Jump to content

Reborn FF - Dyskusja Ogólna


Recommended Posts

W Doppelgangerze już się bawiłem w zwiększanie prędkości poruszania i mi się z plecakiem nic nie stało, tylko jak mówiłem wcześniej przy wchodzeniu do teleportu teleportowalo mnie do monolitowców którzy mnie atakowali i wyswietlał mi się komunikat który wymieniłeś, mam nawet save z tego momentu. Ale o tym nie bede za bardzo rozmawiał bo to miejsce na inny temat

Nie patrzałem nigdzie więc nie wiem czy już było pisane o tym ale w MW jak się dostałem na z jednej z wież to tam był przełącznik i jak się na niego najechało to pisało ,,Nadawaj radiostacje - Pier*olcie sie!'', co on daje?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 772
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No i przeszedłem jakoś tunel. Będąc za każdym razem na szczycie drabiny gość mi uciekła. Poszedłem dalej. Rozwaliłem helikopter. Znalazłem PDZ Zarki. przeszedłem na Zaton i mam 3 artefakt. No i chyba

Informuję że moje konto wzbogaciło się o zdjęcie profilowe. Tylko że ja to jestem na dole .. ten taki czerwony i przez pół ... 

Na główną linię fabularną nie ma to najmniejszego znaczenia. Tyle tylko, że bandyci w hangarze na wysypisku mogą zostać wybici przez jakąś inną frakcję, handlarza bandytów wtedy tam nie będzie i to za

Posted Images

@Adamczyk Chyba w tej części moda, w koszarach nic się nie robi. A wieża na placu sportowym ma ten wyłącznik od podstawek. I jeśli nie ma zadania na wyłączenie tego emitera, to tam nie idź.

Piszesz, że nigdzie nie patrzyłeś i nie wiedziałeś jak postępować na MW. No to w końcu jak masz problem, najpierw z pomocą wyszukiwarki poszukaj rozwiązania w temacie moda, lub poradach do niego, a dopiero jak nie znajdziesz , zadawaj pytanie. problemy które poruszasz, były wałkowane wiele razy. I zawsze znajdziesz na nie odpowiedź, czasem nawet kilka. Ostatecznie, to ty grasz, my tylko pomagamy. Mógł rozwiązanie problemu najmów znaleźć @Agrael, to mogłeś i Ty.

 

Link to post
Share on other sites

Mam teraz taki problem w Rudym Lesie. Prawie cały most do Limańska wyczyściłem ale mam problem z anomalią która się rusza i atakuje mnie ogniem, gdy zabijam ją to gra mi crashuje i nie mogę nic zrobić a Azot się pojawia dopiero wtedy kiedy cały most oczyszczę a nie mam jak go całego wyczyścić bo ta Anomalia mi gra crashuje. Już 4 raz tak mam.

 

Link to post
Share on other sites

Udało mi się już to naprawić

Oczyściłem most z mutantów ale Anomalie zostawiłem, przyśpieszyłem czas do momentu kiedy Azot wyjdzie, gdy już wyszli z Tunelu to zrobiłem save i go wczytałem i mogłem zabić te Anomalie

 

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

Zacząłem grę od nowa i jak na razie bez żadnych problemów mi wszystko działa (oprócz tych anomalii ale to już ogarnąłem), dążę dalej do ukończenia moda, przyśpieszyłem sobie trochę ODRODZONEGO więc jak coś będzie się dziać to dam znać.

 

Link to post
Share on other sites

@Adamczyk  tam przy moście podczas boju, wydarzyło się wiele różnorodnych efektów wizualnych, a one bardzo mocno absorbują pamięć i może się zdarzyć, że komputer nie wyrabia, i masz wylot. Wtedy dobrze jest zrobić restart komputera, aby wyczyścić tak pamięć RAM, jak i plik wymiany.

I pamiętaj, jak pytasz o przyczynę wylotu, to zawsze dodawaj Fatal Error, bo nikt tu z fusów nie będzie wróżył.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, kondotier napisał:

I pamiętaj, jak pytasz o przyczynę wylotu, to zawsze dodawaj Fatal Error, bo nikt tu z fusów nie będzie wróżył.

Ok, zapamiętam sobie to na przyszłość
a chce się jeszcze spytać bo nie mogłem nigdzie znaleźć, bo w Dolinie Mroku w bazie Wolności są te drzwi zamknięte i tam w środku jest ten pojazd który nawala z karabinu. Jest jakiś sposób na niego?

 

Link to post
Share on other sites

@Adamczyk Do hangaru można się dostać, nie narażając na ostrzał przez te otwory wentylacyjne na dachu, przez okrągłe okno z tego zbiornika przy bocznej ścianie, ale wygodniej z dziedzińca przez okno, wskakując z dmuchawy, albo z płyt. W środku od razu na kucaka w lewo do ściany, aby być z tyłu BTRa. Można go wtedy nawet granatami rozwalić. Ale nie pamiętam, czy jest sens się tam samemu pchać, jak nie ma jakiegoś zadania które wejście do hangaru wymusza.

Link to post
Share on other sites

Mi jakoś ten BTR nie przeszkadza po prostu chciałem wiedzieć bo i tak przeczyściłem cały hangar.

 

 

Zacząłem skakać po Jantarze i znalazłem portal prowadzący do Limańska, wiem że ten mod jest ,,wolnościowy'' ale czy dobrze zrobiłem że poszedłem na ten Limańsk nie otwierając bunkra na Jantarze i nie będąc na Agropromie?

 

Link to post
Share on other sites

@Adamczyk Odwiedzenie Limanska, nie powinno zaszkodzić. Ale dlaczego zajmujesz się najpierw zadaniami drugorzędnymi, zamiast wykonywać zadanie główne?

Przecież, gdybyś najpierw oczyścił Jantar z mutantów i zombiaków dla dotarcia do bunkra, to byłoby Ci na bagienku łatwiej. I w razie problemu, gdybyś musiał powtórzyć od wejścia na Jantar, nie tracił byś tyle czasu.

Odwrotnie zaś jest na Agro. Najpierw trzeba porobić to co jest do zrobienia na powierzchni, bo jak już wiesz, z podziemi na Agro nie wyjdziesz. Nie popełniaj błędów z poprzednich gier.

Czy będąc w Gastronomie, wystrzelałeś przez okna mutanty, a przede wszystkim burery koło fontanny? Bo ta "wycieczka" to miała na celu. Inaczej jak ze scenariuszem tam się znajdziesz, będzie ciężko. I jest na Jantarze jeszcze jeden "tajny" teleport. Znajduje się w transformatorze za ogrodzeniem zakładu. Dostać do niego można się tylko z zakładu. Jak miniesz bramę, idź w lewo i albo z tych ścian ze schowkiem, albo z rur za nimi przeskocz za mur i idź do tego narożnika gdzie rządzą snorki i mutanty na zewnątrz. Zrób zapis i sprawdź gdzie prowadzi. Może się przydać, do szybszego wykonania zadania monolitowca Gigi. Po wczytaniu zapisu, przez mur przechodzisz po deskach kawałek dalej.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, kondotier napisał:

@Adamczyk Odwiedzenie Limanska, nie powinno zaszkodzić. Ale dlaczego zajmujesz się najpierw zadaniami drugorzędnymi, zamiast wykonywać zadanie główne?

 

Tylko się pytałem bo mam zrobionego save przed tym teleporterem.

 

4 godziny temu, kondotier napisał:

Przecież, gdybyś najpierw oczyścił Jantar z mutantów i zombiaków dla dotarcia do bunkra, to byłoby Ci na bagienku łatwiej. I w razie problemu, gdybyś musiał powtórzyć od wejścia na Jantar, nie tracił byś tyle czasu.

 

Na Jantarze mam problem bo wybiłem już zombiaki a bunkra dalej otworzyć się nie da.

 

4 godziny temu, kondotier napisał:

Czy będąc w Gastronomie, wystrzelałeś przez okna mutanty, a przede wszystkim burery koło fontanny? Bo ta "wycieczka" to miała na celu. Inaczej jak ze scenariuszem tam się znajdziesz, będzie ciężko. I jest na Jantarze jeszcze jeden "tajny" teleport. Znajduje się w transformatorze za ogrodzeniem zakładu. Dostać do niego można się tylko z zakładu. Jak miniesz bramę, idź w lewo i albo z tych ścian ze schowkiem, albo z rur za nimi przeskocz za mur i idź do tego narożnika gdzie rządzą snorki i mutanty na zewnątrz. Zrób zapis i sprawdź gdzie prowadzi. Może się przydać, do szybszego wykonania zadania monolitowca Gigi. Po wczytaniu zapisu, przez mur przechodzisz po deskach kawałek dalej.

Wczytałem save przed teleportem i już tam nie wchodziłem

Link to post
Share on other sites

@Adamczyk  Jest kilka wariantów, że bunkier Ci się nie otwiera. Zobacz na minimapie, czy przy wewnętrznych drzwiach nie ma znacznika enpeca. Jeśli jest, to trzeba będzie powtórzyć conajmniej od bramy zakładu i z odległości likwidować mutanty, wysyłając drużyny. Bo jak się podejdzie za blisko od strony drzwi ( możną być nawet sporo za płotem, to spracowywuje skrypt na śmigłowiec i naukowcy biegną do wyjścia, aby do niego wsiąść i blokują otwarcie. A jak nie wsiądą, to śmigłowiec odleci i skrypt złamany. Nie powiem z jakim skutkiem, bo zawsze ich zdążyłem uwolnić.

Jeśli jednak nadal wyje syrena, to znaczy że nie wszyscy wrodzy enpece i mutanty są wybici. Mogą się jeszcze plątać, na tej górce przy garażach, albo na górce z lewej strony za bagienkiem. Syrena to dobry sygnalizator do stwierdzenia skuteczności oczyszczenia. Przypomnij sobie co robiłeś w poprzedniej grze, kiedy ich uwolniłeś.

Link to post
Share on other sites

Na minimapie nic mi nie pokazuje, poprzednio jak grałem to żadnej syreny ani helikoptera nie miałem, wystarczyło ze zabiłem 1 zombiaka przy bazie i juz wychodzili i gdzieś szli a potem dostawałem komunikat od tych naukowców że znaleziono jakieś przejście.

Link to post
Share on other sites

@Adamczyk  Bo nie podniosłeś głowy do góry. Śmigłowiec siada na bunkrze. A dopóki koło bunkra masz zombich i mutanty, syrena musi wyć.

Wtedy nie otwierają się pierwsze drzwi. A jak w bunkrze są jeszcze naukowcy i jeden z nich podszedł do drzwi, to blokuje te wewnętrzne. Zdarza się, że jeden wyjdzie, a drugi podchodzi do drzwi wewnętrznych jak są jeszcze otwarte zewnętrzne i wtedy ten drugi nie jest w stanie wyjść. Aby niepotrzebnie nie tracić czasu, sugeruję jeszcze raz wejść z Rudego na Jantar. I wysyłają drużyny oczyścić teren i pozyskać, jak jeszcze nie masz, PDA Gryka.

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kondotier napisał:

A dopóki koło bunkra masz zombich i mutanty, syrena musi wyć.

Mi właśnie żadna syrena nie wyła poprzednio jak i teraz 

 

12 minut temu, kondotier napisał:

A jak w bunkrze są jeszcze naukowcy i jeden z nich podszedł do drzwi, to blokuje te wewnętrzne.

sprawdziłem na wolnej kamerze i tak właśnie się stało 

 

Link to post
Share on other sites

Na początku pisałem w temacie Doppelgangera jaka jest różnica między v7.63 i v7.64, a potem zaczęła się dyskusja na temat Artefaktach Śmierci (bo w niego nie grałem tylko od razu w Doppelgangera poleciałem) i przerzuciliśmy rozmowę na dyskusję ogólną Reborn FF

Link to post
Share on other sites

@Adamczyk Przypomniałem sobie, że pytałeś o fleszkę z zaplecza Sidorowicz. Jest to opisane w dziale porady, temat Latająca postać.

Ale krótko. Zabranie jej po wejściu na zaplecze, jest niezmiernie trudne, bo trzeba mieć szczęście utrafić w nią tuż przed zadziałaniem teleportu. Ale mod sam nas zaniesie na zaplecze za teleportem, jak wracamy z CEA. Ale nie po rozmowie ze st.ReLockiem i Pierwszym Stalkerem. Czasem jakiś teleport przerzuca nas na naziemne CEA i jeden z naziemnych teleportów przenosi na Kordon do Sidora.  A bez niej, da się grać i moda ukończyć.

Link to post
Share on other sites

@Adamczyk W takich sytuacjach usuwa się wszystkie sejwy z lokacji i wchodzi ponownie na lokację. Chyba zapis w Rudym Lesie jeszcze masz?

W jakimś momencie gry byłeś na tyle blisko bunkra, że skrypt ich ucieczki zaskoczył. Pisałeś o pójściu na bagienko do teleportu. To mógł być ten moment. Przyjdziesz tu już po wejściu do bunkra i rozmowach z Sacharowem. Z wejściem do Gastronoma, na razie nie ma pośpiechu, to może poczekać.

DODANO: A spróbuj wyjść na Agroprom i od razu wrócić. Możliwe, że przy nowym spawnie, ci naukowcy wlezą w głąb bunkra i zdążysz dobiec. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity