiek programu graficznego, tak jak na swoich screenach zrobił to smox

Ja też nie jestem w stanie znaleźć tego "ą".

I propozycja, aby dla screenów z błędami zrobić oddzielny temat. Ten pozostawić dla dyskusji, pytań i odpowiedzi.

Po prostu wstawilem nie ten zrzut będę przy komputerze poprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kondotier napisał:

@kobal - czy zgodnie z treścią powyższego posta, możesz w tamtym dziale zrobić temat dla błędów w tłumaczeniu S2016? Tylko Ty masz takie prawo.

Nowy tenat do wstawiania błędów utworzony. Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest :) W każdym razie możecie wrzucać screeny do woli.

Odnośnie tego screenu wstawionego przez Anatola z brakiem literki Ą w słowie BĄDŹ. To nie jest błąd tłumaczenia. W tekście jest wszystko w porządku. Najwidoczniej coś nie pozwala wyświetlić na ekranie dużej litery Ą. Może to kwestia użytej czcionki, albo kodowania. Nie wiem. Ja sobie z tym nie poradze, mogę co najwyżej zmienić tekst na inny, bez litery Ą

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.