anatol

Call of Chernobyl Powrót legendy

Tytuł oryginalny: Call of Chernobyl Legends Return
Tytuł polski:         Zew Chernobyla Powrót Ledendy
Twórcy:                 GSC Game World
Platforma:            Zew Czernobyla.
Wersja                        Repack.

Jak już jest wiadomym, GSC na początku tworzenia S.T.A.L.K.E.R.a planowała wydać grę jako freeplay, z aktywną symulacją życia i otwartym światem gry. Ale tak naprawdę, nikt nie realizował tego pomysłu, który wg naszej oceny był wiele warty.
Wydawca CoC najbardziej przybliżył go do najstarszej koncepcji gry. Tak nam przyszło do głowy aby rozwinąć tą koncepcję do końca i doprawić jasną i ciepłą atmosferą, taką której tak brakowało w bezdusznym ZP. 

 

Screeny:

Spoiler

ss_piotr_06-06-17_20-42-31_(l05_bar).jpgss_piotr_06-08-17_13-58-57_(l05_bar).jpgss_piotr_06-08-17_13-59-02_(l05_bar).jpg

 Dodatkowe informacje.

Spoiler


Cechy 
- Nostalgiczna atmosfera, ale z dodaniem czegoś nowego. 
- Rozgrywka wykonana z ukierunkowaniem na utrudnienie.
- Więcej motywacji dla gracza aby przeszukiwać lokacje: nowe schowki, zadania, transport.
- Wiele wzorów z dokumentów projektowych CCz.
- Dobra optymalizacja.

Zmiany w wersji 0.4

Zmiany które przedstawia modyfikacja: PODRÓŻ W PRZESZŁOŚĆ.

-Pokazano, jak wyglądała Zona wiosną 2012 roku, na miesiąc przed tym, jak Striełok dostał się do tej złowieszczej ciężarówki.                       Mieszkańcy Strefy są wycieńczeni wojną ugrupowań, a duże klany były zmuszone opuścić swoje stare obozy z powodu różnych przyczyn.               Wiele tajemnic jeszcze nie jest rozwiązanych, a wiele szlaków do tej pory nie przetarto.
Gracz przenosi się do 2012 roku, jeszcze przed wydarzeniami z pierwszej części trylogii.

-NPC są nie mniej aktywni niż główny bohater i prowadzą swoje życie, (rozszerzony swoboda działania NPC z CoC) - Symulacja na 100% jest   nieprzewidywalna, ale przy tym nie wychodząca poza granice rozsądku (na przykład, monolitowcy nie pójdą na Kordon).
 
-Pełne przegrupowania sił w Strefie. "Wolność" i Najemnicy dostali nowe bazy.

-Prawdopodobieństwo kolizji dużych oddziałów zredukowano prawie do zera.

Wielu NPC chodzi w pojedynkę, jak w CCz.
 

DZIEDZICTWO KOLEKCJONERA:

-Modyfikację opracowano na bazie pierwszego buildu autora - KOLEKCJONER-a, dlatego wszystkie pomysły, zrealizowane i niezrealizowane,zostały przeniesione do nowego projektu po wcześniejszym dopracowaniu.
 
-Nowe postacie w całej Strefie. Dodano kilkadziesiąt unikalnych NPC.

Fabuła z szukaniem schowków zmarłego stalkera (Kolekcjoner).                    - Spawn anomalii, schowków i dynamicznych obiektów na lokacjach zmieniono radykalnie w stronę bildów dla CzN.
- Dodano schowki w miejscach, gdzie nie są dostępne w CoC (szczególną uwagę zwrócono na lokacje z buldów i CzN). Dodano ponad 200 schowków. Ponadto istnieją unikalne schowki, ale trafiają się bardzo rzadko i zazwyczaj bardzo trudno je znaleźć.
- W niektórych miejscach dodano działający transport, ale trzeba go znależć , tylko około 10 pojazdów na całą Strefę. 
- Nowe anomalie, zarówno autorskie, jak i z dokumentów projektowych. 
- Czasami można znaleźć notatki z pożytecznymi informacjami. Niektóre z tych notatek powiedzą nam o ukrytych faktach trylogii, a niektóre po prostu są bardzo ciekawe do przeczytania. Są i takie, które zawierają wskazówki dla gracza.
- Sporo broni białej (około 10 wzorów), które zostały umiejętnie wplecione w grę i   balans!                                                                                             - Ponad 30 cyklicznych zadań od różnych ugrupowań. 
- Ponad 10 jednorazowych zadań. 

NOWE UGRUPOWANIA 
- Nie mogliśmy pozostawić modyfikacji bez uwzględnienia ugrupowań z projektowych dokumentów. Już przywrócono jedno ugrupowanie, a w opracowaniu są jeszcze dwa.
- Dodano ugrupowanie "Czarne Ślimaki" ze swoimi kluczowymi postaciami, bazą, niepowtarzalnym wzornictwem i questami. 

ESTETYKA BILDÓW:
- Broń z bildów. Niedopracowana broń uzyskała wygląd z buldów. 
- Wiosenna, kolorowa Strefa. Pogoda, jak na buildach. 
- Brzmienie niektórych efektów dźwiękowych i istot żywych wymieniona na bildowskie. 
- Przywrócono wiele modeli NPC z bildow. W tym też egzoszkieletów i kurtek.

 
INNE ZMIANY:

- Gra stała się znacznie trudniejsza. Aby przeżyć w strzelaninie lub walce z mutantem, nie wystarczy po prostu użyć apteczki.
- Wszystkie dostępne w grze artefakty otrzymały inne właściwości, zbliżone do CCz. 
- Prawie wszystkie artefakty teraz są widoczne bez detektorów, jak w CCz. Jednak i jasny ich blask również usunięto. 
- Przywrócono zombie w symulacji (wcześniej były tylko w trybie Przetrwania).
- Nowe pancerze. Zrealizowane tak te, które miały znaleźć się w CCz, jak i te, które były unikatowymi okazami (np. Kombinezon hermetyczny). 
- Przywrócono animacje NPC z CCz! Na przykład: bandyci chodzą z bronią wspartą na ramieniu, a wojskowi trzymają ją na pasie. 
- Duża wizualna różnorodność NPC wzorowanych na bildowskich modelach. 
- Pozyskiwanie pieniędzy z trupów.  
- Dynamiczne wiadomości.
 

Linki do pobrania

Instrukcja instalacji.

Spoiler


1. Uruchomić plik.exe
2. Wskazać folder z podstawką.
3. Grać
4. W razie problemów z uruchomieniem wkleić pliki ze zgodą na zamianę do folderu  gamedata\configs\ui\textures_descr

https://yadi.sk/d/URw9iYS13JwPYt

 

Uwagi.

Spoiler

Z polonizacji tylko pasuje tylko folder tekst , wrzucenie całej polonizacji powoduje wylot ale jest masa nowych zadań pobocznych potrzebne jest dostosowanie do tej wersji

Serdeczne podziękowania dla @kondotier za pomoc.

 

4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz