Skocz do zawartości
anatol

Call of Chernobyl Powrót legendy

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł oryginalny: Call of Chernobyl Legends Return
Tytuł polski:         Zew Czarnobyla Powrót Legendy
Twórcy:                 GSC Game World
Platforma:            Zew Czernobyla.
Wersja                        Repack.

Jak już jest wiadomym, GSC na początku tworzenia S.T.A.L.K.E.R.a planowała wydać grę jako freeplay, z aktywną symulacją życia i otwartym światem gry. Ale tak naprawdę, nikt nie realizował tego pomysłu, który wg naszej oceny był wiele warty.
Wydawca CoC najbardziej przybliżył go do najstarszej koncepcji gry. Tak nam przyszło do głowy aby rozwinąć tą koncepcję do końca i doprawić jasną i ciepłą atmosferą, taką której tak brakowało w bezdusznym ZP. 

 

Screeny:

Spoiler

ss_piotr_06-06-17_20-42-31_(l05_bar).jpgss_piotr_06-08-17_13-58-57_(l05_bar).jpgss_piotr_06-08-17_13-59-02_(l05_bar).jpg

 Dodatkowe informacje.

Spoiler


Cechy 
- Nostalgiczna atmosfera, ale z dodaniem czegoś nowego. 
- Rozgrywka wykonana z ukierunkowaniem na utrudnienie.
- Więcej motywacji dla gracza aby przeszukiwać lokacje: nowe schowki, zadania, transport.
- Wiele wzorów z dokumentów projektowych CCz.
- Dobra optymalizacja.

Zmiany w wersji 0.4

Zmiany które przedstawia modyfikacja: PODRÓŻ W PRZESZŁOŚĆ.

-Pokazano, jak wyglądała Zona wiosną 2012 roku, na miesiąc przed tym, jak Striełok dostał się do tej złowieszczej ciężarówki.                       Mieszkańcy Strefy są wycieńczeni wojną ugrupowań, a duże klany były zmuszone opuścić swoje stare obozy z powodu różnych przyczyn.               Wiele tajemnic jeszcze nie jest rozwiązanych, a wiele szlaków do tej pory nie przetarto.
Gracz przenosi się do 2012 roku, jeszcze przed wydarzeniami z pierwszej części trylogii.

-NPC są nie mniej aktywni niż główny bohater i prowadzą swoje życie, (rozszerzony swoboda działania NPC z CoC) - Symulacja na 100% jest   nieprzewidywalna, ale przy tym nie wychodząca poza granice rozsądku (na przykład, monolitowcy nie pójdą na Kordon).
 
-Pełne przegrupowania sił w Strefie. "Wolność" i Najemnicy dostali nowe bazy.

-Prawdopodobieństwo kolizji dużych oddziałów zredukowano prawie do zera.

Wielu NPC chodzi w pojedynkę, jak w CCz.
 

DZIEDZICTWO KOLEKCJONERA:

-Modyfikację opracowano na bazie pierwszego buildu autora - KOLEKCJONER-a, dlatego wszystkie pomysły, zrealizowane i niezrealizowane,zostały przeniesione do nowego projektu po wcześniejszym dopracowaniu.
 
-Nowe postacie w całej Strefie. Dodano kilkadziesiąt unikalnych NPC.

Fabuła z szukaniem schowków zmarłego stalkera (Kolekcjoner).                    - Spawn anomalii, schowków i dynamicznych obiektów na lokacjach zmieniono radykalnie w stronę bildów dla CzN.
- Dodano schowki w miejscach, gdzie nie są dostępne w CoC (szczególną uwagę zwrócono na lokacje z buldów i CzN). Dodano ponad 200 schowków. Ponadto istnieją unikalne schowki, ale trafiają się bardzo rzadko i zazwyczaj bardzo trudno je znaleźć.
- W niektórych miejscach dodano działający transport, ale trzeba go znależć , tylko około 10 pojazdów na całą Strefę. 
- Nowe anomalie, zarówno autorskie, jak i z dokumentów projektowych. 
- Czasami można znaleźć notatki z pożytecznymi informacjami. Niektóre z tych notatek powiedzą nam o ukrytych faktach trylogii, a niektóre po prostu są bardzo ciekawe do przeczytania. Są i takie, które zawierają wskazówki dla gracza.
- Sporo broni białej (około 10 wzorów), które zostały umiejętnie wplecione w grę i   balans!                                                                                             - Ponad 30 cyklicznych zadań od różnych ugrupowań. 
- Ponad 10 jednorazowych zadań. 

NOWE UGRUPOWANIA 
- Nie mogliśmy pozostawić modyfikacji bez uwzględnienia ugrupowań z projektowych dokumentów. Już przywrócono jedno ugrupowanie, a w opracowaniu są jeszcze dwa.
- Dodano ugrupowanie "Czarne Ślimaki" ze swoimi kluczowymi postaciami, bazą, niepowtarzalnym wzornictwem i questami. 

ESTETYKA BILDÓW:
- Broń z bildów. Niedopracowana broń uzyskała wygląd z buldów. 
- Wiosenna, kolorowa Strefa. Pogoda, jak na buildach. 
- Brzmienie niektórych efektów dźwiękowych i istot żywych wymieniona na bildowskie. 
- Przywrócono wiele modeli NPC z bildow. W tym też egzoszkieletów i kurtek.

 
INNE ZMIANY:

- Gra stała się znacznie trudniejsza. Aby przeżyć w strzelaninie lub walce z mutantem, nie wystarczy po prostu użyć apteczki.
- Wszystkie dostępne w grze artefakty otrzymały inne właściwości, zbliżone do CCz. 
- Prawie wszystkie artefakty teraz są widoczne bez detektorów, jak w CCz. Jednak i jasny ich blask również usunięto. 
- Przywrócono zombie w symulacji (wcześniej były tylko w trybie Przetrwania).
- Nowe pancerze. Zrealizowane tak te, które miały znaleźć się w CCz, jak i te, które były unikatowymi okazami (np. Kombinezon hermetyczny). 
- Przywrócono animacje NPC z CCz! Na przykład: bandyci chodzą z bronią wspartą na ramieniu, a wojskowi trzymają ją na pasie. 
- Duża wizualna różnorodność NPC wzorowanych na bildowskich modelach. 
- Pozyskiwanie pieniędzy z trupów.  
- Dynamiczne wiadomości.
 

Linki do pobrania

Spoiler

1. REPACK Z YANDEXA: https://yadi.sk/d/eNGauHcK3PC3Us

2. REPACK Z TORRENTA: https://yadi.sk/d/EW2g_R8Z3PEyu5

 

Instrukcja instalacji.

Spoiler


1. Uruchomić plik.exe
2. Wskazać folder z podstawką.
3. Grać
4. W razie problemów z uruchomieniem wkleić pliki ze zgodą na zamianę do folderu  gamedata\configs\ui\textures_descr

https://yadi.sk/d/URw9iYS13JwPYt

 

Uwagi.

Spoiler

Z polonizacji tylko pasuje tylko folder tekst , wrzucenie całej polonizacji powoduje wylot ale jest masa nowych zadań pobocznych potrzebne jest dostosowanie do tej wersji

Serdeczne podziękowania dla @kondotier za pomoc.

 

  • Dodatnia 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pomimo wgrania pliku problem z uruchomieniem wciąż u mnie występuje: 

Spoiler

* Detected CPU: AMD A8-7600 Radeon R7, 10 Compute Cores 4C+6G [AuthenticAMD], F15/M0/S1, 3093.00 mhz, 75-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU cores/threads: 4/4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 42072 files cached 50 archives, 7050Kb memory used.
Init FileSystem 1.469719 sec
'xrCore' build 6532, Dec 24 2016

EH: E283722790D7E160CBC90F76D2580B85

-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. coc. legend returns\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. coc. legend returns\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3979880 K], reserved[109276 K], committed[105084 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[18277 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[12739 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\S.T.A.L.K.E.R. CoC. Legend Returns\bin\
dir[1]=D:\S.T.A.L.K.E.R. CoC. Legend Returns\
dir[2]=D:\S.T.A.L.K.E.R. CoC. Legend Returns\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft
devices OpenAL Soft
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
3. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. coc. legend returns\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. coc. legend returns\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:1313]: AMD Radeon(TM) R7 Graphics
* GPU driver: 22.19.162.4
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4087 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. coc. legend returns\gamedata\sounds\material\actor\step\n_wood_4.ogg
compiling shader hud_font
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hSrcFile != INVALID_HANDLE_VALUE
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : FS.cpp
[error]Line          : 576
[error]Description   : d:\s.t.a.l.k.e.r. coc. legend returns\gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_actor_portrets - ?????.xml
[error]Arguments     : n/a
 

stack trace:

0023:00938680 xrCore.dll, CVirtualFileRW::~CVirtualFileRW()
0023:0093D046 xrCore.dll, CLocatorAPI::file_from_cache_impl()
0023:0093D4C2 xrCore.dll, CLocatorAPI::r_open()
0023:04943114 xrXMLParser.dll, TiXmlBase::SkipWhiteSpace()
0023:04943C43 xrXMLParser.dll, TiXmlNode::Identify()
0023:04943DD0 xrXMLParser.dll, TiXmlNode::Identify()

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@blablabla - ten plik który w logu masz znakami zapytania, w katalogu jest zapisany grażdanką. ui_actor_portrets - ?????.xml

Przypuszczam że jest to - копия. Jeśli jest też plik ui_actor_portrets.xml , to usuń tę kopię ( zapisz gdzieś poza modem ). Powinno zadziałać, chyba że znajdzie się następny.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest już najnowsza wersja opatrzona nr. 0.8:

Spoiler

Legend Returns 0.8 :
- Dopełniona fabuła Tajemnica Strefy (BETA).
- Niezapomniana atmosfera, którą osiągnieto dzięki dźwiękom otoczenia, unikatowej grafice i ulepszonym efektom.
- Mocno zmieniono w porównaniu z CoC bilans, symulowanie życia i zaludnienie. Wszystko jest zbliżone do kanonicznej Strefy i niedużemu hardcorowi.
- Wiele nowych opisów i koncepcji. Uważny i myślący gracz znajdzie dla siebie wiele ciekawych rozwiązań.
- Postawiono na minimalizm i "oldscol". Nic zbytecznego. 
- Nowy i unikatowy (!) autorski koncept: nowe anomalie i ugrupowania, nowe skryptowe rozwiązania i wiele innych szczegółów.
- Doskonała optymalizacja, obiektywnie uznana za lepszą na bazie CoC.

DOKŁADNY OPIS ZMIAN PO ROSYJSKU WER. 0.8:

Spoiler

Платформа : Call of Chernobyl 1.4.22

Актуальная версия : 0.8.

Статус : ранний доступ, ОБТ.

Сюжет, квесты

→Основной сюжет расширен на несколько глобальных миссий. Также подверглись доработке и некоторые старые. К примеру, за простые деньги шлем от пси мы теперь не получим, ведь природа излучения все еще не до конца изучена. Придётся действовать.

→Небольшие квестовые цепочки для Слизней, ЧН и Наемников. Добавлены глобальные квесты для Свободы и Долга .

→→Военным добавлена сильно упрощённая версия Тайны Зоны.

→«Ивенты» — редкие, случайные уникальные квесты при заходе ГГ на определенный уровень. Система пока носит сугубо демонстрационный характер. Чтобы проверить, попробуйте уловить квест на Кордоне.

→Добавлено несколько новых динам.квестов в рамках новых экономических отношений (о них читайте ниже).

→Возвращены записки из ранних версий LR. Они лутаются с НПС и имеют информативный характер. Некоторые содержат скрытые подсказки и отсылки. Поправлены некоторые старые, добавлено множество новых.

Игровая механика

→Реализована прокачка навыков Героя (не путать с обещанными Перками). Есть наглядная шкала опыта ГГ, достигнув определенной отметки, ГГ получает очко прокачки (за каждые 1000 опыта, а с включенной опцией — 2000), за которое и приобретает навык. Всего есть 5 видов навыков : Сила, Медицина, Мародёрство, Ремонт и Выживание. Подробнее о них читайте в ПДА.

→Реализована система Перков (не путать с прокачкой). По мере получения опыта ГГ повышает уровень. Возможность получать Перки появляется только с 3 уровня. Подробнее о них читайте в ПДА.

→Существенные изменения в игровой механике в связи с добавлением прокачки/перков, например : артефакты при подборе «бьют» ГГ, ГГ не может таскать на себе тяжелое обмундирование (например, РПГ или Гаусс), ГГ не может разделывать туши мутантов, пинать тушканов, обыскивать тайники без наводки на него (а наводка с трупов поднимается после прокачки) и прочее-прочее. По мере грамотной прокачки, ГГ будет расширять свои возможности. Вариативности нет предела — каждый подбирает навыки под свой стиль игры.

→Новый вид экономики — Бартер. Он не заменяет обычную куплю-продажу, однако, он теперь необходим для добычи редких товаров (то есть оптовые закупки теперь чаще всего будут только распространенных вещей). Главная валюта бартера — армейские жетоны (лутаются со всех НПС с небольшой вероятностью, а также выдаются за некоторые квесты), но есть и другие виды обмена. Бартер доступен представителю группировки, например, обменяться с Петренко может только ГГ, состоящий в Долге. У одиночек/бандитов/слизней/учёных нет бартера.

→Вступление в группировки. У каждой фракции свои собственные условия для присоединения : вступление через агента в Бандиты, Слизни, Монолит (как 1 из вариантов), Военные (также необходимо выполнить квест) и Наемники (квест). Вступление в Свободу, Долг, Ученых, ЧН — через высокопоставленных представителей фракции. Также возможен сценарий вступления в Монолит через зомбирование от пси-излучения (ГГ становится зомби и его приглашает вербовщик). Во многие группировки берут только с определённым рангом, поэтому можно получить отказ.

→У Осведомителя можно покупать наводки на тайники с уникальными бронекостюмами. Кто играл в ТЧ, тот узнает эти костюмы. Также он продает обычные случайные тайники (кот в мешке).

→Зомбирование ГГ от пси-излучения в зоне действия установок на Радаре и Янтаре. Зомби-ГГ может быть завербован в Монолит (по желанию игрока).

Арсенал

→Сделан и собран оружейный пак, носящий рабочее название LRWP. Он представляет собой оружие с визуалами и текстурами высокого качества, при этом сохранившее стилистику и озвучку билдов.

→→Где нужно, оружие переведено под правозатвор.

→→Анимации и некоторые визуалы из Shoker, STCOP (+STLR) WP, OGR.

→→Модели, файлы конфигов и текстуры организовали ребята из GSC Weapons Remake и FWR.

→→Ребаланс всех ТТХ оружия, по сравнению с ранними версиями.

→→Добавлены новые аддоны для разных видов оружия : оптика, глушители.

→Новые образцы вооружения вдобавок к имеющимся : FN P90, ВСК-94, АПС, ТТ-33, ГШ-18, а также М134 (эксклюзив, попробуйте отыскать его). Также добавлено аномальное оружие, подробности ниже.

→Добавлены боеприпасы, вырезанные из игры : 7,62x54 мм БП, 7,62х54R 7Н14, 12x76 дротик, 9х18 мм PBP.

→Ребаланс взрывоопасных бочек/баллонов/канистр, а также гранат.

→→Бочки и т.п. можно переносить в инвентаре.

→→Радиус и сила взрыва увеличены.

→→Бочки и т.п. уязвимы к огню (наконец-то!). Также они быстрее взрываются при попадании к них с оружия.

Заселение и игровое окружение

→Правлена локация Темная Лаборатория (Х-18) : тотально доработан нижний ярус лабы (новый мелкий и средний декор, исправление некоторых багов с отсутствием освещения, доработка геометрии), дополнены верхние ярусы (следы присутствия Греха : головы, насаженные на колья, мумифицированные трупы людей и крыс, следы крови, мелкий декор).

→Новая фракция — Грех. Греховодники вплетены в глобальную симуляцию, имеют свои контрольные точки, но в целом самые малочисленные и скрытные. За Грех можно начинать игру. По традиции, присутствуют свои ключевые персонажи, квесты, ЛОР, особенности геймплея. Основные места обитания — Рыжий лес и места рядом с лабораториями (например, Мертвая долина).

→→Грех не вступает в бой с мутантами.

→→Уникальные аномальные образцы вооружения, которые есть только у них.

→→Уникальные аномальные костюмы (плащи), обладающими необычными свойствами.

→Добавлены мутанты со старых билдов и диздоков : Крысоволки (2 породы), Низшие полтергейсты (ползающие) и Карлики. Также доработан и добавлен неиспользуемый в ресурсах игры фантомный контролёр. Все мутанты заселены, участвуют в симуляции.

→Уникальные напарники. Если играли в ASM, то обязательно поймёте, о чем речь. Можно брать в напарники только представителя своей фракции. Например, одиночки-напарники : Петруха, Крот, Левша. Каждый имеет свой характер, снаряжение, а также свои условия. Например, более опытный напарник не пойдет топтать Зону с «зелёным» ГГ.

→Много новых персонажей со своими историями, квестами. Также добавлены агенты группировок, ищем их на Болотах и Окрестностях Юпитера.

Графика, звуки

→Улучшения в освещении и погоде :

→→Более насыщенная и яркая картинка, особенно при ясной погоде.

→→Тотальная доработка туманного пресета погоды.

→→Улучшение картинки на всех рендерах.

→Частичная замена текстур растительности, поверхностей. Замена некоторых текстур искусственных материалов, также кое-где добавлены новые бампы.

→Существенная переработка текстур террейнов и травы на многих локациях. Наша главная идея — отсылка к исходному виду локаций, благодаря которому они стали знаковыми. Например, сырой и заросший Кордон, вечно цветущие Медприбор и Тихие Холмы, сухие и мрачные Свалка и МГ.

→Гибрид выброса из ТЧ/ЧН/ЗП и Atmosfear 3. Тогда как скайкубы заменены на оригинальные, клубы пыли и другие эффекты в целом остались, как были. Выбросы, как в интро ЧН.

→Два вида интерфейсов на выбор — по мотивам билда 1114 (по дефолту) и 1935 (есть в комплекте, но нужно подключить).

→Иконки НПС и Героя заменены на широкие, с закосом под ТЧ/ЧН.

→Новые рандомные звуки окружения в дополнение к уже имеющимся.

Баланс, фиксы и прочее

→Реализована система удобного убирания худа одной клавишей, как в ТЧ. Для отключения худа нужно нажать «-» (минус), но НЕ на нумпаде. Этой же клавишей худ можно и включить обратно.

→→Также можно быстро и удобно выключить только панель с прокачкой ГГ. Это делается на клавишу «=» (равно).

→Новые опции в меню : Долгая прокачка (включается в меню создания ГГ, во время игры включить/выключить уже нельзя) и НПС гибнут в аномалиях (Доступно в опциях, можно настроить во время игры. Неписи умирают от аномалий, также иногда проверяют аномалии болтами, но иногда ведут себя очень глупо. Опция на любителя).

→Не столь значимые новшества, чтобы их вносить в предыдущие списки : добавление новых и вырезание некоторых старых точек спавна для ГГ, перестановки в списке треков в радиоприёмниках (+ добавлено несколько новых треков), раздел статей в ПДА (с 1.5), уникальные отметки для тайников ГГ (не с 1.5), а также многое-многое другое.

→Исправлены многие асппекты на основе пожеланий игроков, в балансе и геймплее, например : облегчён бег ГГ ; эффекты критического ранения теперь появляются, если здоровье ГГ падает ниже отметки в 70%, также увеличен порог критического ранения для эффекта ; добавлены иконки иммунитетов в инвентаре ; а также многое другое, всего и не вспомнить.

→Лут бронепластин и разгрузок с трупов. Попадаются часто, стоят копейки. Не представляют особой важности, разве что на начальных этапах.

→Адаптация меню управления напарниками. Активируется на нажатие средней кнопки мыши (колесико?).

→Новые истории для лоадскринов.

→Новое «литературное» описание для группировок в меню создания героя.

→Исправление некоторых «угловатых» моделей.

→Правки в заселении и симуляции, незначительные.

→В мод включен фикс болтливости НПС + упрощённые «посиделки у костра».

→В мод включен фикс видимости сквозь кустарники.

→В мод включена озвучка смерти НПС (а-ля ТЧ/ЧН).

→Собран отдельный архив для опциональных дополнений (худ на выбор, музыка в меню на выбор, выключить/включить респавн артефактов у одиночных аномалий, включить продвинутый алайф).

Советы для игры и установки 0.8 :

Чтобы узнать о свойствах перков, загляните во вкладку со статьями в ПДА.

Не спешите сетовать на стабильность, когда определённый вид обвеса не цепляется на оружие. Скорее всего, цепляется другой обвес, и так предусмотрено разработчиком. Новые обвесы очень редко падают с тайников, у торговцев их не достать.

Тоже самое касается тайников и лута мутантов. Они недоступны ввиду недостаточной прокачки. Ниже, кому интересно, будет представлена таблица со всеми навыками.

Если Жаба не продает свои товары после выполнения квестов «Доверие», то сохраните игру и перезагрузитесь.

Если на Вас напали неизвестные сталкеры, то это не значит, что Вы испортили с ними отношения. Скорее всего, Вас заказали, но об этом мы никогда не узнаем.

Опциональные дополнения могут негативно сказаться на стабильности или оптимизации. Если решите поставить, то сделайте резервную копию заменяемых файлов.

Если поставили продвинутый алайф, то не удивляйтесь, когда квестовые персонажи выйдут прогуляться (потом вернутся на место, не переживайте) — это вполне нормально.

Не крутите ползунки травы — они вас сожрут! Максимум — на 70-80%, если у вас неплохой компьютер.

Если Вы — стример, то во время трансляции выкрутите музыку на 0. Не факт, но могут наказать за авторские права на эмбиенты.

Мы Вас предупреждали. Приятного времяпровождения и удачной охоты!

Таблица прокачки

Сила

Медицина

Мародёрство

Ремонт

Выживание

1/5 - теперь вы можете носить некоторое количество тяжелой брони

1/5 - аптечки действуют эффективнее

1/5 - теперь вы можете снять с трупов деньги

1/5 - вы научились ремонтировать оружие с помощью ремкомплектов

1/5 - вы научились разрезать мутантов

2/5 - теперь вы можете использовать тяжелое оружие

2/5 - аптечки и таблетки действуют эффективнее

2/5 - теперь вы можете найти в трупах наводки на тайники

2/5 - вы научились ремонтировать броню с помощью ремкомплектов

2/5 - вы можете есть мясо мутантов без особого вреда здоровью

3/5 - научные тяжелые костюмы больше вам не помеха

3/5 - аптечки и таблетки действуют более эффективнее

3/5 - теперь вы находите больше денег в трупах

3/5 - вы научились эффективнее использовать ремкомплекты

3/5 - обычная еда для вас более эфективная

4/5 - вы узнали как устроена Гаусс-пушка плюс еще и можете пинать мелких мутантов

4/5 - аптечки и таблетки действуют ещё более эффективнее

4/5 - в ПДА ваших покойников тайники попадаются более часто

4/5 - вы научились более эффективнее использовать ремкомплекты

4/5 - артефакты для вас больше не настолько смертельны

5/5 - вы прокачались настолько, что теперь можете носить экзоскелеты

5/5 - аптечки и таблетки действуют максимально эффективно

5/5 - вы достигли максимального навыка мародерства

5/5 - вы достигли максимального навыка ремонта

5/5 - артефакты больше не наносят вам урон

 

Odpaliłem z ciekawości; istotna zmiana jest na samym początku podczas ustawień moda - opcja dla "twardych zbieraczy":

ss_cichy_11-08-17_15-02-05_(mainmenu).jpg

INNE SCREENY:

Spoiler

ss_cichy_11-08-17_15-04-58_(l05_bar).jpg ss_cichy_11-08-17_15-05-30_(l05_bar).jpg

ss_cichy_11-08-17_15-05-32_(l05_bar).jpg ss_cichy_11-08-17_15-05-39_(l05_bar).jpg

 

LINKI DO NAJNOWSZEJ WERSJI:

1. REPACK Z YANDEXA: https://yadi.sk/d/eNGauHcK3PC3Us

2. REPACK Z TORRENTA: https://yadi.sk/d/EW2g_R8Z3PEyu5

 

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/119-89949-226

  • Dodatnia 9

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

FAQ OD AUTORÓW PO RUS: FAQ.rtf

MINIMAPA (Z CoM - pasuje - patrz screen niżej): Call-of-Misery-Миникарта-Иконки.rar

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_16-35-29_(k01_darkscape).jpg

Trochę o modzie po kilku godzinach rozgrywki:

W modzie jest dodane naprawdę sporo zadań - nie tylko w opisie ( na screenach niżej można zobaczyć - jestem dopiero na Kordonie):

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_14-23-37_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-17-17_10-29-12_(l01_escape).jpg

Po wybraniu opcji długiej rozgrywki na początku moda ( o tym pisałem post wyżej), zdobywam teraz wykonując zadania punkty i za nie wybieram osiągnięcia:

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_15-19-17_(k01_darkscape).jpg

ss_cichy_11-17-17_15-19-51_(k01_darkscape).jpg

Obłowić się można już na początku - przynajmniej nie będziemy świecić gołym zadkiem śmigając po Zonie... (siekiera tez znaleźna... :D)

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_13-19-39_(l01_escape).jpgss_cichy_11-17-17_13-19-49_(l01_escape).jpg

I coś dla oka...

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_15-17-37_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-17-17_15-17-39_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-17-17_15-17-40_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-17-17_15-17-41_(l01_escape).jpg

PS.: W razie wylotu podczas przechodzenia pierwszy raz z jednej lokacji na drugą:

[error][     183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.

skasować plik autozapisu.

  • Like 1
  • Dodatnia 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem z ciekawości tego moda. Nieźle się prezentuje, lubię takie buildowskie klimaty. Czasami prawie można się zapomnieć że to CoP a nie na SoC. :026:

Spoiler

ss_ranger_11-17-17_17-57-26_(l01_escape).jpg

ss_ranger_11-17-17_18-12-05_(l01_escape).jpgss_ranger_11-17-17_18-14-51_(l01_escape).jpg

ss_ranger_11-17-17_18-19-20_(l01_escape).jpg

ss_ranger_11-17-17_18-22-54_(l01_escape).jpg

 

  • Dodatnia 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gram, i gram, i szczena mi opada coraz bardziej. Zadań jest bardzo wiele a jestem po Dolinie Mroku, Mrocznym Parowie, Kordonie i Wysypisku. I nie wszystko jeszcze obskoczyłem. Niektóre zadania to przynieś podaj pozamiataj (zestaw medyczny - screen niżej, czy narzędzia). Są też normalne. Właśnie zaliczyłem na obszukanie hangaru na Wysypisku - ta linia prowadzi dalej - wiąże się z przesyłką dla Bagiennego Doktora. Spotkanie jego jest teraz wynikiem logicznej fabuły a nie wiadomości "znikąd" w PDA.

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_17-17-40_(k01_darkscape).jpg ss_cichy_11-18-17_11-45-48_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_11-18-17_11-46-09_(l02_garbage).jpg ss_cichy_11-18-17_12-07-06_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-24-45_(k01_darkscape).jpg

Za wykonywanie zadania dostajemy punkty i nagrody rzeczowe. Punkty te, przekładają się na osiągnięcia jakie wybieramy sobie. Wybierając kolejne stopnie siły, dostałem możliwość noszenia ciężkich kombinezonów, następnie naukowych i wreszcie egzoszkieletów. Tak jak rozwój maruderstwa - ściganie pieniędzy z ciał, schowków, zapisów w PDA - wszystko jest uzależnione od rozwoju naszej postaci i robienia jak największej liczby zadań. Te i pozostałe osiągnięcia poniżej ( na chwilę obecną):

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_14-52-54_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-53-07_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-53-15_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-53-24_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-56-51_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-56-59_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-57-06_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-01-07_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-06-21_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-06-31_(l01_escape).jpg

Ilość punktów i kolejne stopnie wyświetlają się w prawym górnym rogu ekranu:

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_14-57-19_(l01_escape).jpg

@Ranger801 - kocham takie buildowskie widoki :D:

Spoiler

1.jpg 2.jpg

 

  • Dodatnia 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@MaklerR - Jak widać na powyższych screenach - jest mnóstwo zadań. Teraz ma to logiczny ciąg :)

Właśnie dotarłem an Bagna. Tu u Wowana można zmienić swoją przynależność. Mam przy sobie legitymację wojskową, którą dostałem za zadanie od dezertera w Wiosce kotów - mogę wstąpić szeregi wojska - za 10 tys. Wowka sfałszuje wpis w rejestrach bazy danych. Mogę też zostać bandytą lub CN. Można też wrócić do wcześniejszego stanu. 

Spoiler

1.jpg

Osiągnięcia pozwalają mi teraz na wycinanie dowolnych części mutantów:

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_15-43-02_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-18-17_15-43-08_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-18-17_15-47-25_(k00_marsh).jpg

Po wyjściu z bazy CN, Bagienny Doktor sam na mnie wlazł. Po oddaniu mu przesyłki, dostałem znaną już linię zadań na przeszukanie różnych miejsc. Dalej poszedłem na poszukiwanie Schowka Ugrupowania - na wieży, za bazą CN, zgodnie z opisem, znalazłem skafander, detektor i wiadomość. Po tym pojawiła się grupa likwidacyjna - mam się im wyrwać i uciec z wiadomością - co dalej? Mod pokarze... (zatłukli nie na dzień dobry :D)

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_15-48-00_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_15-58-10_(k00_marsh).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-58-37_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_15-59-16_(k00_marsh).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-59-58_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-00-10_(k00_marsh).jpg

 

  • Dodatnia 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@cichy Świetnie to wygląda :D Trzeba by pogadać z tłumaczami o ewentualnym tłumaczeniu. Widzę także że dodano paczkę broni, i dobrze bo trochę mi tego brakowało :) Zasysam:wub:

 

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując rozgrywkę:

Niektóre znalezione PDA są zakodowane. Ich łamaniem zajmuje się Informator w Barze - siedzi teraz na zapleczu (podobnie jak kilka kwestowych postaci). Po złamaniu jednego z PDA zaczęła się kolejna linia zadań dotycząca laboratorium X-8 (oddzielna od tej z Bagiennym Doktorem. Zadań jest multum: dodałem screen.

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_19-48-03_(l05_bar).jpg ss_cichy_11-18-17_19-48-29_(l05_bar).jpg

ss_cichy_11-18-17_16-33-13_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-33-17_(k00_marsh).jpg

 

W modzie zestrzelenie śmigłowca wojskowego podnosi reputację i nie jest wyczynem dla "masochistów". Podobnie jak likwidacja BTRów.

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_16-37-10_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-39-57_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-55-45_(l03_agroprom).jpg

Działa oczywiście konsola. Po dodaniu parametru, po spacji w elemencie docelowym gry - "-dbg". Dzięki temu możemy korzystać z teleportacji na lokacje - nie koliduje to z zadaniami jako że przejścia są otwarte. Oczywiście jest też spawner - ale w tym modzie jest zbędny - to rzecz jasna moje zdanie. Konsola i spawner - po wczytaniu zapisu "ESC" i "S".

Spoiler

ss_cichy_11-19-17_09-05-29_(k01_darkscape).jpg ss_cichy_11-19-17_09-05-35_(k01_darkscape).jpg ss_cichy_11-19-17_09-05-39_(k01_darkscape).jpg

 

  • Dodatnia 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ZAGADKA: Pod jaką lokacją są takie podziemia? (usunąłem nazwę pliku :P)

1.jpg 2.jpg

Dla ciekawskich: w spawnerze są dostępne tylko podstawowe wersje broni i kombinezonów. W schowkach znajdujemy nowe: dla przykładu - anomalna amunicja (jeszcze nie wiem do czego) i nowy kombinezon maskujący Powinności.

Spoiler

ss_cichy_11-19-17_17-28-29_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_11-19-17_17-28-32_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_11-19-17_17-29-00_(l04_darkvalley).jpg

 

 

  • Dodatnia 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szykowałem się już do spania gdy nagle przyszła wiadomość że mutanty atakują obóz:

ss_ranger_11-19-17_11-39-03_(l01_escape).jpg

Mięsacze zaatakowały w pokaźnych ilościach: :026:

ss_ranger_11-19-17_11-39-22_(l01_escape).jpgss_ranger_11-19-17_11-40-32_(l01_escape).jpg

To już drugie zadanie, które nadało się samo. Pierwsze polegało znalezieniu dokumentów obok posterunku wojskowych.

Co ciekawe artefakty w tym modzie leżą "luzem", nie potrzeba detektora by się pojawiły:

ss_ranger_11-19-17_11-49-09_(l01_escape).jpg

Niemniej jednak ułatwia on poszukiwania.

Pozostałe screeny:

Spoiler

ss_ranger_11-18-17_21-01-30_(l01_escape).jpg

ss_ranger_11-18-17_21-02-37_(l01_escape).jpgss_ranger_11-18-17_21-05-31_(l02_garbage).jpg

ss_ranger_11-18-17_21-24-11_(l02_garbage).jpg

ss_ranger_11-19-17_11-25-21_(l01_escape).jpg

 

  • Dodatnia 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To ja dam kilka screenów by zachęcić innych do rozgrywki :)

Wchodząc do piwnicy w wiosce kotów, ciągle z przyzwyczajenia próbuję nabrać wody z tej beczki (gracze Złotej Kuli zrozumieją):

ss_bajtek_11-18-17_20-38-57_(l01_escape).jpg

Helikopter patrolujący kordon:

ss_bajtek_11-18-17_20-25-23_(l01_escape).jpg

I jego ofiara:

ss_bajtek_11-18-17_20-25-55_(l01_escape).jpg

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lokacja z zagadki to podziemia pod:

Spoiler

X-18. Wchodzi się do nich przez salę z pseudo-gigantem. Jest tam zbiornik na końcu sali po lewej - teraz poprzez niego można zejść niżej.

Kilka dodatkowych screenów tej lokacji, dla zaostrzenia apetytu graczom :D:

Spoiler

ss_cichy_11-19-17_19-25-00_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-25-01_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-31-40_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-32-36_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-33-21_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-37-19_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-37-20_(l04u_labx18).jpg

W tym podziemiu znajdujemy dwa dokumenty z zadania dla Barmana (nie ma to nic wspólnego z linią zadań od Doktora). Znajdujemy też bardzo cenny artefakt; mianowicie Kompas. Na niego można dostać zadanie od Sidorowicza. Lokacja jest bardzo najeżona anomaliami - daje w kość - ale jest świetnie :P.

Spoiler

ss_cichy_11-19-17_19-25-38_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-25-55_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-33-37_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-44-14_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-57-03_(l05_bar).jpg

 

  • Dodatnia 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność