Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna - NS2016


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe... Dawno już nie stalkowałem od czasu OP-2 i zastanawiam się czy się skusić na to. Czy ktoś z obecnie grających mógłby napisać jak się przy tym bawi? Czy jest sens zaczynać? Czy nie jest to tak upierdliwe jak OP z wylotami i czy schowki są faktycznie prostsze do znalezienia. I na jakiej wersji instalować? 1.0004 czy 0006 bo ktoś tu wspominał o problemie z teleportami na 0006.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pure napisał:

Ciekawe... Dawno już nie stalkowałem od czasu OP-2 i zastanawiam się czy się skusić na to. Czy ktoś z obecnie grających mógłby napisać jak się przy tym bawi? Czy jest sens zaczynać? Czy nie jest to tak upierdliwe jak OP z wylotami i czy schowki są faktycznie prostsze do znalezienia. I na jakiej wersji instalować? 1.0004 czy 0006 bo ktoś tu wspominał o problemie z teleportami na 0006.

Co prawda daleko nie zaszedłem - jestem bezpośrednio po X18 - ale mogę stwierdzić- jak na razie zero wylotów .Instalowałem na 1.0004- tak dla informacji .W kwestii schowków - bez spiny i akrobatyki - jak na razie.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie nie. W taki sposób to ja nie chce grać ciągle przechodzić z poradnikiem. Zdecydowanie preferuje grę w której trzeba czytać dialogi i się wczuć w to wyobraźnią ;p Odpuszczę w takim razie ten mod, chyba że w przyszłości będzie się komuś chciało spolszczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Tak sobie gram, jestem dopiero po podziemiu Agropromu i... jestem całkowicie zaskoczony. Część zadań jest takich samych, ale są poprawione. Dochodzą różnego typu rozwiązania w gameplay, jakich wcześniej nie było. Naprawa broni zmieniła się nieco, wygląd i właściwości niektórych artefaktów, Rozbudowa lokacji (a jestem dopiero na Agro). Można wchodzić do kolektorów ściekowych podnosząc "dekle" studni. Można zajrzeć w wiele miejsc - ale do szukania schowków nie potrzeba zdolności ekwilibrystycznych - wystarczy odrobina wyobraźni.

ss_cichy_05-06-17_22-01-29_(l01_escape).jpg ss_cichy_05-06-17_22-06-16_(l01_escape).jpg ss_cichy_05-06-17_23-10-59_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_05-06-17_23-11-06_(l02_garbage).jpg ss_cichy_05-07-17_08-26-36_(l02_garbage).jpg ss_cichy_05-07-17_08-27-52_(l02_garbage).jpg

 

I schowek samego Strzelca... Rozwaliło mnie to. Wchodzę - a tam gołe ściany - z pozoru. KTO CHCE ZAGLĄDA POD SPOILER!!! - JAK NIE CHCESZ PSUĆ SOBIE ZABAWY - ODPUŚĆ.

 

 

Nic nie ma tylko klasyczny wygląd. Podchodząc do centralnie położonego okratowanego kanału wchodzimy do niego w niskim przysiadzie i dostajemy się do sąsiedniego pomieszczenia. Tam jest plecak i sejf - zawartość godna Striełoka...

ss_cichy_05-07-17_09-46-30_(l03u_agr_underground).jpg ss_cichy_05-07-17_09-46-50_(l03u_agr_underground).jpg ss_cichy_05-07-17_09-47-26_(l03u_agr_underground).jpg

ss_cichy_05-07-17_09-47-27_(l03u_agr_underground).jpg ss_cichy_05-07-17_09-47-33_(l03u_agr_underground).jpg ss_cichy_05-07-17_09-50-16_(l03u_agr_underground).jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze przyznać że w tej wersji  NS schronienie  Striełoka faktycznie JEST kryjówkąTrochę trwało nim zorientowałem się,  że pomieszczenie znane wszystkim ......jest "przedsionkiem" pomieszczenia własciwego. Jak będą  takie  dalsze zagwozdki - to tylko sie cieszyć i prosić Kobala ( tu ukłony ) o tłumaczenie .

jedyna rzecz jaką do tej pory poprawiłem to configi amunicji. Bo - jak zwykle niestety - moc "terminalna"  amunicji jest do dużej pupci. Gra sie co prawda zdecydowanie trudniej , ale chociaż czuję ze bron - jaką by ona nie była - jest śmiertelnie niebezpiecznym narzędziem .

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pure - trochę cierpliwości. Jakbyś poczytał dokładnie posty, to byś znalazł dwie ważne informacje. Pierwsza to ta, że w modzie doszło do mocnej zmiany scenariusza, łącznie z usunięciem całych fragmentów jego poprzednika. Tak że, jego tłumaczenie do nowej wersji nie będzie pasowało. Trzeba zrobić nowe.

A nawet zrobienie poprawek w tłumaczeniu, to kawał żmudnej, czasochłonnej roboty

I druga, ważniejsza od pierwszej, to deklaracja @kobal, autora wszystkich tłumaczeń Solianki i OP2, że i tę wersję da nam w spolszczeniu.

Tak, że trzeba cierpliwie poczekać. Ja mimo swobodnego posługiwania się rosyjskim, też czekam.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem i zdaje sobie sprawę, że to czasochłonna praca dla tłumaczy. Tak jak wspomniałem, odpuszczam moda przynajmniej do czasu ewentualnego spolszczenia, ponieważ nie znam rosyjskiego, a co 5 minut nie chce mi się zaglądać do poradników no bo powiedzmy sobie szczerze co to za fun z gry wtedy. Póki co mam do ogrania jeszcze LA dc.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sorry że nie w temacie ale przeglądając nasze forum, nie znalazłem informacji na ten temat (możliwe że źle szukałem). Ale do rzeczy, przeglądając moddb natrafiłem na coś takiego http://www.moddb.com/mods/ns-dmx-dkz02 . Czy jest to luźna kompilacja, czy ma to coś wspólnego z NS 2016?

W razie czego, proszę przenieść ten post do stosownego działu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to jakby połączenie dwóch modów z tego co wynika z opisu moda. Nie znam DMX ale to taka jakby rozszerzona solianka, a dodatki które w niej zawarte są piszą w liście niżej. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi ;p

Edytowane przez Pure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się jest to mod do pierwszej Solianki z nową wersją nie ma nic wspólnego.

 

Godzinę temu, Chlebczarow napisał:

Witam.

Sorry że nie w temacie ale przeglądając nasze forum, nie znalazłem informacji na ten temat (możliwe że źle szukałem). Ale do rzeczy, przeglądając moddb natrafiłem na coś takiego http://www.moddb.com/mods/ns-dmx-dkz02 . Czy jest to luźna kompilacja, czy ma to coś wspólnego z NS 2016?

W razie czego, proszę przenieść ten post do stosownego działu.

Jak nie ma jak jest.Trzeba poszukać od tego jest wyszukiwarka forum.

https://stalkerteam.pl/forum/241-dmx-mod-134/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku łyzkach miodu - łyżka dziegciu. Przeciwnicy homo sapiens są w tej wersji tak bezdennie głupi, że cała przyjemność z gry "idzie w diabły" .

Edit: jestem teraz w Pieczarze - kurna -trzy magazynki w juchociaga? I nadal stoi? I to po podniesieniu mocy obalającej amunicji o prawie 100% ? Chyba twórców "po...ło"!!

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążąc temat. Pomimo słabszych ( w porównaniu z OP-2 każdy taki będzie) przeciwników i BTR, które można rozwalić 3 granatami mod mi bardzo się podoba. Są nowe mutanty z nowymi "wnętrznościami" do wycięcia. Mroczny parów jest lokacją wziętą z LA i poprawioną. Jest tam kilka mniejszych jaskiń (można znaleźć ciała z fajną bronią), jest kompleks podziemny kolei połączony z systemem jaskiń (tam szukamy unikalnej broni dla myśliwego). Kwestowe postacie nie siedzą cały czas na przysłowiowej "dupie" ale przemieszczają się. I jak to w stalkerze, penetrowanie niedostępnych miejsc owocuje... (w chałupach bywają ukryte pod wersalkami wejścia do piwnic z towarem)

 

ss_cichy_05-07-17_14-08-56_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_05-07-17_14-09-02_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_05-07-17_16-18-58_(la15_darkscape).jpg

ss_cichy_05-07-17_16-19-06_(la15_darkscape).jpg ss_cichy_05-07-17_16-19-31_(la15_darkscape).jpg ss_cichy_05-07-17_16-21-28_(la15_darkscape).jpg

ss_cichy_05-07-17_16-43-10_(la15_darkscape).jpg ss_cichy_05-07-17_16-46-00_(la15_darkscape).jpg ss_cichy_05-07-17_16-59-16_(la15_darkscape).jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.