zonezi Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Cześć, zakładałem już kiedyś temat dotyczący braku tekstur nieba w Zewie Prypeci. Tym razem mam identyczny problem w Soljance. Screen: Jeszcze za czasu problemu w CoP miałem przegrzewającą się kartę graficzną oraz windows xp. Teraz mam nową gtx 460 (temperatura w stresie coś koło 80 stopni)1gb + przewiewną obudowę oraz win7 64bit. Dodam jeszcze, że używam shaderów portals'a. Problem wygląda identycznie jak poprzednio czyli po około 3-4 godzinach gry tracę tekstury Problemu nie rozwiązuje wyjście z gry i ponowne uruchomienie. Proszę was o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Coś masz pecha do tej gry....GTX460 dobry zakup. Możesz podać dokładny model. Proponuję postawić grę bez dodatkowych shaderów, by wykluczyć możliwość błędu z ich strony. Resetowałeś Bios przy zmianie karty.? Poprzednio miałeś ATI, więc dobrze byłoby to zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonezi Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Jest to Gigabyte 1gb czyli wersja z dwoma wiatrakami. Usunąłem shadery i wczytałem save'a jednak wciąż to samo. Poprzednio miałem geforce'a gtx 260 więc nie ati No i system świeżutki czyli nie mam żadnych śmieci po starych ustawieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Poprzednio miałem geforce'a gtx 260 więc nie ati Zapomniałem ..jakoś ATI utkwiło mi w głowie... ..system świeżutki to dobrze ,ale nic wspólnego z Bios nie ma. Nawet jak stawiasz winde, a robiłeś OC to powinieneś resetować Bios płyty...bo mogą ustawienia inne jak fabryczne pozostać.,np. Podkręcone gniazdo grafy PCI-E... Przydałby się inny zapis, bo jeżeli Twój jest uszkodzony, to nim nie sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zobacz czy tam gdzie masz zapisy nie ma folderu shaders_cache jak jest to usuń go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonezi Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Niestety nie ma takiego folderu. Wgrałem wcześniejszego save'a (z uwagi, że jest to Sojlanka robię dużo różnych save'ów na wszelki wypadek ) i na początku wszystko ok, ale pograłem jakieś 15 minut i znów. Identycznie miałem w CoP. To tak jakby gra sama wyznaczała dokładną godzinę zniknięcia tekstur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.